Tähän kysymykseen ehkä ei tule vastauksia. Jos ei tule onpa tämäkin todistettu.
Kiinnostaako Kemijärvi 24 -kirjoitatko?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
luen usein.kirjoitin kerran aloituksen mutta täällä heti kääntyy jutut alapäähän...jäi siihen sitten
- Anonyymi
Ojenna oikealla vedä vasemmalla.
- Anonyymi
Kerran olin aikeissa mutta kesken kaiken alko panettaa
- Anonyymi
Montako persoonaa voi yhdessä ihmisessä olla 12? Tässä yksi näistä.
- Anonyymi
Kylähullu elementissään siinä syy miksei kirjoiteta.
- Anonyymi
Kirjoitan sitten kun Kemijärven kylähullu lopettaa, se on moro.
- Anonyymi
Hulluudessa viisaus, rumuudessa kauneus, köyhyydessä rikkaus. Tule Kemppaan!!!!!
Mä putoan nyt...
P
U
T
O
A
N
Kemijärveen...!!!
Kemijärvi ottaa minut vastaan. Olen turvassa.
Haistakaa kaikki #@!$%. Ei! Tuoksua, kukkien, sitä.
- Anonyymi
Mitä sitten jos on hullu. OLEN "LAPIN HULLU", nautin Suomusta ja Lapin luonnosta. Juoksen siellä kieli ulkon ahuutelen mitä sintte ajs toteutaj itseäni
SUOMU SUOMU ÄÄNESTÄKÄÄ SUOMUA SUNNUTNAIN- Anonyymi
Suomun keskus hiljaisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomun keskus hiljaisuus
Vain pierut siellä pärähtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain pierut siellä pärähtelee.
Kerran oisin saanutkin, mutta sitten alko pierettämään.
En ole hullu vaikka teennkin näinkin järkeviä aloituksiakin.
- Anonyymi
Pierujutut tulee luettua
- Anonyymi
Pierujutskat kuuluu pierukon hallintaan ja omaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047