Mies jätti kun ymmärsi ettei ole hetero

Anonyymi

Näin kävi minulle aprillipäivänä. Mies ilmoitti että haluaa erota (emme montaa kuukautta edes ehtineet asua saman katon alla) ja syyksi sanoi ensin että "kun ahdistaa". Jäin asioita yksin miettimään kun ei ollut ketään jolle puhua ja koko tämän pääsiäisjuhlan ajaksi. En nukkunut moneen yöhön, viime yönä 3 tuntia. Ei maistu ruoka, oksettaa ja tunnen itseni tyhmäksi kun luotin ja kuvittelin tuntevani hänet. Jos on useita vuosia tavannut, parin vuoden jälkeen uskaltauduin heittämään entisen elämäni ja lähdin uuteen. Sitten tulee pommi niskaan. Eilen illalla puhuimme homoseksuaaleista ja nukkumaan mennessäni olin varma että näin se vaan taitaa olla. Aamulla vielä varmistin pitääkö se paikkansa, niin vastaus oli kyllä. Ristiriitaiset on tunteet, tavallaan hätä omasta tulevaisuudesta sekä taas kauheasta pinosta hoidettavia asioita. Tunsin myös myötätuntoa avokkini puolesta, vaikka olin pettynyt kun ei kerrottu aiemmin. Onko ketään joka olisi tuntenut ja kokenut vastaavan tilanteen? Miten olette kasanneet itsenne ja unelmien särkyneet sirpaleet kasaan. Ja arvaan kyllä että joku "viisas mies tai nainen" haluaa olla näsäviisas, en kommentoi enkä reagoi niihin ollenkaan

5

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävä tilanne sinulle. Aikoinaan seurustelin miehen kanssa, jonka luulen olleen homo, mutta yritti olla hetero, ettei kukaan huomaisi. Vihjailin hänelle asiasta, mutta ei ottanut koppia. Yleisesti eleet, omasta pukeutumisesta erikoisesti huolehtiminen (naisellinen), jne. olivat niitä mihin reagoin. Hän kyllä teki ns. miesten töitä, vaihtoi renkaat ja käytteli työkoneita. Mutta se jokin oli niin naisellista, etten tuntenut itseäni naiseksi. Oli pakko erota.

    • Anonyymi

      Samoja fiiliksiä. Seurustelin kauan miehen kanssa, jonka uskoin koko ajan olevan bi jos ei homo. Käytös ja eleet olivat niin homomaisia, vaikkei itse myöntänyt olevansa kiinnostunut miehistä...

    • Anonyymi

      Njaa, nykyajan pojat ovat kasvatettu tytöiksi, naisellisia ja hintelöitä!
      Päätä pensaaseen vaan...🌳

    • Anonyymi

      Olisit laittanut ukon räsäspäivin eheytyshoitoon niin olisit saanut pitää pikku kotihomosi.
      Terv. Näsäviisas

    • Anonyymi

      Tyyneysrukous. ...anna voimia hyväksyä se mille ei voi mitään. Kukaan ei ole kuollut, pettänyt, valehdellut. Elämä on virtaamista, muuttumista ja kehittymistä. Jos olet häntä rakastanut, sinun pitäisi vain kasata itsesi, iloita hänen puolestaan ja mennä eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe