Meillä ainakin ko. lafka boikotissa noiden tyhmien ja ainakin tuon viimeisimmän mainoksen takia, jossa uusavuttomat vanhemmat ihmettelevät asuntoesittelyssä että mikä on keittiö.
Jos olisi oikea perhe tekisin lastensuojeluilmoituksen, koska mitä sitten syövät tai ruokkivat lapsen terveellisesti kun ei ole enää tuota foodoraa.
Foodora ja typerät mainokset
11
1605
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö ole kuullut, että Saarioinen alkaa toimittaa suoraan koteihin.Äidit menee sinne aamulla ja tuo tullessaan folioloorat himaan nii ei tarvita ees kuskeja enään.
- Anonyymi
Niinpä, jos tarvitsisin kotiinkuljetusta, en ainakaan foodoraa valitsisi. Täälläkin mainostaneet, en ole avannut kertaakaan. Iso säästö, saa terveellistä ja tietää mitä syö kun itse tekee.
- Anonyymi
Tosi älytön mainos. Ovat siis syöttäneet ravintolaruokaa lapselle syntymästä asti. Mainostoimiston pohjanoteeraus.
- Anonyymi
Yh-femakot ei ainakaan viitsi kotiruokaa tehdä, siksi niiden lapsetkin ovat valtavan ylipainoisia.
- Anonyymi
Mihin tota foodoraa edes tarvitaan kun safkat saa tilattua suoraan esim. Pizzeriasta.
Sanoisin että täysin turha koko foodora. - Anonyymi
Joo, turha pulju.
- Anonyymi
itse oli hommissa kyseisessä laksassa, kivaa oli mutta sit meni sukset ristiin, ruuan kuljettaminen pyörällä 4km matkan ja aikaa annettu 2 min. voin sanoa että se on ihan mahdottomuus. muuten homma toimii ihan ok.
- Anonyymi
Väärä väri? Diili ohjelmassa kaikki olivat mustia. Hyvä että ovat töissä, mutta ei yhtään somppua, niille ei työt kelpaa.
- Anonyymi
Viimeisin mainos se vasta tyhmä onkin: "Koska minä haluan". Mitä vit***? Haluat tyhjiä Foodoran pusseja kämpän täyteen?
- Anonyymi
Mä en tilaa mitään ikinä mistään, enkä tule ikinä tilaamaankaan foodorasta varsinkaan. niin vi-tun ärsyttävä renkutus lällätys siinä että tekis mieli mennä sen tekijät listimään välittömästi, kaikkee pas-kaa ne viittii mainoksina suoltaa teeveestä, ja sit vielä maksetaan verojen muodossa että tollasta pas-kaa joutuu tsiigaamaan.
- Anonyymi
Yle-veron määrä riippuu tulojesi määrästä, ja on suuruudeltaan 0–163 euroa vuodessa. Yle-veroa maksetaan 2,5 % puhtaiden ansio- ja pääomatulojen tai YEL- ja MYEL- vakuutuksen työtulojen 15 150 euroa ylittävästä osasta. Veron määrä on enintään 163 euroa
Jos olet hyvä tuloinen niin saat maksaa foodora mainoksesta tuon 163€, mitäs siihen sanot ystävä hyvä???
joko menee telkkari myyntiin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693