Myllyn paras, lettujauhe, uusittu resepti. Ei sisällä kananmunaa eikä maitoa! Siis häh? Että lettuja ilman maitoa ja kananmunia? Just. Siinäkään ei vielä kaikki, sillä reseptin mukaan jos tekee, niin tuloksena on vaaleanruskeaa vettä ja aivan surkeita lettuja. Kiitos tämän aivopierun saajalle.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Lettutaikinaan tarvitaan 1 kananmuna maitoa, suolaa vehnäjauhoja. Nämä hyvin sekaisin ja paistamaan hyviä lettuja voissa. Ei siihen mitään Lettujauhetta tarvita.
- Anonyymi
Et edes jaksanut ajatella ja lukea ohjetta:
Käyttöohje
Vispaa 6 dl vettä ja 1 pussi lettujauhoseosta kulhossa tasaiseksi taikinaksi. Anna taikinan turvota hetki. Paista letut pannulla kauniin värisiksi, käytä paistamiseen rasvaa. Vinkki: voit myös halutessasi korvata veden maidolla ja lisätä taikinaan kananmunan.- Anonyymi
Osta parhaan myllyn lettuaineet. Lisää joukkoon halutessasi kananmuna, maito, suola ja vehnäjauho. Sekoita ja paista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493