Luullaanko sinua nuoremmaksi

Anonyymi

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei todellakaan, on jo sanottu ett näytän ikäistäni vanhemmalta eli ehkä jotain 70-80vuotiaalta tuolla perusteella😆😆

    • Anonyymi

      Hän näyttää melkein tyttömäiseltä, ja häneltä kysellään papereita alkossa.
      Mä näytän kuolleelta. Multa ei kysytä, kuin korkeintaan eläkepapereita.

    • Anonyymi

      Tytöiltä voi saada kyllä hyviä jotain kauneudenhoito vihjeitäkikän kuten tuojo Nivea-kasvovoide, niin tuo toimii minulla todella hyvin kun joskus kuivaa naama :D

    • Harvemmin kukaan puhuu iästäni mitään. Joskus kun on iästä tullut jossain asiayhteydessä puhetta on jotkut yllättyneet.

      Tiedän kyllä kolmekymppisiä, jotka eivät näytä päivääkään minua nuoremmalta eikä ole vitsi.

    • Anonyymi

      Yks mummo luuli pikkutytöksi, mutta niistähän kaikki näyttää nuorilta.

    • Anonyymi

      Kyllä se ihan vakio on, että mua luullaan aika reilustikin ikästäni nuoremmaksi. Miesten puheille nyt tule suuremmin painoa pistettyä, muuta kun lähes tuntemattomat nuoret naiset oikeastaan rajastaan pitävät itseään nuorempana niin kai siinä jotain perääkin sitten on.

    • Anonyymi

      Voi tietysti kysyä tytöiltä apua johonkin ja joku kasvovoide se noniin mutta joihinkin juttuihin auttavat mielellään jos pystyvät.

    • Anonyymi

      Joo kerran kaupas kun ostin kaljaa niin kysyttiin papereita vaikka olen reippaasti yli 40 v. Myyjä sanoi että näytän 25 vuotiaalta ja kaupas ne kyselee paprui jos näyttää alle 30 vuotiaalta.

    • Anonyymi

      Kyllä kelpais ja kyllä haluaisi pussailla häntä ja saada pusuja häneltä

    • Anonyymi

      Ei kai??

      46 tai jotain....

      Kohta 105 kun alan kuuntelemaan jumalanpalvelusta pääsiäinen näes on jos et muistanu

      Kiirastorstai, pitkäperjantai

      Lankalauantai ja palmusunnuntai.

      Tämä on riemukasta aikoo mutta ei siinä poikia tarvita...

    • Minua jotkut luulevat nuoremmaksi kuin mitä oikeasti olen. Hauska juttu.

    • Anonyymi

      No arkeologit yrittävät saada kiinni, mutta sitten tajusivat, että juoksen.

    • Ajattelin 40 ikä ja katsoin ikä 40 joten en luullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe