TÄRKEÄ ASIA!

Anonyymi

jos kaivattu ei pidä yhteyttä eikä halua tavata, niin silloin toinen EI ole kiinnostunut!

166

675

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka toinen? Onko sulla joku toinen?

      • Anonyymi

        Tää oli varmaan sit pujikselle juu


    • Anonyymi

      Ymmärrän sen kyllä. Seison omilla jaloillani, enkä lähde tönimään. Saatan lähestyä varovasti ja kysyä asioista. Onko se ok?

      • Anonyymi

        Ei oo ok ikinä en halua olla missään tekemisissä sun kanssa tämän jälkeen mitä kiusaa teit mulle ja sano rehellisesti kun olisi kestänyt näinkin hyvin näin kauan tätä törkeää kiusaa????? Mutta ei se psyyke minulla mikää terästä ole joten myönnän sen että olet ehdottomasti saavuttanut kaiken mitä tavoitteet sulla oli. Sais täysin tuhottua minut ja nyt lopeta se kiusaa ja päästä mut harrastaa irtosuhteita.


    • Anonyymi

      Kerrankin realistinen kommentti täällä. 👍

      • Anonyymi

        Se on totta.


    • Anonyymi

      Itse olen yrittänyt kaikin keinoin olla näkymätön ja toivon että nainen sen tajuaisi. Inhottaa takiaiset! 🤦‍♂️

      • Anonyymi

        Juuri tuollaiset, mikä itse olet. Apua sinä tarviit. Mies.


      • Anonyymi

        Ja minua inhottaa luteet todella paljon joten eiköhän se ole parempi että pysyt niiden muiden kanssa ja annat minun olla muiden kanssa sillein nii ei sitte sinua kuvota mitkään takiaisen aidot tunteet ja minua ei sitte niin kovin paljon ärsytä tollanen ludeämmä


      • Onpas sulla kikulit... hanki munat ja sano suoraan. 😄


    • Anonyymi

      Ei ole ole ole oletettukaan että joku kaipaisi.

    • Juu, ei kukaan kaipaa. Tiedetään. 👍

    • Anonyymi

      Mistä tiedät mitä joku toinen ajattelee, vaikka kaivattu ei pidäkään yhteyttä?

      • Anonyymi

        Silti voi kaivata vaikka ei ottaisi yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti voi kaivata vaikka ei ottaisi yhteyttä.

        Harvemmin on noin. Älä viitsi luoda turhaa toivoa kommentillasi palstalaisille.
        Hiljaisuus kertoo kyllä kaiken 👌


      • Anonyymi

        Tästäkin olen samaa mieltä. Teot ja ajatukset ovat eri asia. On monia syitä toimia kuten toimii. Motiivit tekojen taustalla voivat olla monet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti voi kaivata vaikka ei ottaisi yhteyttä.

        Kiinnitän edelleen huomiota siihen, että kaivattu ja joku toinen ovat eri henkilöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnitän edelleen huomiota siihen, että kaivattu ja joku toinen ovat eri henkilöitä.

        Juuri näin oletan sen olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin oletan sen olevan.

        Eli toisen pitäisi olla yhteydessä, jos on kiinnostunut..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toisen pitäisi olla yhteydessä, jos on kiinnostunut..?

        Mutta kun tämä kaipaa sitä kaivattua. Mitä siihen toiset kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun tämä kaipaa sitä kaivattua. Mitä siihen toiset kuuluu?

        No se kaivattu on se toinen, jota tässä nyt herätellään ottamaan yhteyttä aloittajaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toisen pitäisi olla yhteydessä, jos on kiinnostunut..?

        Näin se 99.99% menee.. jos on kiinnostunut kuuluu jotain ja jos ei ole niin hiljaista on. Kohteliaat saattaa kyllä vastata esimerkiksi viestiin mutta omatoimisesti ei ota yhteyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se 99.99% menee.. jos on kiinnostunut kuuluu jotain ja jos ei ole niin hiljaista on. Kohteliaat saattaa kyllä vastata esimerkiksi viestiin mutta omatoimisesti ei ota yhteyttä.

        Tähän minäkin luottaisin. Kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se kaivattu on se toinen, jota tässä nyt herätellään ottamaan yhteyttä aloittajaan.

        No mikset itse ota yhteyttä, jos kerran kaipaatkin? 🤨

        Erikoista, että toisen tarttisi olla se aktiivinen, kun voit itsekin olla, jos kerran kaipailetkin yhteyttä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        No mikset itse ota yhteyttä, jos kerran kaipaatkin? 🤨

        Erikoista, että toisen tarttisi olla se aktiivinen, kun voit itsekin olla, jos kerran kaipailetkin yhteyttä.

        No meidän tilanne on vaikea kun olen varattu ja hän ei.. Nyt aion ehdottaa kaveruutta, jospa se siitä voisi alkaa tunnustelu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No meidän tilanne on vaikea kun olen varattu ja hän ei.. Nyt aion ehdottaa kaveruutta, jospa se siitä voisi alkaa tunnustelu..

        No jos ei kavereita ole liikaa, niin olkaa kavereita. Onhan sekin parempi, kun ei mitään jos ihmisenä viihdytte tekemisissä.

        Ei niistä ihmissuhdekuvioista muutenkaan tiedä koskaan mitä niistä tulee vai tuleeko mitään. Kaikki joutuu aloittamaan nollasta.


    • Anonyymi

      Pönttis taas Jazulia höykyttää.

      • Ei pitäisi olla syytä, kun pidä häneen mitään yhteyksiäkään, mitenkään, millään. Miten minä siis häiritsisin?


      • Anonyymi

        Kukaan ei ole niin epätoivoinen että Jazulia kaipaa. :DD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole niin epätoivoinen että Jazulia kaipaa. :DD

        No, näin ollen ei aiheuta mitään toimenpiteitäkään. Suuntaan eikä toiseen. 😃


    • Totta. Mutta jos kiinnostuksestaan puhuu ainoastaan palstoilla, eikä irl ota yhteyttä tai muuten ilmaise kiinnostustaan, kannattaa silloin myös sen kiinnostuksen kohteen jolle kyseinen ihminen on ei -toivottu, antaa asian olla, eikä ruveta isoon ääneen huutamaan inhotulsestaan täällä palstalla. Pitäähän kenellä tahansa olla joku paikka, missä voi purkaa ajatuksiaan.

      Fiksuinta on vain skipata kyseisen ihmisen kommentit niihin vastaamatta, Jopa siinä tapauksessakin kun tunnistaa itsensä. Itsestään antaa vain ilkeän vaikutelman jos täällä rupee toista syyttelemään tai haukkumaan. Eri asia on silloin, jos kyseinen ihminen vainoaa järjestelmällisesti. Silloin pitää asiaan puuttua.

    • Anonyymi

      Vääpeli Körmy :D telkkarissa Heikki Kinnunen :D

      Oikeasti tiedän eräänkin pääesikunnan vääpelin oli jotian juttuja joskus hänen kanssaan :D

    • Anonyymi

      Näin on, jos kaivattu "nainen" vastaa kahvikutsuun EI KIITOS tai en mä oikeen, niin se tarkoittaa, ettei ole kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Voi Jeesus sentään sanon minä. Ehkäpä toisella voi olla kiireitä ja aina ei pääse vaikka haluaisi.
        Typeriä oletuksia


    • Anonyymi

      Kuten tätini kerran lohdutti, mies pyytää kyllä treffeille jos on todellakin kiinnostunut ottamaan asioista ja sinusta selvää. Jos ei niin älä kuluta turhaan kallista aikaa.

      • Anonyymi

        N N kuka ottaa yhtettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N N kuka ottaa yhtettä?

        Se kumpi ehtii ensin


      • Anonyymi

        Tälläkin palstalla on esimerkkejä, että jos nainen jää odottelemaan miehen aktiviteettia, niin aktiivisempi nainen ehtii napata miehen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tälläkin palstalla on esimerkkejä, että jos nainen jää odottelemaan miehen aktiviteettia, niin aktiivisempi nainen ehtii napata miehen.

        Ää, jos kilpajuoksulla pitää joku saada, ei mielenkiinto ole aitoa, se on pelkkää kilpailutusta. Ei kannata.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ää, jos kilpajuoksulla pitää joku saada, ei mielenkiinto ole aitoa, se on pelkkää kilpailutusta. Ei kannata.

        Juurikin näin. Ja kieliihän se jälleen siitä että ei sitä miestä kiinnostanut tarpeeksi jos toisen matkaan lähti. Joten se siitä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ää, jos kilpajuoksulla pitää joku saada, ei mielenkiinto ole aitoa, se on pelkkää kilpailutusta. Ei kannata.

        Milloin naiset ottavat sitten yhteyttä toiseen naiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N N kuka ottaa yhtettä?

        Lopeta tollanen valehtelu heti kun sä haluat olla mun kanssa sillein ja sä oikeasti toivot että nussin sinua kunnolla ja nautit eniten kun nussin perseeseen ja aivan varmasti teen sen niin hellästi sulle etten anna mitään mahdollisuutta käyttää mitään kosteutta vaan ihan kunnolla nussin useita tunteja kuivana 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😘mutta nou hätä, kun sä oot niin kostea muutenki jo pelkästään siitä että ajattelet minun haluavan sinun kanssasi olla mutta en todellakaan halua olla jos en saa samalla katsoa jotai mun exien kuvia ja Sanna on ehdottomasti mun mielessä joka kerta kun ludemin kanssa nussin. 💝💝💝💝💝💝💝😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁⛄😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Ja kieliihän se jälleen siitä että ei sitä miestä kiinnostanut tarpeeksi jos toisen matkaan lähti. Joten se siitä.

