Hei oonko ainoo ihminen tääl joka ihmettelee näitä rajoituksia? Raflat avasi ovensa,jees. yrittäjiä on tuettava kaikin keinoin. Entäs me harrastajat. Kuntosali ja ryhmäliikunta on koko elämäni, nyt on vaarana että terveydenhuolto kuormittuu syystä että ihmisten kunto romahtaa kun harrastukset, salit kiinni rajoitusten takia. Lihakset surkastuu, tulee sairastumisia ja työkyvyttömyyttä, kansan liikuntakyky heikkenee. En oo ikinä kävelyllä kuntoa nostanut, sali on koko elämä mulla. Kyllä on riitettävä että esim.salilla pidetään turvaväliä ja maskia, kohta 2 vuotta näitä rajoituksia, riittää jo. Laitetaan vaikka visiirit päähän siellä kuhan saadaan harrastaa.
jo kohta 2 vuotta!
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käynyt salilla koko ajan. Viime vuoden alkupuolen silmäremontti aiheutti usean viikon katkon.
En tieä liikuntaryhmistä mutta ne lienevät olleet tauolla.
Meitä aamupäivän sooloilijoita on aikaisemminkin ollut niin vähän, että treenit jatkuivat ennalta varatujen yksityistilaisuuksien aikojen puitteissa.
Yhteensä 5 tilavaa, välineittäin teemoitettua salia. Ilmastointi on alkuaan mitoitettu paljon vaativampaan käyttöön.
Ohjeita pitkin seiniä ja ovissa. Desipulloja ja paperipakkoja joka paikassa. Saleista ei löydy sellaista paikkaa mihin ei desipullo / paperipakka yhdistelmää näkyisi.
Kaikki otekohdat ja myös sellaiset pinnat joihin saatta vaistomaisesti tarttua, hölvätään. - Anonyymi
Matematiikan tuntia suosittelen. Koko koronakaan ei ole vielä kahta vuotta ollut ja rajoituksia siitä ajasta muutamia kuukausia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452439
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541629Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598- 661308
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461304The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2531085- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58879Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21876