Kenelle palstalaiselle

Anonyymi

Haluaisit antaa jaxuhalin?

-flowersreally-

53

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Välikselle ja voiko käydä niin-ätmille pataanvedon jälkeen.

• Anonyymi

Höh! Ihan parhaita viinamiehen ohella!

• Anonyymi

Heppamattilan Jaanaa elikkäs Jazulia voin jaxuhalia kun sillä on niin vaikiaa

• Anonyymi

Vuodesta toiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Vuodesta toiseen.

Heh. :D

Ylitulkintaa.

• Itselleni *kyynel* :p

• Anonyymi

Ylettääkö kädet ympärille?

• Anonyymi kirjoitti:

Ylettääkö kädet ympärille?

Hyvin ylettää :D

• Anonyymi

Disselle ja Janille. Haluaisivat niin kovasti keskustella syvällisiä, mutta kapasiteettinsa ei riitä.

-flowersreally-

• Anonyymi

Wuppis eli mummu69 on samaa maata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wuppis eli mummu69 on samaa maata.

Wuu on ihan Tiina Jylhän näköinen.

• No parempi silti yrittää, kun olla yrittämättä.

• Anonyymi

Disselle kun se ei vieläkään yli nelikymppisenä tiedä mitä haluaa. Vajaa pari päivää sitten ei halunnut mitään naista, eilen halusi jo feministin ja mitä haluaakaan tänään?
        Viikon päästä haluaa miehen. Jaksuhalit.

• Anonyymi kirjoitti:

Disselle kun se ei vieläkään yli nelikymppisenä tiedä mitä haluaa. Vajaa pari päivää sitten ei halunnut mitään naista, eilen halusi jo feministin ja mitä haluaakaan tänään?

Mieltä saa muuttaa, niin naisetkin tekee.

• Anonyymi kirjoitti:

Saa toki antaa, aina jaxuhalit sopii, mutta toi syy ei oikeen ole riittävä.
        En ole vieläkään ketään naista etsimässä ja muutenkin vain mietin ääneen. Tiedätkös, että se on juurikin keskustelusivujen idea... keskustella.

Ehkä minun pitäisi antaa tämän tosiasian sinulle kertomisen jälkeen oikein kunnon jaxuhalit... tämä ei olekaan treffisivusto. 😬

• Anonyymi

Samaa mieltä tässä. Ja myös kaikille niille, jotka yrittävät papukaijoina profiloitua älykköinä. Jaxuhalit vaan heillekin. Ehkä he joskus saavuttavat tavoitteensa. Silloin kun älykkyys on kuollut sukupuuttoon.. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä tässä. Ja myös kaikille niille, jotka yrittävät papukaijoina profiloitua älykköinä. Jaxuhalit vaan heillekin. Ehkä he joskus saavuttavat tavoitteensa. Silloin kun älykkyys on kuollut sukupuuttoon.. :D

Genius.Mente, älykäs mieli. Ei täällä muut yritä olla mitään enemmän kun muut.

• J-a-n kirjoitti:

Soon kaikkea muuta kuin älykäs. Se tuli todistettua viimeistään silloin kun se alkoi selittämään mulle mitä logiikka tarkoittaa... ( typerys, jolla ylisuuri ego..persukin) ..

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

Saa toki antaa, aina jaxuhalit sopii, mutta toi syy ei oikeen ole riittävä.
        En ole vieläkään ketään naista etsimässä ja muutenkin vain mietin ääneen. Tiedätkös, että se on juurikin keskustelusivujen idea... keskustella.

Ehkä minun pitäisi antaa tämän tosiasian sinulle kertomisen jälkeen oikein kunnon jaxuhalit... tämä ei olekaan treffisivusto. 😬

Muuten vaan olet treffaillut naisia palstalta ilman merkitystä, aivan.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Tää vainoharhaisuus ja false positive-tunnistamiset on kyllä palstan parhainta antia. Mua on sen sata kertaa epäilty täksi genioksi(nevö höörd-keskusteluista päätellen joku muinainen hahmo-joka taas kertoo korutonta kieltä kuinka kauan ja kuinka tosissaan nää vakkarit on täällä "eläneet") tai mieheksi tai vaikka ja miksi jos joku kommenttini randomkeskusteluun on ollut palstan yleistä tasoa fiksumpi(joka ei paljon effortia vaadi).

