Ikävää todeta

Anonyymi

MUTTA KESKIVARTALOSI ON LÖYSÄHKÖ! Hyiii
naiselle

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sinulla jalkoväli. Yff.

• Anonyymi

Se on sellanen 😂 siihen on syynsä..

• Anonyymi

🥱Etkö parempaa keksi? 🥱Väsyttäviä nää sun määkimiset. 🐑 Määäääääää!
      Sama aloittaja, hieman erilaiset provot.

• Ikävä palstalta valunutta kuonaa..

Kyllähän kai joukkoon mahtuu väsyttävä määkijäkin..

• Anonyymi

Aivosi ovat kyllä tärähtäneet. Aivovamma? Kysyn siis ihan vakavalla mielellä. En nauraakseni tai pilkatakseni. Luin erilaisia oireiden ilmenemismuotoja. Oot tippunu päälles lapsena pari kertaa ja unohdettu ottaa kiinni.

• Anonyymi

Ajatteletko, että tuuleen huutelusi anonyymipalstalla on vielä loukkaavampaa kun satsaat oikein isoihin kirjaimiin?

• Anonyymi

Jos olisi minulle niin mielestäni oli kyse auttamisesta ei seksistä. Jos viittaat mummoalkkareihin niin se oli huumorilla kirjoitettu.

• Mites asia on sen sun oman kroppasi suhteen? Onko timmi ja treenattu, vai löytyykö vyötäröltä pientä kaljakumpua?

Koska sun täytyy jatkuvasti täällä käydä paheksuntasi esittämässä, on sulla selkeesti jotain tunteita sitä naista kohtaan ketä mollaat. Siis muitakin tunteita kuin paheksunta ja inhon tunne.

Yks juttu ap. Ota silmä käteen ja lue nyt tarkasti mitä sanon.

Kenelläkään ei ole oikeutta arvostella toisen vartoloa tai olemusta, jos ei tiedä tarinaa taustalla. Siis sitä miksi ihminen on ulkomuodoltaan sellainen kuin on. Jos siitä huolimatta arvostelee ja vielä kovaan ääneen, se antaa muille oikeuden arvostella kyseisen ihmisen vartaloa samalla tavoin.

Ihmisiä on erilaisia, eikä ketään pidä verrata toiseen. Jos on julkisuudessa omasta tahdostaan, niin mun mielestä kyseinen henkilö antaa luvan itsensä arvostelemiseen, koska on itse halunnut sitä julkisuutta. Näin on myös niillä "taviksilla", jotka osallistuvat reality -ohjelmiin.

Sen sijaan me tavalliset maalais- ja kaupunkilaistollot olemme yksityisiä ihmisiä, ja kenelläkään ei ole oikeutta halventaa toista. Jos siitä vielä kovaan ääneen toitotetaan, silloin antaa huonon kuvan vain ja ainoastaan itsestään.

Sä tuskin haluat tietää miksi olen isokokoinen, ja miksi en tee mitään pudottaakseni painoa. Mä kerron silti.

2006 mä olin vielä alle 70 kilonen. Jouduin käyttämään unta parantavaa lääkettä että sain nukuttua, ja se lääke kasvatti ruokahalua ja sitä myöten kerrytti painoa. /- 20 kiloa tuli puolessa vuodessa. Kun lopetin lääkkeen, oli mun tarkoitus tiputtaa ne kilot, ja muutaman kilon sainkin tiputettua kesän aikana. Elin samalla normaalia opiskelijan elämää.

Kesän jälkeen, ja 7 päivää koulun alkamisen jälkeen -mun piti valmistua seuraavana keväänä- hermokivut alkoivat. Syksyllä jouduin kahteen leikkaukseen, ja samalla sairastin verenmyrkytyksen. Se muuten hoitamattomana tappaa jokaisen siihen sairastuneen.

Tammikuussa pääsin kipupolille potilaaksi, ja sain ensimmäiset hermosärkylääkkeet kipulääkkeiden rinnalle. Yksin niistä, Lyrica, jota jouduin syömään 10 vuotta ilman vastetta, kerrytti painoa toisen mokoman. En voinut tehdä kivun takia ruokaa, joten roskaruoka ja uunissa nopeasti paistettava safka oli ainoa mahdollinen vaihtoehto. Samalla oli kaikkea muutakin paskaa meneillään elämässä. Siitä huolimatta liikuin minkä pystyin. Ottaen huomioon sen, että parin kolmen vuoden aikana kävin useassa jalkaleikkauksessa, joka tarkoitti aina muutamaa viikkoa keppien kanssa liikkumista, joten aina ei ollut mahdollista liikkua tarvittavaa määrää. Sen jälkeen, hermokipu on katkaissut jokaisen yrityksen liikkua, ja elää terveellisesti.

Sä oot varmaankin kokenut krapulan pahoinvointeineen, tai migreenin. Vaikka krapula tai migreeni ei ole osittain erilaisten oireiden takia yksi yhteen hermokivun kanssa, se antaa kuitenkin tarpeeksi verrannollisen kuvan tämän hetken voinnistani.

Kun sulla on krapula/migreeni pahimmillaan, laatta lentää ja silmissä näkyy tähtiä mielettömän jysärin takia. Lähdetkö sä silloin into piukeena treenaamaan, tai muuten liikkumaan? Et mene, vaan makaat sängyssä tai sohvalla sitä parantelemassa. Siinä syy, miksi en pysty liikkumaan tarpeeksi, ja pudottamaan kiloja. Yksinkertaisesti lyhytkin kävely rollaattorin kanssa sattuu ihan vitusti. Ilman rollaa hyvin todennäköisesti taju lähtisi kesken kaiken.

On paljon sairauksia jotka aiheuttaa painon kertymistä, raskaus kerryttää, ja palautuminen siitä on yksilökohtaista. Samasta syystä on myös liian laihoja ihmisiä, jotka syömistään ruokamääristä huolimatta eivät kerrytä tarpeeksi painoa.

Häpeätkö omaa vartaloasi, tai jotain muuta itsessäsi, ja siksi kiinnität muiden huomion johonkin sijaiskärsijään itsesi tilalla? Jos näin on, niin sun itsetuntosi on aika olematon. Kasva aikuiseksi. Ja anna muiden ihmisten olla sellaisia kuin he ovat.

• Anonyymi

Erittäin hyvin sanottu siellä! Todella fiksun ihmisen kirjoitusta tämä. Paljon tsemppiä sulle elämääsi Lauruska :)

• Anonyymi kirjoitti:

Erittäin hyvin sanottu siellä! Todella fiksun ihmisen kirjoitusta tämä. Paljon tsemppiä sulle elämääsi Lauruska :)

Kiitos. Elämä ei ole ollut helppoa, eikä se tule olemaan, ja siksi koska on päässyt kokemaan ne pahimmat vaihtoehdot ja ollut pohjalla, osaa antaa arvoa niille hyville asioille mitä jokaisen elämästä löytyy. Ei välttämättä juuri sillä hetkellä, mutta pahimman tilanteen mentyä ohi.

Se, että keskivartalo on löysähkö tai reitistä löytyy selluliittia, on pientä verrattuna siihen, että makaat letkuissa juuri teholta päässeenä, ja kun alat nauramaan, oksennat hetken päästä limaa ja nesteitä keuhkoista keuhkokuumeen takia. Tai että horjut seiniä pitkin vessaan sekaisena 40 asteen kuumeessa, stafylokokkibakteerin jyllätessä elimistössä. Tai kun sulle sanotaan 24-vuotiaana nuorena aikuisena, että sun jalkaterä tullaan seuraavaksi amputoimaan, jos viimeisestä keinosta millä yritetään säilyttää jalkaterä, ei ole apua.

En mä näitä elämäni menneitä tapahtumia kerro siksi että haluan mässäillä niillä, tai lypsän sääliä/säälipisteitä -itse asiassa mä vihaan sääliä, enkä sitä myöskään kellekään toiselle osoita. Kenenkään kokemuksia ei voi arvioida keskenään, mutta aina voi ajatella niinkin, että onko mulla sittenkään aivan kaikki päin pestä, vai löytyiskö siitä sittenkin jotain hyvääkin.

Toisaalta kun on kokenut sen pohjan, on oppinut ymmärtämään heitä, jotka kamppailevat vaikeiden asioiden kanssa elämässään. Omaa henkistä tuskaa ei kuitenkaan saisi projisoida kehenkään toiseen vain siitä syystä, että se tuottaa itselle paremman olon.

• Anonyymi

Hei aloittaja. Minullakin on ikävä sinua ja sinun liikakilojasi, jotka ei kyllä minua haittaa ollenkaan. Laita viestiä suoraan IRL, se olisi kivempi kuin tämä palsta.

• Anonyymi

Entäpä sitten sinä? Sixback vai Sixmakkara? Veikkaan jälkimmäistä.

• Pieni masu on vain suloinen :)

• Anonyymi

Oma masusi?

• Anonyymi kirjoitti:

Oma masusi?

Minun masuni ei ole pieni.

• Anonyymi

Lasken mahani aina läheisen miehen päälle.

• Anonyymi

Kun nainen jättää miehen, niin tätähän se on. Lakkaamatta ja pitkään. Koittakaa kestää. Kyllä kuolo korjaa jossainvaiheessa aloittajankin.

• Anonyymi

Mut se ei haittaa. Ystäviä ja rakas lähellä. Entä itselläs. Oletko kovinkin yksinäinen ja onneton.

• Anonyymi

Mitäpä totean sinulle MIES
      Katsohhan mitä löysää ja riippunutta lihaa löytyy jalkojesi välistä . HYII 🤣🤣

• Mun vartalo muistuttaa näiden herrojen vartaloita. Filatov ja Karas, partanaama ja kaljupää. :D

Ei niin kaunis, mutta hauskan näköinen.

https://youtu.be/cx4FE3Nnbnc

• Anonyymi

Jäikö aivosi narikkaan? Entä pallisi?

• Kyllä selkäranka silti kasassa pitää☝️

• Anonyymi

Omg!! Hyvä kun kerroit, en olis itse hoksannut😱😱. Kerran yks naislääkäri, tunnusteltuaan mun vatsan aluetta, totesi ett on hyvät vatsalihakset. Mun ilme olis ollut varmasti näkemisen arvoinen. Hyvät lihakset, hyvässä piilossa😂😂.

• Anonyymi

Iik voi apuaa hirveää. Me kuollaan kaikki 😃

• Anonyymi

Onkohan tämä se, joka on haukkunut täällä jo jonkun hampaat, ohuet hiukset ja muun yleisen rumuuden. Miksi ihmeessä joku jaksaa nähdä noin paljon vaivaa jonkun omasta mielestään vastenmielisen ihmisen vuoksi.

• Voi hyvinkin olla. Mutta sitähän sanotaan, että rakkaudesta se hevonenkin potkii. Tiedä häntä pitääkö sitten paikkansa.

• Anonyymi

Itsestä kertoo👽

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      132
      3029
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      271
      2688
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1708
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      209
      1675
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1572
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1239
    7. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      45
      1228
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1202
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      305
      1063
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1022
    Aihe