Harjasin oikein kunnolla vanhaa rautapaistinpannua. Nyt sen pohjasta näkyy vaaleampaa pintaa, kuin musta pinta olisi kadonnut osaksi. Olenko pilannut nyt lempipannuni? Painava se on ja vanha, ei mikään teflonpannu siis.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Et ole pilannut, pese pannu hyvin haalealla vedellä ja polta se uudestaan, kestää sitten taas vuosia.
- Anonyymi
Jos se näyttää irtoavan kuin teflonpannusta, kierrätykseen. On varmaan niitä halpoja pannuja joissa on musta maali päällä. Pinnoitusta osaa tehdä vain harvat.
- Anonyymi
Jos se on valurautapannu niin kuin otaksun tee niin kun toi eka kommentoija neuvoi, muuten tosiaan heitä pois.
- Anonyymi
Valurautapannu kai se on kun on painava kuin toinen valurautapannuni, erinäköinen tosin. Pohjassa nyt näkyy vaaleampaa pintaa, ihan sileää kuin teräs. Sain sen käytettynä, joten uutena en ole sitä nähnyt.
Löysin netistä kuvan samanlaisesta pannusta. https://2.bp.blogspot.com/-wqBPKtSjGbU/W4F7C2TCQJI/AAAAAAAAL8k/uL_d5PMukGMT_e-JohKR67IGvYl42UJ5ACLcBGAs/s640/IMG_4089.jpg- Anonyymi
Jep, tuo on todella hyvä pannu, mulla on kaksi tuollaista, toinen on lettupannuna jota ei pestä koskaan vaan pyyhitään vaan rasvat pois, toisessa tehdään yleensä läskisoosia tai tirripaistia.
Muista että käytön jälkeen korkeintaan peset pannun haalealla vedellä ja rasvaat sen hyvin öljyyn kastetulla talouspaperilla, voit myös ostaa kaupasta sian läskiä ja pyyhkiä sillä pannun kuumana ennen paistoa, läskiä voit pitää pakastimessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, tuo on todella hyvä pannu, mulla on kaksi tuollaista, toinen on lettupannuna jota ei pestä koskaan vaan pyyhitään vaan rasvat pois, toisessa tehdään yleensä läskisoosia tai tirripaistia.
Muista että käytön jälkeen korkeintaan peset pannun haalealla vedellä ja rasvaat sen hyvin öljyyn kastetulla talouspaperilla, voit myös ostaa kaupasta sian läskiä ja pyyhkiä sillä pannun kuumana ennen paistoa, läskiä voit pitää pakastimessa.Kiva että on hyvä muttei auta asiaa ollenkaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että on hyvä muttei auta asiaa ollenkaan...
En ymmärrä? Mitä asiaa ei auta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65998
- 69742
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40696- 145692
- 72646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37645SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve46623- 43570
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19510Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k181509Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)62485Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62406- 52383
- 17382
- 42378
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail84365Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96363YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22358