Että jaxuhalit vaan teille friikeille ja vilpittömät kiitokset korona-ajan viihteestä. Ootte te.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää vainoharhaisuus ja false positive-tunnistamiset on kyllä palstan parhainta antia. Mua on sen sata kertaa epäilty täksi genioksi(nevö höörd-keskusteluista päätellen joku muinainen hahmo-joka taas kertoo korutonta kieltä kuinka kauan ja kuinka tosissaan nää vakkarit on täällä "eläneet") tai mieheksi tai vaikka ja miksi jos joku kommenttini randomkeskusteluun on ollut palstan yleistä tasoa fiksumpi(joka ei paljon effortia vaadi).

Että jaxuhalit vaan teille friikeille ja vilpittömät kiitokset korona-ajan viihteestä. Ootte te.

PS. Oma lukunsa on nuo tunnepalstojen herkät mimosat jotka on palavasti rakastaneet jotain tyyppiä vuositolkulla, joka kerran meinas törmätä heihin ja pyysi anteeksi silmiin vilkaisten😂

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, mun kommentti ei tarkoittanut että pidän sinua Geniona, vaan viittasin tuohon..

"Ja myös kaikille niille, jotka yrittävät papukaijoina profiloitua älykköinä. Jaxuhalit vaan heillekin."

Ettei muut yritä kuin Genio. Mente tuota älykkönä profiloitumista.

Eli tulkitsit viestini väärin.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Niin, mun kommentti ei tarkoittanut että pidän sinua Geniona, vaan viittasin tuohon..

"Ja myös kaikille niille, jotka yrittävät papukaijoina profiloitua älykköinä. Jaxuhalit vaan heillekin."

Sä olet useassa keskustelussa "tunnistanut" mut täksi genio-hahmoksi honeysugar😘

• Anonyymi kirjoitti:

Sä olet useassa keskustelussa "tunnistanut" mut täksi genio-hahmoksi honeysugar😘

Okei. Mutta nyt en tunnistanut. Nyt vain nostin nimen esiin, koska koen niin kuten totesin. Pusukin oikein?

🙊

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Okei. Mutta nyt en tunnistanut. Nyt vain nostin nimen esiin, koska koen niin kuten totesin. Pusukin oikein?

🙊

Joo silleen ironisesti, niinkuin mafiamiehet ennen hittiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Muuten vaan olet treffaillut naisia palstalta ilman merkitystä, aivan.

Tule tänne, aaaaw, setä halii...🤗

En tiennyt että noin pahalta tuntuu...

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Hilpeimpiä juttuja palstoilla on ollut gentsun yritys profiloitua jonkinlaisena älykkönä 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Hilpeimpiä juttuja palstoilla on ollut gentsun yritys profiloitua jonkinlaisena älykkönä 😂

No khyllä, khyllä. 😅🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Joo silleen ironisesti, niinkuin mafiamiehet ennen hittiä.

Mööh. Aina mua mukiloidaan täällä. ☹️

• J-a-n kirjoitti:

Minusta sinä tarvitse jaxuhalia, joten ole hyvä täältä tulee! :) Toivottavasti jaksat kaiken säryn ja vaivan keskellä - siitä jaksamaishali! Ole hyvä! :)

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Minusta sinä tarvitse jaxuhalia, joten ole hyvä täältä tulee! :) Toivottavasti jaksat kaiken säryn ja vaivan keskellä - siitä jaksamaishali! Ole hyvä! :)

Kiitos, tulee tarpeeseen. 🤗

Välillä meinaa synkistyä, mutta yritän potkia synkkyyden syrjään. Miettiä niitä asioita mitkä on hyvin, silloin kun menee huonosti ja olla hyvillään niistä hyvistä asioista. Niin jaksaa luovia yli niiden heikkojen hetkien. ☺️

• J-a-n kirjoitti:

