Miksi mistään säätiedotuksista ei löydy Ritavalkean laskettelukeskusta? Miksi keskus on niin vaikea löytää internetissä?
Joka päivä kännykkäsovellus on talven aikana ilmoittanut, että lähimmissä laskettelukeskuksissa Aavasaksalla, Ounasvaaralla, Ylläksellä ja Kallilla on rinteet auki ja latukilometrien määrän linkkeineen, mutta Pellon Ritavalkea loistaa edelleeen poissaolollaan. Luulisi, ettei olisi kovinkaan suuri vaiva ilmoittaa tiedot keskuksesta vaikkapa Ilmatieteenlaitokselle ja Iltalehdelle. Vai onko Ritavalkea vain pellolaisia varten?
https://www.iltalehti.fi/saa/Suomi/Pello
Eikö Ritavalkea tarvitse asiakkaita ja laskettelijoita?
7
170
Vastaukset
- Anonyymi
ON.
- Anonyymi
Pellossa kaikki mitä vähäkin on, on juurikin tarkoitettu pellolaisille. Mutta eihän siellä yksikään normi ihminen viihdy ei edes lomalla. Ritavalkea on muutenkin ihan köyhä paikka. Kivilohkareet komistavat ylihintaisia mökkejä. Niin ja palvelut löytyy Rovaniemeltä. Pellosta ei löydy mitään mitä lomalainen vaatii ja tarvitsee. Kun jotain erehdyt kysymään saat nenäkkään vastauksen. Äläkä erehdy arvostelemaan. Pellossa on kaikki hyvin, ihan kaikki kun pellolaiselta kysytään.
- Anonyymi
Kesällä liian kylmä, liian paljon sääskiä ja liian pieni järvi. Talvella mitätön näppylä lasketteluun ja kummalliset ladut hiihdettäväksi. Siinä koko tarina.
- Anonyymi
Ritavalkea ihan huikea paikka perhelomailuun, mukavat rinteet ja ladut.
Väljää oli , ei tarvinnut pelätä koronaa ja työntekijät mukavia ja lepposia kuten Pellossa on tapana. vahva suositus.- Anonyymi
Mukavat ladut. Kuvailetko tarkemmin? Lepposia, kuten tapana on. Käytkö usein siellä, miksi?
- Anonyymi
Salli mun nauraa. Eihän se ole edes auki. Ja mitkä palvelut. Eihän siellä edes ole palveluita. Taisit harrastaa vesihiihtoa siinä järvessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salli mun nauraa. Eihän se ole edes auki. Ja mitkä palvelut. Eihän siellä edes ole palveluita. Taisit harrastaa vesihiihtoa siinä järvessä.
Onko Mustitunturin hissi auki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984