Kurjaa Varmasti olla

Anonyymi

Karvainen merimakkara. Ei ainakaan kukaan kiinnostu :DD
Naiselle

16

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ideaalitilanne, kun kukaan ei kiinnostu.
      Manaatti

• Miks kenenkään pitäis kiinnostua? Jokainen saa tehdä kuten huvittaa, kiinnostua tai ei-kiinnostua. Tekee varmaankin ap hyvää sun itsetunnolle kun saa ilkkua toisia, ja osoittaa olevansa ylivertainen muita kohtaan. Lopulta kuitenkin pilkka käy omaan nilkkaan.

• Miksi nainen ei saisi olla karvainen?
        Eihän siinä ole mitään ideaa että nainen ajelee itsensä sileäksi mutta mies ei.
        Itse en ainakaan näe sitä tarpeelliseksi 😎

• Ashera12 kirjoitti:

Miksi nainen ei saisi olla karvainen?
        Eihän siinä ole mitään ideaa että nainen ajelee itsensä sileäksi mutta mies ei.
        Itse en ainakaan näe sitä tarpeelliseksi 😎

Niinpä, hyvä pointti. Jokainen saa tehdä omat ratkaisunsa ulkonäkönsä suhteen, ja muiden on turha sitä yrittää muuttaa, tai syytellä miksi joku on sellainen kuin on. Jokaisella on omat syynsä olla sellainen kuin on, eikä ne syyt aina näy päälle päin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteivätkö ne olisi taustalla, ja joillekin asioille ei edes pystytä tekemään yhtään mitään, vaikka kuinka haluaisi itse muuttaa ulkonäköään.

Itse voin tiputtaa painoa, mutta ei se painon tippuminen poista mun kropasta niitä kymmeniä niin isoja kuin pieniä arpia, tai kahta ihonottokohtaa, jotka näkyy 16 vuoden jälkeenkin vielä selkeästi erottuvina mun etureisissä. Ne on osa mua, ja todisteina siitä kaikesta mistä olen elämäni aikana selvinnyt. Jos se ei kelpaa jollekulle, ja se ihminen ei mua hyväksy sellaisena kuin olen -karvoilla tai ilman karvoja, saa luvan olla hyväksymättä ja etsiä sellaisen jonka kelpuuttaa. Se ei kuitenkaan oikeuta ketään ilkkumaan toisen ulkonäköä.

• Anonyymi

Kovasti sydäntä lämmittää, että olet niin huolissaan ja kiinnostunut toisen olemuksesta sekä suhdestatuksesta.

• Anonyymi

Voi kun ihanaa kun kukaan ei huomais ....
      Mulle se olis onni.....
      T:Elluhallo ...
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Merimakkara?

• Oliko tuolla muka karvoja?

• J-a-n kirjoitti:

Oliko tuolla muka karvoja?

Pyyntihapsut on ne karvat?

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Pyyntihapsut on ne karvat?

Eipä kovin hehkee eukko oo jos tuolta näyttää 🤮

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä kovin hehkee eukko oo jos tuolta näyttää 🤮

Saisitkohan sä jostain tuohon pahoinvointiin jotakin lääkettä? Muista nyt juoda kuitenkin, nesteytys kunnossa.

• Anonyymi

Kannattaa pitää huoli vain omista asioista!

• Anonyymi

Jos hiilidioksidi tukahduttaa viiden vuoden kuluttua koko elämän maapallolta, niin onko naapurin piereskely silloin myös oma asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hiilidioksidi tukahduttaa viiden vuoden kuluttua koko elämän maapallolta, niin onko naapurin piereskely silloin myös oma asia.

🍑💨🥵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pierussa on metaania. Se hauskan äänen ja hajun lisäksi on erittäin helposti syttyvää sekä 10 x kovempi ilmastokaasu kuin hiilidioksidi.

Joten, jos naapurisi tai jopa itse meinaat pieraista, niin kannattaa mielummin naama punaisena pidätellä.

Mikäli ei kykene pidättelemään, niin kannattaa nuuhkia kaikki kaasut takaisin elimistöön.

• Anonyymi

Merimakkara kuitenkin saa enemmän kuin sinä! Lisäksi merimakkara voi olla jopa kaksineuvoinen. Siinäpähän tavoittelet merimakkaran seksielämää. Koskaan et saavuta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3563
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2204
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1855
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1599
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1548
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      15
      1545
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1267
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1245
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1212
    Aihe