”Yhdyntä on harvinaistuva seksin muoto” – Seksi kumppanin kanssa vähenee, nämä syyt vaikuttavat ilmiöön:
https://www.hs.fi/tiede/art-2000007867349.html?share=82b012cf8197e1d0cb78f8375018a477
Seksin määrä vähenee
235
740
Vastaukset
- Anonyymi
"Tuloksissa korostuu juomisen väheneminen. Se oli naisilla ainoa tekijä, joka merkittävästi selitti seksuaalisen aktiivisuuden vähenemistä.
Miehillä alkoholin kulutuksen väheneminen selitti yksin yli kolmanneksen seksuaalisen aktiivisuuden vähenemisestä."
Viinamies on kuin onkin oikeassa. Jos ei juo viinaa, ei saa seksiä.- Anonyymi
"Myös juomisen vähentymisessä on Kontulan mukaan kyse juuri kotikeskeisyydestä, sillä alkoholin juominen liittyy nuorilla vahvasti kavereiden kanssa oleiluun ja juhlimiseen.
”Jos nuorilla on paljon läheisiä kavereita, joiden kanssa kuljetaan ulkona, mennään ravintoloihin ja juodaan enemmän, silloin tavataan myös toista sukupuolta ja solmitaan seksikontakteja.”" - Anonyymi
Kiinnitin huomion samaan.
Hyvä Viinamies! - Anonyymi
Taas dorka tutkimus. On kosolti seksuaalisesti aktiivisia ihmisiä, mutta ilman alkoholia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas dorka tutkimus. On kosolti seksuaalisesti aktiivisia ihmisiä, mutta ilman alkoholia.
Eihän tutkimus sitä poissulje.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Viinamies!Viinamiestä kannnattaa kuunnella. Viinamiehen sanoissa on totuus.
t. viinamies - Anonyymi
Viinaa juomalla baareissa mies tutustuu naisiin ja silloin saa myös seksiä useammin. Jos ei juo viinaa ei saa seksiä eikä tutustu naisiin. Viinamies on oikeasssa koska olen käynyt baareissa ja tiedän että seksiä saa kun juo viinaa ja tekee naisille alotteita.
T viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei tulos olekaan omaan mieleen sopiva, niin tutkimus on dorka, OK. Kosella sinä vaan vaan sitten omat empiirit sitten.
- Anonyymi
Yllätysseksi nuorille naisille puistoissa lisääntyy taas merkittävästi kevään edetessä. Kiitos kunniakansalaisten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Viinamies!Uskon vuosikymmeneten aikana syntyneen Pimppi mieten sukupolven, Miehiä jotka viran turvi ovat ostaneet "Huhujaa,, ja saaneet jälkeläisiä sormitempullaan. Tunnistus on nopea 5 sek jos mies ei tiedä missä asuu on piokeuksetta kirurgiseti plumpasutettu pimppimies kyseessä vanmma on suvussa perinöllinen eikä tälläisen poikakaan teidä missä asuu. Ovat varsinainen järjestö jonka tarpeista kärsii orpo lapset,," muu" kun ei ole mahdollista. PS pyrkivät kyykkä pissille mutta jos ei mahdollista putoaa housut polpoloo´viin ja pinnistellään. Käytös on yleensä miehisyyden tavoittelua virkaa myöden.
- Anonyymi
Lesboilu lisääntyy:
"Naisten halu toisia naisia kohtaan on kasvanut huomattavasti. Nyt yli kolmasosa alle 30-vuotiaista naisista raportoi tuntevansa seksuaalista kiinnostusta miesten lisäksi naisiin. Muutos on vuosituhannen vaihteeseen verrattuna suorastaan mullistava."- Anonyymi
Se on yksi ylikansoituksen oire. Homostelun ja lesboilun lisääntyminen vähentää ihmisten lukumäärää. Kuten kaikissa liian runsaissa populaatioissa erilaiset sairaudet alkavat runsastumaan ja liikakansoitus vähenee luonnollisesti. Kyllä luonto hoitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on yksi ylikansoituksen oire. Homostelun ja lesboilun lisääntyminen vähentää ihmisten lukumäärää. Kuten kaikissa liian runsaissa populaatioissa erilaiset sairaudet alkavat runsastumaan ja liikakansoitus vähenee luonnollisesti. Kyllä luonto hoitaa.
Samaan aikaa rinnalla kulkee hedelmöityshoidot gay ihmisille. Minkäs sille voi, jos tekee mieli oman sukupuolen edustajia eikä nappaa toisen sukupuolen edustajat.
- Anonyymi
On täysin luonnollista, että nainen haluaa mielummin naista kuin jonkun tumpelon miehen rumaa kyrpää.
Nainen on ainut sallittu seksuaalisen halun kohde. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täysin luonnollista, että nainen haluaa mielummin naista kuin jonkun tumpelon miehen rumaa kyrpää.
Nainen on ainut sallittu seksuaalisen halun kohde.Ei kai nyt ihan noinkaan oikoen. :)
Aika moni nainen kuitenkin tuntuu suorastaan palvovan sitä miehen vehjettä. Ilman sitä mies on kasa kuonaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on ainut sallittu seksuaalisen halun kohde.Harvempi nainen tosiaan tumpeloa haluaa. Ei ainakaan useampaa kertaa. Henkilökohtaisella tasolla sanon kuitenkin, että naista ei tee yhtään mieli. Tarjolla olis ollut useammankin kerran, mutta kun ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nyt ihan noinkaan oikoen. :)
Aika moni nainen kuitenkin tuntuu suorastaan palvovan sitä miehen vehjettä. Ilman sitä mies on kasa kuonaa.Hmm, näkemyksesi tuntuu sotivan yleistä käsitystä vastaan. Naisia ei keskimäärin vaikuta kiinnostavan kalu, mikäli se ei ole kiinni sellaisessa miehessä josta nainen on muutenkin jo kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, näkemyksesi tuntuu sotivan yleistä käsitystä vastaan. Naisia ei keskimäärin vaikuta kiinnostavan kalu, mikäli se ei ole kiinni sellaisessa miehessä josta nainen on muutenkin jo kiinnostunut.
Tämä! Kalun omistaja on oleellisempi tekijä kuin kalu. Vaikka tietenkin on niitäkin, joille kelpaa sitten ihan mikä vaan meisseli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, näkemyksesi tuntuu sotivan yleistä käsitystä vastaan. Naisia ei keskimäärin vaikuta kiinnostavan kalu, mikäli se ei ole kiinni sellaisessa miehessä josta nainen on muutenkin jo kiinnostunut.
Kun enemmän luet naisten kommentteja, nousee pintaan väkisin mielikuva, että hyvin usein nykyään mies on vain seksin vuoksi haluttu. Nainen ei muuten tunnu tarvitsevan miestä. Pärjää hyvin itsenäisesti, kunhan joskus saa kikkeliä pesään.
Eli yhä useammin mies on naiselle seksiväline, halujen toteuttaja. Keskiössä on siis sukuelimet, ei niinkään mies ihmisenä. Mies voi kömpiä koloonsa, kun nainen ei tarvitse hänen seksuaalista panostaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä! Kalun omistaja on oleellisempi tekijä kuin kalu. Vaikka tietenkin on niitäkin, joille kelpaa sitten ihan mikä vaan meisseli.
Jos se olisi niin, ei kalua tarvittaisi ollenkaan tai sen voisi korvata vaikka sormella. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun enemmän luet naisten kommentteja, nousee pintaan väkisin mielikuva, että hyvin usein nykyään mies on vain seksin vuoksi haluttu. Nainen ei muuten tunnu tarvitsevan miestä. Pärjää hyvin itsenäisesti, kunhan joskus saa kikkeliä pesään.
Eli yhä useammin mies on naiselle seksiväline, halujen toteuttaja. Keskiössä on siis sukuelimet, ei niinkään mies ihmisenä. Mies voi kömpiä koloonsa, kun nainen ei tarvitse hänen seksuaalista panostaan.Edelleen täytyy sanoa että näkemyksesi sotii yleistä käsitystä vastaan.
Paljon olen naisten kommentteja aihepiirin tiimoilta lukenut ja vahvasti nousee esiin se, että kikkeli ei kiinnosta ellei sen omistaja myös kiinnosta. Eikä sen omistajan tarvitse parisuhdemielessä kiinnostaa, mutta jotain erikoisen viehättävää siinä täytyy olla jotta siinä mukana roikkuva meisseli alkaa maistua.
Toki yhä useampi nainen viihtyy ilman kumppania, tienaa oman elantonsa ja kykenee tekemään itse perinteiset "miehenkin" työt taloudessaan. Vaikka tuollainen "itsenäinen nainen" haluaisikin miehistä vain seksiä, niin ei siihen näytä ihan mikä tahansa vastaankävelevä kikkeli kelpaavan. Myös seksisuhteeseen tai yhden illan juttuihin se nainen haluaa kikkelitelineen, joka miellyttää muutenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen täytyy sanoa että näkemyksesi sotii yleistä käsitystä vastaan.
Paljon olen naisten kommentteja aihepiirin tiimoilta lukenut ja vahvasti nousee esiin se, että kikkeli ei kiinnosta ellei sen omistaja myös kiinnosta. Eikä sen omistajan tarvitse parisuhdemielessä kiinnostaa, mutta jotain erikoisen viehättävää siinä täytyy olla jotta siinä mukana roikkuva meisseli alkaa maistua.
Toki yhä useampi nainen viihtyy ilman kumppania, tienaa oman elantonsa ja kykenee tekemään itse perinteiset "miehenkin" työt taloudessaan. Vaikka tuollainen "itsenäinen nainen" haluaisikin miehistä vain seksiä, niin ei siihen näytä ihan mikä tahansa vastaankävelevä kikkeli kelpaavan. Myös seksisuhteeseen tai yhden illan juttuihin se nainen haluaa kikkelitelineen, joka miellyttää muutenkin.Joka tapauksessa kikkeli on se mitä ilman ei tule mistään mitään. ;)
Jos naiselle ei kikkelillä ole mitään väliä, hän voi yhtä hyvin olla lesbo tai panseksuaali. Joten onhan se kikkeli oleellinen asia. Monelle jopa oleellisempi, kun se kenessä se on kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli yhä useammin mies on naiselle seksiväline, halujen toteuttaja. Keskiössä on siis sukuelimet, ei niinkään mies ihmisenä. Mies voi kömpiä koloonsa, kun nainen ei tarvitse hänen seksuaalista panostaan.Päinvastoin, juuri siihen ei miestä välttämättä tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin, juuri siihen ei miestä välttämättä tarvita.
Iso osa tarvitsee. Osa naisista tuntuu ajattelevan miehuuden kikkelin kautta. Turha sanoa etten tiedä mistä puhun, tiedän varsin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se olisi niin, ei kalua tarvittaisi ollenkaan tai sen voisi korvata vaikka sormella. :)
Onpas erikoinen tulkinta. Käsitä miten käsität, mutta noin se kuitenkin valtaosan naisista kohdalla menee. Pelkkä kalu kiinnostaa hyvin harvaa. Heitä kiinnostaa joko koko mies, tai ei yhtään mikään ko. miehessä. Ja toki, kyllä ne sormetkin kelpaa erinomaisesti, jos ovat kiinni kiinnostavassa miehessä. Jonkun kenen lienee jampan sormet ja kalut ovat yhdentekeviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas erikoinen tulkinta. Käsitä miten käsität, mutta noin se kuitenkin valtaosan naisista kohdalla menee. Pelkkä kalu kiinnostaa hyvin harvaa. Heitä kiinnostaa joko koko mies, tai ei yhtään mikään ko. miehessä. Ja toki, kyllä ne sormetkin kelpaa erinomaisesti, jos ovat kiinni kiinnostavassa miehessä. Jonkun kenen lienee jampan sormet ja kalut ovat yhdentekeviä.
Nimenomaan miehessä. Alatkohan päästä jyvälle. :)
Kahtia jakoisuus, se on yhtä tiukasti naisten päissä kun miestenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso osa tarvitsee. Osa naisista tuntuu ajattelevan miehuuden kikkelin kautta. Turha sanoa etten tiedä mistä puhun, tiedän varsin hyvin.
Ihan turha sinunkin on sano, kun minä tämän asian erinomaisen hyvin tiedän. Valtaosa naisista saa parhaat sävärit ihan muista jutuista, kun kikkeleistä. Saat toki uskoa ihan mitä haluat minä tiedän tietäväni tämän asian erittöin hyvin 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turha sinunkin on sano, kun minä tämän asian erinomaisen hyvin tiedän. Valtaosa naisista saa parhaat sävärit ihan muista jutuista, kun kikkeleistä. Saat toki uskoa ihan mitä haluat minä tiedän tietäväni tämän asian erittöin hyvin 😅
Uskoni perustuu kyselyyn, miksi mies. Hyvin moni vastasi, että koska miehellä on kikkeli. Jos miehellä ei ole kikkeliä, hän ei ole mies eikä hänestä voi kiinnostua. :D
Nojoo, ehkäpä transmiehet miettii näitä vähän pidemmän kaavan kautta, kun keskiverto ihmiset joille kikkeli edustaa miestä ja pimppa naista. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan miehessä. Alatkohan päästä jyvälle. :)
Kahtia jakoisuus, se on yhtä tiukasti naisten päissä kun miestenkin.Jos suurimmalta osalta naisista kysytään ihan vaan heidän oman nautintonsa kannalta, niin sen kikkelin voi tunkea hevonkuuseen. Se nyt vaan vähän kuuluu asiaan, että sekin värkki (ja erityisesti sen omistaja) pitää ottaa siinä hommassa huomioon. Iso osa (myös) naisista nauttii siitä toisen nautinnosta. Monille ihan vaan se toisen nautinto on riittävä syy harrastaa seksiä, vaikkei siitä edes saisi edes itse mitään. Tämä on muuten yksi sellainen juttu, jota ei moni mies tajua lainkaan. Vaimosi voi hyvin olla harrastanut vuositolkulla seksiä kanssasi, saamatta siitä ikinä itse mitään muuta nautintoa kuin sen, että sinä nautit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos suurimmalta osalta naisista kysytään ihan vaan heidän oman nautintonsa kannalta, niin sen kikkelin voi tunkea hevonkuuseen. Se nyt vaan vähän kuuluu asiaan, että sekin värkki (ja erityisesti sen omistaja) pitää ottaa siinä hommassa huomioon. Iso osa (myös) naisista nauttii siitä toisen nautinnosta. Monille ihan vaan se toisen nautinto on riittävä syy harrastaa seksiä, vaikkei siitä edes saisi edes itse mitään. Tämä on muuten yksi sellainen juttu, jota ei moni mies tajua lainkaan. Vaimosi voi hyvin olla harrastanut vuositolkulla seksiä kanssasi, saamatta siitä ikinä itse mitään muuta nautintoa kuin sen, että sinä nautit.
Juu, tiedän. Mutta siksi herääkin kysymys mitä tekee genitaaleilla, jos ne ei mitään merkitse? Jos linkki toimii, katso se kuva. Mitä ajatuksia herättää, jos osat ovatkin näin?
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/3ukkcYQstSN0sPJob6pajE4Lhxvcg3JqmrRK1qZwvDSxreEgAjP_bH8H30rJmLMppqICHXm2OuDtrnZ8Rlj-6BKCD0bikyf8Om_9dA
Mihin oikeastaan perustuu haluan miehen tai haluan naisen muuhun kuin sukuelimiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoni perustuu kyselyyn, miksi mies. Hyvin moni vastasi, että koska miehellä on kikkeli. Jos miehellä ei ole kikkeliä, hän ei ole mies eikä hänestä voi kiinnostua. :D
Nojoo, ehkäpä transmiehet miettii näitä vähän pidemmän kaavan kautta, kun keskiverto ihmiset joille kikkeli edustaa miestä ja pimppa naista. :)Tähän ei voi kun nauraa. Niin väärin sä ton kyselysi vastaukset tulkitset. 😁
Saman vastaisin itsekin, sillä naisen sukuelimet ovat turn off itselleni. En erityisemmin halua olla missään tekemissä muiden naisten sukuelinten kanssa. Sinällään olis ihan sama minkä sukupuolen edustaja mulle sitä nautintoa tuottaisi, mutta itse en toisen naisen värkkeihin halua koskea. Miehen vehkeet taas ovat ihan fine ja vähän ikäänkuin kuuluvat asiaan. Koska sen toisen osapuolen nautinto on oleellinen osa seksiä niin on loogista, että sen toisen osapuolen on pikku pakko olla mies. Muutenhan se joutuisi ihan itse hoitelemaan itsensä, sillä minä en häneen koskisi. Menisi siis enemmän hyväksikäytön tunteen puolelle muun kuin miehen kanssa.
Tämän sanottuani totean, että toki joillekin meisseli on ainut oleellinen asia. Sanovathan jotkut olevansa naimisissakin käytännössä vain sen munan kanssa. Ainoa asia mikä ukossansa kiinnostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän ei voi kun nauraa. Niin väärin sä ton kyselysi vastaukset tulkitset. 😁
Saman vastaisin itsekin, sillä naisen sukuelimet ovat turn off itselleni. En erityisemmin halua olla missään tekemissä muiden naisten sukuelinten kanssa. Sinällään olis ihan sama minkä sukupuolen edustaja mulle sitä nautintoa tuottaisi, mutta itse en toisen naisen värkkeihin halua koskea. Miehen vehkeet taas ovat ihan fine ja vähän ikäänkuin kuuluvat asiaan. Koska sen toisen osapuolen nautinto on oleellinen osa seksiä niin on loogista, että sen toisen osapuolen on pikku pakko olla mies. Muutenhan se joutuisi ihan itse hoitelemaan itsensä, sillä minä en häneen koskisi. Menisi siis enemmän hyväksikäytön tunteen puolelle muun kuin miehen kanssa.
Tämän sanottuani totean, että toki joillekin meisseli on ainut oleellinen asia. Sanovathan jotkut olevansa naimisissakin käytännössä vain sen munan kanssa. Ainoa asia mikä ukossansa kiinnostaa.Ei se ole väärä tulkinta, kikkeli on oleellinen asia. :)
Nimenomaan kuuluvat asiaan, vai kuuluvatko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän sanottuani totean, että toki joillekin meisseli on ainut oleellinen asia. Sanovathan jotkut olevansa naimisissakin käytännössä vain sen munan kanssa. Ainoa asia mikä ukossansa kiinnostaa.Onko se vastenmielisyys ulkonäöstä johtuvaa vai opittua, että miehellä on pötkö ja naisella putki sisään? :)
Mietippäs tarkemmin. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole väärä tulkinta, kikkeli on oleellinen asia. :)
Nimenomaan kuuluvat asiaan, vai kuuluvatko?Seksiin kuuluu molemminpuolinen nautinto. Tai ainakin valtaosalla naisista se menee niin. Miehistä en sitten tiedä. Miehille ehkä sitten on ihan sama, että saako se toinen osapuoli siinä yhtään mitään. Miten tuotat nautintoa henkilölle, jolle sinun ei tee lainkaan mieli sitä tuottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se vastenmielisyys ulkonäöstä johtuvaa vai opittua, että miehellä on pötkö ja naisella putki sisään? :)
Mietippäs tarkemmin. ;)On epäoleellista mistä se johtuu. Oleelista on se, että vastenmielinen on vastenmielistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän sanottuani totean, että toki joillekin meisseli on ainut oleellinen asia. Sanovathan jotkut olevansa naimisissakin käytännössä vain sen munan kanssa. Ainoa asia mikä ukossansa kiinnostaa."Koska sen toisen osapuolen nautinto on oleellinen osa seksiä niin on loogista, että sen toisen osapuolen on pikku pakko olla mies. "
Juurihan sanoit, että se kikkeli on ison osan naisista mielestä nautinnon kannalta turha? Mietitkö siis miehen nautintoa? Entäpä jos kuvan jonka linkitin sukuelimet olisvat luonnostaan noin päin. Mitä valitset?
Sukuelimet valitset ihan varmasti, koska olet oppinut ajattelemaan kaksi erilaista kappaletta kuuluu yhteen. Eikö? ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksiin kuuluu molemminpuolinen nautinto. Tai ainakin valtaosalla naisista se menee niin. Miehistä en sitten tiedä. Miehille ehkä sitten on ihan sama, että saako se toinen osapuoli siinä yhtään mitään. Miten tuotat nautintoa henkilölle, jolle sinun ei tee lainkaan mieli sitä tuottaa?
Mutta mihin se mieli perustuu? Sukuelimiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On epäoleellista mistä se johtuu. Oleelista on se, että vastenmielinen on vastenmielistä.
Ihmisen on ihan hyvä miettiä miksi joku asian on vastenmielistä. :)
Mistä se vastenmielisyys tulee. Usein se tulee siitä, että niin on opetettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Koska sen toisen osapuolen nautinto on oleellinen osa seksiä niin on loogista, että sen toisen osapuolen on pikku pakko olla mies. "
Juurihan sanoit, että se kikkeli on ison osan naisista mielestä nautinnon kannalta turha? Mietitkö siis miehen nautintoa? Entäpä jos kuvan jonka linkitin sukuelimet olisvat luonnostaan noin päin. Mitä valitset?
Sukuelimet valitset ihan varmasti, koska olet oppinut ajattelemaan kaksi erilaista kappaletta kuuluu yhteen. Eikö? ;)Kyllä puhun miehen nautinnosta. Ei minun tarvitse katsella mitäön kuvia, kun eivät ne tähän asiaan lainkaan liity. En valitse mitään yhteensopivuuden mukaan. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole opittua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä puhun miehen nautinnosta. Ei minun tarvitse katsella mitäön kuvia, kun eivät ne tähän asiaan lainkaan liity. En valitse mitään yhteensopivuuden mukaan. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole opittua.
Juu, mutta olin oikeassa. Kikkelillä on väliä ja merkitystä. Mies sen ympärillä on sitten mitä on, mutta ilman kikkeliä ei ole miestä. :)
Yhteen käytiin ja ympäri tultiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mihin se mieli perustuu? Sukuelimiin?
Oletko koskaan kuullut sanaa seksuaalinen suuntautuminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mutta olin oikeassa. Kikkelillä on väliä ja merkitystä. Mies sen ympärillä on sitten mitä on, mutta ilman kikkeliä ei ole miestä. :)
Yhteen käytiin ja ympäri tultiin.Vaan ei siinä mielessä, kuin aluksi kuvittelit. Kikkeli ei ole oleellinen asia valtaosan naisista nautinnolle. Se ei myöskään ole oleellinen asia valtaosan naisista halulle. Kikkeli yksinään ei valtaosaa naisista kiinnosta. Jos mies saisi nautintonsa vaikka pussaamisesta tai rinnan rapsuttamisesta, niin iso osa naisista ei koskaan miehen housuja riisuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut sanaa seksuaalinen suuntautuminen?
Olen ja ymmärtäisit sen itsekin, jos katsoisit sen kuvan. Tunnetko vetoa vartalon piirteisiin vai sukuelimeen?
Jos miehen vartalossa on pimppa ja naisen vartalossa on kikkeli kiveksineen, vaikuttaako asiaan mitenkään?
Seksuaalinen suuntautuminen on varsin tuttua huttua. Näitä on mietitty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ja ymmärtäisit sen itsekin, jos katsoisit sen kuvan. Tunnetko vetoa vartalon piirteisiin vai sukuelimeen?
Jos miehen vartalossa on pimppa ja naisen vartalossa on kikkeli kiveksineen, vaikuttaako asiaan mitenkään?
Seksuaalinen suuntautuminen on varsin tuttua huttua. Näitä on mietitty.Kun kaikki ei olekkaan loogisilla paikoillaan pitää miettiä, mihin oikeastaan tunteekaan vetoa. :)
Mutta nyt päivänjatkoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaalinen suuntautuminen on varsin tuttua huttua. Näitä on mietitty.Tykkään ehdottomasti enemmän miehen kropasta. Tosin en ole ikinä ollut bodatun ja lihaksikkaan miesvartalon ystävä. Tästä tuli puhuttua yhdessä toisessa ketjussa. Itseäni ei esim. transstatus häiritsisi lainkaan, jos kroppa on miehen. Naisen sukuelimet tuottaisivat ongelmia, sillä en halua niihin koskea. Transnaista en huolisi, vaikka housuissa olisi mitä tahansa. Ajatus tisseistä sängyssä on ihan yhtä ällö, eikä niitä saa piilotettua edes housuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaalinen suuntautuminen on varsin tuttua huttua. Näitä on mietitty.Koen ehdottomasti enemmän vetoa miehen vartaloon, kuin miehen sukuelimiin. Ajatus seksistä naisvartalon kanssa on todella epämiellyttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään ehdottomasti enemmän miehen kropasta. Tosin en ole ikinä ollut bodatun ja lihaksikkaan miesvartalon ystävä. Tästä tuli puhuttua yhdessä toisessa ketjussa. Itseäni ei esim. transstatus häiritsisi lainkaan, jos kroppa on miehen. Naisen sukuelimet tuottaisivat ongelmia, sillä en halua niihin koskea. Transnaista en huolisi, vaikka housuissa olisi mitä tahansa. Ajatus tisseistä sängyssä on ihan yhtä ällö, eikä niitä saa piilotettua edes housuilla.
Jep eli kikkeli on se mikä sulle merkitsee. Pääsimme yhteisymmärrykseen. Yllättävän hatarasti ihmiset näitä miettii. Eli hyvin monelle pinta on tärkeämpää, kuin sisin ja sukuelimet määrittää sukupuolen, vaikka munat omaava olisi kuin naiset ja pimpan omaava olisi kuin mies. Sukuelimet on visusti ihmisten päissä se mikä ratkaisee oikeasti. Kaikki muu on useinmiten pelkkää kuorutettua hölinää, :)
Kiitos keskusteluseurasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koen ehdottomasti enemmän vetoa miehen vartaloon, kuin miehen sukuelimiin. Ajatus seksistä naisvartalon kanssa on todella epämiellyttävä.
Sama! Kaunista miesvartaloa on mukava katsella. Vähäpukeiseen hyväkroppaiseen mieheen katse pysähtyy aina. Vähäpukeinen nainen on yhdentekevä kuvituskuva, tuhat tusinassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep eli kikkeli on se mikä sulle merkitsee. Pääsimme yhteisymmärrykseen. Yllättävän hatarasti ihmiset näitä miettii. Eli hyvin monelle pinta on tärkeämpää, kuin sisin ja sukuelimet määrittää sukupuolen, vaikka munat omaava olisi kuin naiset ja pimpan omaava olisi kuin mies. Sukuelimet on visusti ihmisten päissä se mikä ratkaisee oikeasti. Kaikki muu on useinmiten pelkkää kuorutettua hölinää, :)
Kiitos keskusteluseurasta.Ei vaan miehen kroppa on se mulle henk. koht merkkaa eniten. Jos toisella olisi miehen kroppa ja naisen vehkeet niin sitten joutuisi hoitelemaan itse itsensä. Jos kroppa on naisen ja vehkeet miehen niin sitä en sänkyyni huolisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan miehen kroppa on se mulle henk. koht merkkaa eniten. Jos toisella olisi miehen kroppa ja naisen vehkeet niin sitten joutuisi hoitelemaan itse itsensä. Jos kroppa on naisen ja vehkeet miehen niin sitä en sänkyyni huolisi.
Naisen vartalo on ehdottomasti vielä suurempi ällötys seksimielessä, kuin sukuelimet. Värkkeihin voin olla koskematta. Pitäköön vaikka housut jalassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan miehen kroppa on se mulle henk. koht merkkaa eniten. Jos toisella olisi miehen kroppa ja naisen vehkeet niin sitten joutuisi hoitelemaan itse itsensä. Jos kroppa on naisen ja vehkeet miehen niin sitä en sänkyyni huolisi.
Niin eli kikkeli merkitsee sulle eniten, muuten et kajoa. :)
Myönnä nyt itsekin päivänselvä asia. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnä nyt itsekin päivänselvä asia. :)Ei vaan vartalo. Miehen vartalo on minusta kaunis, sitä on ihana katsoa ja koskea. Naisen kroppa ei kiinnosta yhtään enempää kuin vaikka seinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnä nyt itsekin päivänselvä asia. :)En syyllistä, nostan vaan esiin ajatuskuvioita. Mulle on aivan ok, että olet miehiin päin kalleellaan, sukuelimiin miehen vartalossa. Ajatus on vaan saada ihmiset vähän miettimään, sinäkin tarjoat miehen vartaloa tärkeimpänä, kun kuitenkin oikeasti se kikkeli on se mikä merkitsee. :)
Jos mielii kunnollista seksielämää elää.
Mitä se sellainen seksi on, että joo sun kroppa kelpaa mutta sukuelimet ei? Surkeeta sellainen suhdekin. :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan vartalo. Miehen vartalo on minusta kaunis, sitä on ihana katsoa ja koskea. Naisen kroppa ei kiinnosta yhtään enempää kuin vaikka seinä.
Voisit siis seurustella itsekkäästi miesvartaloisen kanssa, mutta et koskea hänen sukuelimiin koska ovat naisen? Miksi et sitten vaan myönnä, että mielummin miehen vartalo ja kikkelikin eli biomies? :)
Niinhän se on. Missään nimessä en suosittele seurustelemaan transmiehen kanssa, jolle ei ole tehty sukelinkirurgiaa, jos kammoat naisen sukuelimiä. Loukkaisit verisesti miestäsi ällöämällä hänen sukuelimiään.
Eli et hyväksyisi häntä kokonaisuutena niin kuin hän on. Ja sehän loukkaa, jos mikä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En syyllistä, nostan vaan esiin ajatuskuvioita. Mulle on aivan ok, että olet miehiin päin kalleellaan, sukuelimiin miehen vartalossa. Ajatus on vaan saada ihmiset vähän miettimään, sinäkin tarjoat miehen vartaloa tärkeimpänä, kun kuitenkin oikeasti se kikkeli on se mikä merkitsee. :)
Jos mielii kunnollista seksielämää elää.
Mitä se sellainen seksi on, että joo sun kroppa kelpaa mutta sukuelimet ei? Surkeeta sellainen suhdekin. :(Tietysti olen miehiin päin kallellaan. Niin kai heteronaiset yleensä ovat.
Minulle on oman nautintoni kannalta ihan sama, vaikka mies pitäisi ne housut jalassaan. Olisi se tietysti vähän outoa, jos ei mies itse haluaisi koskaan tulla. Minun kannaltani sillä genitaalien hinkuttamisella ei kuitenkaan ole väliä ja olen minä itsekin harrastanut ihan mielelläni, vaikken kymmenen vuoden parisuhteessa ikinä tullut. Minusta sitä oli pikemmin liian vähän, kun olisin halunnut tehdä toiselle hyvää. Vaan juu menihän se touhu ihan eri levelille, kun sattui kohdalle näppärämpi mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit siis seurustella itsekkäästi miesvartaloisen kanssa, mutta et koskea hänen sukuelimiin koska ovat naisen? Miksi et sitten vaan myönnä, että mielummin miehen vartalo ja kikkelikin eli biomies? :)
Niinhän se on. Missään nimessä en suosittele seurustelemaan transmiehen kanssa, jolle ei ole tehty sukelinkirurgiaa, jos kammoat naisen sukuelimiä. Loukkaisit verisesti miestäsi ällöämällä hänen sukuelimiään.
Eli et hyväksyisi häntä kokonaisuutena niin kuin hän on. Ja sehän loukkaa, jos mikä.Jos hän siihen itse haluaisi ryhtyä niin asia luultavasti olisi hänelle ihan ok. Toki asian ihan suoraan hänelle sanoisin. Eivät kaikki ihmiset edes halua itse, vaan se toinen tosiaan on oleellisempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän siihen itse haluaisi ryhtyä niin asia luultavasti olisi hänelle ihan ok. Toki asian ihan suoraan hänelle sanoisin. Eivät kaikki ihmiset edes halua itse, vaan se toinen tosiaan on oleellisempi.
Juu, eivät halua itse mutta jos nyt tosissasi uskot, etteikö sillä ole väliä hyväksytkö hänet sukuelimineen niin erehdyt. Siinä tulisi ongelma eteen itsetunnon puolella.
Jokainen haluaa kelvata kokonaisuutena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti olen miehiin päin kallellaan. Niin kai heteronaiset yleensä ovat.
Minulle on oman nautintoni kannalta ihan sama, vaikka mies pitäisi ne housut jalassaan. Olisi se tietysti vähän outoa, jos ei mies itse haluaisi koskaan tulla. Minun kannaltani sillä genitaalien hinkuttamisella ei kuitenkaan ole väliä ja olen minä itsekin harrastanut ihan mielelläni, vaikken kymmenen vuoden parisuhteessa ikinä tullut. Minusta sitä oli pikemmin liian vähän, kun olisin halunnut tehdä toiselle hyvää. Vaan juu menihän se touhu ihan eri levelille, kun sattui kohdalle näppärämpi mies.Tietysti. Hetero naiset pysyköön lestissään, jos vain kikkeli maittaa. :)
Juujuu, ymmärsin tuon jo aiemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, eivät halua itse mutta jos nyt tosissasi uskot, etteikö sillä ole väliä hyväksytkö hänet sukuelimineen niin erehdyt. Siinä tulisi ongelma eteen itsetunnon puolella.
Jokainen haluaa kelvata kokonaisuutena.Unohdat, että valintoja on aina tekemässä vähintään kaksi ihmistä. Jokainen voi tehdä valinnat vain omalta puoleltaan. Ei kannata kuvitella tietävänsä toisen ajatuksia paremmin kun hän itse tietää. Kysymyksiä saa toki esittää ja omia ajatuksiaan voi kertoa. Aikuinen ihminen ei kuitenkaan tarvitse holhoojaa päättämään puolestaan. Oli kyse ihan kenestä vaan niin hänen omaan arvioonsa täytyy luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti. Hetero naiset pysyköön lestissään, jos vain kikkeli maittaa. :)
Juujuu, ymmärsin tuon jo aiemmin.No kuten sanottu niin kikkelin saa mun puolesta pitää housuissakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdat, että valintoja on aina tekemässä vähintään kaksi ihmistä. Jokainen voi tehdä valinnat vain omalta puoleltaan. Ei kannata kuvitella tietävänsä toisen ajatuksia paremmin kun hän itse tietää. Kysymyksiä saa toki esittää ja omia ajatuksiaan voi kertoa. Aikuinen ihminen ei kuitenkaan tarvitse holhoojaa päättämään puolestaan. Oli kyse ihan kenestä vaan niin hänen omaan arvioonsa täytyy luottaa.
Joo, mutta kyllä se on epätodennäköistä, että jostakin löydät niin itseensä kyllästyneen yksilön, ettei häntä haittaa että et pidä hänestä kokonaisuutena. Nämä genitaalijutut on transporukoissa muutenkin yksi arimpia juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuten sanottu niin kikkelin saa mun puolesta pitää housuissakin.
Moniko haluaa pitää? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti. Hetero naiset pysyköön lestissään, jos vain kikkeli maittaa. :)
Juujuu, ymmärsin tuon jo aiemmin.Miesten pakkomielteinen suhde kikkeliinsä on musta aina ollut jotenkin outo. Miehen itsetunto on kiinni siitä, että haluaako joku kikkeliä vai ei. Vois kuvitella, että miehenkin mielestä olis mukavampaa olla haluttu kokonaisena ihmisenä, oman persoonansa ja henkilönsä takia. Vaan ei, miehen mielestä on kamalaa, jos joku kiinnostuu hänestä ihmisenä ja kokonaisuutena eikä ole kiinnostunut vain kikkelistä. Miehelle on ihan ok, jos nainen on hänen kanssaan vain saadakseen kikkeliä. Miehestä se tuntuu olevan jopa tavoteltava olotila. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a, enpä tiedä. Sehän on sitten miehen ihan oma valinta. Ei kukaan kai ole käskenyt tekemään niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdat, että valintoja on aina tekemässä vähintään kaksi ihmistä. Jokainen voi tehdä valinnat vain omalta puoleltaan. Ei kannata kuvitella tietävänsä toisen ajatuksia paremmin kun hän itse tietää. Kysymyksiä saa toki esittää ja omia ajatuksiaan voi kertoa. Aikuinen ihminen ei kuitenkaan tarvitse holhoojaa päättämään puolestaan. Oli kyse ihan kenestä vaan niin hänen omaan arvioonsa täytyy luottaa.
Alussa voi olla helppoa, kunhan saa olla antamassa, mut pidemmässä suhteessa uskallan väittää kipukynnyksen tekee jo tieto ettei kelpaa alapäineen.
Vaikka on olemassa ihmisiä, jotka eivät itse halua seksuaalista tyydytystä toisen tuottamana. Tai ollenkaan. Ne on silti hyvin harvassa. Kuten esim. stone-butch tyypit on määritelty.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta kyllä se on epätodennäköistä, että jostakin löydät niin itseensä kyllästyneen yksilön, ettei häntä haittaa että et pidä hänestä kokonaisuutena. Nämä genitaalijutut on transporukoissa muutenkin yksi arimpia juttuja.
Silti se on jokaisen oma valinta. Kun asioita ei salata niin siinä voi jokainen itse päättää mitä tahtoo ja mitä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alussa voi olla helppoa, kunhan saa olla antamassa, mut pidemmässä suhteessa uskallan väittää kipukynnyksen tekee jo tieto ettei kelpaa alapäineen.
Vaikka on olemassa ihmisiä, jotka eivät itse halua seksuaalista tyydytystä toisen tuottamana. Tai ollenkaan. Ne on silti hyvin harvassa. Kuten esim. stone-butch tyypit on määritelty..Kyllä mullekin voisi alkuun riittää, että saan vain olla toimija ja tyydyttää toisen. Mä tykkään älyttömästi nähdä ja tuntea tuottavani toiselle nautintoa. Se on hyvin iso osa seksuaalisuuttani.
Tuottaa mielihyvää seksissä. Mutta ei se kyllä loputtomiin riittäisi niin. Mut tämä aihe taidetaan olla puhki pureskeltu? :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka on olemassa ihmisiä, jotka eivät itse halua seksuaalista tyydytystä toisen tuottamana. Tai ollenkaan. Ne on silti hyvin harvassa. Kuten esim. stone-butch tyypit on määritelty..Niin, vaan silti ihminen päättää tekenisensä itse. Turha näitä on kenenkään muun puolesta pohtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten pakkomielteinen suhde kikkeliinsä on musta aina ollut jotenkin outo. Miehen itsetunto on kiinni siitä, että haluaako joku kikkeliä vai ei. Vois kuvitella, että miehenkin mielestä olis mukavampaa olla haluttu kokonaisena ihmisenä, oman persoonansa ja henkilönsä takia. Vaan ei, miehen mielestä on kamalaa, jos joku kiinnostuu hänestä ihmisenä ja kokonaisuutena eikä ole kiinnostunut vain kikkelistä. Miehelle on ihan ok, jos nainen on hänen kanssaan vain saadakseen kikkeliä. Miehestä se tuntuu olevan jopa tavoteltava olotila. 🤔
Joo, olen törmännyt samaan ilmiöön. Liekö kyseinen mies on hyvin seksi orientoitunut ja haluton tai kyvytön luomaan avointa syvempää suhdetta missä opitaan tuntemaan ihmistäkin kuoren alta.
Ne on vähän pelottavia ihmisiä tuollaiset miehet ja naiset, en haluis suhdetta sellaisen kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a, enpä tiedä. Sehän on sitten miehen ihan oma valinta. Ei kukaan kai ole käskenyt tekemään niin.
Heh, ajattelin jos olis joku tiedonjyvänen tarttunut matkaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti se on jokaisen oma valinta. Kun asioita ei salata niin siinä voi jokainen itse päättää mitä tahtoo ja mitä ei.
Tietysti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, vaan silti ihminen päättää tekenisensä itse. Turha näitä on kenenkään muun puolesta pohtia.
No todennäköisyyksiä kun pohtii, niin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, ajattelin jos olis joku tiedonjyvänen tarttunut matkaan. :)
Jos jokin asia on toiselle ihan sama niin sillon saa ihan itse päättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jokin asia on toiselle ihan sama niin sillon saa ihan itse päättää.
Niin? Mikä siinä on epäselvää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäkin on muuten yksi erikoinen yhteys miehiseen itsetuntoon. Naisen tulee vähintään esittää olevansa kovasti innostunut repimään mieheltä housut pois. Jostain syystä mies loukkaantuu, jos nainen ei tätä teatteria esitä. Naisen pitää esittää haluavansa, vaikka kyse olisi ainoastaan miehelle tärkeästä osasta aktia. Ei riitä, että nainen on ihan suostuvainen ja mielellään tuottaa miehelle nautintoa. Ei, naisen pitää ihan ehdottomasti ja valtavasti haluta sitä. Jos olen ihan rehellinen niin tuo teatteriesitys on välillä aika rasittavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen vartalo on ehdottomasti vielä suurempi ällötys seksimielessä, kuin sukuelimet. Värkkeihin voin olla koskematta. Pitäköön vaikka housut jalassaan.
Munkin täytyy myöntää, että joskus aikoinaan kun ajattelin olevani miehiin päin kallellaan ja vain miehiin, niin mua inhotti ajatus koskea esim. suullani naisen sukuelimiin.
Se penis olisi se mitä kyllä olisin käyttänyt, jos olisi.
Sitten mietin mietittyäni asiaa ja ihastuin naiseen. Yks kaks ajatus pimpan lipomisesta ei enää tuntunut vastenmieliseltä. Päinvastoin, se alkoi pyörimään päässäni hyvinkin kuumottavana asiana.
Inhosta intohimoksi. Että kyllä ajatuksilla ja asenteillakin on hiukan vissiin väliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munkin täytyy myöntää, että joskus aikoinaan kun ajattelin olevani miehiin päin kallellaan ja vain miehiin, niin mua inhotti ajatus koskea esim. suullani naisen sukuelimiin.
Sitten mietin mietittyäni asiaa ja ihastuin naiseen. Yks kaks ajatus pimpan lipomisesta ei enää tuntunut vastenmieliseltä. Päinvastoin, se alkoi pyörimään päässäni hyvinkin kuumottavana asiana.
Inhosta intohimoksi. Että kyllä ajatuksilla ja asenteillakin on hiukan vissiin väliä.Antaisit suukivaa naiselle?!?!
🤢🤢🤢🤢 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaisit suukivaa naiselle?!?!
🤢🤢🤢🤢Heh, no aivan varmasti ja aina, kun tarvetta olisi, jos naisen kanssa seurustelisin. Eikä tarvi edes käskeä, anella eikä komentaa. Estellä korkeintaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka tapauksessa kikkeli on se mitä ilman ei tule mistään mitään. ;)
Jos naiselle ei kikkelillä ole mitään väliä, hän voi yhtä hyvin olla lesbo tai panseksuaali. Joten onhan se kikkeli oleellinen asia. Monelle jopa oleellisempi, kun se kenessä se on kiinni.Ei ole. Nainen ei saa orgasmia yhdynnässä muutenkaan, joten kikkelillä ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä. Naista kuvottaa miehen rumat vehkeet ja naisen mielestä dildo on paljon parempi kuin ne miehet, mitä naiselle on saatavilla. Vain nuori ja kaunis nainen voi saada dildon veroisen miehen.
Sen takia dildojen ja muiden härpäkkeiden markkinat niin suuret ovatkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inhosta intohimoksi. Että kyllä ajatuksilla ja asenteillakin on hiukan vissiin väliä.Niin ja siinäkin on eroa, että onko kyse tosiaan vaikka inhosta vai sellasesta syvältä tulevasta tunteesta, että jokin ei innosta yhtään. Inho on sellanen tunne, jossa voi olla mukana myös asian kieltämistä. Ei tietenkään aina ole, mutta voi olla. Monesti ihmisten on vaikea myös sanottaa niitä tuntemuksiaan oikein.
Itse olen ollut liiankin monta kertaa siinä tilanteessa, että nainen on ihastunut minuun. Ne tilanteet on tulleet joka kerta mulle täysin puskista ja sen tunne on minulle epämiellyttävä. En mä tunne siinä inhoa sitä ihmistä kohtaan, vaan ahdistusta. Tiedät, että ystävyys on sitten mitä luultavimmin siinä ja mitään et sille asialle pysty tekemään. Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta, eikä sitä pakottamaan pysty. Itselleni se liittyy nimenomaan siihen naisellisuuteen. Yhtään fyysisesti miehekkäämpää ei ole näissä kohdalle osunut, mutta mitä olen ympärilleni katsellut niin joku sellainen ei välttämättä olis mikään suuri ongelma. Monet "poikatytöt" solahtais ulkoselta olemukseltaan oikeenkin nätisti mun miesmaun sisään. Sitten siinä tosin tulisi se genitaaliongelma, kun se taas aiheuttaa juuri sen "antaa olla" reaktion. Sekään ei ole mikään voimakas inho vaan enemmän just, että annetaan olla. - Anonyymi
Harva, mutta jotkut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Nainen ei saa orgasmia yhdynnässä muutenkaan, joten kikkelillä ei ole mitään merkitystä.
On sillä jokin psykologinen merkitys olemassa, vaikkei se itse vehkeenä niin kiinnostava naisista aina olisikaan. Hyvin monelle naiselle sillä on jokin psykologinen merkitys. Mitä eivät tunnu osaavan itsekään määritellä ja sanoksi purkaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä. Naista kuvottaa miehen rumat vehkeet ja naisen mielestä dildo on paljon parempi kuin ne miehet, mitä naiselle on saatavilla. Vain nuori ja kaunis nainen voi saada dildon veroisen miehen.
Sen takia dildojen ja muiden härpäkkeiden markkinat niin suuret ovatkin.Dildo on mukavempi, kun se pitää turpansa kiinni, mitä moni mies ei aina osaa tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja siinäkin on eroa, että onko kyse tosiaan vaikka inhosta vai sellasesta syvältä tulevasta tunteesta, että jokin ei innosta yhtään. Inho on sellanen tunne, jossa voi olla mukana myös asian kieltämistä. Ei tietenkään aina ole, mutta voi olla. Monesti ihmisten on vaikea myös sanottaa niitä tuntemuksiaan oikein.
Itse olen ollut liiankin monta kertaa siinä tilanteessa, että nainen on ihastunut minuun. Ne tilanteet on tulleet joka kerta mulle täysin puskista ja sen tunne on minulle epämiellyttävä. En mä tunne siinä inhoa sitä ihmistä kohtaan, vaan ahdistusta. Tiedät, että ystävyys on sitten mitä luultavimmin siinä ja mitään et sille asialle pysty tekemään. Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta, eikä sitä pakottamaan pysty. Itselleni se liittyy nimenomaan siihen naisellisuuteen. Yhtään fyysisesti miehekkäämpää ei ole näissä kohdalle osunut, mutta mitä olen ympärilleni katsellut niin joku sellainen ei välttämättä olis mikään suuri ongelma. Monet "poikatytöt" solahtais ulkoselta olemukseltaan oikeenkin nätisti mun miesmaun sisään. Sitten siinä tosin tulisi se genitaaliongelma, kun se taas aiheuttaa juuri sen "antaa olla" reaktion. Sekään ei ole mikään voimakas inho vaan enemmän just, että annetaan olla.Varmaan voi olla sitäkin, kieltämistä inhossa. Ja monella ns. heterollakin on sama homma. He ei vaan sitä ole välttämättä tulleet ihan oikeasti läpikotaisin ajatelleeksi. Vaikka ovat ihan yhtä varmoja, kun minäkin aikoinaan etten ikinä kajoaisi, hyi. :)
Ehkä se ihastuminen aikoinaan sai jonkun palan päässä naksahtamaan? Näin vaan ihmisen ja naisen jolle haluisin olla kaikin mahdollisin tavoin hyvä kumppani. Hänkin oli biseksuaali ja ei pitänyt mahdottomana lähteä tutustumaan paremmin, mutta jarruteltiin kuitenkin, koska olin varattu.
Todettiin, että ei aleta sooloilemaan. :)
En sitten tiedä miksi vielä mieheen haksahdin taino tiedän, ihastuin ihmiseen taaskin. Kun olisin voinut erotessani kerätä rohkeuteni ja ryhtyä toteuttamaan sitä uinuvaa minääni. Rohkeuskin taas puuttui.
Nojoo, ne on ikäviä tilanteita varmasti molemmille nuo, kun ihastuu johonkin jota ei vois vähempää kiinnostaa ja itse on hulluksi tulla tunteistaan. Eihän sitä voi itseään pakottaa mihinkään mikä ei tunnu oikeelle. Se vaan täytyy hyväksyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä jokin psykologinen merkitys olemassa, vaikkei se itse vehkeenä niin kiinnostava naisista aina olisikaan. Hyvin monelle naiselle sillä on jokin psykologinen merkitys. Mitä eivät tunnu osaavan itsekään määritellä ja sanoksi purkaa. :)
No johan se sulle tuolla ylempänä selitettiin. Ongelma taitaa enemmän olla sun kyvyssäsi käsittää. Kikkeli on osa miehen vartaloa ja jos on seksuaalisesti kiinnostunut miehistä niin se kikkeli yleensä seuraa siinä mukana. Kikkeli on yleensä isossa osassa miehen omassa nautinnossa ja jos miehen haluaa nauttivan niin se nyt vaan yleensä on osa sitä yhtälöä. Aika harva nainen haluaa vain omaa nautintoaan Tämä taas johtuu varmasti ainakin osittain siitä, että harva nainen harrastaa seksiä itselleen täysin yhdentekevän ihmisen kanssa. Iso osa miehistä myös ihan aidosti loukkaantuu, ellei nainen esitä haluavansa ihan kamalasti myös sitä genitaalien hinkuttamista. Ei riitä, että nainen on suostuvainen ja haluaa miehenkin nauttivan vaan siinä pitää jostain syystä olla myös se teatteripuoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No johan se sulle tuolla ylempänä selitettiin. Ongelma taitaa enemmän olla sun kyvyssäsi käsittää. Kikkeli on osa miehen vartaloa ja jos on seksuaalisesti kiinnostunut miehistä niin se kikkeli yleensä seuraa siinä mukana. Kikkeli on yleensä isossa osassa miehen omassa nautinnossa ja jos miehen haluaa nauttivan niin se nyt vaan yleensä on osa sitä yhtälöä. Aika harva nainen haluaa vain omaa nautintoaan Tämä taas johtuu varmasti ainakin osittain siitä, että harva nainen harrastaa seksiä itselleen täysin yhdentekevän ihmisen kanssa. Iso osa miehistä myös ihan aidosti loukkaantuu, ellei nainen esitä haluavansa ihan kamalasti myös sitä genitaalien hinkuttamista. Ei riitä, että nainen on suostuvainen ja haluaa miehenkin nauttivan vaan siinä pitää jostain syystä olla myös se teatteripuoli.
Heh, meinaako sulla mennä jo hermot mun kanssa? :)
Niin, mutta ei se silti ole noin mustavalkoista. Siinä on muitakin ulottuvuuksia, joita et nyt osaa katsoa. Enkä minä enää jaksa selittää, ymmärtää ken ymmärtää.
Mutta siitä ollaa samaa mieltä, että se kikkeli on se juttu. Se psykologinen juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, meinaako sulla mennä jo hermot mun kanssa? :)
Niin, mutta ei se silti ole noin mustavalkoista. Siinä on muitakin ulottuvuuksia, joita et nyt osaa katsoa. Enkä minä enää jaksa selittää, ymmärtää ken ymmärtää.
Mutta siitä ollaa samaa mieltä, että se kikkeli on se juttu. Se psykologinen juttu.Ei mene, olen tottunut vääntämään asioita rautalangasta.
Saat toki ihan vapaasti uskoa siinä olevan muutakin. Ei siinä silti juuri muita ulottuvuuksia suurimman osan heteronaisista kohdalla ole. Sekin on tuolla ylempänä sanottu, että on olemassa heitäkin, joille kikkeli on miehessä ainoa oleellinen asia. Tiedän muutaman joka sanoo olevansa naimissakin mulkun kanssa ja tarkottaa sitä ihan kirjaimellisesti. Mikään muu niissä heidän miehissään ei kuulemma ole hyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kaikki ei olekkaan loogisilla paikoillaan pitää miettiä, mihin oikeastaan tunteekaan vetoa. :)
Mutta nyt päivänjatkoja.Noilla kultapatsailla oli kuitenki korostuneesti sukupuolensa kropat. Transihmisiä hormoneilla tuunataan.
Näky on luonnoton, koska miehen sukupuolielimet tuottaa testosteronia, joten noin naisellinen kroppa ei ikimaailmassa olisi mahdollinen, vaisto sotii tuota kuvaa vastaan.
Kuten myös tuota pimppimiestä, estrogeenin ei tuollaista kropan muotoa tee.
Androgyyni kroppa kumman tahansa sukuelimillä on aika neutraali näky loppujen lopuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene, olen tottunut vääntämään asioita rautalangasta.
Saat toki ihan vapaasti uskoa siinä olevan muutakin. Ei siinä silti juuri muita ulottuvuuksia suurimman osan heteronaisista kohdalla ole. Sekin on tuolla ylempänä sanottu, että on olemassa heitäkin, joille kikkeli on miehessä ainoa oleellinen asia. Tiedän muutaman joka sanoo olevansa naimissakin mulkun kanssa ja tarkottaa sitä ihan kirjaimellisesti. Mikään muu niissä heidän miehissään ei kuulemma ole hyvää.Se on näkökulma ja vähän asenne kysymyskin miten sukupuolet ajattelee ja näkee. Jollekin se mies on se kikkelin kupeeseen kiinni kasvanut nahkamarakatti, jollekin se on paljon jotain muuta.
Periaatteessa kikkelin tilalla voisi olla vaikka porkkana ja pimpan tilalla kurkkupurkki. Tai pelkkä kusiletku. Onnettomuudessa kikkelinsä menettänyt ei ole enää mies, jos kikkeli puuttuu? :)
Ihan yhtä hyvin se pimppa nauttii sun kanssa seksistä, kun se kikkelikin. Sinä vaan olet asennoitunut niin, että se kikkeli on se mikä miehen tekee. Sukupuolet on anatomisesti mustavalkeat, mutta muuten täysin jotain muuta.
Miehen kropassa naisen genitaalit on siis se ongelma. Joten ongelma on oikeasti pääkopassa, ei sukuelimissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäkin on muuten yksi erikoinen yhteys miehiseen itsetuntoon. Naisen tulee vähintään esittää olevansa kovasti innostunut repimään mieheltä housut pois. Jostain syystä mies loukkaantuu, jos nainen ei tätä teatteria esitä. Naisen pitää esittää haluavansa, vaikka kyse olisi ainoastaan miehelle tärkeästä osasta aktia. Ei riitä, että nainen on ihan suostuvainen ja mielellään tuottaa miehelle nautintoa. Ei, naisen pitää ihan ehdottomasti ja valtavasti haluta sitä. Jos olen ihan rehellinen niin tuo teatteriesitys on välillä aika rasittavaa.
Tuo on niin totta!
Sitten on vielä se tässäkin keskustelussa nähty ongelma, että mies ei usko naisen pitävän miehen vartalosta. Oikeestaan nainen ei ees sais pitää kaunista miehen vartaloa kauniina ja himottavana. Jos nainen tykkää kauniista miesvartalosta, niin nainen on pinnallinen. Miehen vartalon sijaan naisen pitää haluta katsella ja himoita miehen pippulia. Tämä on miehen mielestä naiselle psykologisesti normaalia. Paitsi tietysti jos nainen tykkäisi katsella ja himoita kookasta pippulia, niin sitten hän on taas pinnallinen. Naisen pitää haluta katsella ja himoita tuikitavalista pippulia, sillä sellainen löytyy ihan joka mieheltä. Kaunis vartalo ja komea pippuli ovat ihan vääriä katseiden ja himon kohteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on näkökulma ja vähän asenne kysymyskin miten sukupuolet ajattelee ja näkee. Jollekin se mies on se kikkelin kupeeseen kiinni kasvanut nahkamarakatti, jollekin se on paljon jotain muuta.
Periaatteessa kikkelin tilalla voisi olla vaikka porkkana ja pimpan tilalla kurkkupurkki. Tai pelkkä kusiletku. Onnettomuudessa kikkelinsä menettänyt ei ole enää mies, jos kikkeli puuttuu? :)
Ihan yhtä hyvin se pimppa nauttii sun kanssa seksistä, kun se kikkelikin. Sinä vaan olet asennoitunut niin, että se kikkeli on se mikä miehen tekee. Sukupuolet on anatomisesti mustavalkeat, mutta muuten täysin jotain muuta.
Miehen kropassa naisen genitaalit on siis se ongelma. Joten ongelma on oikeasti pääkopassa, ei sukuelimissä.Mä olen sanonut jo moneen kertaan, että kikkeli ei ole mun kannaltani oleellinen elin. Mistähän vilkkuvalosta sen yrittäis, seuraavaksi sulle vääntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla kultapatsailla oli kuitenki korostuneesti sukupuolensa kropat. Transihmisiä hormoneilla tuunataan.
Näky on luonnoton, koska miehen sukupuolielimet tuottaa testosteronia, joten noin naisellinen kroppa ei ikimaailmassa olisi mahdollinen, vaisto sotii tuota kuvaa vastaan.
Kuten myös tuota pimppimiestä, estrogeenin ei tuollaista kropan muotoa tee.
Androgyyni kroppa kumman tahansa sukuelimillä on aika neutraali näky loppujen lopuksi.Joo, tottakai testosteroni ja estrogeeni on ne hormoonit mitkä meidät muovaa miehisiksi ja naisellisiksi. Siinäpä se pääpiirteittäin onkin. Kromosomeja unohtamatta.
Näky ei ole luonnoton, vaan voisi olla luonnon toisenlainen ilmentymä mikä voisi olla mahdollista, jos jostakin syystä biologia alkaa käyttäytymään niin, että jatkossa hormonien määrät muovaa tietyt osat naisellisiksi ja tietyt miehekkäiksi. Aivan kuten se voi muovata aivojakin.
Kaikkihan on alkujaan tyttöjä? Eikö? Onhan mahdollista, että joskus aikojen päästä olemme kaikki kuin madot kaksineuvoisia. :D
Se on mihin me ollaan totuttu, siitä enempikin kiinni. Onhan niitä miehekkäitä naisia ja naisekkaita miehiä vartaloltaan kuin mieletäänkin. Ääri miehisyys ja äärinaisellisuus vaan on meidän ihannetta ja kuinka me halutaan sukupuolet nähdä.
Olen hetero, kun haluan että miehen kikkeli nauttii. Aika hassusti sanottu. Mies nauttii vaikka sillä olisi nappi siinä kohtaa, jos on nauttiakseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on näkökulma ja vähän asenne kysymyskin miten sukupuolet ajattelee ja näkee. Jollekin se mies on se kikkelin kupeeseen kiinni kasvanut nahkamarakatti, jollekin se on paljon jotain muuta.
Miehen kropassa naisen genitaalit on siis se ongelma. Joten ongelma on oikeasti pääkopassa, ei sukuelimissä."Onnettomuudessa kikkelinsä menettänyt ei ole enää mies, jos kikkeli puuttuu?"
Näin se mies luultavasti itse ajattelisi. Hän tuskin kehtaisi mennä esim. saunaan poikien kanssa. Naisen seksuaaliseen nautintoon tuolla sen sijaan ei olis mitään merkitystä. Mies edelleen joko osais tai ei osais tyydyttää naista, ihan samoin kun ennen sitä onnettomuuttaan. Luultavasti mies ei tosin kehtaisi enää harrastaa seksiä. Hänen oma nautintonsakin olisi vaikeampi saavuttaa ja vaatisi ainakin homofobiasta paranemista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta!
Sitten on vielä se tässäkin keskustelussa nähty ongelma, että mies ei usko naisen pitävän miehen vartalosta. Oikeestaan nainen ei ees sais pitää kaunista miehen vartaloa kauniina ja himottavana. Jos nainen tykkää kauniista miesvartalosta, niin nainen on pinnallinen. Miehen vartalon sijaan naisen pitää haluta katsella ja himoita miehen pippulia. Tämä on miehen mielestä naiselle psykologisesti normaalia. Paitsi tietysti jos nainen tykkäisi katsella ja himoita kookasta pippulia, niin sitten hän on taas pinnallinen. Naisen pitää haluta katsella ja himoita tuikitavalista pippulia, sillä sellainen löytyy ihan joka mieheltä. Kaunis vartalo ja komea pippuli ovat ihan vääriä katseiden ja himon kohteita.No totuus on, että jos sinulle kelpaa miehen näköinen nainen, mutta ei naisen genitaalit niin kikkeliä sinä silloin oikeasti haluat, etkä sitä miesmäistä vartaloa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen sanonut jo moneen kertaan, että kikkeli ei ole mun kannaltani oleellinen elin. Mistähän vilkkuvalosta sen yrittäis, seuraavaksi sulle vääntää.
Onhan se, kun haluat kikkelille suoda mielihyvää etkä miesmäiselle vartalolle pimpalla. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onnettomuudessa kikkelinsä menettänyt ei ole enää mies, jos kikkeli puuttuu?"
Näin se mies luultavasti itse ajattelisi. Hän tuskin kehtaisi mennä esim. saunaan poikien kanssa. Naisen seksuaaliseen nautintoon tuolla sen sijaan ei olis mitään merkitystä. Mies edelleen joko osais tai ei osais tyydyttää naista, ihan samoin kun ennen sitä onnettomuuttaan. Luultavasti mies ei tosin kehtaisi enää harrastaa seksiä. Hänen oma nautintonsakin olisi vaikeampi saavuttaa ja vaatisi ainakin homofobiasta paranemista.Niin, no onko siis sukuelimellä oikeasti mitään väliä, jos nautintoa kuitenkin halutaan antaa vartalolle ja ihmiselle josta pidetään? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, no onko siis sukuelimellä oikeasti mitään väliä, jos nautintoa kuitenkin halutaan antaa vartalolle ja ihmiselle josta pidetään? :)
Tuleeko se pimppa ällötys siitä, että tietää sen olevan naisen sukuelin? Koska näin me nimettiin se osapuoli, jolla on vagina naiseksi. Vai sukuelimen ulkonäöstä? Ominaisuuksista?
Psykologistahan se on silloin, jos kerran miehen vartaloinen nainen kelpaa, mutta naisen sukuelin nähdään mörkönä. Eikä voi perustella sitä silläkään, että kikkeli tuntee mielihyvää, pimppakin tuntee mielihyvää. Käyttötapa vaan on erilainen.
Syy pikemminkin on siinä, että ihminen mieltää kikkelin oikeaksi tai jotenkin miellyttävämmäksi sukuelimeksi, kun pimpan. Eli psyykkistä. Jos muuten kerran vartalokin on miehekäs ja ihastuttava että menee ihan miehestä muuten ja miellyttää silmääkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se, kun haluat kikkelille suoda mielihyvää etkä miesmäiselle vartalolle pimpalla. :)
En mä millekään vartalolle tai sukuelimelle tuota mielihyvää. Se tapahtuu aivoissa ja itse ainakin ajattelen siinä sitä ihmistä, en sukupuolta. Siksipä se onkin ongelmallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No totuus on, että jos sinulle kelpaa miehen näköinen nainen, mutta ei naisen genitaalit niin kikkeliä sinä silloin oikeasti haluat, etkä sitä miesmäistä vartaloa. :)
🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, no onko siis sukuelimellä oikeasti mitään väliä, jos nautintoa kuitenkin halutaan antaa vartalolle ja ihmiselle josta pidetään? :)
Sehän siinä just ongelmallista onkin. Vartalo ja ihminen voivat muuten olla hyvinkin ok, mutta sitten se genitaalipuoli ei kiinnosta. Sekin tosin tuli todettua jo moneen kertaan, että sitten auttais kun pitää ne housut jalassa. Vaan siis toki voin toistaa näitä samoja juttuja, jos se kerta on niin kivaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän siinä just ongelmallista onkin. Vartalo ja ihminen voivat muuten olla hyvinkin ok, mutta sitten se genitaalipuoli ei kiinnosta. Sekin tosin tuli todettua jo moneen kertaan, että sitten auttais kun pitää ne housut jalassa. Vaan siis toki voin toistaa näitä samoja juttuja, jos se kerta on niin kivaa. :)
No osaatko perustella miksei kiinnosta? :)
Osaat sanoa ettei kiinnosta, mutta osaatko perustella miksi ei?
Se mua enemmän kiinnostaa, koska tuossa on selvä ristiriita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko se pimppa ällötys siitä, että tietää sen olevan naisen sukuelin? Koska näin me nimettiin se osapuoli, jolla on vagina naiseksi. Vai sukuelimen ulkonäöstä? Ominaisuuksista?
Psykologistahan se on silloin, jos kerran miehen vartaloinen nainen kelpaa, mutta naisen sukuelin nähdään mörkönä. Eikä voi perustella sitä silläkään, että kikkeli tuntee mielihyvää, pimppakin tuntee mielihyvää. Käyttötapa vaan on erilainen.
Syy pikemminkin on siinä, että ihminen mieltää kikkelin oikeaksi tai jotenkin miellyttävämmäksi sukuelimeksi, kun pimpan. Eli psyykkistä. Jos muuten kerran vartalokin on miehekäs ja ihastuttava että menee ihan miehestä muuten ja miellyttää silmääkin.Tietenkin se psyykkistä. Korvien välissähän se kaikki ihastuminen ja himoitseminen tapahtuu. Ruumiintoiminnot ovat vain seurausta siitä korvien välin toiminnasta. Oppittua ne jutut eivät kuitenkaan ole. Ketään ei voi opettaa homoksi, heteroksi tai miksikään muuksikaan. Halunsa voi vaan oppia peittämään niin tehokkaasti, ettei niitä itsekään tunnista. Mieli on varsin ihmeellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mua enemmän kiinnostaa, koska tuossa on selvä ristiriita.Ja usko pois naiset, jotka seurustelevat transmiesten kanssa pitävät itseään heteroina. Vaikka siellä alakerrassa on sillä transmiehellä se pimppa. Joten mikä on sinun selityksesi? :)
Mikä pimpassa ällöttää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mua enemmän kiinnostaa, koska tuossa on selvä ristiriita.Johan tuohonkin on tullut moneen kertaan vastattua. Se on sitä seksuaalista suuntautumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin se psyykkistä. Korvien välissähän se kaikki ihastuminen ja himoitseminen tapahtuu. Ruumiintoiminnot ovat vain seurausta siitä korvien välin toiminnasta. Oppittua ne jutut eivät kuitenkaan ole. Ketään ei voi opettaa homoksi, heteroksi tai miksikään muuksikaan. Halunsa voi vaan oppia peittämään niin tehokkaasti, ettei niitä itsekään tunnista. Mieli on varsin ihmeellinen.
Se on psyykkistä siksikin, että ihmisen fyysinen vartalo on totuttu asia. Miehellä mielletään olevan kikkeli ja naisella pimppa. Voisihan se olla toisinkin päin. Ja intersukupuoliset sitten vielä, ehissä on molempia sukupuolia.
Homo ja hetero sukuelimien kautta määriteltynä siis? Eli tunnet vetoa tietynlaisiin sukuelimiin? Vai onko vaan tiukka periaate, että jumalauta en homoksi ala ja hetero ei tykkää pimpasta? :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan tuohonkin on tullut moneen kertaan vastattua. Se on sitä seksuaalista suuntautumista.
Eli tunnet vetoa kuitenkin sukuelimiin etkä vartaloon ja ihmiseen? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on psyykkistä siksikin, että ihmisen fyysinen vartalo on totuttu asia. Miehellä mielletään olevan kikkeli ja naisella pimppa. Voisihan se olla toisinkin päin. Ja intersukupuoliset sitten vielä, ehissä on molempia sukupuolia.
Homo ja hetero sukuelimien kautta määriteltynä siis? Eli tunnet vetoa tietynlaisiin sukuelimiin? Vai onko vaan tiukka periaate, että jumalauta en homoksi ala ja hetero ei tykkää pimpasta? :)Sä et nyt todellakaan taida ymmärtää käsitettä seksuaalinen suuntautuminen. Se ei edelleenkään ole opittua. Täytynee hakea paksumpi rautalanka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko se sosiaalinen puoli mörkö? Nyt ne kaikki tietää, että seurustelen miehen kanssa jolla on pimppa? :D
Vaikka ei ne oikeaasti sitä tiedä, jos et kerro ja kuuluta. Jos on oikein miehekäs kroppa niin sitä ei muut tiedä mitä pöksyissä on.
Kun se että voi ottaa vastaan seksiä pimppalaiselta muttei voi antaa pimppalaiselle tuntuu hiukan hassulta. Varsinkin jos sukuelin on vain kutitusnappina. Hämmentää, kun et selvästikään ole umpihetero jos otat vastaan seksiä naiselta miehen kropassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et nyt todellakaan taida ymmärtää käsitettä seksuaalinen suuntautuminen. Se ei edelleenkään ole opittua. Täytynee hakea paksumpi rautalanka.
Eikun sä et nyt ymmärrä sitä oikein. :)
Otat vastaan kyllä seksiä miehen kroppaiselta naiselta ajatellen, että olet hetero muttet voi antaa sille seksiä, koska sillä on pimppa ja sä olet hetero? :D
Tajuatko miten solmussa olet? :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo ja hetero sukuelimien kautta määriteltynä siis? Eli tunnet vetoa tietynlaisiin sukuelimiin? Vai onko vaan tiukka periaate, että jumalauta en homoksi ala ja hetero ei tykkää pimpasta? :)Jos voisin ajatella harrastavani seksiä täysin itsekkäästi ja toisen nautinnosta piittaamatta, niin genitaaleilla ei olisi mitään väliä. Rehellisesti sanoen minulla ei ole yhtään mitään tarvetta koskea siihen kikkeliinkään. Ei mulla oman itseni takia ole mitään tarvetta olla sen kanssa tekemisissä. En tunne sen suurempaa henkilökohtaista vetoa kyseistä elintä kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos voisin ajatella harrastavani seksiä täysin itsekkäästi ja toisen nautinnosta piittaamatta, niin genitaaleilla ei olisi mitään väliä. Rehellisesti sanoen minulla ei ole yhtään mitään tarvetta koskea siihen kikkeliinkään. Ei mulla oman itseni takia ole mitään tarvetta olla sen kanssa tekemisissä. En tunne sen suurempaa henkilökohtaista vetoa kyseistä elintä kohtaan.
Sama! Tunnen vetoa ihmistä kohtaan, en elintä kohtaan. Seksiä vaan on huono harrastaa yksipuolisesti, ainakaan kovin montaa kertaa saman ihmisen kanssa. Tai no siis miehet taitavat tehdä sitä varsin usein ja jopa saman ihmisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohonkin olen vastannut jo monta kertaa. Kroppa on oleellisempi. Naisen vartaloa en sänkyyni huolisi. Oli sen haarovälissä ihan mitä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onnettomuudessa kikkelinsä menettänyt ei ole enää mies, jos kikkeli puuttuu?"
Näin se mies luultavasti itse ajattelisi. Hän tuskin kehtaisi mennä esim. saunaan poikien kanssa. Naisen seksuaaliseen nautintoon tuolla sen sijaan ei olis mitään merkitystä. Mies edelleen joko osais tai ei osais tyydyttää naista, ihan samoin kun ennen sitä onnettomuuttaan. Luultavasti mies ei tosin kehtaisi enää harrastaa seksiä. Hänen oma nautintonsakin olisi vaikeampi saavuttaa ja vaatisi ainakin homofobiasta paranemista.Aivan näin.
Tässä yhteydessä voi ajatella ympärileikattuja naisia. Joillakin on tehty sellaista jälkeä, että yhdyntä tuottaa vain karseaa kipua. Nautinnosta ei ole tietoakaan, ikinä. Silti he ajattelevat itsensä naisena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun sä et nyt ymmärrä sitä oikein. :)
Otat vastaan kyllä seksiä miehen kroppaiselta naiselta ajatellen, että olet hetero muttet voi antaa sille seksiä, koska sillä on pimppa ja sä olet hetero? :D
Tajuatko miten solmussa olet? :)Ai otanko? Enpäs ole koskaan huomannutkaan. Enkä ole edes kovin rajusti väittänyt olevani hetero. Mähän oikeastaan inhoan kovin maskuliinisia miehiä kuin ruttoa. Siis henkilökohtasella suhdetasolla. Ihmisinä saavat toki olla ihan mitä tahtovat. Sillä määritelmällä ei sinällään ole mulle mitään väliä. Tärkeintä on, että tiedän itse mikä kelpaa ja mikä ei ja siinä ei ole pienentäkään määrää epäselvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo ja hetero sukuelimien kautta määriteltynä siis? Eli tunnet vetoa tietynlaisiin sukuelimiin? Vai onko vaan tiukka periaate, että jumalauta en homoksi ala ja hetero ei tykkää pimpasta? :)"Vai onko vaan tiukka periaate, että jumalauta en homoksi ala ja hetero ei tykkää pimpasta? :)"
Kas siinä pulma 😂😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vai onko vaan tiukka periaate, että jumalauta en homoksi ala ja hetero ei tykkää pimpasta? :)"
Kas siinä pulma 😂😂😂Joillain ihmisillä tosiaan on tuo ongelma. Se syntyy yleensä kun ei kykene myöntämään itselleen mitä tahtoo. Onneksi valtaosalle ihmisistä asia on kuitenkin ihan selvä, eikä sitä varsinaisesti tarvitse miettiä. Väitän, että asia olisi täysin selvä ihan kaikille, jos muut ihmiset lakkaisivat tunkemasta nokkaansa toisten seksuaalisuuteen ja antaisivat muiden olla vapaasti mitä ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan voi olla sitäkin, kieltämistä inhossa. Ja monella ns. heterollakin on sama homma. He ei vaan sitä ole välttämättä tulleet ihan oikeasti läpikotaisin ajatelleeksi. Vaikka ovat ihan yhtä varmoja, kun minäkin aikoinaan etten ikinä kajoaisi, hyi. :)
Ehkä se ihastuminen aikoinaan sai jonkun palan päässä naksahtamaan? Näin vaan ihmisen ja naisen jolle haluisin olla kaikin mahdollisin tavoin hyvä kumppani. Hänkin oli biseksuaali ja ei pitänyt mahdottomana lähteä tutustumaan paremmin, mutta jarruteltiin kuitenkin, koska olin varattu.
Todettiin, että ei aleta sooloilemaan. :)
En sitten tiedä miksi vielä mieheen haksahdin taino tiedän, ihastuin ihmiseen taaskin. Kun olisin voinut erotessani kerätä rohkeuteni ja ryhtyä toteuttamaan sitä uinuvaa minääni. Rohkeuskin taas puuttui.
Nojoo, ne on ikäviä tilanteita varmasti molemmille nuo, kun ihastuu johonkin jota ei vois vähempää kiinnostaa ja itse on hulluksi tulla tunteistaan. Eihän sitä voi itseään pakottaa mihinkään mikä ei tunnu oikeelle. Se vaan täytyy hyväksyä.Sivusta kysyn, missä ihastus asui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos voisin ajatella harrastavani seksiä täysin itsekkäästi ja toisen nautinnosta piittaamatta, niin genitaaleilla ei olisi mitään väliä. Rehellisesti sanoen minulla ei ole yhtään mitään tarvetta koskea siihen kikkeliinkään. Ei mulla oman itseni takia ole mitään tarvetta olla sen kanssa tekemisissä. En tunne sen suurempaa henkilökohtaista vetoa kyseistä elintä kohtaan.
Vielä kun hiukan asiaa sulattelet, huomaat että ei se kikkeli nyt ole mitenkään välttämätön. Ja pimppakin on ok. Ihminen merkkaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai otanko? Enpäs ole koskaan huomannutkaan. Enkä ole edes kovin rajusti väittänyt olevani hetero. Mähän oikeastaan inhoan kovin maskuliinisia miehiä kuin ruttoa. Siis henkilökohtasella suhdetasolla. Ihmisinä saavat toki olla ihan mitä tahtovat. Sillä määritelmällä ei sinällään ole mulle mitään väliä. Tärkeintä on, että tiedän itse mikä kelpaa ja mikä ei ja siinä ei ole pienentäkään määrää epäselvää.
No jos otat, parempi? :)
Se on selvä, et umpiheterot ei vehtaa mitenkään oman sukupuolen edustajan kanssa. Taipumuksia on bisseyteen tai panseksuaalisuuteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kysyn, missä ihastus asui?
Helsingissä. Välimatkaa oli silloin n. 80 km, ei olis ollut paha välimatka kulkea tapailemassa. :)
Tiiä sitten oisko miten kestänyt, ikäeroa oli aika paljon. Hänen hyväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kun hiukan asiaa sulattelet, huomaat että ei se kikkeli nyt ole mitenkään välttämätön. Ja pimppakin on ok. Ihminen merkkaa. :)
Niin eihän se välttämätön olekaan. Itse ainakin olen sanonut ihan koko ajan, ettei se ole välttämätön. Mun puolesta sillä toisella osapuolella voi olla vaikka olematta genitaaleja ollenkaan. Sillä ei ole mun nautinnolle minkään valtakunnan merkitystä. Ongelmia tulee siinä, että se toinen osapuoli luultavasti itse välittää niistä omista genitaaleistaan ja omista tuntemuksistaan. Mikäköhän tässäkin nyt on niin vaikeaa tajuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos otat, parempi? :)
Se on selvä, et umpiheterot ei vehtaa mitenkään oman sukupuolen edustajan kanssa. Taipumuksia on bisseyteen tai panseksuaalisuuteen.Mahtaakohan sellasta umpiheteroa ollakaan, etteikö joku hypoteettinen tilanne keksittäis? Enpä usko, että on. Valtaosa varmasti ottaisi ainakin sen oman "helpotuksen" vastaan, sopivissa olosuhteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eihän se välttämätön olekaan. Itse ainakin olen sanonut ihan koko ajan, ettei se ole välttämätön. Mun puolesta sillä toisella osapuolella voi olla vaikka olematta genitaaleja ollenkaan. Sillä ei ole mun nautinnolle minkään valtakunnan merkitystä. Ongelmia tulee siinä, että se toinen osapuoli luultavasti itse välittää niistä omista genitaaleistaan ja omista tuntemuksistaan. Mikäköhän tässäkin nyt on niin vaikeaa tajuta?
Heh, ei se ole vaikea tajuta. Tuo seksuaalinen suuntautuminen vaan on sulla hakusessa vielä. Jos sua ei kerran haittaa mitä toisella on haaruissa paitsi jos sun pitäs kajota niihin. Joku lukko päässä siihin suuntaan. :)
Ehkä se siitä aukee.. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, ei se ole vaikea tajuta. Tuo seksuaalinen suuntautuminen vaan on sulla hakusessa vielä. Jos sua ei kerran haittaa mitä toisella on haaruissa paitsi jos sun pitäs kajota niihin. Joku lukko päässä siihin suuntaan. :)
Ehkä se siitä aukee.. ;)Juu ei ole yhtään hakusessa. Vaikuttaa olevan paljon selvempi kun itselläsi. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaakohan sellasta umpiheteroa ollakaan, etteikö joku hypoteettinen tilanne keksittäis? Enpä usko, että on. Valtaosa varmasti ottaisi ainakin sen oman "helpotuksen" vastaan, sopivissa olosuhteissa.
On niitäkin varmasti. Ehdottomia heteroita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei ole yhtään hakusessa. Vaikuttaa olevan paljon selvempi kun itselläsi. 😅
Hmph. Mä tiedän jo mikä mä oon. Sä et ole vielä määritellyt. 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei ole yhtään hakusessa. Vaikuttaa olevan paljon selvempi kun itselläsi. 😅
Hankkikaa hotellihuone!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankkikaa hotellihuone!!!
Nää, ei se huoli naisen vartaloa sänkyynsä. 😌
- Anonyymi
Taitaa johtua hormonien toiminnan häiriöstä. Miehet ovat naisistuneet ja naiset miehistyneet. Mikä tähän on syynä?
Luulen että jossain ollaan tyytyväisiä kehityksestä jossa lapsia ei enää synny. Tosin tämä häiriö koskee ennenkaikkea länsimaita eli valkoisen rodun perinteisiä asuinalueita. Miesten siitiötasothan ovat romahtaneet länsimaissa 30 vuodessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa johtua hormonien toiminnan häiriöstä. Miehet ovat naisistuneet ja naiset miehistyneet. Mikä tähän on syynä?
Luulen että jossain ollaan tyytyväisiä kehityksestä jossa lapsia ei enää synny. Tosin tämä häiriö koskee ennenkaikkea länsimaita eli valkoisen rodun perinteisiä asuinalueita. Miesten siitiötasothan ovat romahtaneet länsimaissa 30 vuodessa.Syytetään ympäristömyrkkyjä, ilmansaasteita, vedenpuhdistamoja jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitäkin varmasti. Ehdottomia heteroita.
Tuskinpa ainakaan kovin montaa prosentin kymmenystä. Valtaosalle taatusti löytyisi sopiva skenaario.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmph. Mä tiedän jo mikä mä oon. Sä et ole vielä määritellyt. 😜
Niin, sinulle sukuelimillä on enemmän väliä, eli se miehen kroppa naisen sukuelimillä kelpaisi. Ei tuo yhtään sen kummoisempi solmu ole 😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa ainakaan kovin montaa prosentin kymmenystä. Valtaosalle taatusti löytyisi sopiva skenaario.
Nojoo siinä voit olla oikeassa. Eikö ne tutkijatkin väitä, että bissejähän ihmiset on? Laumassa baan ryhmäpaine estää poikkeamasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sinulle sukuelimillä on enemmän väliä, eli se miehen kroppa naisen sukuelimillä kelpaisi. Ei tuo yhtään sen kummoisempi solmu ole 😝
Eiku niillä ei ole mitään väliä. En kai mä muuten bisse olisi? 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oikeesti nykyään jättäisin valitsematta miehen kroppaiset ja kikkelin omaavat. Eli nainen pelkästään kelpais naisen kropassa, transnainekin mahdollisesti. Kunhan on pimppa. 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nojoo siinä voit olla oikeassa. Eikö ne tutkijatkin väitä, että bissejähän ihmiset on? Laumassa baan ryhmäpaine estää poikkeamasta.
Näinhän ne taitaa väittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on ainut sallittu seksuaalisen halun kohde.Kyllä normaali nainen juuri haluaa sitä kyrpää. Elimen ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan on iso ja kankea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku niillä ei ole mitään väliä. En kai mä muuten bisse olisi? 😄
Itselleni taas sillä määritelmällä ei ole mitään väliä. Mulle on oleellisempaa tietää käytännössä mikä kiinnostaa ja mikä ei. Teoreetikot voi sitten ihan vapaasti keskenään väntää sopivasta terminologiasta. Se ei varsinaisesti muuta mun ajatusmaailmaani mihinkään suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä normaali nainen juuri haluaa sitä kyrpää. Elimen ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan on iso ja kankea.
Okei. Normaaleja naisia on sitten hyvin hyvin vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselleni taas sillä määritelmällä ei ole mitään väliä. Mulle on oleellisempaa tietää käytännössä mikä kiinnostaa ja mikä ei. Teoreetikot voi sitten ihan vapaasti keskenään väntää sopivasta terminologiasta. Se ei varsinaisesti muuta mun ajatusmaailmaani mihinkään suuntaan.
Hyvä se on sinunkin termit hallita keskusteluissa. 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän ne taitaa väittää.
Aika monet väittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä normaali nainen juuri haluaa sitä kyrpää. Elimen ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan on iso ja kankea.
Jaa, onhan se kätevä pipetti lasten teossa. Muuta virkaa ei niinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä se on sinunkin termit hallita keskusteluissa. 😌
Ja miksi ihmeessä? Ei mulla ole mitään tarvetta määritellä kenenkään toisen seksuaalisuutta. He saavat määritellä sen itse, jos haluavat. Mun puolesta saavat olla määrittelmättäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi ihmeessä? Ei mulla ole mitään tarvetta määritellä kenenkään toisen seksuaalisuutta. He saavat määritellä sen itse, jos haluavat. Mun puolesta saavat olla määrittelmättäkin.
Ihan vaan sujuvuuden vuoksi, jos kysytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, onhan se kätevä pipetti lasten teossa. Muuta virkaa ei niinkään.
On se varmaan ihan kätevä myös pissamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se varmaan ihan kätevä myös pissamiseen.
Ei se naista liikuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan sujuvuuden vuoksi, jos kysytään.
No siinähän sitten kysyvät. En näe mitään syytä miksi se kenellekään random heebolle suuremmin kuuluisi. Itse en toisten suuntautumisia kysele. Mulle riittää tieto siitä kuka minua kiinnostaa ja kiinnostanko minä häntä ja kaikki muu siinä ympärillä on suhteellisen yhdentekevää. Mun puolesta ihmiset tehköön mitä itsestä hyvältä tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se naista liikuta.
Mutta siinä mielessä sen voisi moni haluta. Taitaa olla se käytännössä ainoa peniskateuden syy naisilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinähän sitten kysyvät. En näe mitään syytä miksi se kenellekään random heebolle suuremmin kuuluisi. Itse en toisten suuntautumisia kysele. Mulle riittää tieto siitä kuka minua kiinnostaa ja kiinnostanko minä häntä ja kaikki muu siinä ympärillä on suhteellisen yhdentekevää. Mun puolesta ihmiset tehköön mitä itsestä hyvältä tuntuu.
Yhym. Jaa vai niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siinä mielessä sen voisi moni haluta. Taitaa olla se käytännössä ainoa peniskateuden syy naisilla.
Kusiletku? Ainoa mistä voi kateutta tuntea on se, ettei itsellä ole keppiä millä astua. Joskin sekin selittyy biologialla ja näin ollen ei liiemmin aiheuta päänvaivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusiletku? Ainoa mistä voi kateutta tuntea on se, ettei itsellä ole keppiä millä astua. Joskin sekin selittyy biologialla ja näin ollen ei liiemmin aiheuta päänvaivaa.
Tai se, ettei saa niitä naisia jotka ovat kikkelin perään. Mistä ketjussa onkin puhuttu päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan siihen pissimiseen se on todella kätevä. Tai no ehkä mies ei tajua sen kätevyyttä, kun ei ole muuta kokeillut. Muilta osin vaikuttaa kovin epäkäytännölliseltä elimeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan siihen pissimiseen se on todella kätevä. Tai no ehkä mies ei tajua sen kätevyyttä, kun ei ole muuta kokeillut. Muilta osin vaikuttaa kovin epäkäytännölliseltä elimeltä.
Istuen pystyy pissata oikein hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ei vaan ole kovin helppo päästä istumaan. Pippeli on tosi kätevä vaikka puskapissillä. Hoteelli Helpotus, käytännössä ihan missä vaan. Siinä tarkotuksessa se olis aidosti elämänlaatua parantava väline. Noin muuten vaikuttaa tosiaan melko epäkäytännölliseltä värkiltä. Aiheuttaa mm. pakkomielteistä käyttäytymistä ja heikentää itsetuntoa reilulla kädellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnostaisi pätkääkään pipulin omistaminen muuten, mutta tosiaan pissaamisen vuoksi pientä peniskateutta myönnän olevan. Ei tarvitsisi kykkiä puskissa tai etsiä suojaisaa paikkaa, sen kuin vaan raottaisi vetskaria ja olo helpottuisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin pissin istuviltaan. En voisi sietää naista joku pissisi seisaaltaan. t. ätmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin pissin istuviltaan. En voisi sietää naista joku pissisi seisaaltaan. t. ätmi
Ja harva nainen haluais miestä, joka tuijottaa vieressä hänen pissimistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaalinen suuntautuminen on varsin tuttua huttua. Näitä on mietitty.Nuo patsaat vähän epäsuhtaisia, sporttinen miehenkeho ja vähemmän sporttinen naisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan vartalo. Miehen vartalo on minusta kaunis, sitä on ihana katsoa ja koskea. Naisen kroppa ei kiinnosta yhtään enempää kuin vaikka seinä.
No, sä olet sitten poikkeus, tutkimuksin todistettu, että naisia kiihottaa yhtä paljon alastoman naisen kuin miehen kroppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tottakai testosteroni ja estrogeeni on ne hormoonit mitkä meidät muovaa miehisiksi ja naisellisiksi. Siinäpä se pääpiirteittäin onkin. Kromosomeja unohtamatta.
Näky ei ole luonnoton, vaan voisi olla luonnon toisenlainen ilmentymä mikä voisi olla mahdollista, jos jostakin syystä biologia alkaa käyttäytymään niin, että jatkossa hormonien määrät muovaa tietyt osat naisellisiksi ja tietyt miehekkäiksi. Aivan kuten se voi muovata aivojakin.
Kaikkihan on alkujaan tyttöjä? Eikö? Onhan mahdollista, että joskus aikojen päästä olemme kaikki kuin madot kaksineuvoisia. :D
Se on mihin me ollaan totuttu, siitä enempikin kiinni. Onhan niitä miehekkäitä naisia ja naisekkaita miehiä vartaloltaan kuin mieletäänkin. Ääri miehisyys ja äärinaisellisuus vaan on meidän ihannetta ja kuinka me halutaan sukupuolet nähdä.
Olen hetero, kun haluan että miehen kikkeli nauttii. Aika hassusti sanottu. Mies nauttii vaikka sillä olisi nappi siinä kohtaa, jos on nauttiakseen.Androgyyni kropan muoto on ollut ihannoitu jo 60-luvulta lähtien. Nuoruuden ihannointi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo patsaat vähän epäsuhtaisia, sporttinen miehenkeho ja vähemmän sporttinen naisen
Ne on oikeiden ihmisten muotista tehty. Se miesvartaloinen on syntyjään nainen ja se naisvartaloinen on syntyjään mies.
Buck Angel ja Allanah Starr.
- Anonyymi
Ätmien määrä lisääntyy
"Osa ihmisistä ei löydä millään kumppania. Kokemustarinoissa ihmiset kertovat esteeksi muun muassa ulkonäön, ujouden, työttömyyden tai mielenterveyden, ja moni kuvaa toistuvia torjutuksi tulemisen kokemuksia. Osa taas ei kaipaa seksiä tai parisuhdetta elämäänsä.”- Anonyymi
Naisten hypergamian syy
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Allun juttujen mukaan allu on ainut ilman naista. Kaikilla muilla on nainen, uskokaa allua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten hypergamian syy
Näinpä. Kyllä jokaiselle rujolle, kotona kököttävälle, työttömälle, mielenterveysongelmista kärsivälle miehelle pitäisi olla jonossa parikymppisiä missejä tarjolla. Muuten kyseessä on naisten hypergamia.
- Anonyymi
Ihminen on pienenä pieni sitten kasvaa ja vanhana taas pienenee,sellaista kiertoliikettä ihmisen kokokin on :D
Uutisissa oli huvittava videa Venäjän Putin osoitti etusormella amerikan-Joeta: äläpä kuule uhkaile, se kaasuputkijuttu väittely. No sellaista se sitten on...
Itse jos joskus parisuhteeseen hurahtaa, pidän kyllä seksiä suuressa arvossa. Iho vasten ihoa ja hyvän tuottaminen puolin jos toisin on niin voimaannuttavaa, että kun toista rakastaa oiken, ei pystykään sanomaan miten paljon, seksin avulla sen voi näyttää.
Mutta se on herkkä laji. Mikä vaan piikujuttukin hiertää mieltä, ei seksi ole sitä mitä sen haluaisi olla. Siinä pitäisi päästä koko oman mielen ja kropan kuulolle, ehkä nykyään ketään ei sellainen nappaa? 🤷♂️- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Niin herkkä laji tosiaan. Oon kuullut juttua, että se hikoilu niissä puuhissa ärsyttää joitakin ja kampaus menee piloille.
Anonyymi kirjoitti:
Niin herkkä laji tosiaan. Oon kuullut juttua, että se hikoilu niissä puuhissa ärsyttää joitakin ja kampaus menee piloille.
No itse en ole huomannut ketään haittaavan se...
- Anonyymi
Harvinaisuuteen tottunut jo. Itsekkyys, mielenterveysongelmat, pelko ja ahdistus, epävarmuus. Heikentävät ja itsellä myös luotto hyvään ja toivottuun lopputulemaan tuntuu mahdottomalta, siksi luovuttamassa leikkiä nuoremmille. Pärjään yksinkin hyvin, eikä tarvi kokea ikäviä tuntemuksia, jotka tuntuvat todennäköiseltä kohdallani. M50
- Anonyymi
Kyllähän sitä saman katon alla asuessa saattaa pariskunnalta alkuhuuman jälkeen seksi jäädä vähemmälle. Toinenhan on jatkuvasti siinä tarjolla, ei ehdy kertyä kaipausta ja himoa toista kohtaan samalla lailla, kuin välimatkan päästä. Lisäksi yhdessä asuessa tulee kränää pikkujutuista, jotka saattavat sitten viedä seksihaluja kun milloin mikäkin ärsyttää. Ja toki nuo älylaitteet vievät tosiaan monen silmät ja mielen, ei siihen kumppaniin kiinnitä samalla tavalla huomiota kun toljottaa nettiä.
Erillissuhteita on kritisoitu, että eivät olisi "oikeita" parisuhteita. Erillissuhteissa on tietenkin omat ongelmansa, mutta seksihimo pysyy keskimäärin korkeampana kuin lähisuhteessa. Sitä kun ei toinen olekaan jatkuvasti käden ulottuvilla, niin ehtii erillään ollessa himot kertyä.
Distance makes the heart grow fonder, sanotaan.- Anonyymi
Ei sitä tartte yhdessä asuenkaan kokoajan kylki kyljessä nyhjätä. Ihan on järjestely ja tottumuskysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä tartte yhdessä asuenkaan kokoajan kylki kyljessä nyhjätä. Ihan on järjestely ja tottumuskysymys.
Ei tietenkään TARVITSE. Mitään ei tarvitse tässä elämässä tehdä, paitsi kuolla.
Eikä moni lähisuhteessa oleva valitettavasti olekaan riittävästi ihokosketuksessa kumppaniinsa. Sekin vähentää seksihaluja jos jää pois paijailut, halailut ja kosketukset.
Missään ei ole väitetty että KAIKILTA lähisuhteissa olevilta loppuisi seksi tai että KAIKILLA erillissuhteissa olevilla olisi kukoistava seksielämä. - Anonyymi
Ihan kiva, kunhan ne himot tulee itse kumppanista eikä pelkästä himosta vaan saada joku himoja poistamaan. Parisuhteissa voi himon tappaa sekin, ettei enää tunne toista läheiseksi. Välille on muodostunut kuilu, eikä kosketus tunnu enää edes hyvälle sellaisen saadessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kiva, kunhan ne himot tulee itse kumppanista eikä pelkästä himosta vaan saada joku himoja poistamaan. Parisuhteissa voi himon tappaa sekin, ettei enää tunne toista läheiseksi. Välille on muodostunut kuilu, eikä kosketus tunnu enää edes hyvälle sellaisen saadessaan.
Erillissuhteissa monilla se himo syttyykin juuri sitä omaa kumppania kaivatessa. Harmillisen monissa lähisuhteissa sitä kumppania aletaan pitää itsestäänselvyytenä, juuri siksi koska hän on jatkuvasti lähellä saatavilla.
Ikävän totta tuo että parisuhteessa toisesta loitontuminen voi tappaa himot. Surullista miten moni suhde kaatuu niin että kumppanit ovat jo alkaneet inhoamaan toistensa läsnäoloa ja kosketusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erillissuhteissa monilla se himo syttyykin juuri sitä omaa kumppania kaivatessa. Harmillisen monissa lähisuhteissa sitä kumppania aletaan pitää itsestäänselvyytenä, juuri siksi koska hän on jatkuvasti lähellä saatavilla.
Ikävän totta tuo että parisuhteessa toisesta loitontuminen voi tappaa himot. Surullista miten moni suhde kaatuu niin että kumppanit ovat jo alkaneet inhoamaan toistensa läsnäoloa ja kosketusta.Yym, inhoaminen taitaa tulla siitä, että on jäänyt jatkuvasti jotain vaille ja lopulta se ei enää auta, vaikka kuinka toinen yrittää antaa sitä jotain mitä joskus jätti antamatta. Tavallaan on jo liian myöhäistä paikata vahinkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yym, inhoaminen taitaa tulla siitä, että on jäänyt jatkuvasti jotain vaille ja lopulta se ei enää auta, vaikka kuinka toinen yrittää antaa sitä jotain mitä joskus jätti antamatta. Tavallaan on jo liian myöhäistä paikata vahinkoa.
Hyvin totta. Ei sen vian tarvitse olla isokaan, mutta jos on pitkään jatkunut niin varmasti ehtinyt nakertaa pahasti. Jos veneessä on reikä niin ei se kahvikupilla äyskäröinti keskellä järveä oikein enää auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävän totta tuo että parisuhteessa toisesta loitontuminen voi tappaa himot. Surullista miten moni suhde kaatuu niin että kumppanit ovat jo alkaneet inhoamaan toistensa läsnäoloa ja kosketusta.Vaikka asutaan yhdessä, ei se tarkoita, että toinen on siinä jatkuvasti lähellä "saatavissa".
Ihan tutkimuksiakin on tehty, että seksi ja kaikki puolison kanssa nappaa parhaiten kun on läheisyys ja erillisyys on tasapainossa. Mikään ei ole suhteelle niin rasittavaa kuin saman katon alla jatkuva oleskelu. Pitäisi muistaa, ettei läheisyyttä voi kokea ilman erillisyyttä. Läheisyys, läheisyys ja läheisyys jatkuvasti, siinä alkaa itsestäänselvästi pitää toista itsestäänselvyytenä. Josta ajan myötä seuraa se, että halutaan oikeasti rauhaa ja yksinoloa, toinen pois siitä kokonaan moleksimasta. Ei tuollainen ollaan saman katon alla läheisyys ole edes läheisyyttä. Se on vain olemista. Siinä syntyy helposti riitoja ja turhista asioista väittelyä, valtataistelua kuka on velvollinen hoitamaan mitä. Ei mikään ihme sitten, että aletaan ihoamaan toisia, koska ollaan eri puolilla.
Tärkeintä toimivassa parisuhteessa on yhteispeli ja -henki. Yhdessä. Ei toisia vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka asutaan yhdessä, ei se tarkoita, että toinen on siinä jatkuvasti lähellä "saatavissa".
Ihan tutkimuksiakin on tehty, että seksi ja kaikki puolison kanssa nappaa parhaiten kun on läheisyys ja erillisyys on tasapainossa. Mikään ei ole suhteelle niin rasittavaa kuin saman katon alla jatkuva oleskelu. Pitäisi muistaa, ettei läheisyyttä voi kokea ilman erillisyyttä. Läheisyys, läheisyys ja läheisyys jatkuvasti, siinä alkaa itsestäänselvästi pitää toista itsestäänselvyytenä. Josta ajan myötä seuraa se, että halutaan oikeasti rauhaa ja yksinoloa, toinen pois siitä kokonaan moleksimasta. Ei tuollainen ollaan saman katon alla läheisyys ole edes läheisyyttä. Se on vain olemista. Siinä syntyy helposti riitoja ja turhista asioista väittelyä, valtataistelua kuka on velvollinen hoitamaan mitä. Ei mikään ihme sitten, että aletaan ihoamaan toisia, koska ollaan eri puolilla.
Tärkeintä toimivassa parisuhteessa on yhteispeli ja -henki. Yhdessä. Ei toisia vastaan.Lähisuhteeseen viitaten termillä "saatavilla" tarkoitin, että ollaan fyysisesti samassa tilassa enemmän kuin erillissuhteissa. Eli periaatteessa olisi useammin saumaa harjoittaa yhdyntää, kun saman katon alla kuitenkin asutaan.
On tietenkin aivan totta että fyysinen läsnäolo ei suinkaan aina tarkoita samaa, kuin henkinen läsnäolo.
- Anonyymi
Kun nainen lihoo, seksi lakkaa kiinnostamasta
- Anonyymi
Ei nainen liho, kun puoliso riittävästi paijaa ja hyvänä pitää. Läheisyyden ja hellyyden tarpeeseen nainen syö. Korvaa puuttuvaa ruoan tai herkkujen tuomalla mielihyvällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nainen liho, kun puoliso riittävästi paijaa ja hyvänä pitää. Läheisyyden ja hellyyden tarpeeseen nainen syö. Korvaa puuttuvaa ruoan tai herkkujen tuomalla mielihyvällä.
Tai lopettaa syömisen.
- Anonyymi
Varmasti noin, jos suhteeseen on alettu ainoastaan toisen ulkomuodon perusteella.
Jos sen sijaan suhde perustuu rakkaudelle eikä ulkonäön palvomiselle, kiinnostaa seksi sen sielunkumppanin kanssa vaikka kiloja kertyisi, tukka lähtisi tai vaikka käsi amputoitaisiin. - Anonyymi
Seksi loppuu kun mies lihoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi loppuu kun mies lihoo.
Kyllä, silloin se ihan todella loppuu, kun mies ei enää kykene.
- Anonyymi
Seksi ihmisen kanssa on vaikea laji. Tilalle on tullut massapornoa, nettiriippuvuutta, pelaamista. Että keskityttäisiin ihmiseen, pitää olla taitoa ja haluja -sekä se toinen ihminen.
- Anonyymi
Halut loppuu kun ei ole mitään muutakaan yhteistä.
- Anonyymi
No enpä ihmettele. Järki yläpäähän. Jes.
- Anonyymi
Aika on kuitenki rajallinen, päivässä on vaan se 24 tuntia. Pitää urheilla, somettaa...Joskus 70- luvulla telkkariohjelmatki loppu iltakymmenen jälkeen. Ja kehitysmaissahan hässäily on yhä ajanvietettä väestömäärästä päätellen, pimeässä ei ole muuta puuhaa. Länsimaissa puhutaan jo postseksuaalisesta aikakaudesta. Japani eturintamassa tässä. Siksihän Suomeenkin näitä mamuja halutaan, että inspiroisivat paneskeluun, heillä vielä vietti tallella.
- Anonyymi
Viinaa juomalla baareissa mies tutustuu naisiin ja silloin saa myös seksiä useammin. Jos ei juo viinaa ei saa seksiä eikä tutustu naisiin.
Selvinpäin harva tekee aloitteita seksiin joten seksi vähenee mutta kun juo viinaa porukoissa ja baareissa, seksin saanti lisääntyy. Tiedän että oilen oikeassa.
T viinamies - Anonyymi
""Muutosta kuvaa yhdysvaltalainen tutkimus viime vuodelta. Sen mukaan lähes kolmasosa 18–24-vuotiaista miehistä ei ollut harjoittanut seksiä edellisen vuoden aikana. Ero vuosituhannen alkuun verrattuna on huomattava. Silloin seksuaalisesti epäaktiivisia miehiä oli parikymppisistä viidesosa.""
Ja naisista 99% on harjoittanut seksiä edellisen vuoden aikana?
Tähän on tultu, koska deittailu on siirtynyt tindereihin. Tindereistä naiset operoi miehiä naaman mukaan, jolloin ne ei komeimmistoon kuuluvat miehet jäävät ilman seksiä ja parisuhdetta.- Anonyymi
Nuoret pelaa nykyään pleikkaria kotona eivätkä juo viinaa eivätkä käy baareissa joten eivät saa seksiäkään koska eivät tutustu naisiin. Minun nuoruudessa ei ollut mitää pleikkareita onneksi joten kävimme baareissa tutustumassa naisiin. Vain viinaa juomalla mies maximoi seksin saamisen ja naisiin tutustumisen. Heittäkää ne pleikkarit kaappiin äkkiä.
T viinamies - Anonyymi
Tinderin loivat miehet. Ei takuulla tullut mieleenkään, että tilanne menee tuollaiseksi. Ajattelivat, että nyt saa helposti pesää ja kuinkas sitten kävikään... :-D
Ulkonäkökeskeisille miehille on ollut valtava järkytys, että naisetkin arvioi ulkonäköä. - Anonyymi
Ehkä ne 99% naisista harjoittaa seksiä yksinään tai muiden naisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret pelaa nykyään pleikkaria kotona eivätkä juo viinaa eivätkä käy baareissa joten eivät saa seksiäkään koska eivät tutustu naisiin. Minun nuoruudessa ei ollut mitää pleikkareita onneksi joten kävimme baareissa tutustumassa naisiin. Vain viinaa juomalla mies maximoi seksin saamisen ja naisiin tutustumisen. Heittäkää ne pleikkarit kaappiin äkkiä.
T viinamiesIte kyllä sain parisuhteen juurikin pleikkaa pelaamalla. Baarista olis löytyny vaan joku ällö juoppo.
- Anonyymi
Tinderi on roskaa. Baarit on se missä naisiin voi tutustua suoraan kasvotusten. Tinderissä saa olla aika pitkään että pääsee naisiin tutustumaan. Baareissa voi mennä heti naisille juttelee.
T viinamies - Anonyymi
""Tinderin loivat miehet. Ei takuulla tullut mieleenkään, että tilanne menee tuollaiseksi. Ajattelivat, että nyt saa helposti pesää ja kuinkas sitten kävikään.""
Tinderin alkuaikoina tavallisetkin miehet sai sieltä pesää, mutta sitten naiset huomasivat, että "onpa tämä helppoa ja voin mätsää vain komeimpia", koska miehet jakelee seksitykkäyksiä.- Anonyymi
Niin, eli naiset käyttää Tinderiä nyt samaan tarkoitukseen kuin miehet alusta asti. Niin se kehitys kehittyy, kuomaseni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eli naiset käyttää Tinderiä nyt samaan tarkoitukseen kuin miehet alusta asti. Niin se kehitys kehittyy, kuomaseni!
Kyllä. Ja naiset tavoittelee nyt niitä komeita panoalfoja parisuhteeseen, mutta eivät saa, koska komea panoalfa on tykännyt naisesta vain seksimielessä.
Kun tavisnainen on kellistänyt komean miehen sänkyyn, niin tavismies ei kelpaa enää parisuhteeseen kun komean miehen makuun on päästy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ja naiset tavoittelee nyt niitä komeita panoalfoja parisuhteeseen, mutta eivät saa, koska komea panoalfa on tykännyt naisesta vain seksimielessä.
Kun tavisnainen on kellistänyt komean miehen sänkyyn, niin tavismies ei kelpaa enää parisuhteeseen kun komean miehen makuun on päästy.Jos kerran on varaa laatupihveihin, niin miksi tyytyä loppuiäkseen nakkeihin tai jauhelihaan?
Mieluummin sitä on yksin kuin tyytyy johonkin mitä ei halua. Eikä se tavismieskään varmaan riemastuisi, jos tietäisi naisen huolineen hänet suhteeseen paremman puutteessa.
Siispä parempi naisten käyttää niitä komeita panoalfoja hyväkseen tyydytysmielessä ja elellä vailla katumusta! Se vasta kaduttaisi jos viettäisi elämänsä tyytymättömänä suhteessa, kun sen ajan voi elää tyytyväisenä yksin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tavisnainen on kellistänyt komean miehen sänkyyn, niin tavismies ei kelpaa enää parisuhteeseen kun komean miehen makuun on päästy.Taas yksi kuvittelee, että nainen ehdottomasti haluaa parisuhteen. Naiset ovat sinkkuina paljon tyytyväisempiä, kuin miehet. Naisista suuremmalle prosentille sinkkuus on myös toivottu parisuhdestatus. Jos nykyinen trendi jatkuu niin yhä vaan suurempi osuus naisista haluaa pysyä sinkkuina ja aina vaan harvempi haluaa perinteisen parisuhteen. Koettakaa nyt jo tajuta, että naiset eivät enää halua miehiä riesakseen. Jos te miehet haluatte jatkossa niitä perinteisiä parisuhteita, saman katon alla asuen, niin opetelkaa ottamaan vastuuta siitä kodista ja yhteiselosta. Harva nainen suostuu enää ukolle kyökkipiiaksi ja siivoojaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas yksi kuvittelee, että nainen ehdottomasti haluaa parisuhteen. Naiset ovat sinkkuina paljon tyytyväisempiä, kuin miehet. Naisista suuremmalle prosentille sinkkuus on myös toivottu parisuhdestatus. Jos nykyinen trendi jatkuu niin yhä vaan suurempi osuus naisista haluaa pysyä sinkkuina ja aina vaan harvempi haluaa perinteisen parisuhteen. Koettakaa nyt jo tajuta, että naiset eivät enää halua miehiä riesakseen. Jos te miehet haluatte jatkossa niitä perinteisiä parisuhteita, saman katon alla asuen, niin opetelkaa ottamaan vastuuta siitä kodista ja yhteiselosta. Harva nainen suostuu enää ukolle kyökkipiiaksi ja siivoojaksi.
👍👍Hyvä kirjoitus, eikä koske vain nuoria naisia. Miehet osaa olla todella röyhkeitä kun omaa etua tavoittelevat.
- Anonyymi
Vain krapulassa enää panettaa.
- Anonyymi
Herkimmät ihmiset voivat kuvitella sellaisten pelkäävän elävääJumalaa.
- Anonyymi
Ette saa seksiä koskaan ellette ala juomaan viinaa ja käymään baareissa. Vain viinaa juomalla naisiin tutustuu.
T viinamies - Anonyymi
Ei se voi vähentyä koska ette saa seksiä muutenkaan. Palstalaisilla ei ole seksielämää paitsi viinamiehillä.
- Anonyymi
Ei, vaan sukupuolet on hukuksista noudettu laillisiin muotoihin🎃🤢☠
- Anonyymi
Jep olen samaa mieltä.Akkakin siis oma alkaa näyttään paremmalta puolenkymmenen rinksun jälkeen:)..Pimee talvi ja alkoholi selittää suomen syntyvyyden.
- Anonyymi
Nomit on monet kuten normitkin, ekonomikin on kuin pokemoni Ja monia nomeja ja normeja, jokaisella ihmisellä on omat normit ja profenomit.
- Anonyymi
""Taas yksi kuvittelee, että nainen ehdottomasti haluaa parisuhteen.""
Kyllä naiset haluaa mielummin olla parisuhteessa, mutta eivät halua olla parisuhteessa ihan kenen tahansa miehen kanssa. Ne komeimmat miehet jotka saadaan seksiin, halutaan myös parisuhteeseen. Siitä ei enää tingitä kun ns. paremman miehen makuun on päästy.- Anonyymi
Selvästi miehen kommentti. Opettele nyt ensiksi vähän tuntemaan naisen ajatusmaailmaa. Ihan tutkimusten mukaan naiset ovat onnallisempia sinkkuina ja yhä useampi ei halua parisuhdetta lainkaan. Heistäkin, jotka haluavat, jo valtaosa haluaa erillissuhteen. Naisten toivotuin elämäntapa ei ole asua saman katon alla miehen kanssa.
- Anonyymi
Komea mies on ihan yhtäläinen riesa, jos sitä tarvii hyysätä ku lasta. Komea naama alkaa vituttaa ihan yhtälailla, jos sen omistajan paskasia kalsareita ja sukkia täytyy keräillä pitkin nurkkia. Sitä voi mielummin käydä panemassa vaikka hotellissa ja menköön sitten ihan omille teilleen. Turhaan sitä ukkoa petipuuhien ulkopuolella tuijottelee.
- Anonyymi
Eihän siinä mitään jos nainen etsii seksiseuraa. Tottakai jokainen seksiseuraa etsivä nainen ottaa seksiin tasokkaan miehen, mutta suurin osa naisista etsii parisuhdetta ja kun he saavat seksitykkäyksen komealta mieheltä, niin sitä komeaa miestä tavoitellaan parisuhteeseen vaikka komea mies on tykännyt naisesta vain seksimielessä. Naiset ei ymmärrä miesten ajatusmaailmaa.
- Anonyymi
No selvästikään sinä et ymmärrä naisten ajatusmaailmaa. Läheskään kaikki naiset ei hae eikä halua parisuhdetta.
Ja sun koko vinkuminen johtuu siitä, että jakelet itsekin niitä seksitykkäyksiä. Sulla ei vaan ulkonäkö ja supliikki riitä, että saisit. Ja sekös harmittaa. :-D
- Anonyymi
Taidan olla ennalta tietäjä. Jo kun palstalle tulin koronan alkaessa laitoin että seksi tulee maailmasta loppumaan. Jatkossa lisäännytään ns.kasvattamoissa,kuten esim.mehiläiset. uskonnot on jees mutta uskon sodat ja tappelut siitä,mikä on ainoa oikea,on väärin,koska ainoa oikea on vain yksi. Se johon kaikki uskonnot uskoo. Paljon on pahaa uskon eri tulkinnat saaneet aikaan.kuin myös seksi. Pornoteollisuus. Alkukantainen turhaksi havaittu himo. Kaikki pahan alkujuuri joutaa lähtemään. Samoin raha. Sen luoma eriarvoisuus. Enkeleillä ei ole moisia rasitteita. Alkujen alusta kun maailma luotiin ollaan oltu täällä oppimassa. Tullaan oleen jatkossakin jos siihen vielä mahdollisuus saadaan. Nyt olis paikka pakittaa. 💎
- Anonyymi
Ihan selvästi suurin osa, varmasti ainakin 85% naisista etsii parisuhdetta. Naiset ei ole niin kuin miehet, että he harrastavat mielellään irtoseksiä.
Suurin osa naisista etsii parisuhdetta, mutta mahdollisuus annetaan vain komeimmille eli naiset kuvittelevat saavansa näitä komeita miehiä parisuhteeseen, koska miehet ei katso ulkonäköä niin kuin naiset: vähemmän viehättäväkin nainen kelpaa seksiin, mutta ei välttämättä parisuhteeseen.- Anonyymi
Puhu vaan omaa päähäsi jumittunutta mantraa joka ei vie mihinkään,eikä eteenpäin. Siinä olet ja pysyt kuin tatti etkä elämässäsi evääsi väräytä. Että loppuelämää sulle. En voi sanoa että hyvää..kun jämähtänyt ei sitä ole.
- Anonyymi
Tutki tilastokeskuksen sivuilta ja ylläty. Olet hyvin väärässä arveluinesi.
- Anonyymi
2/3 aikuisikäisistä suomalaisista on parisuhteessa. 95% aikuisikäisistä suomalaisista on ollut parisuhteessa. Sinkkuina olevista aikuisikäisistä suomalaisista noin puolet haluaisi parisuhteen. Aika hyvin tuntuvat suomalaiset pariutuvan.
- Anonyymi
Repe_raperuutikallo ei täyttymystä enää tarvitsekaan.
- Anonyymi
Tinderihän on vetänyt parisuhteiden muodostamisen pahasti vihkoon kun tinderissä rumimmatkin naiset saa halutessaan enemmän mätsejä kuin kärkipään naiset.
- Anonyymi
Ja mikä on ruma ja mikä kärkipää. Annas kun luen sinua.. kärkipää on porno ja pornohoro. Sellaisenko naisen kanssa niitä parisuhteita muodostat? Kyllä nyt on hatussa sinulla heinää ja pahasti. Mihis aivot jätit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä on ruma ja mikä kärkipää. Annas kun luen sinua.. kärkipää on porno ja pornohoro. Sellaisenko naisen kanssa niitä parisuhteita muodostat? Kyllä nyt on hatussa sinulla heinää ja pahasti. Mihis aivot jätit?
Ps. Kärkipään naiset ei ole tinderissä
- Anonyymi
Pullariinat on kärkipään naisia, jos niiltä kysytään.
- Anonyymi
Niin muuten onkiii!
- Anonyymi
Ihan kuten nämä palstan k&k-miehet kuvittelevat olevansa kärkipään miehiä. Ovat omasta mielestään niin mainiota parisuhdematskua kun vuodesta toiseen haukkuvat naisia ja normaaleja miehiä palstoilla.
- Anonyymi
Naisella saattaa olla kanssasi, vaikka kuinka kivaa, mutta jos nainen ei koe itseänsä etuoikeutetuksi ja onnekkaaksi narratessaan sut onkeensa, niin hän siirtyy vaan seuraavaan tapaukseen.
Mies on naiselle kuin käsilaukku. Sen pitää aiheuttaa kateutta naisen kanakavereissa ja sitä pitää olla kiva esitellä. Jos oot vain "ihan kiva", joka ei naisen arvioinnin mukaan aiheuta hänen kavereissaan katkeruuden ja kateuden tunnetta, niin nainen jatkaa etsintöjä. Jokaisella alle 25v läskilläkin muijalla on 1000 mätsiä Tinderissä.- Anonyymi
No nuo on pintaliitäjä naisia, ei tyttöystävä ainesta.
- Anonyymi
Saiskos linkkiä tuohon tutkimukseen, jossa on todistettu että "jokaisella alle 25v läskilläkin muijalla on 1000 mätsiä Tinderissä"?
- Anonyymi
Harvoin kun saa se tuntuu tosi hyvältä:)
AsianVierestä - Anonyymi
Komeat miehet pettää ja ovat jännämiehiä ja väkivaltaisia. Muistakaa se naiset.
- Anonyymi
Tunne usemman komean ja varsin raamikkaan miehen, jotka ovat pikemmin hyvin hidasta ja tylsää seuraa kuin jänniä.
Vuosi ei ole 2019. 😛
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1044703- 272425
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102362- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4252020- 1761567
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1021291Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331097Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?80879