Mitä voimme oppia mulqvisteilta?

Anonyymi

Oletan että tiedätte, millainen henkilö on mulqvist. Omastanne ja mulqvistin sukupuolesta riippumatta.

Kohtaamisista mulqvistien kanssa kannattaa ottaa kaikki hyöty irti. Itselleni kyseiset kohtaamiset ovat opettaneet mm. seuraavaa:

1) Kannattaa aina tehdä elämässä juuri niitä juttuja, jotka saavat mielen hyväksi ja sydämen ja suun lauleskelemaan.

2) Kannattaa kuunnella omaa intuitiotaan. Järjen käyttö on joka tapauksessa suotavaa, mutta intuitiivinen tieto on täsmällisempää ja useammin oikeassa kuin järjen ääni. Näiden kahden ollessa konfliktissa intuitio on useammin oikeassa.

3) Omaan elämään kannattaa hyväksyä vain ne ihmiset, jotka kohtelevat sinua hyvin. Kaikki muut täytyy heittää ulos, vaikka he väittäisivät olevansa miten K&K, elleivät he oikeasti ole sitä.

Listaa saa täydentää vapaasti.

36

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4) Kun kohtaa mulqvistin ei alennu itse mulqvistimäisyyteen. Vaikea taito, mutta tarpeellinen. Etsimällä etsii mulqvististä se positiivinen ja hyvä piirre ( jokaisessa on sellainen ). Sitten kehuu ja korostaa sitä.

      • Anonyymi

        Hyvä pointti 👌

        - Sheena


      • Anonyymi

        Kyllä, tämä oli oikein hyvä pointti. Olemalla itse mulqvist ei koskaan kohtaa ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvistejä.

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tämä oli oikein hyvä pointti. Olemalla itse mulqvist ei koskaan kohtaa ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvistejä.

        Ap

        Öö, varmasti kohtaa niitä mulkvisteja mutta myös niitä, jotka toimivat kuten Pirpana. Ei ole mulkvistille mulkvisti takaisin. Että koskaan voi törmätä muihinkin kuin mulkvisteihin.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Öö, varmasti kohtaa niitä mulkvisteja mutta myös niitä, jotka toimivat kuten Pirpana. Ei ole mulkvistille mulkvisti takaisin. Että koskaan voi törmätä muihinkin kuin mulkvisteihin.

        Viestisi on epäselvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viestisi on epäselvä.

        Ei yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viestisi on epäselvä.

        Tämä on outo.

        "Olemalla itse mulqvist ei koskaan kohtaa ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvistejä."

        Väittämä väittää, ettei voisi kohdata kuin mulkvisteja olemalla mulkvisti.

        Ei koskaan kohtaa ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvisteja. Voipa kohdata.


      • J-a-n kirjoitti:

        Tämä on outo.

        "Olemalla itse mulqvist ei koskaan kohtaa ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvistejä."

        Väittämä väittää, ettei voisi kohdata kuin mulkvisteja olemalla mulkvisti.

        Ei koskaan kohtaa ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvisteja. Voipa kohdata.

        Sen voisi muotoilla..

        Olemalla itse mulqvist ei koskaan voi olla kohtaamatta ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvistejä.

        Tässä jää liikumavaraa.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Sen voisi muotoilla..

        Olemalla itse mulqvist ei koskaan voi olla kohtaamatta ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvistejä.

        Tässä jää liikumavaraa.

        Kiitos selvennyksestä. Olen eri mieltä ja pysyn alkuperäisessä kannassani:

        "Olemalla itse mulqvist ei koskaan kohtaa ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvistejä."

        Mulqvist tarvitsee tarttumapinta-alaa. Ellei sitä ole, hän menee pois.

        ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos selvennyksestä. Olen eri mieltä ja pysyn alkuperäisessä kannassani:

        "Olemalla itse mulqvist ei koskaan kohtaa ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvistejä."

        Mulqvist tarvitsee tarttumapinta-alaa. Ellei sitä ole, hän menee pois.

        ap

        Voi hän silti kohdata erilaisia ihmisiä, kuin vain mulqvisteja, vaikka menisikin pois teflonien luota.

        Mutta toki kaikki ei käännä mulkvistille toista poskea, vaan mulkkuilee takaisin.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Voi hän silti kohdata erilaisia ihmisiä, kuin vain mulqvisteja, vaikka menisikin pois teflonien luota.

        Mutta toki kaikki ei käännä mulkvistille toista poskea, vaan mulkkuilee takaisin.

        Voi kohdata erilaisia ihmisiä fyysisesti, mutta sisäisessä todellisuudessa niille ei ole tilaa.

        Otetaan esimerkiksi mies, jonka näkökulma maailmaan on punaisen pillerin (red pill) mukainen. Hän voi fyysisesti kohdata naisia, jotka eivät sovi punaisen pilleröinnin ideologiaan, mutta hän ei koskaan kohtaa heitä, koska hän ei usko heidän olemassaoloonsa.


      • J-a-n kirjoitti:

        Sen voisi muotoilla..

        Olemalla itse mulqvist ei koskaan voi olla kohtaamatta ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvistejä.

        Tässä jää liikumavaraa.

        Minä ymmärsin sen niin että mulqvisti saa takaisin mulqvistisuutta. Samalla mitalla.

        Minulla on tapana mulqvistin kohdatessani taas alentaa itseni mulqvistin odotuksiin sopivaksi. Sitä saa mitä tilaa. Jos mulqvisti pitää minua tyhmänä, hän saa minut tyhmänä.

        Ja on nautinnollista katsoa kun mulqvisti menee halpaan. Ihan 6-0. Ja kivaa katsoa kun hän kieriskelee valheellisessa ylemmyydentunnossaan. Mulqvisti alkaa kohtelemaan minua alentuvasti ja sen huomaavat muutkin. Mutta eipä ole enää mulqvisti sen jälkeen.

        Ja minulla on hauskaa.

        Sen jälkeen jos mulqvisti jatkaa joko mulqvistimäisyyttään tai alentuvaa käytöstään, alan mairittelemaan ja mielistelemään. Kehumaan. Ai että mulqvisti menee halpaan.. ja koko ajan luulee olevansa minun yläpuolellani. Ja nauttii siitä. On niin olevinaan.. ja minä nautin tilanteesta.

        Tosin en ota koko ihmistä elämääni, sillä ei ole sen arvoinen. Tulen toimeen mulqvistin kanssa toki, mutta mitään arvostusta ei minulta oikeasti saa. Eikä kyllä haluakaan sen puoleen.
        Ainoa tapa sietää arkielämän pakollisia mulqvistejä on löytää heistä jotakin hyvää.

        Paha ruokkii pahaa ja jos laittaa pahan kiertämään se moninkertaistuu. Minä en ole niin tärkeä etten voisi alentaa itseni toisen mielihyvän vuoksi. Vaikka sitten sen mulqvistin. Ei ole minulta pois jos se mulqvisti ei minua arvosta. Ei se sitä tekisi mulqvistinäkään. Joten ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos selvennyksestä. Olen eri mieltä ja pysyn alkuperäisessä kannassani:

        "Olemalla itse mulqvist ei koskaan kohtaa ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvistejä."

        Mulqvist tarvitsee tarttumapinta-alaa. Ellei sitä ole, hän menee pois.

        ap

        Ei pidä kyllä paikkaansa. Mulqvisteja on esim. työpaikoilla, naapureissa, kaikkialla. Ja samoissa paikoissa on myös paljonkin ei-mulqvisteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kohdata erilaisia ihmisiä fyysisesti, mutta sisäisessä todellisuudessa niille ei ole tilaa.

        Otetaan esimerkiksi mies, jonka näkökulma maailmaan on punaisen pillerin (red pill) mukainen. Hän voi fyysisesti kohdata naisia, jotka eivät sovi punaisen pilleröinnin ideologiaan, mutta hän ei koskaan kohtaa heitä, koska hän ei usko heidän olemassaoloonsa.

        Tjaa, kohtaaminen "kohtaaminen". Okei.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä ymmärsin sen niin että mulqvisti saa takaisin mulqvistisuutta. Samalla mitalla.

        Minulla on tapana mulqvistin kohdatessani taas alentaa itseni mulqvistin odotuksiin sopivaksi. Sitä saa mitä tilaa. Jos mulqvisti pitää minua tyhmänä, hän saa minut tyhmänä.

        Ja on nautinnollista katsoa kun mulqvisti menee halpaan. Ihan 6-0. Ja kivaa katsoa kun hän kieriskelee valheellisessa ylemmyydentunnossaan. Mulqvisti alkaa kohtelemaan minua alentuvasti ja sen huomaavat muutkin. Mutta eipä ole enää mulqvisti sen jälkeen.

        Ja minulla on hauskaa.

        Sen jälkeen jos mulqvisti jatkaa joko mulqvistimäisyyttään tai alentuvaa käytöstään, alan mairittelemaan ja mielistelemään. Kehumaan. Ai että mulqvisti menee halpaan.. ja koko ajan luulee olevansa minun yläpuolellani. Ja nauttii siitä. On niin olevinaan.. ja minä nautin tilanteesta.

        Tosin en ota koko ihmistä elämääni, sillä ei ole sen arvoinen. Tulen toimeen mulqvistin kanssa toki, mutta mitään arvostusta ei minulta oikeasti saa. Eikä kyllä haluakaan sen puoleen.
        Ainoa tapa sietää arkielämän pakollisia mulqvistejä on löytää heistä jotakin hyvää.

        Paha ruokkii pahaa ja jos laittaa pahan kiertämään se moninkertaistuu. Minä en ole niin tärkeä etten voisi alentaa itseni toisen mielihyvän vuoksi. Vaikka sitten sen mulqvistin. Ei ole minulta pois jos se mulqvisti ei minua arvosta. Ei se sitä tekisi mulqvistinäkään. Joten ..

        Okei. Mä taas yleensä vaihdan seuraa, jos mahdollista mulqvistien siihen ilmaantuessa tai kuuntelen minkä kuuntelen. Jos en jaksa kuunnella, vastaan jotakin yhtä tyhmää takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kohdata erilaisia ihmisiä fyysisesti, mutta sisäisessä todellisuudessa niille ei ole tilaa.

        Otetaan esimerkiksi mies, jonka näkökulma maailmaan on punaisen pillerin (red pill) mukainen. Hän voi fyysisesti kohdata naisia, jotka eivät sovi punaisen pilleröinnin ideologiaan, mutta hän ei koskaan kohtaa heitä, koska hän ei usko heidän olemassaoloonsa.

        Vaikka miehen sisäisessä todellisuudessa ei ole tilaa muulle kuin punaisen pillerin todellisuudelle, niin hänen on opeltava kohtaamaan toisenlaisia naisia tietyisissä tilanteissa. Tietysti se on usein vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä kyllä paikkaansa. Mulqvisteja on esim. työpaikoilla, naapureissa, kaikkialla. Ja samoissa paikoissa on myös paljonkin ei-mulqvisteja.

        Vastaus tulikin tuossa alla. Kyse on siis sanan "kohtaaminen" merkityksestä. En tarkoittanut sanalla "kohtaaminen" fyysistä kohtaamista vaan vaikutuspiiriin tulemista.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus tulikin tuossa alla. Kyse on siis sanan "kohtaaminen" merkityksestä. En tarkoittanut sanalla "kohtaaminen" fyysistä kohtaamista vaan vaikutuspiiriin tulemista.

        Ap

        Alla = yllä


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Tämä on outo.

        "Olemalla itse mulqvist ei koskaan kohtaa ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvistejä."

        Väittämä väittää, ettei voisi kohdata kuin mulkvisteja olemalla mulkvisti.

        Ei koskaan kohtaa ihmisiä, jotka eivät myös olisi mulqvisteja. Voipa kohdata.

        Onpa kaanis rouva.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä ymmärsin sen niin että mulqvisti saa takaisin mulqvistisuutta. Samalla mitalla.

        Minulla on tapana mulqvistin kohdatessani taas alentaa itseni mulqvistin odotuksiin sopivaksi. Sitä saa mitä tilaa. Jos mulqvisti pitää minua tyhmänä, hän saa minut tyhmänä.

        Ja on nautinnollista katsoa kun mulqvisti menee halpaan. Ihan 6-0. Ja kivaa katsoa kun hän kieriskelee valheellisessa ylemmyydentunnossaan. Mulqvisti alkaa kohtelemaan minua alentuvasti ja sen huomaavat muutkin. Mutta eipä ole enää mulqvisti sen jälkeen.

        Ja minulla on hauskaa.

        Sen jälkeen jos mulqvisti jatkaa joko mulqvistimäisyyttään tai alentuvaa käytöstään, alan mairittelemaan ja mielistelemään. Kehumaan. Ai että mulqvisti menee halpaan.. ja koko ajan luulee olevansa minun yläpuolellani. Ja nauttii siitä. On niin olevinaan.. ja minä nautin tilanteesta.

        Tosin en ota koko ihmistä elämääni, sillä ei ole sen arvoinen. Tulen toimeen mulqvistin kanssa toki, mutta mitään arvostusta ei minulta oikeasti saa. Eikä kyllä haluakaan sen puoleen.
        Ainoa tapa sietää arkielämän pakollisia mulqvistejä on löytää heistä jotakin hyvää.

        Paha ruokkii pahaa ja jos laittaa pahan kiertämään se moninkertaistuu. Minä en ole niin tärkeä etten voisi alentaa itseni toisen mielihyvän vuoksi. Vaikka sitten sen mulqvistin. Ei ole minulta pois jos se mulqvisti ei minua arvosta. Ei se sitä tekisi mulqvistinäkään. Joten ..

        Kiitos ajatuksistasi! Olet selvästi miettinyt asiaa jo ennen tätä keskustelua. 😊

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kaanis rouva.

        Ei näy yhtäkään. Missä?


    • Anonyymi

      Herkules tulee tv nyt idän pikajuna ylie1

      Mortyr-peli on tuokin, no on aika hauska, joskus olin pari viikkoakin sairaana niin piti pelata pelejä tietokoneella kun muuta en pystynyt tekemään, nyt en ole niin pahasti kai liikuntakyvytön kuin joskus.

      • Anonyymi

        Miksi et hanki itsellesi seuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et hanki itsellesi seuraa?

        Jos joku ei hanki itselle seuraa,voi paremin viihtyä täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku ei hanki itselle seuraa,voi paremin viihtyä täällä?

        Se on jokaisen oma valinta ja saa sellainen ollakin. Itse en ymmärrä, miksi joku kirjoittaisi keskustelualueelle varta vasten sellaisia viestejä, jotka karkottavat pois kaiken vuorovaikutuksen.


    • Anonyymi

      Joo en ollut Turun palkkatappajien uhri, itse kolautin hiton nilkkani, nooh omaa hölömilyä kun ennenkin ollut viallinen tuo juttu nyt on aika suuri patti nilkkalumpion kohdalla punainen ja tulee uusia verisuonia, elimistö tekee niitä :D

    • No mitäpä haluaisit tietää?

      • Anonyymi

        Haluaisin tietää mitä mulqvistit ovat opettaneet sinulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tietää mitä mulqvistit ovat opettaneet sinulle.

        Ajattelin tosin, että olisit voinut oppia minulta suoraan. ; )

        Olen tottakai myös itse tavannut mulkvisteja, ja ehkä tärkein opetus on, että älä ala oleen: älä keskustele, älä tottele, älä seuraa, älä kaveeraa äläkä etenkään välitä.

        Aivan sama ohje kuin trolleille. Jokainen mulkvisti ei ole trolli, mutta jokainen trolli on mulkvisti, joten ohjeet pätevät. Huomaa, että jos alat riitelemään trollin kanssa osoitat vain, että välität. Välittäminen on hunajata trolleille, ja trollien miellyttäminen on viimeinen asia, mitä haluaisit verkossa tehdä.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Ajattelin tosin, että olisit voinut oppia minulta suoraan. ; )

        Olen tottakai myös itse tavannut mulkvisteja, ja ehkä tärkein opetus on, että älä ala oleen: älä keskustele, älä tottele, älä seuraa, älä kaveeraa äläkä etenkään välitä.

        Aivan sama ohje kuin trolleille. Jokainen mulkvisti ei ole trolli, mutta jokainen trolli on mulkvisti, joten ohjeet pätevät. Huomaa, että jos alat riitelemään trollin kanssa osoitat vain, että välität. Välittäminen on hunajata trolleille, ja trollien miellyttäminen on viimeinen asia, mitä haluaisit verkossa tehdä.

        Käytöksesi minua kohtaan ei toistaiseksi ole ollut mulqvistimäistä. Kysyminen ei ole mulkqvistimäistä, mikäli viittaat aikaisempaan kysymykseesi.

        Toistaiseksi voin siis kiittää sinua keskusteluun osallistumisesta.


    • Anonyymi

      Tiedän, nimenomaan ottaa ilo irti. Ellei jaksa ryhtyä, kannattaa siirtyä takavasemmalle.

    • Anonyymi

      Mitä sana tarkoittaa, jotain keljua suhtautumistako toiseen ihmiseen, vai aivan luonteen piirrettä. Ymmärsin, ettei ole sukupuoleen sidonnainen.

    • 5) Jos joku ihminen tarvitsee apua, hän itse tekee enemmän ja ei vaadi muuta kuin sen mitä kukakin pystyy auttamaan. Mulkqvisti koettaa vain hyötyä. Osaa näytellä surkeaa, mutta lopulta vaan hyväksikäyttää muita. Eli pyyteettömyys näkyy ihmisistä, ei mullkqvisteista.

      • Anonyymi

        Kyllä. Avun pyytämisellä ja auttajan hyväksikäyttämisellä on suuri ero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Avun pyytämisellä ja auttajan hyväksikäyttämisellä on suuri ero.

        Enemmänkin niin että kahdella pyytäjällä eri intressit. Toinen tarttee apua, toinen puolestaan vastuunottajaa.
        Mulkqvistit ei osaa ottaa vastuuta mistään, vaan pakoilevat sitä.


    • Anonyymi

      Pomoissa on keskimääräistä enemmän psykoja ja narskuja, ei niistä eroon pääse, pitää vaan opetella jouhevasti kuuntelemaan sitä manipulatiivista ohjeistusta menemättä siihen mukaan ja tehdä asiat kuitenkin oman sisäisen moraalinsa mukaan. Esim. puhelinmyyjiä nämä ohjeistavat myymään hinnalla millä hyvänsä dementoituneille vanhuksille lehtiä, tällaiset työtehtävät pitää kuitata narskuiluna ja noudattaa itse reilun pelin sääntöjä että saa öisin nukuttua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe