Ei minkäänlaisia asiakaspalvelu taitoja osalla myyjistä. Höpistään hänsfriihin kun ollaan kassalla ja pitäisi palvella asiakasta. Ajetaan tuotteita parikertaa kassan läpi eli veloitetaan kahteen kertaan. (Vain yksi tuote oli kahteen kertaan veloitettu). Jo toinen kerta lyhyen ajan sisällä. Pitäisi vähän rajoittaa sitä hosumista ja tehä työt kerralla oikein. Kolmannen kerran jälkeen siirrän asioinnin muualle.
Lidlin tehokkuus
19
572
Vastaukset
- Anonyymi
no jos haluaa kauppapaikassa jonottaa tai sokoksella...
- Anonyymi
minä käyn centrumissa
- Anonyymi
Ilmoita aluepäällikölle niin saa sättäiliä kenkää. Epäilen että käyttävät sisäistä puhelinta.
- Anonyymi
Parikin kertaa sattunut kassalla tilanne missä tuote ei piippaa tai antaa väärän hinnan, kassa on sitten nopeasti sillä korvanapilla saanut tiedon tai kutsunut pomon paikalle.
- Anonyymi
Johan oli aikakin Lidl onkin unohtunut haukkumatta, eiköhän muut olekkin käyty läpi.
Olettehan te omituisia kun teidän pitää kaikesta valittaa.
Lidl kyllä vaatii henkilökunnalta hyvää palvelua joten en oikein aloittajaa usko.
Voipa olla jos henkilöstö on paikallista syntyperää, kemijärviläiseen luonteeseen ei kuulu asiakaspalvelu. Kaupan pitäisi tuoda palvelualttiimpaa henkilökuntaa etelästä missä asiakaspalvelu on luontaista. - Anonyymi
Kyllä on ottomatti laitettu vikapaikkaan.
Tokmanni-kaupan seinään Särkikankaalla.
Aurinko paistaa näytölle,eikä näe tekstiä.
Onko tarkoituksella,kerjää lahjoitusta afrikkaan ja varmaan viepi vanhuksilta viimeisetkin eläkkeet.
Siirtäkää Lidlin senälle ja palvelu pelaa.
Alkossa mahtava palvelu ja niin on myös Lidlissä.- Anonyymi
Jo vain. Pitäisi muistella vasemmistolaista E-liikettä. Meni aikoinaan aiheesta konkkaan.
Nämä E-liikken vanhat edustajat.punikit valittavat parhaiten niiden kauppojen toiminnasta joita vielä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vain. Pitäisi muistella vasemmistolaista E-liikettä. Meni aikoinaan aiheesta konkkaan.
Nämä E-liikken vanhat edustajat.punikit valittavat parhaiten niiden kauppojen toiminnasta joita vielä on.Lidlin aivan ihanat Brezen rinkilät ja underbar palvelu, minä tykkään.
- Anonyymi
Täällä kemijärvellä tavoilleen uskollisesti haukutaan kaikkea mikä liikkuu!!
Peruskemijärveläinen mielensäpahoittaja käy kaupassa ennemmin rovaniemellä, jotta paikallinen yrittäjä ei vain hyötyisi mitenkään.
Sehän p...ru saattaa vaikka pärjätä ja sehän ei käy!- Anonyymi
Asiakaspalvelu on haasteellista, pitäisi se hymy ja kohtelijaisuus löytyä, vaikka asiakkaan naama on norsun-vitulla, siinä on haastetta. Lappilainen ihminen ei ole luonteeltaan asikaspalvelia joka vaatii lipevyyttä, ja tekohymyä, siinä on haastetta. Minusta Kemijärven liikkeissä olen saanut palvelua. Voin hyvin arvostella koska kokemuksia on läpi Suomen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakaspalvelu on haasteellista, pitäisi se hymy ja kohtelijaisuus löytyä, vaikka asiakkaan naama on norsun-vitulla, siinä on haastetta. Lappilainen ihminen ei ole luonteeltaan asikaspalvelia joka vaatii lipevyyttä, ja tekohymyä, siinä on haastetta. Minusta Kemijärven liikkeissä olen saanut palvelua. Voin hyvin arvostella koska kokemuksia on läpi Suomen.
Lipevyys ja tekohymy, ei kiitos! Yök!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lipevyys ja tekohymy, ei kiitos! Yök!
Jep, samaa mieltä, en osaa olla jos joku asiakaspalvelija pokkuroi tyhjää, missä tahansa kaupassa. Tai vaikka moni puhelinmyyjä joka on ällölipevä, puistattaa...
Tavallista asiakaspalvelua tavallisten ihmisten kesken, kiitos. Virheetkin sallitaan, niihin ei kukaan kuole kuin harvalla alalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, samaa mieltä, en osaa olla jos joku asiakaspalvelija pokkuroi tyhjää, missä tahansa kaupassa. Tai vaikka moni puhelinmyyjä joka on ällölipevä, puistattaa...
Tavallista asiakaspalvelua tavallisten ihmisten kesken, kiitos. Virheetkin sallitaan, niihin ei kukaan kuole kuin harvalla alalla.Juurikin näin on. Eteläsuomessa etikettihymy tulee luonnostaan se on opittu jo äidinmaidossa. Minä myös entisenä lappilaisena en sulata moista. Minulle sopii kemijärviläinen käytös, miksi ei teillekkin. Täällä kuitenkin monesti valitetaan kun kaupan kassa ei ole sitä tekohynyä vilauttanut.
Kemijärvellä on asiallinen palvelu ja nautitaan siitä.
- Anonyymi
Antaa palaa vaan kassat, nopeaa toimintaa eikä jonoja niinkuin muualla, näin korona-aikana hyvä kun jonottelu jää minimiin, äkkiä ulos raittiiseen ilmaan. Tarvitaan vähemmän kassoja töihin eli vähemmän palkkoja maksettavana eli halvemmat hinnat meille, opetettiin jo aikanaan kauppakoulussa.
- Anonyymi
Mukavaa kun asiakkaat ei voi jäädä kassalle lätisemään kuulumisia,eikä kassa kysele turhia. Pääsee reippaasti ulos. Eikä kukaan istu penkeillä vahtaamassa mitä ostetaan
- Anonyymi
Tää on jännä ku valitetaan vuorollaan joka kaupasta, kuppilasta ja ihan kaikesta. Minä en ole ikinä saanu huonoa palvelua missään, aina asiallista. Joskus tutumman myyjän kans saatettu vaihtaa pari sanaa, mutta en oikeasti tarvitse kuin tervehdykset, kiitokset sun muut fraasit. Nyt näiden kasvomaskien ja lasiseinien kanssa ei edes kuule mitä myyjä sanoo mutta katsekontakti ja nyökkäys tulee ihan hyvin ymmärretyksi.
- Anonyymi
Lidl on lidl! Ei siitä pääse mihinkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lidl on lidl! Ei siitä pääse mihinkään!
Aivan IHQUa karpalomehua ja kaksi lauantaimakkaraa.
I H G U U
Kyllä kelpaa.
- Anonyymi
Tuo handsfree taitaa olla vain muille työntekijöille viestintää.
esim "Tää hankala asiakas taas alkaa kerää jonoa voisko joku avata toisen kassan / malporot loppu jne."
mikä on ihan oikein ei kassa ole mikään mitäsullekuuluu ihminen. Kassan tehtävä on skannata tuotteet ja ottaa maksu niistä - kaikki muu (päivänjatkoja jne.) on plussaa.
Jos haluat yksilöllistä palvelua mene sinne osuuskauppaan tai centrumiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elämä valuu ohi ilman merkitystä
Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies. Erosin pitkästä parisuhteesta pari vuotta2503562Martina julkaisi romanttisia kuvia kihlajaisista
Ihana pari. Paljon onnea ja rakkautta heille 💞2621240Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin591188- 841026
Gekkosessa hyvä juttu Sofian Dubai "töistä"
"Vielä tammikuussa Belórf lupaili aloittavansa jälleen verkkovalmennukset, mutta tämä projekti näyttää kuihtuneen kaikes93970eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.93915Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä56906- 168854
En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin117850Palsta sekosi lopullisesti?
Taidan mennä päikkäreille. Oliko hän nyt muka oikeasti äsken täällä ja kirjoitti, että täytyy unohtaa? Todistakaa se. Ki14804