Tuleeko myötä-

Anonyymi

Häpeän tunne, kun luet pirpanan ja pujiksen romanssikuulumisia?

Ihme näprääjiä

70

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulee iso vastahäpeän tunne..

    • No jos ihan totta puhutaan, niin ei.

    • Ei tule. Miksi pitäisi tulla? Hieno juttu heille, että löysivät toisensa. 👍

    • Olen aistivinani ettei täällä kaivata romanssikuulumisia :D

      • Ne on kateellisia. Älkää niistä välittäkö.


      • Anonyymi

        Olishan se rohkaisevaa muille k&k-palstapojille, jos sinä lampolalle tuoksuva maalaisserkku saisit romanssin aikaiseksi.


    • Ei tule.

      Romanssit ovat ihania. Kaikki positiivinen kuuluminen on kivaa. Olen hirmuisen iloinen heidän puolestaan - että tohtivat tavata toisensa jne.

    • Anonyymi

      Palstatarinaa se vaan on 🥱

    • Anonyymi

      Ei tietenkään tule. Romanssit eivät koskaan ole häpeällisiä/myötähäpeällisiä.

    • Anonyymi

      Ei rakkaus on hieno ja upea asia ja kaikille sinkuille toivon sen oikean löytämistä mutta kerran kuussa pelkkää panoa en ymmärrä eli joko ollaan yhdessä tai ei olla ja se on jompi kumpi ja jos kumpikin tykkää oikeasti niin silloin ollaan joka päivä yhdessä ja nukutaan joka yö yhdessä eli seurustellaan

      • Anonyymi

        Ei tarvitse ymmärtääkään. Se on pirpanan ja pujiksen oma juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse ymmärtääkään. Se on pirpanan ja pujiksen oma juttu.

        Kumpi käyttää toista hyväkseen mutta itse toivon kunnollisille miehille ja naisille kunnon kumppania ja normaalia kunnon hyväö suhdetta mut näitä seksi tapauksia en ymmärrä ja luulis että joka päivä haluaa seksiä tai useammin mut kerran kuussa no meit o kaikkii


      • Anonyymi

        Hyi, onko pujis lähtenyt tuollaiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi, onko pujis lähtenyt tuollaiseen?

        Nyt romahti pujiksen mainen kunnon miehenä.



      • Anonyymi

    • J-a-n

      Ei yhtään. Ei ole olemassa yhtä oikeaa tapaa rakastaa. Lälly heille, meille kaikille rakkautta janoaville. :)

      https://youtu.be/Abl82ugLCMI

      • Ja tämä yhdelle perfect tyypille. ;)

        https://youtu.be/m9PJ1HyXkjY

        Joojoo.. Älä taas alota. En mahda itselleni mitään.. Hyvät yöt suloinen. :)


      • Eikö tuo alkuperäinen biisi ole Fifty Shades of Grey elokuvan tunnusbiisi? Ihan mielenkiintoinen jousi-versiona! :)

        Miten viikonloppu meni?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Eikö tuo alkuperäinen biisi ole Fifty Shades of Grey elokuvan tunnusbiisi? Ihan mielenkiintoinen jousi-versiona! :)

        Miten viikonloppu meni?

        Onhan se. Heh, se on ihan mielenkiintoinen monellakin tapaa ja syystä. ;D

        Menihän se. Mites sulla?


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Onhan se. Heh, se on ihan mielenkiintoinen monellakin tapaa ja syystä. ;D

        Menihän se. Mites sulla?

        Sormet tekivät töitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormet tekivät töitä

        Sormetusta jatkuvasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sormet tekivät töitä

        Heh, mikä jottei. *imee keskisormea*


      • J-a-n kirjoitti:

        Onhan se. Heh, se on ihan mielenkiintoinen monellakin tapaa ja syystä. ;D

        Menihän se. Mites sulla?

        J-a-n: "Menihän se. Mites sulla?"

        Kävin tänään Faijan kanssa satamassa. Jäät lähtevät Suomenlahdelta, järvistä ja joista. Kevät on tulossa, kun paistoi tänään aurinko.

        Meinaatko kirjoitella seuraavalla viikolla miten paljon?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        J-a-n: "Menihän se. Mites sulla?"

        Kävin tänään Faijan kanssa satamassa. Jäät lähtevät Suomenlahdelta, järvistä ja joista. Kevät on tulossa, kun paistoi tänään aurinko.

        Meinaatko kirjoitella seuraavalla viikolla miten paljon?

        Okei. Kyllä kohta on kesä. Kevät jo on. :)

        En osaa sanoa, mulla on menoa jonkun verran suunniteltuna. Kuntoutusta yms. Varmaan joku päivä venyy taas, kun ei huvita vaivata kuin päätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sormetusta jatkuvasti.

        Juujuu ja g-pisteen kutitusta sormenpäällä. Toki toki.


      • J-a-n kirjoitti:

        Okei. Kyllä kohta on kesä. Kevät jo on. :)

        En osaa sanoa, mulla on menoa jonkun verran suunniteltuna. Kuntoutusta yms. Varmaan joku päivä venyy taas, kun ei huvita vaivata kuin päätä.

        No, törmätään sitten jonain päivänä ensiviikolla. Minä ehkä kirjoittelen joka päivä, kun kerrankin on aikaa siihen. Törmäillään! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        No, törmätään sitten jonain päivänä ensiviikolla. Minä ehkä kirjoittelen joka päivä, kun kerrankin on aikaa siihen. Törmäillään! :)

        Jeps, tehdään näin. Hyvät yöt. :)




      • J-a-n kirjoitti:

        Jees, yksi nätti (minun mielestä) skipalez ja menoksi. :)

        La cancion mas triste del mundo..

        https://youtu.be/afcbvs74S1k

        Eilen antamasi kipale oli tosi nätti. Kiva oli kuulla se seuraavana päivänä! :) Miten on päivä alkanut?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Eilen antamasi kipale oli tosi nätti. Kiva oli kuulla se seuraavana päivänä! :) Miten on päivä alkanut?

        Sorry katsoin väärin päivän. Olit antanut kipaleen vähän ennen kuin vastasin. Minä elin vielä edellisessä päivässä. :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Sorry katsoin väärin päivän. Olit antanut kipaleen vähän ennen kuin vastasin. Minä elin vielä edellisessä päivässä. :)

        Morjesta. Päänsärkyä, sillä on tääkin päivä aloitettu ja jatkuu. Otin migreenilääkkeen, oli vatsakipujakin. Vatsamigreeniä? 🤨

        Eipä tuo haittaa, välillä on väärässä päivässä, välillä väärässä ketjussa. 🥴


      • J-a-n kirjoitti:

        Morjesta. Päänsärkyä, sillä on tääkin päivä aloitettu ja jatkuu. Otin migreenilääkkeen, oli vatsakipujakin. Vatsamigreeniä? 🤨

        Eipä tuo haittaa, välillä on väärässä päivässä, välillä väärässä ketjussa. 🥴

        Harmi, jos on näin lämpimänä päivänä migreeniä. Itse nautin ulkonaolosta, kun oli todella reilusti yli 10 astetta ja kevät! :)

        Toivottavasti päivä paranee ja lääke puree ikävään oloon! Se kipaleesi oli kyllä tosi hyvä! Löytyyköhän minulta yhtä hyvä? :)

        https://www.youtube.com/watch?v=uq1TQU_CXh4


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Harmi, jos on näin lämpimänä päivänä migreeniä. Itse nautin ulkonaolosta, kun oli todella reilusti yli 10 astetta ja kevät! :)

        Toivottavasti päivä paranee ja lääke puree ikävään oloon! Se kipaleesi oli kyllä tosi hyvä! Löytyyköhän minulta yhtä hyvä? :)

        https://www.youtube.com/watch?v=uq1TQU_CXh4

        Keväällä usein on ja kaularanka edelleen aiheuttaa kulumineen, luupiikkeineen ja ahtaumineen päänsärkyä ihan joka päivä jo viime kesästä alkaen.

        Migreeniksi äityy helposti muutkin päänsäryt. Provosoituu niin sanotusti.

        Alkaa ärsyttää tämä, että vaivat ei katoa kuntoutuksessakaan. Lihaskireys helpottanut, pinne. Muuten ei muutosta.

        Alan olla kypsä.

        Kappalehan on mainio. Kiitos. :)


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ja tämä yhdelle perfect tyypille. ;)

        https://youtu.be/m9PJ1HyXkjY

        Joojoo.. Älä taas alota. En mahda itselleni mitään.. Hyvät yöt suloinen. :)

        Alkaa menemään pakkomielteen puolelle tää sinun Lilliksen perään itkeminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa menemään pakkomielteen puolelle tää sinun Lilliksen perään itkeminen.

        Älä ota sitä vakavasti. Ei muutkaan ota. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa menemään pakkomielteen puolelle tää sinun Lilliksen perään itkeminen.

        Lillistä ei mainittu =)))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lillistä ei mainittu =)))))

        Totta sekin. Ei mainittukkaan. Ilmeisesti kuiteskin joku ajatteli, että ei voi kukaan muukaan. :P


      • J-a-n kirjoitti:

        Keväällä usein on ja kaularanka edelleen aiheuttaa kulumineen, luupiikkeineen ja ahtaumineen päänsärkyä ihan joka päivä jo viime kesästä alkaen.

