Harjasin oikein kunnolla vanhaa rautapaistinpannua. Nyt sen pohjasta näkyy vaaleampaa pintaa, kuin musta pinta olisi kadonnut osaksi. Olenko pilannut nyt lempipannuni? Painava se on ja vanha, ei mikään teflonpannu siis.
Pannun pinta?
7
207
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole pilannut, pese pannu hyvin haalealla vedellä ja polta se uudestaan, kestää sitten taas vuosia.
- Anonyymi
Jos se näyttää irtoavan kuin teflonpannusta, kierrätykseen. On varmaan niitä halpoja pannuja joissa on musta maali päällä. Pinnoitusta osaa tehdä vain harvat.
- Anonyymi
Jos se on valurautapannu niin kuin otaksun tee niin kun toi eka kommentoija neuvoi, muuten tosiaan heitä pois.
- Anonyymi
Valurautapannu kai se on kun on painava kuin toinen valurautapannuni, erinäköinen tosin. Pohjassa nyt näkyy vaaleampaa pintaa, ihan sileää kuin teräs. Sain sen käytettynä, joten uutena en ole sitä nähnyt.
Löysin netistä kuvan samanlaisesta pannusta. https://2.bp.blogspot.com/-wqBPKtSjGbU/W4F7C2TCQJI/AAAAAAAAL8k/uL_d5PMukGMT_e-JohKR67IGvYl42UJ5ACLcBGAs/s640/IMG_4089.jpg- Anonyymi
Jep, tuo on todella hyvä pannu, mulla on kaksi tuollaista, toinen on lettupannuna jota ei pestä koskaan vaan pyyhitään vaan rasvat pois, toisessa tehdään yleensä läskisoosia tai tirripaistia.
Muista että käytön jälkeen korkeintaan peset pannun haalealla vedellä ja rasvaat sen hyvin öljyyn kastetulla talouspaperilla, voit myös ostaa kaupasta sian läskiä ja pyyhkiä sillä pannun kuumana ennen paistoa, läskiä voit pitää pakastimessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, tuo on todella hyvä pannu, mulla on kaksi tuollaista, toinen on lettupannuna jota ei pestä koskaan vaan pyyhitään vaan rasvat pois, toisessa tehdään yleensä läskisoosia tai tirripaistia.
Muista että käytön jälkeen korkeintaan peset pannun haalealla vedellä ja rasvaat sen hyvin öljyyn kastetulla talouspaperilla, voit myös ostaa kaupasta sian läskiä ja pyyhkiä sillä pannun kuumana ennen paistoa, läskiä voit pitää pakastimessa.Kiva että on hyvä muttei auta asiaa ollenkaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että on hyvä muttei auta asiaa ollenkaan...
En ymmärrä? Mitä asiaa ei auta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57836Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?105741Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679