"Nuorekkaat" naiset

Arvaisitko Tian iän? Mielestäni ei näytä päivääkään yli 50-vuotiaalta. Arvelisin siis todellisen iän olevan 60, kun mainostaa näyttävänsä kymmenen vuotta ikäistään nuoremmalta.

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058

Mistä naiset ovat keksineet purkista tulevan värin tekevän heidät "nuorekkaiksi"?

70

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuvan nähdessäni ajattelin että on 35-39v.

    • Anonyymi

      Veikkasin n. 42 v. kuvan perusteella, vois olla viiskymppinenkin. Ehkä "livenä" on sitten nuorekkaampi?

      • Anonyymi

        Multa kysyttiin paprut vielä tuona synttäripäivänä, siihen ne on sit jääneetkin ne kyselyt..


    • Anonyymi

      Aivan ikäiseltään näytti.
      Jos pysyy mitoissa, eli hoikkana, niin kuvitteleeko joku että se on yhtä kuin nuorekas. Ei ole.

    • Anonyymi

      Mutta jos ajattelee kuten minä miehenä niin että onhan niitä seksikumppaneita ollut ja sitten että olisiko se tytöille sama oikeus`?

      • Anonyymi

        Muutako ei ole mielessäkään. Naiset eivät ole seksiobjekteja.


    • Anonyymi

      Miksi ajattelen muutenkin tyttöjen hyvinvointia antaa olla kokonaan LD

    • Anonyymi

      Oliko sulla sitten tekstissä virhe ”päivääkään yli 50”? Olis pitänyt olla jos 60 meinaat niin päivääkään ALLE 50-vuotiaalta. Huom huom.

      • Ei ollut. Näytti siis mielestäni tasan 50-vuotiaalta. Jos kerran näyttää 10 vuotta nuoremmalta, niin sitten täytyy olla 60.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei ollut. Näytti siis mielestäni tasan 50-vuotiaalta. Jos kerran näyttää 10 vuotta nuoremmalta, niin sitten täytyy olla 60.

        Oli. Taas selittelet. Tarkkuutta aloituksiin ja suomenkieleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli. Taas selittelet. Tarkkuutta aloituksiin ja suomenkieleen.

        Ei ollut. Yrität vain väkisin vääntää.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei ollut. Yrität vain väkisin vääntää.

        Oli. Olen tarkka lukija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli. Olen tarkka lukija.

        Puusilmä olet.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Puusilmä olet.

        Horiseva ukko olet vain. Numerot hallintaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Horiseva ukko olet vain. Numerot hallintaan.

        Elä höpötä täti.


      • Jos olen setä, sinä olet mummo.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jos olen setä, sinä olet mummo.

        Ole ääneti pappa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole ääneti pappa.

        Rusina.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei ollut. Näytti siis mielestäni tasan 50-vuotiaalta. Jos kerran näyttää 10 vuotta nuoremmalta, niin sitten täytyy olla 60.

        No ei todellakaan näytä 50-vuotiaalta. Ihme vittuilua. Katso uudestaan ympärillesi miltä 50-v. näyttävät


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan näytä 50-vuotiaalta. Ihme vittuilua. Katso uudestaan ympärillesi miltä 50-v. näyttävät

        Olen nähnyt freesimpiä 50-vuotiaita.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olen nähnyt freesimpiä 50-vuotiaita.

        Samoin olen nähnyt.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Rusina.

        Pulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pulla.

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Mjaa, ilmankos mua luullaan välillä teiniksi. 😂

      Nyt jymmärrän.

      Jan

      • Anonyymi

        Välillä myös mieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä myös mieheksi.

        Sekin on totta. Kaupassa on mummot joskus pyytäneet minulta apua. "Hei nuori mies, löytäsitkö.."

        Jan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on totta. Kaupassa on mummot joskus pyytäneet minulta apua. "Hei nuori mies, löytäsitkö.."