Kiitos, tulee tarpeeseen. 🤗

Välillä meinaa synkistyä, mutta yritän potkia synkkyyden syrjään. Miettiä niitä asioita mitkä on hyvin, silloin kun menee huonosti ja olla hyvillään niistä hyvistä asioista. Niin jaksaa luovia yli niiden heikkojen hetkien. ☺️

J-a-n: "Välillä meinaa synkistyä, mutta yritän potkia synkkyyden syrjään. Miettiä niitä asioita mitkä on hyvin, silloin kun menee huonosti ja olla hyvillään niistä hyvistä asioista. Niin jaksaa luovia yli niiden heikkojen hetkien. ☺️"

Sinähän olet positiivinen ihminen! :) Hyvää päivänjatkoa. Itse olen myöhään iltaan asti poissa täällä netistä, joten jatkoja! Toivottavasti saat iloa kirjoittelusta.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

J-a-n: "Välillä meinaa synkistyä, mutta yritän potkia synkkyyden syrjään. Miettiä niitä asioita mitkä on hyvin, silloin kun menee huonosti ja olla hyvillään niistä hyvistä asioista. Niin jaksaa luovia yli niiden heikkojen hetkien. ☺️"

Sinähän olet positiivinen ihminen! :) Hyvää päivänjatkoa. Itse olen myöhään iltaan asti poissa täällä netistä, joten jatkoja! Toivottavasti saat iloa kirjoittelusta.

Yritystystä ainakin. 😅

Kiitos, hyvää päivänjatkoa. Käyn kohta päivätirsoille, kipulääke tekee väsymystä. Kirjoittelen sitten taas, kun jaksan. Ajatustenvaihto saa kyllä pirteemmäksi, toimii.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Mietipä ihan rauhassa miksi näin voi olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Mietipä ihan rauhassa miksi näin voi olla.

Emmä viitti, kun ei sillä oikeesti ole väliä. Olen tottunut olemaan hylkiö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kirjoitus 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin 👍

• Anonyymi

Sulle, minuun kohdistuvan pakkomielteesi takia.

-flowersreally-

• Anonyymi

Mistä vatusta ne hormonit on sun mielestä lähtöisin?? Selitäpä vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä vatusta ne hormonit on sun mielestä lähtöisin?? Selitäpä vielä.

Sukupuolirauhasethan niitä tuottaa. Nää rauhaset ei muuten sijaitse aivoissa.-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukupuolirauhasethan niitä tuottaa. Nää rauhaset ei muuten sijaitse aivoissa.-sivusta

True dat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollu sulle esitetty.

Sukurauhasten erityksellä ei tee mitään ilman aivoja. Tarkemmin, hormonien eritystä säädellään sitä kautta niin monimutkaisesti, ettei sitä moni jaksa ymmärtää.

• Anonyymi

Digitarkkailijalle tsemppiä. Kiitos vastavuoroisesta viihteestä.

• Anonyymi

Allulle.

• Mua ei saa halata. Ikuinen turvaväli, kiitos☝️

• Anonyymi

Juttujesi perusteella tuskin kukaan haluaisikaan halata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juttujesi perusteella tuskin kukaan haluaisikaan halata.

Älähän nyt, wuwuw on johdonmukainen eikä pärähtele niinkuin nuo kaksi takahikiän junttia joista toinen on uniikki lumihiutale ja toinen ensimmäinen mies Suomessa joka tunnistaa tunteensa, ja hei!kantaa niistä myös vastuun😂

• Hihih, olen mä antanut vähintäänkin "jaxuhaleja" monellekkin palstalaiselle 🤭

Mut tällä kertaa tällainen etähali lähtee perikselle 🤗 Onhan hän ihan hyvännäköinen nuori mies, fiksu ja hauska tyyppi ja jonain päivänä varmaan ihan maailman ihanin poikaystävä jollekkin naiselle <3

• Anonyymi

Ei sun jaxuhalien perään peris kovin moni taida olla :)

• Anonyymi

Transuille.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3603
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3215
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      445
      2506
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      255
      1559
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1304
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1223
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      141
      1150
    Aihe