jos simpanssin näköinen nainen yrittää lähestyä. näin on käynyt ja oli kamala kokemus
mitä mieltä siitä
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on sinulle sopiva, kun itsekin näytät simpanssilta.
- Anonyymi
NAISELLA EI SAA OLLA MITÄÄNKARVOJA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oikeasti tykkäät, mitä vähemmän naisella on hiuksia päässä?
Sua onkin varmaan vaikea sitten miellyttää, parempi, että ettit jonkun maksullisen kaveri.
Se tekee rahasta ihan mitä sä haluat, huorannussija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tämä henkistä tasapainoasi järkyttänyt asia tapahtui?
- Anonyymi
Sinulla on selvästi ollut traumaattinen kokemus, kun purat sitä YHÄ EDELLEEN palstalla. Suosittelen sinulle traumaterapiaa, menehän vaikka Vastaamoon psykologin pakeille.
- Anonyymi
Näki kaltaisensa ja tuli juttusille. Ja naisethan naivat ylemmäs miesten teorian mukaan. Minkähänlainen mahdat oikein olla?
- Anonyymi
Sitä minäkin vähän mietin.
Ihan kehtaan ylimielisesti sanoa, että jos tuon kanssa panis, niin olisi kyllä melkein eläimiinsekaantuminen kyseessä.
Noin niinkuin älylliseltä kantilta katsottuna.
Ihmisten ja simpanssien aivot eroavat 0,8 %.
Ihminen käyttää aivoistaan maksimissaan 9 %
Suomalainen tutkija oli tehnyt tutkimuksen valaiden aivoista ja verrannut niitä Albert Einsteinin aivoihin. Einsteinin aivojen huippusolupitoisuus oli 9, mikä on siis ihmisten huippuluokkaa. Valaalta otetussa näytteessä huippusoluluku oli 15-16...kyseessä tietysti random perusvalas.
Valaat ovat siis ihmisiä prosentuaalisesti sekä kehittyneempiä että älykkäämpiä.
Kannattas kuunnella valaita ja uida mukana laumassa. Uskon, että säännöllinen valaiden kuunteleminen kehittää varsinkin emotionaalista älyä.
https://youtu.be/nDqP7kcr-sc Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin vähän mietin.
Ihan kehtaan ylimielisesti sanoa, että jos tuon kanssa panis, niin olisi kyllä melkein eläimiinsekaantuminen kyseessä.
Noin niinkuin älylliseltä kantilta katsottuna.
Ihmisten ja simpanssien aivot eroavat 0,8 %.
Ihminen käyttää aivoistaan maksimissaan 9 %
Suomalainen tutkija oli tehnyt tutkimuksen valaiden aivoista ja verrannut niitä Albert Einsteinin aivoihin. Einsteinin aivojen huippusolupitoisuus oli 9, mikä on siis ihmisten huippuluokkaa. Valaalta otetussa näytteessä huippusoluluku oli 15-16...kyseessä tietysti random perusvalas.
Valaat ovat siis ihmisiä prosentuaalisesti sekä kehittyneempiä että älykkäämpiä.
Kannattas kuunnella valaita ja uida mukana laumassa. Uskon, että säännöllinen valaiden kuunteleminen kehittää varsinkin emotionaalista älyä.
https://youtu.be/nDqP7kcr-scTuo 9% on vaan legendaa.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Tuo 9% on vaan legendaa.
Joo, sinä käytät ihan 100 % ja silti tulos on nolla.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sinä käytät ihan 100 % ja silti tulos on nolla.
Onpas sinulla köyhät jutut. Yritä kovemmin.
- Anonyymi
Kuolisin jos pitäis jonku apinan kans olla. 🤮
Anonyymi kirjoitti:
Minä en, simpanssit on suloisia.
https://www.youtube.com/watch?v=FIxYCDbRGJcEläimiin sekaantuja?
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Eläimiin sekaantuja?
Kaikkihan me ollaan eläimiä, kuulutaan isojen apinoiden heimoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan me ollaan eläimiä, kuulutaan isojen apinoiden heimoon.
Voit olla ihan vapaasti eläin minä ainakin olen ihminen, nisäkäsheimoon kuuluva eliö. Tuolla "ihminen on eläin" logiikalla valaskin on kala hehe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit olla ihan vapaasti eläin minä ainakin olen ihminen, nisäkäsheimoon kuuluva eliö. Tuolla "ihminen on eläin" logiikalla valaskin on kala hehe.
Ihminen on eläin, vääntele miten vääntelet, eläin.
Anonyymi kirjoitti:
Se heimo on kyllä ihmisen tapauksessa "Isot ihmisapinat (Hominidae)". Nisäkkäät Mammalia) on tieteellisessä luokituksessa "luokka", jossa on vielä alaluokka "synnyttävät nisäkkäät (Theria) ja osaluokka "istukkanisäkkäät (Eutheria)" jonka jälkeen tiemme valaiden kanssa eroaa.
Kalat taasen eroavat meistä (ja myös valaista) tieteellisessä luokituksessa jo alajakson "selkärankaiset (Vertebrata)" jälkeen. Valaat eivät siis ole milläään (paitsi ehkä raamattu-)logiikalla kaloja eikä kalat nisäkkäitä.
Eläinkuntaan kyllä kuulumme, sekä ihmiset, valaat että kalat.
- Anonyymi
Miksi siitä paineita itselleen ottaa. Sinähän se itse päätät kenen kanssa olet ja kenen et. Vaikka hän ei sinua kiinnostaa niin toista ei tartte apinoida den vuoksi. Oo sen verran mies!
(Olettaen että olet mies ylipäätään) - Anonyymi
Tottahan simpanssit etsii simpansseja.
- Anonyymi
Miltä näyttää simpassin näköinen naine tai mies? Kuvailisiko aloittaja jos on vielä täällä?
Mulla ei ihan auennut tuo aloitus.- Anonyymi
A-luokan miesnainen?
- Anonyymi
Siis hetkinen. Onko nämä älyvapaat jutut yritystä kiusata Jania? Pakkomielteenomaista jankkausta palstalaista kohtaan? Aloittajalla on pahoja mt-ongelmia.
Simpanssin näköinen mies ainakin on sellainen, jolla housut roikkuu polvissa ja kädet viuhtoo ilmaa ja suusta kuuluu jou-jou.
Tämä housujen roikkuminen saa aikaan efektin, että henkilöllä on apinamaiset lyhyet jalat, käsien viuhtominen taas luo vaikutelman pitkistä käsistä ja jou-jou -mölinä taas muistuttaa lähinnä apinan mölyämistä.
Tuon näköisiä naaraita ei onneksi näy kovin usein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906