        Jan

        Myös palstalaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös palstalaiset

        Heh, hyvä niin. Sopii mulle. Irl kyllä äänestä kuulee, etten ole biologinen mies, vaikka perustotinen ilme kasvoilla hämää luulemaan mieheksi. Ja vaatetus. Pötkylän mallinen kroppa ja miesten vaatteet, binderi paidan alla tai tiukan napat urheiluliivit häivyttää naiselliset piirteet suht hyvin.
        Ja kävelytyylikin on kuulemma kuin painijalla. Miten ne sitten kävelee, eos.

        Hymyillessä kyllä omasta mielestäni kasvoilleni tulee naismaisempia piirteitä.

        Jan


    • Mutta ongelma on todellinen jos pidetään tyttönä. Minä törmään siihen jatkuvasti... jopa ärsyttävyyteen asti.
      Minä näytän itseäni nuoremmalta ja vielä kun olen pienikokoinen.
      Paras oli muutama vuosi sitten kun minua pidettiin 23-vuotiaana. Tosin poika oli ihastunut minuun.
      Odottelen innolla ryppyjeni saapumista, niin loppuu tytöttely.

      • Anonyymi

        Sehän se on, kun ei ryppyynny. Iho kyllä veltostuu kaikilla kasvoistakin, mutta kaikki ei rypisty.

        Jan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se on, kun ei ryppyynny. Iho kyllä veltostuu kaikilla kasvoistakin, mutta kaikki ei rypisty.

        Jan

        Toivottavasti en kuulu siihen porukkaan. Rypyt on kauniita. Tosin en tiedä minkä ikäisenä rypyt alkaa tulemaan, kai se on niin yksilöllistä.

        Minä aina näyttänyt nuorelta, nyt jo tasaantunut, enkä korosta nuorekkuuttani vaatteilla tai meikillä. Päin vastoin. Olen tuulipukutäti ihan mielelläni.


    • Anonyymi

      Minua kaverit sanovat; babyface kuin joku mafioso :;D
      Käytän noita tyttöjen ohjeistamia kasvovoiteita kuten Nivea 3 esim.

      Tytöillä on kyllä komeita noita Jopo-pyöriä kaupungilla niillä ajella, eri värisiäkin ja hauskoja ne.

    • Anonyymi

      Ikäisensä näköinen. Taas piti joku juttu keksiä että sai pärstänsä lehteen. Tälläkertaa ei sentään ollu alusvaatekuvaa takapuolesta, kun "pirkko päätti laihduttaa ennen 65kg ja jälkeen 64kg kuvat"

    • Anonyymi

      En lukenut juttua, mutta näin nettilehdessä otsikon yhteydessä olevan kuvan.

      Mielestäni näyttää yli nelikymppiseltä, jotain 45 /- pari vuotta.

      Joten kysymykseni onkin: minkäikäinen jutun päähenkilö oikeasti on?

      En aio klikata hömppäjuttuun, joten kertokaa te jotka olette artikkelin lukeneet.

      • Anonyymi

        No ei kyllä näytä. Onko vaan pakko saada vittuilua jostain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä näytä. Onko vaan pakko saada vittuilua jostain?

        No anteeksi!

        En tarkoittanut vittuiluna. Ihan realistista näkemystäni tässä toin esille. Jätin jopa omat naamakokemukseni pois, jottei kellekään tule paha mieli.

        Mutta koska ihan täytyy omaa mielipidettään anteeksi pyytää, niin sanon omasta naamastani muutaman seikan verrattuna tähän iltaläpyskän matamiin:

        - mua luultiin jatkuvasti alaikäiseksi kun olin 30v. Myös muualla kuin kaupan kassalla. Oli noloja tilanteita, varsinkin aviomiehellä.
        -mulla ei edelleenkään ole nasaalijuonteita, kuvan naisella on hyvin voimakkaat Olen vanhempi)
        - kuvan naisella on kelkan jäljet kulmakarvojen välissä, mulla ei. Hyvin harvalta nuorelta moiset löytyy , siis jos on alle 40. Plussaa se, että on tosiaan ihan tasapainoiset 2 ojaa otsassa. Mulla ei ole edes sitä yhtä, vaikka en ole ottanut botoksia.

        Ne on ne geenit.

        Ainoa syy, miksi tuota keski-ikäistä joku voi nuoreksi erehtyä luulemaan, on tatuoinnit ja törkeän rumat lävistykset korvissa. Varsinkin rumia läväreitä usein pidetään nuorempien hommina. Nää nykyiset "nuoremmat" läpi-piirrellyt vaan sattuu olemaan jo nelikymppisiä, mikä monilta viiskymppisltä unohtuu. (Osa on jopa 6-kymppisiä, kuten Hantta etc. se vaan monilta unohtuu hahhhaa)


    • Anonyymi

      40 v näköinen on, ei päivääkään nuoremman näköinen, voisi luulla vanhemmaksikin kuvan perusteella kun katsoo silmänympäryksiä.

    • Anonyymi

      Neljääkymppiä olisin veikannut. Mutta mitä sitten? Jokainen on oman ikäisensä näköinen.

      Riippuu ihan millä tarkoitusperillä tytöttelee tai pojittelee. Aika usein tytöttely on vain ystävällismielinen kohdistaminen eikä sillä tarkoiteta mitään alentavaa. Samaten pojittelu.

      Ehkä fiksuinta olis käyttää nimiä, jos pelkona on toisten loukkaaminen? Mutta voihan joku pahoittaa mielensä siitäkin 🙄

      xLiner

      • Viskaatko tytöttelijää kissalla? 😂


    • Tulee muuten mieleen Emmerdalen Lucy Pargeter eli Chas Dingle tuosta nassusta. Vähän samoja piirteitä.

    • Anonyymi

      Itse en näytä ikäistäni nuoremmalta vaan kuulema paljon vanhemmalta jo, minkäpä tuolle voi, ei voi kääntää ajanrattaita taaksepäinkään vaikka mitä tekisi. Naamani ei ole ikinä mikään nätti ollut, rumuus on vaan lisääntynyt iän myötä, ehkä jos olisinkin nätti ollut, olis isompi stressi naaman rupsahtamisesta tullut.

    • Anonyymi

      Tai kuin joku Tissi Yli-Kiipeilijä. rahoha anastaessaan.

    • Anonyymi

      Silmissä suhisee ja korvissa vilkkuu?

    • Minä olen jo luopunut iän arvioinnista. Sillä ei lopulta minulle ole suurempaa merkitystä.

      Ihmisillä ehkä jossain 30-60 vuoden ikäisinä on niin karkea eroavaisuus keskenään erilaisten syiden vuoksi, että parempi kun ei suotta mieti päätään puhki.

      Nuorekas on elämänasenne. Mun naapurin leskirouva on kaunis ja nuorekas elämänasenteen vuoksi ja ikää on yli 70. 😊
      Sillä ihmisellä on elämäniloa ja oikea asennetta. 💪😄

      • Mutta et takuulla ole pannut sitä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mutta et takuulla ole pannut sitä.

        Pitäiskö muka?

        En mä panis tuota sun linkkaamaakaan tai ketä vaan...

        Ulkonäöstäkö sä panet?


      • interlocutrice kirjoitti:

        Pitäiskö muka?

        En mä panis tuota sun linkkaamaakaan tai ketä vaan...

        Ulkonäöstäkö sä panet?

        Totta kai ulkonäöstä. 70 vuotias voi kyllä olla omalla tavallaan viehättävä, mutta sänkyyn en eksyisi vahingossakaan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Totta kai ulkonäöstä. 70 vuotias voi kyllä olla omalla tavallaan viehättävä, mutta sänkyyn en eksyisi vahingossakaan.

        No minusta joku voi olla vaikka kuinka kaunis, nuori ja nuorekas, mutta eipä tule paneminen ensimmäisenä mieleen.

        Ehkä ihmisiin, siis naisiin saa hieman inhimillisemmän ja todellisemman vaikutuksen, kun ei mieti hänen panemistaan.
        Mitä ajattelisit, jos sinusta mietittäis ensimmäiseksi, että onkohan tuosta kustantamaan mun elämä? Tai osaako tuo korjata mutä vaan? Näyttäiskö tuo hyväktä sohvalla?


      • interlocutrice kirjoitti:

        No minusta joku voi olla vaikka kuinka kaunis, nuori ja nuorekas, mutta eipä tule paneminen ensimmäisenä mieleen.

        Ehkä ihmisiin, siis naisiin saa hieman inhimillisemmän ja todellisemman vaikutuksen, kun ei mieti hänen panemistaan.
        Mitä ajattelisit, jos sinusta mietittäis ensimmäiseksi, että onkohan tuosta kustantamaan mun elämä? Tai osaako tuo korjata mutä vaan? Näyttäiskö tuo hyväktä sohvalla?

        Yleensä nuorilla miehillä tulee. Se on ohjelmoitu ihmisuroksen DNA:n. Eikä siinä mielestäni ole mitään vikaa.

        Ja noihin mainitsemiisi ajatuksiin on jokaisella oikeus. En ole ajatuspoliisi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Yleensä nuorilla miehillä tulee. Se on ohjelmoitu ihmisuroksen DNA:n. Eikä siinä mielestäni ole mitään vikaa.

        Ja noihin mainitsemiisi ajatuksiin on jokaisella oikeus. En ole ajatuspoliisi.

        Joo. Ja tuo on yleistä oletusta. Mutta ei kun jstkat miten parhaaksi näet...


      • interlocutrice kirjoitti:

        Joo. Ja tuo on yleistä oletusta. Mutta ei kun jstkat miten parhaaksi näet...

        Ainahan se on keskivertomiehellä mielessä. Minkä sille mahtaa. Ihan normisettiä. Mutta on sitä elämässä muitakin asioita. Eikä yksi ominaisuus pois lue muita asioita. Turhaan demonisoit seksuaalisuutta.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ainahan se on keskivertomiehellä mielessä. Minkä sille mahtaa. Ihan normisettiä. Mutta on sitä elämässä muitakin asioita. Eikä yksi ominaisuus pois lue muita asioita. Turhaan demonisoit seksuaalisuutta.

        En mä demonisoi seksuaalisuutta, vaan selvennän sinullekin, mitä yleensä on ihmisyys. Saatat olla ehkä omien puheittesi perusteella hieman tunneköyhä jollain tavoin, jos olen oikein tulkinnut?

        Mutta arvostelet linkkaamasi naisen ulkonäköä sen perusteella, että haluaisitko tai et seksuaaliseen kanssakäymiseen kyseisen naisen kanssa. Olet lutkitellut jo aikanaan ja muutenkin sinun suhtautuminen naisiin ja muihin ihmisiin on vajaata sympatiapuolelta. Joskus kuitenkin itse halusit halia jne.

        Tässä on selkeä ristiriita. Sinä haluaisit toiselta ihmiseltä lämpöä ja seksiä ehkä, mutta mitä itse olet valmis antamaan? Tämä kysymys varmaan leijailee monen täällä sinun juttujasi seuranneen mielessä.

        En minä ole ei-seksuaalinen mies. Kyllä pidän seksistä naisen kanssa ja osaan nauttia siitä, kun kaikki kolisee. Mutta pelkästä valokuvasta lehden sivulla ei värähdä mikään. Se ei ole kohtaaminen livenä, se on valokuva vaan. Voi olla kaunis ja vaikka kuinka seksikäs, mutta jos on muuten m.lkku, ei kiinnosta. Sen verran omanarvon tuntoa minussa on, että ihminen pitää olla ihminen, kenen kanssa seksiä harrastaisin...

        Mutta tää nyt on vaan mun mielipide... sähän voit paneskella ketä tykkäät. 😊


      • interlocutrice kirjoitti:

        En mä demonisoi seksuaalisuutta, vaan selvennän sinullekin, mitä yleensä on ihmisyys. Saatat olla ehkä omien puheittesi perusteella hieman tunneköyhä jollain tavoin, jos olen oikein tulkinnut?