        Migreeniksi äityy helposti muutkin päänsäryt. Provosoituu niin sanotusti.

        Alkaa ärsyttää tämä, että vaivat ei katoa kuntoutuksessakaan. Lihaskireys helpottanut, pinne. Muuten ei muutosta.

        Alan olla kypsä.

        Kappalehan on mainio. Kiitos. :)

        J-a-n: "Alkaa ärsyttää tämä, että vaivat ei katoa kuntoutuksessakaan. Lihaskireys helpottanut, pinne. Muuten ei muutosta. Alan olla kypsä."

        Voi harmi! :( Älä vielä luovuta uskoasi paremmasta päivästä. Ehkä joku lääkäri keksii jotain ratkaisevaa? Ainakin olet vaivoinesi nähden positiivinen ihminen?

        Hyvää alkavaa viikkoa! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa menemään pakkomielteen puolelle tää sinun Lilliksen perään itkeminen.

        Jiiman mustasukkaisena?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        J-a-n: "Alkaa ärsyttää tämä, että vaivat ei katoa kuntoutuksessakaan. Lihaskireys helpottanut, pinne. Muuten ei muutosta. Alan olla kypsä."

        Voi harmi! :( Älä vielä luovuta uskoasi paremmasta päivästä. Ehkä joku lääkäri keksii jotain ratkaisevaa? Ainakin olet vaivoinesi nähden positiivinen ihminen?

        Hyvää alkavaa viikkoa! :)

        Käyn sillä fysiatrilla kontrollissa, niin katsotaan laittaako lähetteen eteenpäin. Viimeksi oli puhetta leikkausarviosta.

        Märehtiminen ei auta. :)
        Samoin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jiiman mustasukkaisena?

        No jos onkin, niin aivan turhaan. Kaikesta ei tarvi slaagia saada.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Älä ota sitä vakavasti. Ei muutkaan ota. :)

        Lillis ottaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lillis ottaa

        Enpä usko, että ottaa. Taitaa jotakuta muuta nyt pipo kiristää niin ettei veri päässä kierrä.

        Ihminen joka tietää olevansa hetero, anonyymi palstalla, eikä edes häntä mainittu sanallakaan tuskin sekoilee ja ahdistuu jostakin helvetin kappaleesta palstalla, että voi kauhee mulle se nyt varmaan täällä tätä veisua soittaa. Joku äijä siellä puree huultaan ja otsasuoni pullottaen kuvittelee omiaan.

        Ei tarvi suurennella kaikkea päässään.


      • J-a-n kirjoitti:

        Enpä usko, että ottaa. Taitaa jotakuta muuta nyt pipo kiristää niin ettei veri päässä kierrä.

        Ihminen joka tietää olevansa hetero, anonyymi palstalla, eikä edes häntä mainittu sanallakaan tuskin sekoilee ja ahdistuu jostakin helvetin kappaleesta palstalla, että voi kauhee mulle se nyt varmaan täällä tätä veisua soittaa. Joku äijä siellä puree huultaan ja otsasuoni pullottaen kuvittelee omiaan.

        Ei tarvi suurennella kaikkea päässään.

        Ja jos se nyt helpottaa olen mä muihinkin heteronaisiin ihastunut, eikä mun homous tartu palstan välityksellä.

        Mistä sä tai kukaan tietää kelle mä täällä musiikkia linkittelen tai suloiseksi sanon? Aika itseriittoista olis olettaa, jos ei tiedä. Eikö?


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ja jos se nyt helpottaa olen mä muihinkin heteronaisiin ihastunut, eikä mun homous tartu palstan välityksellä.

        Mistä sä tai kukaan tietää kelle mä täällä musiikkia linkittelen tai suloiseksi sanon? Aika itseriittoista olis olettaa, jos ei tiedä. Eikö?

        älä selitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä selitä

        Asia kuuluu sulle koska?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä selitä

        pillukateus x))))))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä selitä

        Älä sä kyttää mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jiiman mustasukkaisena?

        Hehheh, minäkö mustasukkainen. Tykkäisin jos kumppani olisi kallellaan myös naisiin päin ja mustasukkaisuus ei pitkälle kanna eikä auta mitään, päinvastoin, jos siihen lähtee kuka vaan niin se on lopun alku.

        Jiiii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehheh, minäkö mustasukkainen. Tykkäisin jos kumppani olisi kallellaan myös naisiin päin ja mustasukkaisuus ei pitkälle kanna eikä auta mitään, päinvastoin, jos siihen lähtee kuka vaan niin se on lopun alku.