        Niin, joskus aikoinaan olin kirjeenvaihdossa yhden kivan oloisen miekkosen kanssa ja oltiin ehkä kuukausi lähetelty kirjeitä (etanapostia) tyyliin 2 kirjettä viikkotahdilla. Kirjeet tuli miten tuli perille, mutta kirjeen päivämäärän perusteella noin.

        Sitten kerran hän laittoi takarajan mikä päivä mun pitäisi tavata hänet taikka toinen kirjekamu menee mun edelle. Mä otin sen kiristyksenä ja kilpailutuksena. En enää vastannut kirjeisiin, ajattelin et olkoon hyvä ja menköön edelle.

        Jos nyt ihan oikeasti joku tyyppi kiinnostaa, nuo kilpailutukset on lapsellisia. Minusta siinä ei mitään menetä, jos asenne on se, että juokse tai kuole.

        Jos joku kiinnostaa, en lennossa vaihda toiseen tyyliin Tinderi kilpa. Nykyaika ei varmaan suosi meikäläisiä, mutta ei sitten suosi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milloin naiset ottavat sitten yhteyttä toiseen naiseen?

        Silloin, kun on asiaa. 😛

        No kait siihin vaikuttaa mitä tavoittelee? Jos treffejä, niin se kysyy kuka on kiinnostunut näkemään. Ei kai se poikkea muusta ihmissuhde kulttuurista mitenkään?


      • J-a-n kirjoitti:

        Silloin, kun on asiaa. 😛

        No kait siihin vaikuttaa mitä tavoittelee? Jos treffejä, niin se kysyy kuka on kiinnostunut näkemään. Ei kai se poikkea muusta ihmissuhde kulttuurista mitenkään?

        Tai minä en ainakaan poikkea. Kaverina nyt muutenkin alkuun liikkeelle lähdetään. Jos ei toisiaan tunne entuudestaan hyvin.

        Eihän kestään voi tietää mitä ajattelee loppujen lopuksi ennen kun näkee ja tutustuu. Ei edes heterosuhteissa ja parisuhteissa, jos vaikka sellaista mielii kaverisuhteen sijaan.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Tai minä en ainakaan poikkea. Kaverina nyt muutenkin alkuun liikkeelle lähdetään. Jos ei toisiaan tunne entuudestaan hyvin.

        Eihän kestään voi tietää mitä ajattelee loppujen lopuksi ennen kun näkee ja tutustuu. Ei edes heterosuhteissa ja parisuhteissa, jos vaikka sellaista mielii kaverisuhteen sijaan.

        ekoilla panemaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        ekoilla panemaan :)

        Ekoilla treffeillä vai? Hmph, ei ei. Ekoilla ihan ihmisten ilmoilla ja asiallisesti jotakin muuta, kun seksuaalista kanssakäymistä.

        Mihin helvettiin ihmisillä on kiire? Kyllä sitä ehtii vehdata, jos muut asiat on ensin sillä viisiin, että ylipäänsä kiinnostutaan sinne päin suhdetta viemään.

        Ystävällinen halaus korkeintaan. Se on jäänsärkijä ja luontevaa, jos ylipäänsä olo on luonteva toisen seurassa. Jännittää nyt varmaan kaikkia eka tapaaminen, mutta ihmisiähän sitä ollaa. Jännitys kuuluu asiaan.


      • Heh, voi helvetti. Menee pyhäpaita hikiseksi. 😅


      • J-a-n kirjoitti:

        Heh, voi helvetti. Menee pyhäpaita hikiseksi. 😅

        Sensuuri poisti seksihurjastelijan linjoilta. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tollanen valehtelu heti kun sä haluat olla mun kanssa sillein ja sä oikeasti toivot että nussin sinua kunnolla ja nautit eniten kun nussin perseeseen ja aivan varmasti teen sen niin hellästi sulle etten anna mitään mahdollisuutta käyttää mitään kosteutta vaan ihan kunnolla nussin useita tunteja kuivana 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😘mutta nou hätä, kun sä oot niin kostea muutenki jo pelkästään siitä että ajattelet minun haluavan sinun kanssasi olla mutta en todellakaan halua olla jos en saa samalla katsoa jotai mun exien kuvia ja Sanna on ehdottomasti mun mielessä joka kerta kun ludemin kanssa nussin. 💝💝💝💝💝💝💝😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁⛄😁

        Mä en mieheni kanssa nussi. En muista yhtään seksiunta muusta naisesta kuin sinusta nähneeni. Sä oot mun elävä seksiuni ja sut haluun.


      • Anonyymi

        Samasta syystä kannattaa myös jättää pyytämättä treffeille


      • Ei kiinnosta neidin poikaystävä.


      • Anonyymi

        tarjous jää käyttämättä


      • Anonyymi kirjoitti:

        tarjous jää käyttämättä

        "tarjous jää käyttämättä"

        Se on toki erittäin mahdollista ja aivan ok. En minä siitä suutu tai mustaksi muutu. Ymmärrän kyllä, jos ei kiinnosta. En vaadi en velvoita yhtään mitään.

        Se on silti voimassa, jos joskus tulee mieleen, että siihen haluaa tarttua. Onnistuu edellyttäen että hengissä ja tajuissani olen.

        Mitä sitä vatvomaan.


    • Anonyymi

      En tiedä olenko kaivattu vaikka vispiläkauppaa miehen kanssa onkin ollut mutta en ihan rehellisesti sanottuna uskalla.. pelkään että hermostuu asiasta jos laitan jotain jos ei olekkaan aivan vakavissaan tai muuta. Toki jos minulle päin jotain laittaisi ensin niin ehdottomasti en jättäisi siihen.

      • Anonyymi

        Miehenä vastaan että anna olla. Mies ottaa varmasti yhteyttä jos on kiinnostunut. Älä siis tuhlaa aikaasi sellaiseen henkilöön jolta et koskaan tule saamaan mitään muuta kuin mielipahaa.
        Löydät varmasti joskus sellaisen joka sut haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä vastaan että anna olla. Mies ottaa varmasti yhteyttä jos on kiinnostunut. Älä siis tuhlaa aikaasi sellaiseen henkilöön jolta et koskaan tule saamaan mitään muuta kuin mielipahaa.
        Löydät varmasti joskus sellaisen joka sut haluaa.

        Kiitos kun ystävällisesti muistutit mies, olen kyllä samaa mieltä vaikka hetkittäin se tahtoo unohtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun ystävällisesti muistutit mies, olen kyllä samaa mieltä vaikka hetkittäin se tahtoo unohtua.

        Jos jatkossa muistaisit. Sun tyylin tunnistaa täällä ja oot vähän raukka. Ei millään pahalla, mutta roikut kii sellaisessa mitä ei oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun ystävällisesti muistutit mies, olen kyllä samaa mieltä vaikka hetkittäin se tahtoo unohtua.

        Oottele rauhassa vaikkapa 50 vuotta niin kyllä se siitä, joku voi kysyä treffeille.


    • Anonyymi

      Hirviömäisen tärkeitä höpötyksiä armeijan sotilaspoliisien ja vääpeleidenkin kanssa,ei hirvittävän tärkeää, mutta huvittavia juttuja illanvietoissa :D

    • Anonyymi

      Eräs juttu tuolta vääpeliltä juuri oli: pullaposki-pojat eivät tule auttamaan kun peruutin lumipenkkaan vahingossa auton, minä huomasin, menin auttamaan työnsin sen auton jotta pääsee liikkeelle.

      Pullaposkipojat eivät auttaneeyt, minä autoin :D

    • Anonyymi

      Mitä nää sinkut taas ulisee täällä? Sinkkuja olette, syystä.

    • Plääh. Suu on sitä varten että sillä syödään ja puhutaan. Voi kysyä, että eikö nappaa ja jos ei tiedä tai sanoo ei, niin sitten heikutakeikun ja silvatsoo. Eläminen on tehty elämistä varten, eikä löysässä hirressä naru kaulassa heikon jakkaran päällä seisomista varten. 😄

      • Voi sillä suulla muutakin tehhä. Kuten vaikka laulaa luikauttaa. 😛


      • J-a-n kirjoitti:

        Voi sillä suulla muutakin tehhä. Kuten vaikka laulaa luikauttaa. 😛

        No voi vaikka sit laulaa asiat selviksi, kuten vakaa vanha väinämöinen. 😁


      • interlocutrice kirjoitti:

        No voi vaikka sit laulaa asiat selviksi, kuten vakaa vanha väinämöinen. 😁

        Taikka Pave. 😊

        https://youtu.be/LLlNe6vyokI







      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Parempi. 🤘😆

        https://youtu.be/2csrtTBc1RY

        Martti Vainaa

        Tänä iltana ei tuu pakkeja.. Täähän kuulostaa jo hyvältä 😊



      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänä iltana ei tuu pakkeja.. Täähän kuulostaa jo hyvältä 😊

        Heh, eikö. Nyt onni suosii rohkeaa. 😄


      • interlocutrice kirjoitti:

        Tuntemattomsmpi Leevien biisi, siks karkea, mutta toisaalta tottakin...

        https://youtu.be/AIX8V9K2PrM

        Joskus ei kaikki ole vaan niin sitä miltä näyttää...

        Astetta karumpi sanoitus. 😬


      • Oho. Eriniltä hyvä biisi.


      • J-a-n kirjoitti:

        Astetta karumpi sanoitus. 😬

        No yllätti itsenikin. Ei oikeasti löydy miesten laulamana paljon vastaavaa..😳

        Välillä pitäis osata sanoa rauhallisesti ja nätistikin, että en halua...

        Tuossakin sanoissa tulee pikkuisen katkeruus mieleen... sekään ei soi hyvin... mutta en löydä parempaakaan? 🤷‍♂️


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Parempi. 🤘😆

        https://youtu.be/2csrtTBc1RY

        Martti Vainaa

        Voi kun ei tulis pakkeja häneltä enää. Osaisin oikein lähestyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole leikkiä mulla mun rakkaan kanssa.

        Niinkö ja se piti tulla sanomaan ihan sinkut-palstan sivulle... ootas. Otan nämä käteni pois älykännykän ympäriltä ja luon oikean huomionosoituksen. -läpyläpy-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista sen pitää olla. T:tyttö

        Jumputi musaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun ei tulis pakkeja häneltä enää. Osaisin oikein lähestyä.

        Koittamalla sen saa tietää.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No yllätti itsenikin. Ei oikeasti löydy miesten laulamana paljon vastaavaa..😳

        Välillä pitäis osata sanoa rauhallisesti ja nätistikin, että en halua...

        Tuossakin sanoissa tulee pikkuisen katkeruus mieleen... sekään ei soi hyvin... mutta en löydä parempaakaan? 🤷‍♂️

        Ei tuu heti mieleen, kun ulkomaalaisia kappaleita. Eikä niissäkään vastaavia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun ei tulis pakkeja häneltä enää. Osaisin oikein lähestyä.

        Eli et osaa suomea? Mikä kieli voisi toimia? Vartalon kieli? Avari?

        En ymmärrä tyyppejä joille sanotaan ei, että se tarkoittaa ei.

        Jotkut jos ei osaa sanoa sitä vakuuttavasti, vaan kainostelevat, kun pelkäävät satuttavansa, niin eikun pusketaan. Sitten loukkaannutaan kun toinen joutuu karjumaan, että mene nyt v.ttuun siitä.

        Kyllä ihminen kuin ihminen tietää kun jotain haluaa, ei sitä tarvitse nyhtää.

        Öitä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Oho. Eriniltä hyvä biisi.

        Erinin biisi maistuu.. Kaipaan häntä niin.


      • Anonyymi

        Erinin biisi toimii. Aloitetaan sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erinin biisi toimii. Aloitetaan sillä.

        En halua pistettä. Yhden illan haluan, vain jos se on alku loppuelämän rakastavaisten polulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua pistettä. Yhden illan haluan, vain jos se on alku loppuelämän rakastavaisten polulle.

        Olen siis tämä Joka on kahdesti jo erinin biisiin kommentoinut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erinin biisi maistuu.. Kaipaan häntä niin.

        Erinin biisi taitaa kertoa syrjähypystä, äkkinäisestä ihastumisesta ja vetovoimasta kavereiden kesken. Mikäli oikein laulun sanoja tulkitsen?


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Erinin biisi taitaa kertoa syrjähypystä, äkkinäisestä ihastumisesta ja vetovoimasta kavereiden kesken. Mikäli oikein laulun sanoja tulkitsen?

        Näinpä minäkin tulkitsen sen.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Eli et osaa suomea? Mikä kieli voisi toimia? Vartalon kieli? Avari?

        En ymmärrä tyyppejä joille sanotaan ei, että se tarkoittaa ei.

        Jotkut jos ei osaa sanoa sitä vakuuttavasti, vaan kainostelevat, kun pelkäävät satuttavansa, niin eikun pusketaan. Sitten loukkaannutaan kun toinen joutuu karjumaan, että mene nyt v.ttuun siitä.

        Kyllä ihminen kuin ihminen tietää kun jotain haluaa, ei sitä tarvitse nyhtää.

        Öitä.

        Mikä kiukuttaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kiukuttaa?

        Mikä lie? Meni jo...


      • interlocutrice kirjoitti:

        Eli et osaa suomea? Mikä kieli voisi toimia? Vartalon kieli? Avari?

        En ymmärrä tyyppejä joille sanotaan ei, että se tarkoittaa ei.

        Jotkut jos ei osaa sanoa sitä vakuuttavasti, vaan kainostelevat, kun pelkäävät satuttavansa, niin eikun pusketaan. Sitten loukkaannutaan kun toinen joutuu karjumaan, että mene nyt v.ttuun siitä.

        Kyllä ihminen kuin ihminen tietää kun jotain haluaa, ei sitä tarvitse nyhtää.

        Öitä.

        "Kyllä ihminen kuin ihminen tietää kun jotain haluaa, ei sitä tarvitse nyhtää."

        Jos vaikka mieli muuttuu. Koklaa välillä kepillä jäätä. 😉


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        "Kyllä ihminen kuin ihminen tietää kun jotain haluaa, ei sitä tarvitse nyhtää."

        Jos vaikka mieli muuttuu. Koklaa välillä kepillä jäätä. 😉

        Hetero ei muutu koklaamalla.


      • J-a-n kirjoitti:

        "Kyllä ihminen kuin ihminen tietää kun jotain haluaa, ei sitä tarvitse nyhtää."

        Jos vaikka mieli muuttuu. Koklaa välillä kepillä jäätä. 😉

        No mä saan puistatuksia tuollaisesta... epätoivoista...

        Tulee mieleen ihan kuin joku puhelinmyyjä, jolle jo sanoo, etten osta mitään, niin vielä vaan tyrkytetään erikoistarjousta.

        Sitä omaa visiota tyrkytetään... ihan kuin toinen ei osaisi itse ajatella..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hetero ei muutu koklaamalla.

        Ei sitä koskaan tiedä, minäkin muutuin. 😂

        Jos kyllästyy vaikka ukon tai akan vänkääjä vänkyröihin ja uteliaisuuttaan kokeilee ja huomaakin, että no helkkari maittaa. 😉

        Huumorilla, ettei pääsuoni katkee.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No mä saan puistatuksia tuollaisesta... epätoivoista...

        Tulee mieleen ihan kuin joku puhelinmyyjä, jolle jo sanoo, etten osta mitään, niin vielä vaan tyrkytetään erikoistarjousta.

        Sitä omaa visiota tyrkytetään... ihan kuin toinen ei osaisi itse ajatella..

        Älä saa. Tunteet tekee epätoivoa, sullakin vaan eri asiassa. Ihmisiä kaikki vaan. 😛


      • J-a-n kirjoitti:

        Ei sitä koskaan tiedä, minäkin muutuin. 😂

        Jos kyllästyy vaikka ukon tai akan vänkääjä vänkyröihin ja uteliaisuuttaan kokeilee ja huomaakin, että no helkkari maittaa. 😉

        Huumorilla, ettei pääsuoni katkee.

        Kaikkea pitää kokeilla, paitsi omaa mummoa ja kansantanhuja. 😬


      • interlocutrice kirjoitti:

        Kaikkea pitää kokeilla, paitsi omaa mummoa ja kansantanhuja. 😬

        Juu. Tai ainaskin tiedostaa, että kaikkea voi kokeilla, jos haluaa ja uskaltaa. 😄

        Täytyyhän sitä välillä toista muistuttaa, että jos mieli muuttuu, älä unohda mua. Otan avosylin vastaan. Ei siinä mitään pahaa ole, toisin kun jos nostelee nokkaansa jos ei kelpaa. Tai ripustautuu... 😑

        Verhoja ripustaa. Pari kappaa pikasilitin. 😁


      • J-a-n kirjoitti:

        Älä saa. Tunteet tekee epätoivoa, sullakin vaan eri asiassa. Ihmisiä kaikki vaan. 😛

        No mulle itselle on sattunut vainoaja kohdalle, että se nostattanee niskakarvoja pystyyn. Piti estää hänet puhelimessa ja sanoin, etten tunne mitään vetoa häntä kohtaan... vissiin luuli, että se muuttuu, kun aikaa kuluu...

        Mutta joskus itse olin sellaisen naisen kanssa, joka oli yleiseltä habitukseltaankin sellainen ”anteeksi, että olen olemassa”-tyyppi. Hän ei voinut minun kanssa hyvin, mutta ei osannut tai uskaltanut sitä ääneen sanoa ja suoraan. Hänen olisi tarvinnut sanoa, että ei enää tätä suhdetta ja se olisi ollut siinä, mutta en ymmärtänyt hänen ”vihjeitään”... jälkeenpäin mietin, että varmaan itsekin tuputin hälle kaikkea omaa kuvitelmaa suhteen jatkosta...

        Sutten on ollut muutama tapaus itsellä ja ystävätärillä, että on ollut jotain ystävyyttä, mistä se toinen on kuvitellut jotain liikaa, vaikka kyse on ollut selkeäsanaisesti ystävyydestä, ei muusta... ja sitten jossain kohdin jos minä tai ystäväni onkin aloittanut seurustelun, tämä ”ystävä” on alkanut kiukkuamaan kuin kakara, että mitenkäs tämä nyt näin, eikö hän olekaan se joka tuon äijän tai naisen paikalla pitäisi olla...

        Kyllä mua vähän jo valmiiksi ahistaa se, että ihmiset ei joko a) ymmärrä puhuttua. b) eivät halua ymmärtää. c) olettavat ymmärtävänsä jotain toisen puolesta.
        Maailma olisi niin paljon helpompi mesta, kun ei-sana tarkoittaisi kaikille ei, eikä ehkäpä, jos kuitenkin...???


      • J-a-n kirjoitti:

        Juu. Tai ainaskin tiedostaa, että kaikkea voi kokeilla, jos haluaa ja uskaltaa. 😄

        Täytyyhän sitä välillä toista muistuttaa, että jos mieli muuttuu, älä unohda mua. Otan avosylin vastaan. Ei siinä mitään pahaa ole, toisin kun jos nostelee nokkaansa jos ei kelpaa. Tai ripustautuu... 😑

        Verhoja ripustaa. Pari kappaa pikasilitin. 😁

        No mä jätän muitten elämät heidän omalle vastuulleen suosiolla, enkä aio jäädä odottelemaan mitä joku muu jahkaa, sen verta tykkään tästä elämästäni, että mä painatan ainakin eteenpäin. 😄

        Mä mietin, että taidan lähtee vaihtamaan Nissaniin peräöljyt. Poika toi öljyt ja tuohon takavedon perään ne ois helppo vaihtaa. Vaihteestoon ja periin menee yli 12 litraa öljyä. 😳


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No mä saan puistatuksia tuollaisesta... epätoivoista...

        Tulee mieleen ihan kuin joku puhelinmyyjä, jolle jo sanoo, etten osta mitään, niin vielä vaan tyrkytetään erikoistarjousta.

        Sitä omaa visiota tyrkytetään... ihan kuin toinen ei osaisi itse ajatella..

        Eli ymmärsinkö oikein, että jos sinä olet käsittänyt jonkun tilanteen tietyllä tavalla ja vastapuoli on sitä mieltä että olet käsittänyt jotain siinä (hänessä vaikka) väärin, niin sinä et siis suostu edes kuuntelemaan toista?

        Itselle sellainen, että joku kokee tarvetta selittää omaa näkemyksensä toiselle, ei tarkoita tyrkyttämistä. Kaikkein vähiten se tarkoittaa minulle sitä, ettenkö osaisi itse ajatella. En voisi reagoida kuten sinä. Tuntuisi tosi kylmältä, empatiakyvyttömältä. Jokainen haluaa tulla ymmärretyksi oikealla tavalla, sinäkin. Se ei ole manipulointia, se ei ole tyrkyttämistä, se on vain inhimillistä. Kuulluksi tulemisen tarvehan korostuu erityisesti tilanteissa, joissa on ehkä ilmaissut itseään väärin ja kokee tulleensa väärin ymmärretyksi. Eikö vain? Miksi siis ei voisi sille kenties uudelle tuttavuudelle tai ventovieraalle antaa sen saman mahdollisuuden tulla kuulluksi, kuin antaa tutuille?

        Se puhelinmyyjäkin tekee vain työnsä. Miksi ei siis voisi hetken kuunnella, kiittää tarjouksesta ja todeta että ei kiitos tällä kertaa. Usein noissa hommissa ovat nuoret. Monelle se on ensikosketus työelämään. Mieti millaista paskaa he joutuvat kohtaamaan ja ihan turhaan. Kuvittele vaikka omat lapsesi siihen. Toimisitko samalla tavalla? Veikkaan että et.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No mulle itselle on sattunut vainoaja kohdalle, että se nostattanee niskakarvoja pystyyn. Piti estää hänet puhelimessa ja sanoin, etten tunne mitään vetoa häntä kohtaan... vissiin luuli, että se muuttuu, kun aikaa kuluu...

        Mutta joskus itse olin sellaisen naisen kanssa, joka oli yleiseltä habitukseltaankin sellainen ”anteeksi, että olen olemassa”-tyyppi. Hän ei voinut minun kanssa hyvin, mutta ei osannut tai uskaltanut sitä ääneen sanoa ja suoraan. Hänen olisi tarvinnut sanoa, että ei enää tätä suhdetta ja se olisi ollut siinä, mutta en ymmärtänyt hänen ”vihjeitään”... jälkeenpäin mietin, että varmaan itsekin tuputin hälle kaikkea omaa kuvitelmaa suhteen jatkosta...

        Sutten on ollut muutama tapaus itsellä ja ystävätärillä, että on ollut jotain ystävyyttä, mistä se toinen on kuvitellut jotain liikaa, vaikka kyse on ollut selkeäsanaisesti ystävyydestä, ei muusta... ja sitten jossain kohdin jos minä tai ystäväni onkin aloittanut seurustelun, tämä ”ystävä” on alkanut kiukkuamaan kuin kakara, että mitenkäs tämä nyt näin, eikö hän olekaan se joka tuon äijän tai naisen paikalla pitäisi olla...

        Kyllä mua vähän jo valmiiksi ahistaa se, että ihmiset ei joko a) ymmärrä puhuttua. b) eivät halua ymmärtää. c) olettavat ymmärtävänsä jotain toisen puolesta.
        Maailma olisi niin paljon helpompi mesta, kun ei-sana tarkoittaisi kaikille ei, eikä ehkäpä, jos kuitenkin...???

        Heh, joo. Ymmärrän. Sehän se on jos vainoksi menee aina vakavaa.

        Siitä puuttuu silloin kunnioitus ja toista kunnioittavat kuitenkin kysyy, sopiiko häiritä eikä vain häiritse.

        Niin, sitä ei aina tiedä mitä ystävien kulisseissa tapahtuu vaikka näyttää, että tietää koko totuuden, niin ei välttämättä tiedä. Ei ole kaikkea kerrottu.

        Mutta suu on puhumista varten ja kaunisteltu totuus on aina itselle edullinen. Niihän se menee. Kaikille se oma napa on viimetingassa se jota suojellaan ja puolustetaan. Näillä kiukuttelijoillakin.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No mä jätän muitten elämät heidän omalle vastuulleen suosiolla, enkä aio jäädä odottelemaan mitä joku muu jahkaa, sen verta tykkään tästä elämästäni, että mä painatan ainakin eteenpäin. 😄

        Mä mietin, että taidan lähtee vaihtamaan Nissaniin peräöljyt. Poika toi öljyt ja tuohon takavedon perään ne ois helppo vaihtaa. Vaihteestoon ja periin menee yli 12 litraa öljyä. 😳

        Jees. Eipä muutten elämään passaa puuttuakkaan.

        Hitto kun rupes särkemään pää, hetken olin niskat taskse taivutettuna verhoja vaihtaessa ja ensin pyyhin pölyt ja pesin sisäpinnat ja puitteet. Ei kestä kaularanka vieläkään työtä. 🤬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli ymmärsinkö oikein, että jos sinä olet käsittänyt jonkun tilanteen tietyllä tavalla ja vastapuoli on sitä mieltä että olet käsittänyt jotain siinä (hänessä vaikka) väärin, niin sinä et siis suostu edes kuuntelemaan toista?

        Itselle sellainen, että joku kokee tarvetta selittää omaa näkemyksensä toiselle, ei tarkoita tyrkyttämistä. Kaikkein vähiten se tarkoittaa minulle sitä, ettenkö osaisi itse ajatella. En voisi reagoida kuten sinä. Tuntuisi tosi kylmältä, empatiakyvyttömältä. Jokainen haluaa tulla ymmärretyksi oikealla tavalla, sinäkin. Se ei ole manipulointia, se ei ole tyrkyttämistä, se on vain inhimillistä. Kuulluksi tulemisen tarvehan korostuu erityisesti tilanteissa, joissa on ehkä ilmaissut itseään väärin ja kokee tulleensa väärin ymmärretyksi. Eikö vain? Miksi siis ei voisi sille kenties uudelle tuttavuudelle tai ventovieraalle antaa sen saman mahdollisuuden tulla kuulluksi, kuin antaa tutuille?

        Se puhelinmyyjäkin tekee vain työnsä. Miksi ei siis voisi hetken kuunnella, kiittää tarjouksesta ja todeta että ei kiitos tällä kertaa. Usein noissa hommissa ovat nuoret. Monelle se on ensikosketus työelämään. Mieti millaista paskaa he joutuvat kohtaamaan ja ihan turhaan. Kuvittele vaikka omat lapsesi siihen. Toimisitko samalla tavalla? Veikkaan että et.

        On jännää, miten ihmiset, sinäkin vaan oletat ja tuppaat omat johtopäätökset suoraan minun sanoiksi.

        Aloitetaan tuosta puhelinmyyjästä... Jos ilmoitan heti slussa selkein sanoin, etten osta mitään puhelimitse, että turhaa työtä teet jos koitat myydä jotain, ei tarkoita, että löisin luurin korvaan ja olisin inhottava. Minun poika on myynyt puhelinitse tuotteita ja tiedän, että niiden on pakko koittaa myydä. Mutta minä en silti osta puhelimitse mitään. Senhän olen jo ilmoittanut alussa. Saa jaaritella jos väkisin haluaa, mutta senkin ajsn fiksu käyttäisi johonkin muuhun kuin minuun. Toivotan kyllä tsemppejä ja hyvää päivänjatkoa heille.

        Sitten näihin muihin. Oikeastaan sams juttu. Ilmoitan kaikille lähellä oleville ihmisille mikä on tilanne. Minulle saa kyllä sanoa omat tunteensa minua kohtaan haluankin ne kuulla ja olla läsnä, mutta pidän saman oikeuden itsellänikin. Vaikka toinen tuntisi mitä minua kohtaan, se ei välttämättä silti vaikuta varsinaisesti minun tunteisiin häntä kohtaan. Jotkut repii pelihousunsa siitä sitten... ymmärrän reagtion, mutta en hyväksy, että minun tunteita ei kunnioiteta ja aletaan kimputtamaan ja selittämään sitä omaa näkemystä, miten muka ajattelen tai miten minun pitäisi tuntea... silloin tullaan mun rajojen sisälle ja kyllä toimin silloin.

        On vain tuo yksi ihminen joka minun piti estää... muut ovat sjallaan antaneet mun olla kun olen sanonut, että ei kiitos. Jotkut ovat halunneet kuitenkin jäädä vielä jotenkin mukaan ja ovat facekavereita tai muuten kavereita ja välillä kyselevät kuulumisia jne. Ja mikäs ettei. En mä vihaa ihmisiä, vaikka he haluisivat minusta enemmän ja minä vähemmän heistä.


      • J-a-n kirjoitti:

        Heh, joo. Ymmärrän. Sehän se on jos vainoksi menee aina vakavaa.

        Siitä puuttuu silloin kunnioitus ja toista kunnioittavat kuitenkin kysyy, sopiiko häiritä eikä vain häiritse.

        Niin, sitä ei aina tiedä mitä ystävien kulisseissa tapahtuu vaikka näyttää, että tietää koko totuuden, niin ei välttämättä tiedä. Ei ole kaikkea kerrottu.

        Mutta suu on puhumista varten ja kaunisteltu totuus on aina itselle edullinen. Niihän se menee. Kaikille se oma napa on viimetingassa se jota suojellaan ja puolustetaan. Näillä kiukuttelijoillakin.

        No itseasiassa pitäisi aina kysyäkin toiselta, että haluisiko nyt ottaa vastaan jotain. Se ois reilua. Sitten kun jotain kertoo, pitäis vielä antaa aikaa käsitelläkin se. Ois niitä hyviä konsteja olla vuorovaikutuksessa toiseen, mutta ne usein jää omien tai toisen tunteitten jalkoihin..🙄

        Mutta jokaisen tarttis itse koittaa muistaa ainakin ne omat rajat. Kaikkea ei tartte loputtomiin sietää. Joskus pitää osata sanoa se ei-sanakin reippaasti. Jotkut herää vasta sitten. Ei ksnnata päästää sitä siihen tilanteeseen, että hermostuu.

        Mutta tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty... mutta niin kannattaisi tehdä joka tapauksessa. Olla selkeä. Se on reilua. 😊


      • J-a-n kirjoitti:

        Jees. Eipä muutten elämään passaa puuttuakkaan.

        Hitto kun rupes särkemään pää, hetken olin niskat taskse taivutettuna verhoja vaihtaessa ja ensin pyyhin pölyt ja pesin sisäpinnat ja puitteet. Ei kestä kaularanka vieläkään työtä. 🤬

        No verhojen ripustelu ja ylöspäin tekeminen käy kenenkä tahaansa niskoihin ja käsiin tässä iässä. Elähän piiskaa itsees suotta. 🤔


      • interlocutrice kirjoitti:

        No itseasiassa pitäisi aina kysyäkin toiselta, että haluisiko nyt ottaa vastaan jotain. Se ois reilua. Sitten kun jotain kertoo, pitäis vielä antaa aikaa käsitelläkin se. Ois niitä hyviä konsteja olla vuorovaikutuksessa toiseen, mutta ne usein jää omien tai toisen tunteitten jalkoihin..🙄

        Mutta jokaisen tarttis itse koittaa muistaa ainakin ne omat rajat. Kaikkea ei tartte loputtomiin sietää. Joskus pitää osata sanoa se ei-sanakin reippaasti. Jotkut herää vasta sitten. Ei ksnnata päästää sitä siihen tilanteeseen, että hermostuu.

        Mutta tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty... mutta niin kannattaisi tehdä joka tapauksessa. Olla selkeä. Se on reilua. 😊

        Juu, kysyä reilusti, vastata reilusti, kuunnella reilusti ja hyvöksyä reilusti. Allekirjoitan.

        Joo, mä aina jankutan siitä hosumisesta. Kun iso osa ihmisistä hosuu suhteita luodessaan, hirvee vimma edetä ja päästä maaliin. Kuitenkaan yhdelläkään suhteella ei ole kovin realistiset mahdollisuudet, jos ei malta käyttää aikaa ja tutustua rauhassa.

        Voi olla lyhyt kiihkeä suhde mikä alkaa räiskyen ja loppuu räiskyen, ei maltettu taas tutustua ihmiseen kun tutustuttiin pyllyyn vaan. Eli himo kuljetti, sydän ei ehdi mukaan.

        Karkeesti kärjistäen.

        Jos sydän ei ehdi mukaan, suhde jää ontoksi ja jottei se jää ontoksi pitää malttaa rauhassa. Mun motto.

        Moni näkee punaista mun näistä jutuista, mutta ihan sama. Suhteita muodostaessa ollaan läsnä, kuunnellaan, keskustellaan, tutustutaan, kysytään tarkennusta kun epäselvää ja lähennytään askel askeleelta.

        Joten joo, kyllä toiselle pitää antaa aika sulatella mutta kertoa reilusti mitä mä susta haluan. Että on mitä sulatella.

        Niskassa se kuluma ja ytimen hankaus tekee piiskamaista kipua ja puutumista vasempaan olkavarteen. Ja meinaa pyörtyä kun pitää pään taakse taivutettuna tovin aikaa, sitten kun suoristaa niskan alkaa migreeni tyyppinen päätä repivä kipu otsassa ja takaraivolla. 😐

        Ahtauma ehkä haittaa jotain myös... Siivoustyössä näin ei voi olla. Eikä lastenhoitajana. Prkle. ☹️


      • J-a-n kirjoitti:

        Juu, kysyä reilusti, vastata reilusti, kuunnella reilusti ja hyvöksyä reilusti. Allekirjoitan.

        Joo, mä aina jankutan siitä hosumisesta. Kun iso osa ihmisistä hosuu suhteita luodessaan, hirvee vimma edetä ja päästä maaliin. Kuitenkaan yhdelläkään suhteella ei ole kovin realistiset mahdollisuudet, jos ei malta käyttää aikaa ja tutustua rauhassa.

        Voi olla lyhyt kiihkeä suhde mikä alkaa räiskyen ja loppuu räiskyen, ei maltettu taas tutustua ihmiseen kun tutustuttiin pyllyyn vaan. Eli himo kuljetti, sydän ei ehdi mukaan.

        Karkeesti kärjistäen.

        Jos sydän ei ehdi mukaan, suhde jää ontoksi ja jottei se jää ontoksi pitää malttaa rauhassa. Mun motto.

        Moni näkee punaista mun näistä jutuista, mutta ihan sama. Suhteita muodostaessa ollaan läsnä, kuunnellaan, keskustellaan, tutustutaan, kysytään tarkennusta kun epäselvää ja lähennytään askel askeleelta.

        Joten joo, kyllä toiselle pitää antaa aika sulatella mutta kertoa reilusti mitä mä susta haluan. Että on mitä sulatella.

        Niskassa se kuluma ja ytimen hankaus tekee piiskamaista kipua ja puutumista vasempaan olkavarteen. Ja meinaa pyörtyä kun pitää pään taakse taivutettuna tovin aikaa, sitten kun suoristaa niskan alkaa migreeni tyyppinen päätä repivä kipu otsassa ja takaraivolla. 😐

        Ahtauma ehkä haittaa jotain myös... Siivoustyössä näin ei voi olla. Eikä lastenhoitajana. Prkle. ☹️

        No eniten siinä tekee itselleen hallaa, jos hosuu.

        Mutta jos toisen alueelle mennään vaan, eikä kunnioiteta, kun toinen sanoo, että nyt olet mun tontilla ja täällä mennään mun mukaan, niin usein saa aikaan vaan itselleen negatiivista suhtautumista. Selvähän se...

        Siinä sotketaan omat ja toisen tunteet, tosin niistä toisen tunteista ei edes tiedä mitään, jos ei kuuntele. Moni vaan olettaa ja olettaa sen perusteella mitä itse on ehkä kokenut... mutta sehän on sitä toisen tunteiden sanelua...

        Ja se on sama onko kyse ihan mistä tahaansa ihmisten välisestä kanssakäymisestä. 🤔

        Mä sain murjottua roput auki just perästä... valukoot nyt rauhassa tyhjiin. Soitan yhden puhelun ja tarkistan miten paljon sieltä tuli ulos, sekä minkä verran sinne pitäisi liruuttaa uutta. 😁


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        On jännää, miten ihmiset, sinäkin vaan oletat ja tuppaat omat johtopäätökset suoraan minun sanoiksi.

        Aloitetaan tuosta puhelinmyyjästä... Jos ilmoitan heti slussa selkein sanoin, etten osta mitään puhelimitse, että turhaa työtä teet jos koitat myydä jotain, ei tarkoita, että löisin luurin korvaan ja olisin inhottava. Minun poika on myynyt puhelinitse tuotteita ja tiedän, että niiden on pakko koittaa myydä. Mutta minä en silti osta puhelimitse mitään. Senhän olen jo ilmoittanut alussa. Saa jaaritella jos väkisin haluaa, mutta senkin ajsn fiksu käyttäisi johonkin muuhun kuin minuun. Toivotan kyllä tsemppejä ja hyvää päivänjatkoa heille.

        Sitten näihin muihin. Oikeastaan sams juttu. Ilmoitan kaikille lähellä oleville ihmisille mikä on tilanne. Minulle saa kyllä sanoa omat tunteensa minua kohtaan haluankin ne kuulla ja olla läsnä, mutta pidän saman oikeuden itsellänikin. Vaikka toinen tuntisi mitä minua kohtaan, se ei välttämättä silti vaikuta varsinaisesti minun tunteisiin häntä kohtaan. Jotkut repii pelihousunsa siitä sitten... ymmärrän reagtion, mutta en hyväksy, että minun tunteita ei kunnioiteta ja aletaan kimputtamaan ja selittämään sitä omaa näkemystä, miten muka ajattelen tai miten minun pitäisi tuntea... silloin tullaan mun rajojen sisälle ja kyllä toimin silloin.

        On vain tuo yksi ihminen joka minun piti estää... muut ovat sjallaan antaneet mun olla kun olen sanonut, että ei kiitos. Jotkut ovat halunneet kuitenkin jäädä vielä jotenkin mukaan ja ovat facekavereita tai muuten kavereita ja välillä kyselevät kuulumisia jne. Ja mikäs ettei. En mä vihaa ihmisiä, vaikka he haluisivat minusta enemmän ja minä vähemmän heistä.

        En varsinaisesti olettanut mitään. Kysyinhän alussa olenko ymmärtänyt asian oikein. Jatkoin vain keskustelua sen pohjalta.

        Jos itse ilmaiset itseäsi epäselvästi, niin sitten pitää myös ymmärtää ja sietää se, että muut tulkitsevat tekstisi juuri sellaisena kuin sen itse julkaiset. Ei meillä ole taustatietoja eikä me olla täällä mielistelemässä juuri sinua. Tämä on keskustelupalsta, täällä voi jokainen erittää näkemyksiään ja argumentoida vapaasti. Tämä ei ole sinun henkilökohtainen päiväkirjasi. Jos kirjoitat tänne asioita etkä halua keskustella niistä, niin tee selväksi se jo sitten ihan ensimmäisessä lauseessa, niin voi vaan ohittaa sun kaikki sellaiset viestit keskustelupalstalle kuulumattomina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varsinaisesti olettanut mitään. Kysyinhän alussa olenko ymmärtänyt asian oikein. Jatkoin vain keskustelua sen pohjalta.

        Jos itse ilmaiset itseäsi epäselvästi, niin sitten pitää myös ymmärtää ja sietää se, että muut tulkitsevat tekstisi juuri sellaisena kuin sen itse julkaiset. Ei meillä ole taustatietoja eikä me olla täällä mielistelemässä juuri sinua. Tämä on keskustelupalsta, täällä voi jokainen erittää näkemyksiään ja argumentoida vapaasti. Tämä ei ole sinun henkilökohtainen päiväkirjasi. Jos kirjoitat tänne asioita etkä halua keskustella niistä, niin tee selväksi se jo sitten ihan ensimmäisessä lauseessa, niin voi vaan ohittaa sun kaikki sellaiset viestit keskustelupalstalle kuulumattomina.

        erittää=esittää


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No eniten siinä tekee itselleen hallaa, jos hosuu.

        Mutta jos toisen alueelle mennään vaan, eikä kunnioiteta, kun toinen sanoo, että nyt olet mun tontilla ja täällä mennään mun mukaan, niin usein saa aikaan vaan itselleen negatiivista suhtautumista. Selvähän se...

        Siinä sotketaan omat ja toisen tunteet, tosin niistä toisen tunteista ei edes tiedä mitään, jos ei kuuntele. Moni vaan olettaa ja olettaa sen perusteella mitä itse on ehkä kokenut... mutta sehän on sitä toisen tunteiden sanelua...

        Ja se on sama onko kyse ihan mistä tahaansa ihmisten välisestä kanssakäymisestä. 🤔

        Mä sain murjottua roput auki just perästä... valukoot nyt rauhassa tyhjiin. Soitan yhden puhelun ja tarkistan miten paljon sieltä tuli ulos, sekä minkä verran sinne pitäisi liruuttaa uutta. 😁

        Puhutko nyt itsestäsi oletat?


      • interlocutrice kirjoitti:

        No eniten siinä tekee itselleen hallaa, jos hosuu.

        Mutta jos toisen alueelle mennään vaan, eikä kunnioiteta, kun toinen sanoo, että nyt olet mun tontilla ja täällä mennään mun mukaan, niin usein saa aikaan vaan itselleen negatiivista suhtautumista. Selvähän se...

        Siinä sotketaan omat ja toisen tunteet, tosin niistä toisen tunteista ei edes tiedä mitään, jos ei kuuntele. Moni vaan olettaa ja olettaa sen perusteella mitä itse on ehkä kokenut... mutta sehän on sitä toisen tunteiden sanelua...

        Ja se on sama onko kyse ihan mistä tahaansa ihmisten välisestä kanssakäymisestä. 🤔

        Mä sain murjottua roput auki just perästä... valukoot nyt rauhassa tyhjiin. Soitan yhden puhelun ja tarkistan miten paljon sieltä tuli ulos, sekä minkä verran sinne pitäisi liruuttaa uutta. 😁

        Juu, mä kuuntelen. Aina. Pitää vaan puhua ääneen. :)

        "Siinä sotketaan omat ja toisen tunteet, tosin niistä toisen tunteista ei edes tiedä mitään, jos ei kuuntele. Moni vaan olettaa ja olettaa sen perusteella mitä itse on ehkä kokenut... mutta sehän on sitä toisen tunteiden sanelua..."

        Aamen. 👍

        Oukkidoukki. Mä meen nyt ettosille. Palataan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En varsinaisesti olettanut mitään. Kysyinhän alussa olenko ymmärtänyt asian oikein. Jatkoin vain keskustelua sen pohjalta.

        Jos itse ilmaiset itseäsi epäselvästi, niin sitten pitää myös ymmärtää ja sietää se, että muut tulkitsevat tekstisi juuri sellaisena kuin sen itse julkaiset. Ei meillä ole taustatietoja eikä me olla täällä mielistelemässä juuri sinua. Tämä on keskustelupalsta, täällä voi jokainen erittää näkemyksiään ja argumentoida vapaasti. Tämä ei ole sinun henkilökohtainen päiväkirjasi. Jos kirjoitat tänne asioita etkä halua keskustella niistä, niin tee selväksi se jo sitten ihan ensimmäisessä lauseessa, niin voi vaan ohittaa sun kaikki sellaiset viestit keskustelupalstalle kuulumattomina.

        No pahoitteluni kärkkäästä vastauksesta, mutta tässä on taas viime päivinä ollut sellaisia tyyppejä kimpussa, että olisi kaikki selitettävä rautalankakiepin kanssa ja silti vängätään selvää asiaa muuksi.

        Täällä voi tosiaan keskustella, mutta minulla ainakaan ei aina riitä kai kapasiteetti kertoa asioista täydellisen aukotonta kertomusta. Toiset ei halua pitkiä jaarituksia ja toiset taas tarttuvat lillukanvarsiin.

        Sinun kirjoituksesi vaan sai aikaan tuollaisen vastauksen... ja siinä se. 🤷‍♂️

        Oon mä tätä samaa asiaa selostanut tuolle Jsnillekin tässä, niin voi sieltä täydentää ja katsoa tarkemmin mun mielipiteisiin perusteluja. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko nyt itsestäsi oletat?

        Siis omien kokemusten perusteella puhun...

        Kummassakin roolissa... antamassa ja ottamassa jotain...


      • J-a-n kirjoitti:

        Juu, mä kuuntelen. Aina. Pitää vaan puhua ääneen. :)

        "Siinä sotketaan omat ja toisen tunteet, tosin niistä toisen tunteista ei edes tiedä mitään, jos ei kuuntele. Moni vaan olettaa ja olettaa sen perusteella mitä itse on ehkä kokenut... mutta sehän on sitä toisen tunteiden sanelua..."

        Aamen. 👍

        Oukkidoukki. Mä meen nyt ettosille. Palataan.

        Kyllä minäkin kuuntelen ja varsinkin jos minuun liittyvistä tunteista esimerkiksi puhutaan, otan ne vastaan rauhassa ja aistit valppaina. 🤔

        Mutta tähän mennessä usein kun minä olen puolestani saanut vuoron puhua omista tunteista, liittyen asiaan, niitä ei välttämättä huomioida yhtään tai oletetaan tietävän ne jo. (Välillä tuntuu, että jotkut naispuoliset ajattelee, että minulla on ”p.llu” ja se riittää tietämään mitä ainakin tuo haluaa) Sitten järkytytään kun tunnenkin jotain ihan muuta.... imetään itseen ja siinä sitä ollaan...mutta mä pidän pintani itseni takia. Ja nyt ei tarttekaan mitään muuta miettii. 😄

        Hitto. Huoltokirjan mukaan perään ois pitänyt mennä 2,8 litraa öljyä, mutta meni vaan 1,3 litraa ja saman verran tuli pois...🤔 rhkä joku kirjoitusvirhe ehkä? 🤔

        Nokosia takautuvasti ja mä taidan lähtee etsii sspuskaa jostain. 🤤


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No pahoitteluni kärkkäästä vastauksesta, mutta tässä on taas viime päivinä ollut sellaisia tyyppejä kimpussa, että olisi kaikki selitettävä rautalankakiepin kanssa ja silti vängätään selvää asiaa muuksi.

        Täällä voi tosiaan keskustella, mutta minulla ainakaan ei aina riitä kai kapasiteetti kertoa asioista täydellisen aukotonta kertomusta. Toiset ei halua pitkiä jaarituksia ja toiset taas tarttuvat lillukanvarsiin.

        Sinun kirjoituksesi vaan sai aikaan tuollaisen vastauksen... ja siinä se. 🤷‍♂️

        Oon mä tätä samaa asiaa selostanut tuolle Jsnillekin tässä, niin voi sieltä täydentää ja katsoa tarkemmin mun mielipiteisiin perusteluja. 😊

        Näin kyllä että selitit ko. kirjoittajalle myöhemmin, mutta tässä ehkä oma pointti konkretisoituu: "Jokainen haluaa tulla ymmärretyksi oikealla tavalla, sinäkin. Se ei ole manipulointia, se ei ole tyrkyttämistä, se on vain inhimillistä. Kuulluksi tulemisen tarvehan korostuu erityisesti tilanteissa, joissa on ehkä ilmaissut itseään väärin ja kokee tulleensa väärin ymmärretyksi."

        Tämä tarve oli minulla äsken ja nyt se on sinulla. Minä en kirjoituksistasi loukkaantunut, vaikka todettava on, että et sinä pelkästään "kärkkäästi" vastannut minulle vaan sinä esitit leimaavan ja yleistävän syytöksen: "On jännää, miten ihmiset, sinäkin vaan oletat ja tuppaat omat johtopäätökset suoraan minun sanoiksi. " - Aika vakava syytös, kun oikein miettii, vai mitä? Ei taida oikeuttamisperusteeksi oikein riittää että "tässä on taas viime päivinä ollut sellaisia tyyppejä kimpussa, että olisi kaikki selitettävä rautalankakiepin kanssa ja silti vängätään selvää asiaa muuksi." - Erityisesti kun minä en ole sinulle kirjoitellut tai vängännyt selviä asioita muuksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin kyllä että selitit ko. kirjoittajalle myöhemmin, mutta tässä ehkä oma pointti konkretisoituu: "Jokainen haluaa tulla ymmärretyksi oikealla tavalla, sinäkin. Se ei ole manipulointia, se ei ole tyrkyttämistä, se on vain inhimillistä. Kuulluksi tulemisen tarvehan korostuu erityisesti tilanteissa, joissa on ehkä ilmaissut itseään väärin ja kokee tulleensa väärin ymmärretyksi."

        Tämä tarve oli minulla äsken ja nyt se on sinulla. Minä en kirjoituksistasi loukkaantunut, vaikka todettava on, että et sinä pelkästään "kärkkäästi" vastannut minulle vaan sinä esitit leimaavan ja yleistävän syytöksen: "On jännää, miten ihmiset, sinäkin vaan oletat ja tuppaat omat johtopäätökset suoraan minun sanoiksi. " - Aika vakava syytös, kun oikein miettii, vai mitä? Ei taida oikeuttamisperusteeksi oikein riittää että "tässä on taas viime päivinä ollut sellaisia tyyppejä kimpussa, että olisi kaikki selitettävä rautalankakiepin kanssa ja silti vängätään selvää asiaa muuksi." - Erityisesti kun minä en ole sinulle kirjoitellut tai vängännyt selviä asioita muuksi.

        No sinä ja minä ei olla tasavertaisesti tässä alustalla. Minä olen tunnistettava nimimerkki ja sinä et kukaan. Olet massaa, mikä ei identifioidu minulle mitenkään, voit olla ihan täysin minusta tietämätön, tai kyttääjä. (Niitäkin löytyy)

        Js kun näin on, en oikeastaan ota vastuuta siitä miten tekstiin suhtaudun, jonka anonyymi kirjoittaa. Joskus hyvin, joskus hyvin huonosti ja siltä väliltä. Minusta anonyyminä kirjoittava ei voi olettaa, että hänet otetaan vastaan kuten kuka tahaansa. Ei tarvitse olla kovin sherlokki, että tietää snonyymiyden takaavan sen suojan, että voi sanoa jotain ja kadota.

        Kuten jo sanoin edellisessä, että pahoittelen, mutta jo seuraava snonyymin viesti voi nostaa niskavilloja tai aiheuttaa välinpitämättömyyttä eli ignoorausta.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No sinä ja minä ei olla tasavertaisesti tässä alustalla. Minä olen tunnistettava nimimerkki ja sinä et kukaan. Olet massaa, mikä ei identifioidu minulle mitenkään, voit olla ihan täysin minusta tietämätön, tai kyttääjä. (Niitäkin löytyy)

        Js kun näin on, en oikeastaan ota vastuuta siitä miten tekstiin suhtaudun, jonka anonyymi kirjoittaa. Joskus hyvin, joskus hyvin huonosti ja siltä väliltä. Minusta anonyyminä kirjoittava ei voi olettaa, että hänet otetaan vastaan kuten kuka tahaansa. Ei tarvitse olla kovin sherlokki, että tietää snonyymiyden takaavan sen suojan, että voi sanoa jotain ja kadota.

        Kuten jo sanoin edellisessä, että pahoittelen, mutta jo seuraava snonyymin viesti voi nostaa niskavilloja tai aiheuttaa välinpitämättömyyttä eli ignoorausta.

        Siksi muuten puhuin tässä keskustelussa enimmäkseen vain Janille...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No sinä ja minä ei olla tasavertaisesti tässä alustalla. Minä olen tunnistettava nimimerkki ja sinä et kukaan. Olet massaa, mikä ei identifioidu minulle mitenkään, voit olla ihan täysin minusta tietämätön, tai kyttääjä. (Niitäkin löytyy)

        Js kun näin on, en oikeastaan ota vastuuta siitä miten tekstiin suhtaudun, jonka anonyymi kirjoittaa. Joskus hyvin, joskus hyvin huonosti ja siltä väliltä. Minusta anonyyminä kirjoittava ei voi olettaa, että hänet otetaan vastaan kuten kuka tahaansa. Ei tarvitse olla kovin sherlokki, että tietää snonyymiyden takaavan sen suojan, että voi sanoa jotain ja kadota.

        Kuten jo sanoin edellisessä, että pahoittelen, mutta jo seuraava snonyymin viesti voi nostaa niskavilloja tai aiheuttaa välinpitämättömyyttä eli ignoorausta.

        Sinä ja minä olemme kyllä aivan tasavertaisesti täällä. Anonyymejä rekisteröidytkin ovat ja pakoon hekin kyllä halutessaan pääsevät joko luomalla uuden profiilin tai lopettamalla palstailun. Joten minä voin aivan hyvin odottaa (en olettaa), että minut otetaan vastaan aivan kuten kuka tahansa.

        Ymmärrän toki että trollien juttuihin väsyy, mutta viimeistään silloin kun huomaa olevansa asiallisen kirjoittajan kanssa dialogissa niin ei kyllä voi pelkän anonyymiyyden verukkeella poistaa itseltään kirjoittajan vastuun. Se vastuu on meillä jokaisella, riippumatta siitä missä yhteydessä kirjoitamme. Oikeastaan tässä ei ole edes kyse siitä, onko joku anonyymi tai rekattu. Kysehän on ihan siitä mille tasolle on itse valmis vajoamaan, ja se kertookin kaiken tarvittavan ko. ihmisestä.

        Keskustelu päättyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja minä olemme kyllä aivan tasavertaisesti täällä. Anonyymejä rekisteröidytkin ovat ja pakoon hekin kyllä halutessaan pääsevät joko luomalla uuden profiilin tai lopettamalla palstailun. Joten minä voin aivan hyvin odottaa (en olettaa), että minut otetaan vastaan aivan kuten kuka tahansa.

        Ymmärrän toki että trollien juttuihin väsyy, mutta viimeistään silloin kun huomaa olevansa asiallisen kirjoittajan kanssa dialogissa niin ei kyllä voi pelkän anonyymiyyden verukkeella poistaa itseltään kirjoittajan vastuun. Se vastuu on meillä jokaisella, riippumatta siitä missä yhteydessä kirjoitamme. Oikeastaan tässä ei ole edes kyse siitä, onko joku anonyymi tai rekattu. Kysehän on ihan siitä mille tasolle on itse valmis vajoamaan, ja se kertookin kaiken tarvittavan ko. ihmisestä.

        Keskustelu päättyy.

        No tuo on dinun näkemys sinun kokemuksesta, minä kerroin jo omani.

        Sopii, että tämä oli tässä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Juu, kysyä reilusti, vastata reilusti, kuunnella reilusti ja hyvöksyä reilusti. Allekirjoitan.

        Joo, mä aina jankutan siitä hosumisesta. Kun iso osa ihmisistä hosuu suhteita luodessaan, hirvee vimma edetä ja päästä maaliin. Kuitenkaan yhdelläkään suhteella ei ole kovin realistiset mahdollisuudet, jos ei malta käyttää aikaa ja tutustua rauhassa.

        Voi olla lyhyt kiihkeä suhde mikä alkaa räiskyen ja loppuu räiskyen, ei maltettu taas tutustua ihmiseen kun tutustuttiin pyllyyn vaan. Eli himo kuljetti, sydän ei ehdi mukaan.

        Karkeesti kärjistäen.

        Jos sydän ei ehdi mukaan, suhde jää ontoksi ja jottei se jää ontoksi pitää malttaa rauhassa. Mun motto.

        Moni näkee punaista mun näistä jutuista, mutta ihan sama. Suhteita muodostaessa ollaan läsnä, kuunnellaan, keskustellaan, tutustutaan, kysytään tarkennusta kun epäselvää ja lähennytään askel askeleelta.

        Joten joo, kyllä toiselle pitää antaa aika sulatella mutta kertoa reilusti mitä mä susta haluan. Että on mitä sulatella.

        Niskassa se kuluma ja ytimen hankaus tekee piiskamaista kipua ja puutumista vasempaan olkavarteen. Ja meinaa pyörtyä kun pitää pään taakse taivutettuna tovin aikaa, sitten kun suoristaa niskan alkaa migreeni tyyppinen päätä repivä kipu otsassa ja takaraivolla. 😐

        Ahtauma ehkä haittaa jotain myös... Siivoustyössä näin ei voi olla. Eikä lastenhoitajana. Prkle. ☹️

        Hyviä ajatuksia tässä hätiköinnistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä ajatuksia tässä hätiköinnistä.

