"Pluton takana"

Anonyymi

JOS SIELLÄ olisi laneetoja niin se olisi helppo tutkia.

kOSKA Jos palneetta meneE aURINKON ETEN..SIS TÄHDEN NIN TÄHTI PEITTYY JA NÄIN

10

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      näinhän se on, kumma kun ei ole jo löytynyt uusia palneettoja

    • Anonyymi

      Jallupullon tähdetkin peittyy näkyvistä siksi aikaa kun ottaa ryypyn raikasta viinaa.

    • Planeetoista ainoastaan Merkurius ja Venus käyvät meidän kotitähtemme Auringon edessä ns:ssa ylikulussa. Jos Plutoa kauempana on planeettoja, on niitä mahdoton havaita;lähes.

    • Anonyymi

      Jos tuntematon planeetta menee tähden eteen se peittyy. Mutta jos menee vierestä ei peity. Se että satunnainen himmeneminen havaitaanm ei paljasta juurikaan planeetasta. Useat tähdet ovat muuttuvia tähtiä, vilkkuminen on niille normaalia.

      Silti jos jää merkki himmenemisestä, ei tiedetä millä kohtaa katsojan ja tähden välissä kohde on. Asteroidi jupiterin lähellä, isompi neptunuksen huudeilla. planeetta pluton takana. Irto planeetta tähtienvälisessä avaruudessa.

    • Anonyymi

      Vahvistettuja exoplaneettalöytöjä oli 29.3.2021 merkitty 4367 kpl...

      • Anonyymi

        Ja kun pallomaa lisätään laskuihin mukaan niin planeettoja on maailmankaikkeudessa yhteensä peräti 4368 kpl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun pallomaa lisätään laskuihin mukaan niin planeettoja on maailmankaikkeudessa yhteensä peräti 4368 kpl.

        "Ja kun pallomaa lisätään laskuihin mukaan niin planeettoja on maailmankaikkeudessa yhteensä peräti 4368 kpl."

        Hieno suoritus tuo yhteenlasku! Vielä kun ymmärtäisit mikä ero on exoplaneettalöydöillä ja maailmankaikkeuden kaikkien planeettojen lukumäärällä, niin hyvä tulisi. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja kun pallomaa lisätään laskuihin mukaan niin planeettoja on maailmankaikkeudessa yhteensä peräti 4368 kpl."

        Hieno suoritus tuo yhteenlasku! Vielä kun ymmärtäisit mikä ero on exoplaneettalöydöillä ja maailmankaikkeuden kaikkien planeettojen lukumäärällä, niin hyvä tulisi. :)

        Joopa joo. Pelkästään Linnunradassa on miljardeja tähtiä, joten kotigalaksissamme voi olla (miljardi potenssiin paljon) planeettoja


      • Anonyymi
        Borgepeäskä kirjoitti:

        Joopa joo. Pelkästään Linnunradassa on miljardeja tähtiä, joten kotigalaksissamme voi olla (miljardi potenssiin paljon) planeettoja

        "Joopa joo. Pelkästään Linnunradassa on miljardeja tähtiä, joten kotigalaksissamme voi olla (miljardi potenssiin paljon) planeettoja"

        Paljonko on (mielestänne) paljon Linnunradan tapauksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joopa joo. Pelkästään Linnunradassa on miljardeja tähtiä, joten kotigalaksissamme voi olla (miljardi potenssiin paljon) planeettoja"

        Paljonko on (mielestänne) paljon Linnunradan tapauksessa?

        "Paljonko on (mielestänne) paljon Linnunradan tapauksessa?"

        Veikataan puolisentoista (500 mrd.)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe