Os sest et sa dä palsta oni ne safas kiryatatri so mu gelle ol Fome? Ajatelen, et koska dä os keino'gele'palsta, sa dä palsta oni safas kiryatatri wös sa keino'gelei. Dä gele os minäd oma keino'gele. Do keino'gele ne os pons otri internationali abu'gele. Dä os ükle kerda, kun kirjatan pitkähkö tekstil so mud keino-gele. Yot yogu halus dedätri lisäl, hä vos telefonitri por mä sans numero 0409369493 tai lähtetätri sähköpostil pons mä [email protected]
KÄÄNNÖS:
Onko niin, että tällä palstalla ei saa kirjoittaa muulla kielellä kuin suomeksi? Ajattelen, että koska tämä on keinokielipalsta, tällä palstalla saa kirjoittaa myös keinokielillä. Tämä kieli on minun oma keinokieli. Tuo keinokieli ei ole kansainväliseksi apukieleksi. Tämä on ensimmäinen kerta, kun kirjoitan pitkähkön tekstin keinokielelläni. Jos joku haluaa tietää lisää, hän voi soittaa minulle numeroon 0409369493 tai lähettää sähköpostia minulle [email protected].
So mid oma keinogele
0
1679
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608