        Kiva. :)


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Siis omien kokemusten perusteella puhun...

        Kummassakin roolissa... antamassa ja ottamassa jotain...

        Rajat ovat tärkeä juttu. Rakastumisen tietyssä vaiheessa niillä on aivokemiallisista syistä tapana häiventyä, missä vaiheessa joku voi erehtyä rajoja rikkomaan. Huonoa käytöstä on, jos ei toista kunnioita. On oikein pitää omista rajoista kiinni tilanteeseen sopivalla tavalla. En näe tässä mitään vikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rajat ovat tärkeä juttu. Rakastumisen tietyssä vaiheessa niillä on aivokemiallisista syistä tapana häiventyä, missä vaiheessa joku voi erehtyä rajoja rikkomaan. Huonoa käytöstä on, jos ei toista kunnioita. On oikein pitää omista rajoista kiinni tilanteeseen sopivalla tavalla. En näe tässä mitään vikaa.

        Joo. Minustakin tärkeää. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja minä olemme kyllä aivan tasavertaisesti täällä. Anonyymejä rekisteröidytkin ovat ja pakoon hekin kyllä halutessaan pääsevät joko luomalla uuden profiilin tai lopettamalla palstailun. Joten minä voin aivan hyvin odottaa (en olettaa), että minut otetaan vastaan aivan kuten kuka tahansa.

        Ymmärrän toki että trollien juttuihin väsyy, mutta viimeistään silloin kun huomaa olevansa asiallisen kirjoittajan kanssa dialogissa niin ei kyllä voi pelkän anonyymiyyden verukkeella poistaa itseltään kirjoittajan vastuun. Se vastuu on meillä jokaisella, riippumatta siitä missä yhteydessä kirjoitamme. Oikeastaan tässä ei ole edes kyse siitä, onko joku anonyymi tai rekattu. Kysehän on ihan siitä mille tasolle on itse valmis vajoamaan, ja se kertookin kaiken tarvittavan ko. ihmisestä.

        Keskustelu päättyy.

        Aplodit tälle! Keskustelukumppanisi- tuo rekattu- on tunnetusti moukkamainen, heikko keskustelija.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No tuo on dinun näkemys sinun kokemuksesta, minä kerroin jo omani.

        Sopii, että tämä oli tässä.

        Eipä tuo ollut mikään sopimusasia tuo keskustelun päätös, vaan yksipuolinen ilmoitusasia, johon sinun on vain tyydyttävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo ollut mikään sopimusasia tuo keskustelun päätös, vaan yksipuolinen ilmoitusasia, johon sinun on vain tyydyttävä.

        Minun kohdalla se on. Nää näkyy vellikellossa.


    • Anonyymi

      Veli sai aika komeat tuntolevyt kun kävi aarmeijan vapaaehtoisjutussa, kullattuja ja numeroilla näin ne, komeat.

      Sitten veli osti itselleni hyvän aika laadukkaan kahvikupin: Suomen leijona miekkansa kanssa siinä kupissa :D

    • Anonyymi

      Pääsiäisen paras kirjoitus 😎

      • Anonyymi

        Äläs vielä mene sanomaan


    • Anonyymi

      Totta. Ei ole kukaan ottanut yhteyttä, eikä osoittanut kiinnostustakaan. Ei mussa mitään kiinnostavaa olekaan, ei sen puoleen.

      • Anonyymi

        Mä laitan hänelle viesti kun tiedä kuinka lähestyä häntä oikein. Olen jo mokaillut liikaa.


    • Anonyymi

      Mutta niin joku sanonta he is packing, ei välttämät tarkoitta että on reppu selässä vaan että on järeä ase mukanaan :D

      Oli jännittävä jakso selviytyjissä kun käyttivät niitä medaljonkeja jotta heitä ei voi äänestää :D


      • J-a-n kirjoitti:

        He is packing voi tarkoittaa muutakin.

        "Are you interested in packing, but don't know where to start? Have you been packing for a while and want to invest in something more realistic?"

        https://transguysupply.com/blogs/news/top-packers-for-beginners

        🤘😆

        Ase voi olla järeäkin, noitakin saa eri kokoisina. Ihan seksikäyttöönkin käypäsiä, sepaluksesta vaan sujauttaa. 😄


    • Anonyymi

      Kysymys suuremmista asioista pöllyää

      • Anonyymi

        Se ei ole vain yhden illan juttu, vaan loppuelämän rakastavaisten tie.


    • Ei voi mitään.🙄
      Ystävillä on tapana karata.
      Eikä niistä kiinni edes saa, saa huitoa vaan tyhjää kun yrittää pitää kiinni.

      • Anonyymi

        Voisiko ystävän kanssa olla enemmänkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko ystävän kanssa olla enemmänkin?

        Ei voi olla koskaan muuta kuin ystävyyttä. Parisuhde on ihan eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla koskaan muuta kuin ystävyyttä. Parisuhde on ihan eri asia.

        Entä onko rakastajatteren kanssa eläminen mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko ystävän kanssa olla enemmänkin?

        Voi olla enemmänkin. Siis voi. Eikä se välttämättä ole ihan yksinkertainen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä onko rakastajatteren kanssa eläminen mitä sitten?

        Sivusuhdehan se on. Siis jos on vakiparisuhde toisaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusuhdehan se on. Siis jos on vakiparisuhde toisaalla.

        No eihän niihin vakiparisuhteisiin aina seksiä eikä romantiikkaa kuulu. Rakastajalle ne voisi antaa.


    • Anonyymi

      Päivänselvä asia miksi huudat?

      T. S

    • Anonyymi

      Voi kauhea, olisit onnellinen kun joku kysyy miten voit ja pitää yhteyttä. Joku sinusta oikeasti välittää.
      Itse olen rakastunut jota ei ole tapahtunut moneen vuoteen. Mutta en minä sitä hänelle ole kertonut. Olen ihmeissäni itsekkin, koska kaikki se kylmyys mitä minussa oli, on hävinnyt. Ei minua kiinnostanut kellekkään selittää mitään tai naureskelin miten joku on rakastunut..ihan lapsellista, ei semmoisia tunteita voi olla. Olin unohtanut että voi.
      En ymmärrä itseäni olen kuin pikku kakara.
      Jotain rauhoittavaa sais lääkäri määrätä tähän rakkauteen 😊

      • Hieno homma, näitä on mukavaa lukea. Hymy venyi korviin, myötäelän tunnettasi. Mahtavaa. :)


    • Anonyymi

      On se ymmärretty jo vuosia sitten! Tehköön mitä haluaa elämässään.

    • Anonyymi

      Ainio kaivattu oli sellainen joka tuttu kaukaa vuosien takaa. Ei ole ollut kiinnostusta puumailuun ja tuskin sitä kukaan on odottanutkaan.

      • Anonyymi

        Voi minua hieman vanhempi nainen, kyllä olen kiinnostunut sinusta. Olet parasta juuri tuossa iässäsi.


    • Anonyymi

      vähemmällä murheella pääsee jun uskaltaa katsoa kuplanulkopuolelle.
      ajattelee järjellä ei sydämmellä se on lumottu ilon jälkeen murheeseen.

      jos toinen keksii esteitä lopeta heti koko homma.
      tiedä että hänellä on toiset tiet ja menot et sinä.

      mikä ei pelitä sitä ei aika muuta mennä se saa pois.

      • Anonyymi

        Kyllä se pelittää, meidän ratikka..


    • Anonyymi

      Tärkeitä asioita, mitenkähän joskus poliisit joo sanoivat jotain aika hauskasti joskus kaupungin seikkailuista että: älä viitsi pelleillä, mutta huumorintajuisia poliiseja ymmärsivät että hupijuttuja eikä mitään ketään vahingoittavaa vaan... pelleilyä :D

      Älä pelleile!

    • Anonyymi

      Sitten jos temppuilu, seikkailu ja pelleily saa ylisuuret mittasuhteet niin poliisi vie yöksi putkaan "lepäämään", poliisin tehtävä onkin suojella kansalaisia, pääasiallinen heidän tehtävänsä on se.

      • Anonyymi

        Ymmärrän.. Tuutko hakee mut putkasta?


    • Anonyymi

      Tää on niin totta! Kun meniskin sillä sinne kaaliin! Jos ei kiinnosta, niin ei vaan kiinnosta. That’s it.

    • Anonyymi

      EI KIINNOSTA. Niin pysy kaukana.

    • Anonyymi

      Hyvin mahdollista.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Sinkkuus on kirous

      • Anonyymi

        Miten niin mielestäsi?


    • Anonyymi

      Ihanko totta, eipä tuota olisi tajunnut, hyvä kun kerroit😱😱

    • Anonyymi

      Tästä taisi olla toinenkin aloitus, että kiinnostunut mies ottaa kyllä yhteyttä ja olen eri mieltä, ei välttämättä ota. Hän saattaa olla niin tottunut naisten yhteydenottoihin ettei itse koe tarpeelliseksi ottaa kehenkään yhteyttä. Hän voi olla kiinnostunut, mutta ei niin kiinnostunut että viitsisi toimia. Miehet voi hyvin myös suhtautua asiaan, että suhde ei ole niin tärkeä, että viitsisi vaivautua eli itsekseenkin voi olla. Toisaalta jos joku vaivautuu niin saattavat suhteeseen lähteä. Itsekin tiedän aktiivisia naisia, joilla suhde lähtenyt heidän aktiivisuudestaan. Toisaalta silloin ei ehkä ole toiselle niin merkittävä valinta.

    • Anonyymi

      Naisia ei kiinnosta miehet.. se on niin nähty

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe