Elämän pienet asiat

Anonyymi

Mikä saa teidät hymyilemään? 😆

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut,joskus tulee huutonauru.

    • Anonyymi

      Ei hymyilytä mikään kun ei saa rakkautta eikä edes pillua.

      nm. ANTI-NEGA-I7

      • Anonyymi

        Senkin matkija joka paikkaa käytät hänen nimimerkkiään, miksi, MIKSI? Hän on nimimerkki, joka iloksemme kirjoittaa. Miksi käytät sitä vielä väärin että on ii-kirjain ja sitten seiska. Oikein matkijasika häpeä olkoon osanasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkin matkija joka paikkaa käytät hänen nimimerkkiään, miksi, MIKSI? Hän on nimimerkki, joka iloksemme kirjoittaa. Miksi käytät sitä vielä väärin että on ii-kirjain ja sitten seiska. Oikein matkijasika häpeä olkoon osanasi

        Mikset rekisteröi omaa nimimerkkiä? Säälittävää kun tuollainen aikuinen mies itkee noin mitättömistä asioista ja halaa vielä puitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset rekisteröi omaa nimimerkkiä? Säälittävää kun tuollainen aikuinen mies itkee noin mitättömistä asioista ja halaa vielä puitakin.

        Kukaan täyspäinen ihminen ei halaa puita kuulkaa, koita se jo käsittää. Voi nenä mikä tyyppi jauhaa tuota samaa koko ajan. Mikset rekisteröi nimimerkkiä huh huh! Kerropa, miten se nimimerkki rekisteröidään, jos on identiteettivarkauden KOHDE? Miksi te haluatte pilata ihmisten ONNEN TUNTEEN???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan täyspäinen ihminen ei halaa puita kuulkaa, koita se jo käsittää. Voi nenä mikä tyyppi jauhaa tuota samaa koko ajan. Mikset rekisteröi nimimerkkiä huh huh! Kerropa, miten se nimimerkki rekisteröidään, jos on identiteettivarkauden KOHDE? Miksi te haluatte pilata ihmisten ONNEN TUNTEEN???

        Koittakaa nyt ymmärtää, että halaan vain huoneKALUJA, en puita!! Vaimo lähti kun ei jaksanut katsella miehekästä harrastuhommoo, mutta nykyään saan hommooilla rauhassa mielin määrin. ONNEN KEMIJÄRVELLÄ <3


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se kun tehdasta viimein aletaan ensi kuussa rakentamaan.

      • Anonyymi

        Never ending story ja hölmöt uskoo 😂


    • Anonyymi

      Avaruusnaaraat, galaktinen liitto, tehdas uskovaiset selluköpöt,antinega... hulluja on maailma täynnä.

      • Anonyymi

        Galaktinen liitto on täysin satua! Siitä ei pidä edes puhua. Avaruusliskot ja jääkausi ym aivan keksintöä, toivon, ettei herkkämielisille mitään kerrota niistä. Se on fantasiaa!


    • Anonyymi

      Hyvät vitsit suorastaan naurattavat.

    • Anonyymi

      Meillä Niemessä tosi paljon huvittaa Kempan outoudet.
      Onnettomuuden tunnetta, biovihreää veden välikettä.

      • Anonyymi

        Suomulle hymyilen
        Se nousee vielä
        Hiljaisuus tuo miljoonatulot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomulle hymyilen
        Se nousee vielä
        Hiljaisuus tuo miljoonatulot

        Ehkä kaatopaikkana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kaatopaikkana.

        Todella sä sanoit hyvin, kaatopaikkana! Elämän murheiden kaatopaikkana! Sinne jokainen tulee pahan olon purkamaan, henkisesti oksentaa ne Suomun rinteille, hiljaisuuden polku terapiassa. Siellä vain raivoten huutaa pahan aggressiivisuuden pois ja rauha jää jäljelle.

        Sanotko, että olen hullu p-pää, kuule, en välitä! Ehkä pitääkin olla vähän "hullu", että uskoo Suomutunturin tulevaisuuteen, mutta olenkin "Lapin hullu".

        Yks suomulainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella sä sanoit hyvin, kaatopaikkana! Elämän murheiden kaatopaikkana! Sinne jokainen tulee pahan olon purkamaan, henkisesti oksentaa ne Suomun rinteille, hiljaisuuden polku terapiassa. Siellä vain raivoten huutaa pahan aggressiivisuuden pois ja rauha jää jäljelle.

        Sanotko, että olen hullu p-pää, kuule, en välitä! Ehkä pitääkin olla vähän "hullu", että uskoo Suomutunturin tulevaisuuteen, mutta olenkin "Lapin hullu".

        Yks suomulainen

        Otin viime yönä erän tumman naiseni kanssa.
        No. Palohälytin iski päälle
        Palokunta saapui mutta sanoin herroille että ei täällä ole teille töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin viime yönä erän tumman naiseni kanssa.
        No. Palohälytin iski päälle
        Palokunta saapui mutta sanoin herroille että ei täällä ole teille töitä.

        Minua hymyilyttää Kemijärven ONNEN TUNNE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua hymyilyttää Kemijärven ONNEN TUNNE!

        Huh huh ja voi nenä! Voi onnen tunnetta kun halaa puita. Onnen Kemijärvi.


    • Anonyymi

      Ihanat tuoreet munkit saa hymyillyttämään.

      • Anonyymi

        Nuoret naikkoset ne näyttelee kesäsin pulleita munkkeja. Mukavaa silmä ruokaa.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe