Ostin Yamaha PS RSX syntikan ja käsittääkseni siihen pystyy lisäämään ääniä.Osaako joku kertoa onko kuinka monimutkaista lisätä.Kannattaako harrastelijan yrittää?
Äänien lataaminen syntikkaan
7
119
Vastaukset
- Anonyymi
Täytä 1,5l kannu vedellä. Sitten vain kaadat sen kannun syntikan päälle ja heität koko laitteen roskiin.
Helppoa! :)- Anonyymi
Kiitos tästä. Ajattelin kokeilla asiaa kun löydän sopivan kokoisen kannun. Onko veden lämpötilalla väliä?
- Anonyymi
Ei ole monimutkaista. Seuraat vain ohjeita joita löytyy mm netistä.
- Anonyymi
Toisin sanoen noita jotka jo tuossa ennen sinun kommenttiasi kerrottiin.
Vähän tarkkaavaisuutta, kiitos.
- Anonyymi
Minä yrittäisin hakata kirveellä koko syntikan palasiksi.
- Anonyymi
Anteeksi, että olen täällä
- Anonyymi
Täällä yritetään olla vitsikkäitä. Usein surkealla menestyksellä. Omaan digipianoonin (yamaha myös) uittelin USB-tikulla netistä ladattuja. Käyttöohjeeseen tukeutuen hieman yritys/erehtys/kiroilu/epätoivo mentaaliteetillä lopuksi onnistuen. Seuraava onnistukin jo murto-oasalla edellisestä yrityksestä. Ohjeeni siis on, Käyttohje rohkeasti esiin. Sitä ne muutkin ovat käyttäneet vaikka eivät uskalla tunnustaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634591KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643522Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642893- 1492841
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492684- 241923
- 241801
- 301656
- 1741630
- 421342