        Mutta arvostelet linkkaamasi naisen ulkonäköä sen perusteella, että haluaisitko tai et seksuaaliseen kanssakäymiseen kyseisen naisen kanssa. Olet lutkitellut jo aikanaan ja muutenkin sinun suhtautuminen naisiin ja muihin ihmisiin on vajaata sympatiapuolelta. Joskus kuitenkin itse halusit halia jne.

        Tässä on selkeä ristiriita. Sinä haluaisit toiselta ihmiseltä lämpöä ja seksiä ehkä, mutta mitä itse olet valmis antamaan? Tämä kysymys varmaan leijailee monen täällä sinun juttujasi seuranneen mielessä.

        En minä ole ei-seksuaalinen mies. Kyllä pidän seksistä naisen kanssa ja osaan nauttia siitä, kun kaikki kolisee. Mutta pelkästä valokuvasta lehden sivulla ei värähdä mikään. Se ei ole kohtaaminen livenä, se on valokuva vaan. Voi olla kaunis ja vaikka kuinka seksikäs, mutta jos on muuten m.lkku, ei kiinnosta. Sen verran omanarvon tuntoa minussa on, että ihminen pitää olla ihminen, kenen kanssa seksiä harrastaisin...

        Mutta tää nyt on vaan mun mielipide... sähän voit paneskella ketä tykkäät. 😊

        Et selvästikään tunne minua. Mutta ei se mitään. Yhtä vähän sinun puheesi aukeavat minulle. Vaikutat aika itsekeskeiseltä ihmiseltä, joka ei välitä kuin omasta mukavuudesta ja omista harrastuksistasi. Minusta se jos mikä osoittaa tunneköyhyyttä. Minä en kumartele vieraita. Arvostan vain itselleni tärkeitä ihmisiä. Se ero meissä on.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Et selvästikään tunne minua. Mutta ei se mitään. Yhtä vähän sinun puheesi aukeavat minulle. Vaikutat aika itsekeskeiseltä ihmiseltä, joka ei välitä kuin omasta mukavuudesta ja omista harrastuksistasi. Minusta se jos mikä osoittaa tunneköyhyyttä. Minä en kumartele vieraita. Arvostan vain itselleni tärkeitä ihmisiä. Se ero meissä on.

        No mitä olen täällä sinuun törmännyt, sinulla on vaikeuksia muiden kanssa. Minulla oikeastaan ei.

        Jotkut anonyymit haastaa jotain, mutta tunnettujen nikkien kanssa ei kuule hirveesti soraääniä.

        On minullekin läheiset tärkeämpiä kuin täällä kukaan, silti kuka tahaansa ihminen snsaitsee parempaa arvostelua, kuin mitä sinä annat linkkaamastasi naisesta. Se kertoo sinusta todella paljon. Samoin kuin huorittelusi aiemmin.

        Mutta ilmeisesti tiedät mitä sillä aiheutat itsellesi ja olet siitä ylpeä. Tulokset varmaan näkyvät positiivisesti elämässäsi?


      • interlocutrice kirjoitti:

        No mitä olen täällä sinuun törmännyt, sinulla on vaikeuksia muiden kanssa. Minulla oikeastaan ei.

        Jotkut anonyymit haastaa jotain, mutta tunnettujen nikkien kanssa ei kuule hirveesti soraääniä.

        On minullekin läheiset tärkeämpiä kuin täällä kukaan, silti kuka tahaansa ihminen snsaitsee parempaa arvostelua, kuin mitä sinä annat linkkaamastasi naisesta. Se kertoo sinusta todella paljon. Samoin kuin huorittelusi aiemmin.

        Mutta ilmeisesti tiedät mitä sillä aiheutat itsellesi ja olet siitä ylpeä. Tulokset varmaan näkyvät positiivisesti elämässäsi?

        Niin niistä tuloksista. Miten oman parisuhteesi kävi? Muija alkoi valittamaan itsekeskeisyydestäsi, joten päätit nostaa kytkintä ja jättää lapset eukolle. Oikein esimerkillistä toimintaa.

        Minulla ei ole täällä vaikeuksia kenenkään kanssa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Niin niistä tuloksista. Miten oman parisuhteesi kävi? Muija alkoi valittamaan itsekeskeisyydestäsi, joten päätit nostaa kytkintä ja jättää lapset eukolle. Oikein esimerkillistä toimintaa.

        Minulla ei ole täällä vaikeuksia kenenkään kanssa.

        Päätin jättää lapset eukolle? Mistä tuon keksit?

        Poika asuu luonani lähes kokoajan ja tyttö asuu äitinsä luona eri kaupungissa omasta halustaan, mutta vierailee täällä enemmän kuin joka toinen viikonloppu?

        Täällä palstalla ei kovinkaan moni (ei tule nyt yhtään mieleen) naisoletettu ei inhoa minun juttuja, mutta toisin on sinun...

        Montako kannustavaa ja positiivisesti asennoituvaa kommenttia sait tästäkin sloituksesta? Ja mitä hyvää itsellesi noin yleensäkin?

        Siis ei tarvitse ketään nuoleskellakaan vaan olla oma itsensä, mutta ihan vaan kysyisin, että oletko tyytyväinen itseesi palstalla ja muuten?


      • interlocutrice kirjoitti:

        Päätin jättää lapset eukolle? Mistä tuon keksit?

        Poika asuu luonani lähes kokoajan ja tyttö asuu äitinsä luona eri kaupungissa omasta halustaan, mutta vierailee täällä enemmän kuin joka toinen viikonloppu?

        Täällä palstalla ei kovinkaan moni (ei tule nyt yhtään mieleen) naisoletettu ei inhoa minun juttuja, mutta toisin on sinun...

        Montako kannustavaa ja positiivisesti asennoituvaa kommenttia sait tästäkin sloituksesta? Ja mitä hyvää itsellesi noin yleensäkin?

        Siis ei tarvitse ketään nuoleskellakaan vaan olla oma itsensä, mutta ihan vaan kysyisin, että oletko tyytyväinen itseesi palstalla ja muuten?

        Jokainen on omista syistään palstalla. Sinä hyväksyntää hakemassa, minä hämmentämässä soppaa. Nautin simuloidusta kaaoksesta. Tämä ei ole oikeata elämää, vain alusta leikkimiseen. Kaikki on vain viatonta hupia. Täällä voi luoda juuri sellaisen hahmon kuin tykkää. Ja olen ollut varsin tyytyväinen tähän hahmoon. Muuten en täällä jaksaisi roikkuakaan. Kaivan siis jatkossakin ilolla verta nenästä :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jokainen on omista syistään palstalla. Sinä hyväksyntää hakemassa, minä hämmentämässä soppaa. Nautin simuloidusta kaaoksesta. Tämä ei ole oikeata elämää, vain alusta leikkimiseen. Kaikki on vain viatonta hupia. Täällä voi luoda juuri sellaisen hahmon kuin tykkää. Ja olen ollut varsin tyytyväinen tähän hahmoon. Muuten en täällä jaksaisi roikkuakaan. Kaivan siis jatkossakin ilolla verta nenästä :D

        Niin ja sinä luulet, että etsin hyväksyntää täältä.

        No sinä saat luulla mitä tykkäät. Mutta kun haluat hämmentää, niin sitähän saat. Taatusti.


      • interlocutrice kirjoitti:

        Niin ja sinä luulet, että etsin hyväksyntää täältä.

        No sinä saat luulla mitä tykkäät. Mutta kun haluat hämmentää, niin sitähän saat. Taatusti.

        Jep, ja hyvä niin ;)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Yleensä nuorilla miehillä tulee. Se on ohjelmoitu ihmisuroksen DNA:n. Eikä siinä mielestäni ole mitään vikaa.

        Ja noihin mainitsemiisi ajatuksiin on jokaisella oikeus. En ole ajatuspoliisi.

        Minä panisin tuota jutun naista, miksipä ei. En välittäisi vaikka en edes etunimeä tietäisi.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No mitä olen täällä sinuun törmännyt, sinulla on vaikeuksia muiden kanssa. Minulla oikeastaan ei.

        Jotkut anonyymit haastaa jotain, mutta tunnettujen nikkien kanssa ei kuule hirveesti soraääniä.

        On minullekin läheiset tärkeämpiä kuin täällä kukaan, silti kuka tahaansa ihminen snsaitsee parempaa arvostelua, kuin mitä sinä annat linkkaamastasi naisesta. Se kertoo sinusta todella paljon. Samoin kuin huorittelusi aiemmin.

        Mutta ilmeisesti tiedät mitä sillä aiheutat itsellesi ja olet siitä ylpeä. Tulokset varmaan näkyvät positiivisesti elämässäsi?

        "silti kuka tahaansa ihminen snsaitsee parempaa arvostelua, kuin mitä sinä annat linkkaamastasi naisesta."

        Nettiostajat ei ansaitse minkäänlaista kunnioitusta ja teet sen selväksi heille haukkumalla ellei kauppoja synny.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jep, ja hyvä niin ;)

        Disse hakee hyväksyntää, miksi muuten kertoisi joka puunkatkaisun tai naulaniskun, kukaan muu ei viitsis edes mainita tuollaisia pikkuasioita.
        Palstakamu on mukava hauska mies, jutut on hauskoja joita ei saa ottaa liian vakavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "silti kuka tahaansa ihminen snsaitsee parempaa arvostelua, kuin mitä sinä annat linkkaamastasi naisesta."

        Nettiostajat ei ansaitse minkäänlaista kunnioitusta ja teet sen selväksi heille haukkumalla ellei kauppoja synny.

        Eivät, jos lupaavat ostaa jotain ja oikeen pyytävät poistamaan ilmoituksen, ja kusettavat 100-0. Eikun vaan pa.kaa sinne yli äyräiden, vaikka mitäpä sellaiset tohvelieläimen tasolla lilluvat solueläimet v.ttuilusta mitään tajuavat... nyhtävät agrea sinun kaltaisien humanoidien tavoin muista kuin omasta idioottimaisesta perseilevästä tavasta elää muitten kustannuksella. 😄

        Ei voi kauhslla vaatia jos on pipetillä tipautettu. 😁


      • Osaan minäkin tämän! Pösilö! 😄


      • Minä luulin pitkään, että naaras.


    • Anonyymi

      Jos Maria Ohisalo näyttää siltä miltä keskiverto n. 35v nainen näyttää, niin kyllä toi Tia siihen verrattuma menee enintään 28-vuotiaasta, ellei peräti 18-vuotiaasta.

    • Anonyymi

      Njaa, vääristynyt minäkuva saa luulemaan että on jotain erityistä vaikka onkin ihan normi.
      Päätä pensaaseen vaan...🌳

    • Anonyymi

      Taidat olla kapinen kettu. Sellaiset muita mollaa.

      • Ketä olen mollannut? Onko toisen mollaamista, jos arvaa tämän iän?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ketä olen mollannut? Onko toisen mollaamista, jos arvaa tämän iän?

        Kiiltäväturkkisen ja paksuhäntäisen komean ketun ei tarvii mollata muita kettuja. Eivät he näe mitään syytä sellaiseen. Kohteliaita ovat naaraskettujen iästä riippumatta ja aina herrasmiehiä. Kapiset ketut ovat kateita näille herrasmiehille, joita niin nuoret kuin vanhatkin naiset ihailee ja arvostaa. Kapinen on samalla katkeran vihainen naarasketuille ,varsinkin pyöreämmille ja itsensäikäisille ,että vanhemmille .Nekun ei häneen kiinnitä huomiota,koska hänen käytöksensä heitä kohtaan on luokkaa ö. Se on niin kettuseni,että käytös naaraita kohtaan ketusta kuin ketusta komean tekee.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4019
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1218
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1101
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1100
    Aihe