JOS SIELLÄ olisi laneetoja niin se olisi helppo tutkia.
kOSKA Jos palneetta meneE aURINKON ETEN..SIS TÄHDEN NIN TÄHTI PEITTYY JA NÄIN
"Pluton takana"
10
185
Vastaukset
- Anonyymi
näinhän se on, kumma kun ei ole jo löytynyt uusia palneettoja
- Anonyymi
Jallupullon tähdetkin peittyy näkyvistä siksi aikaa kun ottaa ryypyn raikasta viinaa.
Planeetoista ainoastaan Merkurius ja Venus käyvät meidän kotitähtemme Auringon edessä ns:ssa ylikulussa. Jos Plutoa kauempana on planeettoja, on niitä mahdoton havaita;lähes.
- Anonyymi
Jos tuntematon planeetta menee tähden eteen se peittyy. Mutta jos menee vierestä ei peity. Se että satunnainen himmeneminen havaitaanm ei paljasta juurikaan planeetasta. Useat tähdet ovat muuttuvia tähtiä, vilkkuminen on niille normaalia.
Silti jos jää merkki himmenemisestä, ei tiedetä millä kohtaa katsojan ja tähden välissä kohde on. Asteroidi jupiterin lähellä, isompi neptunuksen huudeilla. planeetta pluton takana. Irto planeetta tähtienvälisessä avaruudessa. - Anonyymi
Vahvistettuja exoplaneettalöytöjä oli 29.3.2021 merkitty 4367 kpl...
- Anonyymi
Ja kun pallomaa lisätään laskuihin mukaan niin planeettoja on maailmankaikkeudessa yhteensä peräti 4368 kpl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun pallomaa lisätään laskuihin mukaan niin planeettoja on maailmankaikkeudessa yhteensä peräti 4368 kpl.
"Ja kun pallomaa lisätään laskuihin mukaan niin planeettoja on maailmankaikkeudessa yhteensä peräti 4368 kpl."
Hieno suoritus tuo yhteenlasku! Vielä kun ymmärtäisit mikä ero on exoplaneettalöydöillä ja maailmankaikkeuden kaikkien planeettojen lukumäärällä, niin hyvä tulisi. :) Anonyymi kirjoitti:
"Ja kun pallomaa lisätään laskuihin mukaan niin planeettoja on maailmankaikkeudessa yhteensä peräti 4368 kpl."
Hieno suoritus tuo yhteenlasku! Vielä kun ymmärtäisit mikä ero on exoplaneettalöydöillä ja maailmankaikkeuden kaikkien planeettojen lukumäärällä, niin hyvä tulisi. :)Joopa joo. Pelkästään Linnunradassa on miljardeja tähtiä, joten kotigalaksissamme voi olla (miljardi potenssiin paljon) planeettoja
- Anonyymi
Borgepeäskä kirjoitti:
Joopa joo. Pelkästään Linnunradassa on miljardeja tähtiä, joten kotigalaksissamme voi olla (miljardi potenssiin paljon) planeettoja
"Joopa joo. Pelkästään Linnunradassa on miljardeja tähtiä, joten kotigalaksissamme voi olla (miljardi potenssiin paljon) planeettoja"
Paljonko on (mielestänne) paljon Linnunradan tapauksessa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Joopa joo. Pelkästään Linnunradassa on miljardeja tähtiä, joten kotigalaksissamme voi olla (miljardi potenssiin paljon) planeettoja"
Paljonko on (mielestänne) paljon Linnunradan tapauksessa?"Paljonko on (mielestänne) paljon Linnunradan tapauksessa?"
Veikataan puolisentoista (500 mrd.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460