Kysymys miehille

Anonyymi

Tykkäätkö siivoamisesta? En ole ikinä kuullut miehestä joka pitäisi siitä. Joitakin naisia kyllä löytyy. Itse tosin inhoan sitä.

18

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mies olen, mutten siivoamisesta tykkää, mutta välillä on siivottava, muuten roskaa ja pölyä alkaa kasaantumaan.
      Kevät on pahinta aikaa, varsinkin, kun aurinko paistaa.
      Vaikkei ole silmälaseja ja näkee huonosti, niin kyllä näkee kaikki pölyhiukkaset ilmassa, kun paidan päälle laittaa, vaikka paidan olisi pölistänyt ulkona, niin pölyn paskiasia kyllä irtoaa ja ne näyttää norsun kokoisilta ja vilisee silmissä, vaikka on likinäköinen, eikä ilman laseja näe oikeen mitään.
      Sitä syystä vihaan kevättä ja kesää, kun aurinko paistaa ja korventaa, tekee olon tukalaksi.

• Anonyymi

Villakoirat sohvan alla ovat hyväksi.

• Anonyymi

Voisit hankkia ilmanpuhdistimen, joka poistaa pölyn ilmasta. Ja allergiamattoja, joista ei irtoa mitään.

Pikku sijoitus, mutta varsinkin ilmanpuhdistin todellakin hintansa väärti.

Itse olen vähän pölyallerginen. Villamatotkin saavat nenän tukkoon.

Olen niitä naisia, jotka tykkäävät siivouksesta ja sitä paljon teenkin. Kotonani ei ole koskaan epäsiistiä. Joskus pölyä vähän kertyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit hankkia ilmanpuhdistimen, joka poistaa pölyn ilmasta. Ja allergiamattoja, joista ei irtoa mitään.

Pikku sijoitus, mutta varsinkin ilmanpuhdistin todellakin hintansa väärti.

Itse olen vähän pölyallerginen. Villamatotkin saavat nenän tukkoon.

Olen niitä naisia, jotka tykkäävät siivouksesta ja sitä paljon teenkin. Kotonani ei ole koskaan epäsiistiä. Joskus pölyä vähän kertyy.

Ei ole mattoja käytävillä, ainoastaan olohuoneen matto ja takkahuoneessa matto.
        Kyllä se pöly vaatteistakin irtoaa ja sägystä öyhöttää pölyä ilmaan.
        Ennen oli sellainen pitkäkarvainen matto olohuoneessa, varsinanen pölypesä ja kokolattiamatto makuuhuoneessa, kummatkin on poistettu.
        No nainen tykkää siivouksesta, kun nainen on suunniteltu siivoamaan ja siivous on naisen geeneissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mattoja käytävillä, ainoastaan olohuoneen matto ja takkahuoneessa matto.
        Kyllä se pöly vaatteistakin irtoaa ja sägystä öyhöttää pölyä ilmaan.
        Ennen oli sellainen pitkäkarvainen matto olohuoneessa, varsinanen pölypesä ja kokolattiamatto makuuhuoneessa, kummatkin on poistettu.
        No nainen tykkää siivouksesta, kun nainen on suunniteltu siivoamaan ja siivous on naisen geeneissä.

Eikä ole. Totuttuja sukupuolirooleja vaan. Mies on hyvä siivoamaan.

• Anonyymi

Meillä ex siivosi vapaaehtoisesti ja tuntui jopa jotenkin pitävänkin siitä.
      Varsinkin imuroinnista ja kylppärin ja saunankin pesi ja järjesteli pullot ja putelit kauniisiin riveihin.
      Myös ruokaa teki, ja se oli mukavaa koska en kokkaa.
      Ammatiltaan muurari, rakennushommissa.

Itse inhoan pölyjen pyyhkimistä ja ikkunoitten pesua! Muuten kaikki menettelee ja koska miestä ei enää huushollissa ole täytyykin tehdä kaikki itse.
      Olen siisteyden ja puhtauden perään kyllä. Vaatteitten silitys ja käsin tiskaus on mielitöitä kotitöitten saralla!

• Anonyymi

Ensinnäkin. Miksi pestä ikkunoita ja laittaa sitten verhot? Lisäksi miksi pyyhkeitä pestään? Olemmehan puhtaita kun pyyhimme niihin. Miksi vaatteet pitää silittää, eikö ne ryppydy käytettäessä?

Käsin huljuttelun toki ymmärrän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin. Miksi pestä ikkunoita ja laittaa sitten verhot? Lisäksi miksi pyyhkeitä pestään? Olemmehan puhtaita kun pyyhimme niihin. Miksi vaatteet pitää silittää, eikö ne ryppydy käytettäessä?

Käsin huljuttelun toki ymmärrän.

Emme koskaan niin puhtaita ja märästä ihosta kyllä irtoaa pyyhkeeseen biologista ainesta vähän joka kolosta. Yök, jos sen jättää siihen muhimaan viikkotolkulla.

Taidankin pestä kylpyhuoneen tänään😃☀

• Anonyymi

Aikoinaan työelämässä tunsin tyypin, jolla ei punaisen pullan murut olleet muuta kuin vihollisia.

En tiedä onko se kiinnostusta vai pakkomiellettä. Mutta hän kulkee taatusti perässä jos syöt donitsia.

• Tykkään toki. Juuri tuossa eilen mietin että kohta saa taas ikkunat pestä ja voisi vaihtaa verhotkin. Huomenna kun on vapaata töistä niin pesen vuodevaatteet ja illalla pääsee taas mankeloitujen lakanoisen väliin pötkölleen.

Toki on myönnettävä että siivoustahti on hieman harventunut vuorotyön takia. Ennen siivosin kahdesti viikossa mutta nyt kahdesti kymmenen päivän kierrolla. Oikeastaan ei ole tiheämmin tarvettakaan kun ei pästä sotkeentumaan eikä ole lemmikkejä talossa.

• En. Ehkä vähän silloin kun siivottava kohde vaatii jotain kemiallista tai mekaanista puuhastelua. Mutta jotain villakoiria tai vastaavia en koskaan joudu metsästämään, jos samoissa tiloissa asuu joku muu, koska häntä ne todennäköisesti häiritsevät aiemmin.

• Anonyymi

Hyvä siivo, parempi mieli. Ei tee pahaa imuroida ja puhdistaa pinnat säännöllisesti varsinkin keittiökaappien ovet ja liesi. Pölyjen pyyhinnän hoidan imurilla, sitä ei muullalailla viitsi tehdä. Keittiön pöytä on aina siisti muruista ym.
      Joidenkin naisten asunnot ovat melko epäsiistejä vaikka muuten olisivat kylillä liikkuessaan hyvinkin huoliteltuja.

• En voi sanoa tykkääväni juuri siivoamisesta, mutta nautin lopputulemasta. Se laittaa siivoamaan ja lähes mukisematta sen teen.

Se fiilis, kun on pinnat puhtaana, tavarat paikoillaan ja raikas tuoksu, saunassa lauteet hellii ja lopulta illan päätteeksi puhtaisiin petivaatteisiin nukahtaa. 😊

Ja täällä ei asu mun äiti, vaan minä, niin siivoaja löytyy peiliin katsomalla. 😃

• En tykkää siivoamisesta. Kokemukseni mukaan naiset ovat kuitenkin miehiä sottaisempia, vaikkakin siivoavat myös enemmän.

• Minä kokkaan ja pyykkään, pesen astioita ja korjailen hajonneita juttuja nurkumatta.

Mutta inhoan siivoamista...

• Anonyymi

Siivoamisesta ei saa mitään huonoja fiboja joten siivoan mielelläni.
      Sikäli helppoa hommaa ettei tarvitse paljon enää miettiä mitä ja miten tekee.
      Mukava on olla puhtaassa kodissa. Siivoan jokainen päivä, suuremmat siivoukset kerran viikossa. Yksin kun asuu tuo riittää. Lapsen kanssa siivottava ihan jokainen päivä, yksin pääsee tosi helpolla.

AsianVierestä

• Anonyymi

Tykkään siivota, olen nainen. Tunnen myös useita miehiä, jotka pitävät siivoamisesta ja myös siivoavat.

• Anonyymi

Tykkään siivota koska tykkään että on siistiä eikä pölyä ole sängyn alla joten imuroin pari kertaa viikossa. En ole naistani pyytänyt siivoamaan koskaan vaan siivoan itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2348
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      214
      2000
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1503
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      175
      1314
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1238
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1036
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      63
      962
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      894
    10. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      31
      855
    Aihe