        Jiiii

        Noniin, arvasin ettet ole sinä tuo vinkuja.


    • Anonyymi

      Kun en tiedä keitä he ovat ja minkälaista elämää viettävät niin mistä pitäisi tulla sellaine tunne.

    • Anonyymi
      • Kuulostipa kivalle. Kiitos, kun linkitit.


    • Anonyymi

      Itseensä voi tutustua myös muiden kautta. Etsimme jotain kunnes löydämme. Uuden ihmisen tapaamisessa mielenkiintoisinta on se miten itse käyttäytyy, aina voi oppia jotain uutta. Uusia ajatuksia, tunteita tai uutta harmoniaa, joskus uusi on hyvästä ja joskus tuottaa myös päänvaivaa.

      Elämässä kannattaa olla rohkea ja kokea sellaista joka sydämestä kumpuaa joten mitäpä sitä häpeilemään itsensä tai edes toisten puolesta.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Mutta miksi aloittajaa hävettää?


      • Anonyymi

        Itseensä voi tutustua lisää myös vanhojen ihmisten kautta. Erityisen tärkeänä pidän tuon mainitsemasi "päänvaivan" pohtimista. Mitä tunteita itsessä herää, kun aiheuttaa päänvaivaa. Aika monesti ne tunteet siellä syvällä omassa sydämen sopukassa aiheuttavat sitä päänvaivaa - ei se toinen henkilö. Silti lähdetään välttämään päänvaivahenkilöä, koska ei uskalleta kohdata omaa itseä, niitä omia tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi aloittajaa hävettää?

        Miten niin aloittajaa hävettää? Aloituksessa ei lue mitään omakohtaista avautumista tunteista. Aika paljon kommenteissa on selitystä erilaisista tunnetiloista ja lällyä sun muuta. Joku puhuu jopa vastahäpeän tunteesta, mitä se on?


    • Anonyymi

      En tiedä mistä on kyse enkä tiedä keitä nämä henkilöt ovat (?) mutta onnea ja rakkautta maailmassa ei koskaan ole liikaa.
      Kateutta ja pahatahtoisuutta sen sijaan on.
      Onnea ja iloa heille jotka toisensa löytävät. Älkää antako pahojen puheitten koskettaa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Tehdään niin kuin yhdessä parhaaksi nähdään ja ennen kaikkea rakastetaan. Muiden mielipiteillä ei ole väliä.


    • Anonyymi

      Eihän heillä kai romanssia ole? ainakaan pirppiksen tekstien mukaan siitä ei tule oikein kuvaa mistään romanssista vaan ennemminkin fuckbuddyilusta, voihan ne kyllä vähän narratakin, suotakoon se heille.

      -harmiseikirj-

      • Kaunis kiitos harmis, olet aikalailla asian ytimessä.
        Tosin kyseessä on lähinnä
        "ystäviä etuisuudella" ja ilman sitoumuksia.

        Aidosti pidän Pujiksesta, joten on minulla tunne häntä kohtaan. Arvostan hänen aitouttaan ja kunnioitan häntä.. eritoten sitä että on ehta kiltti ja kunnollinen mies. Ja osaa olla myös jänskä ja hauska.

        Ja todellakaan kaikkea ei kannata ottaa niin kirjaimellisesti mitä palstalle tulee laitettua. Hönöähän semmoinen olisi.


    • Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! :D

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo iteäni on ärsytänytkin jo pitkän aikaa joku viinakaupassa juokseminen tai kaljojen hakeminen... nooh..

      Uusi suuri projekti on sitten tupakoinnnin lopettaminen, kun totesin että alkoholist5a ei ole mitään hyötyä...

      Sikari suusta pois seuraavaksi... yritän .

    • Anonyymi

      Niin taitaa olla apuna joitain super-arkkienkeleitä, piti tajuta, herra Heineken sen nyt tajusin, koska itse muutenkaan en yleensä kehtaa olla missään siis esiintyä alkoholin vaikutuksen alaisena, aina selvinpäin, kotona elokuvaa tai katsellessa vähän kaljaa sellaista, helppo lopettaa kokonaan sitten :D

    • Nyt hyperventiloikaa! Lilli myös heittäydy maahan makaamaan ja sätkit vartin verran siinä järkyttyneenä tämän biisin takia, sillä sullehan tämä menee. ;D

      https://youtu.be/eUloVwuz9J8

      Sitten kun on kohtaukset otettu ja päät kolhittu sätkyn kanssa tuolinjalkoihin ja pöydän kumiin voidaan jatkaa taas normi arkea. :)

      • *hups kumitkin tuli jo mieleen. ;D

        Hähähääh, piti olla kulmiin. ;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe