Tere.
Haluaisin tietää mailan sahauksesta. Mulla on EXEL EDGE 2.3 joka on 101cm pitkä. Mistä mun pitäis sahata? Tuppipäästä vai alapäästä. Mitä teen?
Jos saisin sulta tietoa niin olisin kiitollinen ja että tiedot tulisivat nopsasti.
Salibandymailan sahaus!
8
4279
Vastaukset
- tindeliini88
Tuppipäästä ehdottomasti! Ensin grippi pois, ja sitten sahaat haluamasi päåtkän pois ja kiinnität gripin takaisin paikoilleen. Sahaa kumminkin sellainen pätkä, että olet varma, että siitä tulee sopivan mittainen. Ota ensin pienenpi pala pois, ja katso sitten tarviitseeko ottaa vielä lisää.
- thanks lisää kysyttävää
Pysyykö se grippi siinä mailassa?? miten otan tupin pois?
- moi
thanks lisää kysyttävää kirjoitti:
kuin otan gripin ja sit laitan takas???
- tindeliini88
..gripin pitäisi siinä mailassa pysyä, mutta jos takasin laittaessa tuntuu, ettei se meinaa kestää, niin mikäs siinä estää liimailemasta ja muita variaatioita käyttämästä.. Kuhan muistaa vilasta säännöistä, ettei oo mittää porsaanreikää, mikä kieltäis..
Tohon gripin poistoon en osaa pahemmin sanoa mitään, kun ei ole ite tarvinnu kertaakaan sitä ottaa pois.. Mutta kokeile lähteekö ihan käsivoimin, tai liuotus.. Mut kuten sanoin, omaa kokemusta tästä ei oo.. - LordInferno
eli siis tohon tupin irrottamiseen. ite yritin joskus repiä sitä kaksin käsin, turhaan.
sit otin kuumailmapuhaltimen kauniiseen käteen ja lämmitin hieman. kappas. tuppi lähti kun otin etusormella ja peukalolla kiinni ja nyppäsin.
eiköhän kuumailmapuhaltimen (ehkä hiustenkuivaajaki kelpaa) kannsa lähe helpoiten.
-LordInferno-
- Huoltaja
Myy toi sun 2.3(taipuma 23mm) pois. Jos se on sulle liian pitkä niin se on tod.näk. myös liian jäykkä. Osta tilalle 2.7(taipuma 27mm) jonka pituus on 95cm tai 99cm. Muutenkin kun ostatte mailaa niin miettikää mitä te oikeasti tarvitsette ja perehtykää niihin mailan ominaisuuksiin.
- mjhk
mä ostan mitä mä haluun 23mm on paras maila, se on tosi hyvä maila et revi siitä ja haista paska
- Mursu kerava
Miten tupin saa kiinnitettyä takas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1717073
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642772- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661359Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3601310- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181186Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980