Tee niitä ensimmäisiä tekoja

https://www.youtube.com/watch?v=JwvboetyvJA

Ilm. 2:5 Muista siis, mistä olet langennut, ja tee parannus, ja tee niitä ensimmäisiä tekoja; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi ja työnnän sinun lampunjalkasi pois paikaltaan, ellet tee parannusta.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matt.21:41 Biblia (1776) He sanovat hänelle: ne pahat hän pahasti hukuttaa, ja antaa viinämäkensä toisille viinamäen miehille, jotka hänelle antavat hedelmän ajallansa. Matt.21:43 Sentähden sanon minä teille: Jumalan valtakunta pitää teiltä otettaman pois ja annettava pakanoille, jotka sen hedelmän tekee.

      • Anonyymi

        Nämä on sanoja jotka ei mitenkään konkretisoidu lukijalle, jos ette avaa mistä niissä kerrotaan.

        Jumalan valtakunta otettiin juutalaisilta, eli rakentajilta pois, koska he hylkäsivät Jeesuksen, joka on Jumalan valtakunnan ja uskon kulmakivi.

        Jos nykyään hylkää Jeesuksen, niin samalla tavalla tapahtuu myös tänään hänet hylkäävälle. Älä hylkää Jeesusta äläkä hänen evankeliumia.

        Aloittajan kohta kehoittaa tekemään hyviä tekoja ja parannus synneistä, eli niitä hedelmiä mitä Jeesus on käskenyt meidät kaikki tekemään.


      • Anonyymi

        Viinitarha eikä mikään viinamäki. Viiniä viljellään viinirypäleistä tuolla Arabiassa ja etelän maissa. Matt 21. Kompastuskivi toisille pelastus toisille. Juutalaiset ei ottanut vastaan Messiasta eivät tunteneet etsikkoaikaansa . Tuska ahdistus sille joka pahaa tekee juutalaiselle ensin sitten myös kreikkalaiselle. Esikoiskansa hylkäsi kulmakiven. Messias on heille pahennus. Ilosanoma levisi kaikkeen maailmaan pelastukseksi kaikille jotka sen on kuullut ja kuulee.Ei mitään budhahallelujaassa vaan Jeesus messias hallelujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on sanoja jotka ei mitenkään konkretisoidu lukijalle, jos ette avaa mistä niissä kerrotaan.

        Jumalan valtakunta otettiin juutalaisilta, eli rakentajilta pois, koska he hylkäsivät Jeesuksen, joka on Jumalan valtakunnan ja uskon kulmakivi.

        Jos nykyään hylkää Jeesuksen, niin samalla tavalla tapahtuu myös tänään hänet hylkäävälle. Älä hylkää Jeesusta äläkä hänen evankeliumia.

        Aloittajan kohta kehoittaa tekemään hyviä tekoja ja parannus synneistä, eli niitä hedelmiä mitä Jeesus on käskenyt meidät kaikki tekemään.

        Otettiin pois ja yrittävät rakentaa omaa vanhurskautta eikä perustu Jumalan vanhurskauden. Syntien laittaminen elukoiden päälle tai muiden lavastaminen syylliseksi heidän Synteihin on pahuutta ilkeyttä. Galatalaisikirjeet älyttömät galatalaiset yritti itse pelastaa itseään.


    • Anonyymi

      Ensirakkauden kokemusta kukaan ei voi varastaa Joh. 14: 6–7
      Varokoon se, joka viettelee pois elämän tieltä.

      • Anonyymi

        Oletko nyt Aasiassa 2000 vuotta sitten siellä ??? Evankeliumi on kulkenut sieltä tänne asti kiitetään armosta ja suomalaiset sai evankeliumin jo ruotsin aikana kuninkailta katoliselta ajalta että suomalaiset on joutunut vainon ja vihan kohteeksi ruotsin kanssa usein historiassa ja nytkin. Älä käy kristittyjen päälle .


    • Anonyymi

      Matt.3:10 Ja on kirves pantu puitten juurelle; jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis hakataan pois ja heitetään tuleen. Matt.7:19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan heitetään tuleen. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään. Luuk.3:9-11 Jo on myös kirves pantu puitten juurelle; jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis hakataan pois ja heitetään tuleen. Ja kansa kysyi häneltä sanoen: Mitä meidän siis pitää tekemän? Hän vastasi ja sanoi heille: Jolla on kaksi ihokasta, antakoon toisen sille, joka on ilman; ja jolla on ruokaa, tehköön samoin.

      • Anonyymi

        Väärentäjät rikkoo Mooseksen lain.


      • Anonyymi

        Paha hedelmä oli pahan lapset luste ja he lankesivat pois armosta juutalaiset myös Ismail haagar on Egyptin juutalaisia puoliksi esau myös Arabiassa.


    • Anonyymi

      Joh.6:28-29 Niin he sanoivat hänelle: Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme? Jeesus vastasi ja sanoi heille: Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonkä Jumala on lähettänyt.

      • Anonyymi

        Jumalan teko on usko Jeesukseen jonka Jumala lähetti. ( Turha yrittää muuta kuin kertoa muillekin ilosanomaa,).


      • Anonyymi

        Uskotte ristiin naulittuun Jeesukseen se on Jumalan teko tässä joh.6 .


    • Anonyymi

      Jaak.2:19-26 Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat. Muttä tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton? Eikö Aabraham, meidän isämme, tullut vanhurskaaksi teoista, kun vei poikansa Iisakin uhrialtarille? Siinä näet, että usko vaikutti hänen tekojensa- mukana, ja teoista usko tuli täydelliseksi; ja niin toteutui Raamatun sana: Aabraham uskoi Jumalaa, ja se lujettiin hänelle vanhurskaudeksi, ja häntä sanottiin Jumalan ystäväksi. Te näette, että ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta. Eikö samoin myös portto Raanhab tullut vanhurskaaksi toista, kun hän otti lähettiläät luokseen ja päästi heidät toista tietä pois? Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myos usko ilman tekoja on kuollut. (töitä)

      • Anonyymi

        Arabiasta onkin tullut montaa rahab porttoa pyörittää bordelleja.


    • Anonyymi

      Hebr.11:13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja tunnustaneet olevansa vieraita ja muukalaisia maan päällä. Hebr.11:39 Uskon kautta he kulkivat poikki Punaisen meren ikäänkuin kuivalla maalla; jota yrittäessään egyptiläiset hukkuivat. 1Aikak.29:15 Sillä me olemme muukalaisia ja vieraita sinun edessäsi, niinkuin kaikki meidän isämmekin; niinkuin varjo ovat meidän päivämme maan päällä eikä ole, mihin toivonsa panna. Ps.39:13 Kuule minun rukoukseni, Herra, ota korviisi minun huutoni. Älä ole kuuro minun kyyneleilleni; sillä minä olen muukalainen sinun tykönäsi, vieras, niinkuin kaikkki minun isänikin. Ps.119:19 Minä olen muukalainen maan päällä; älä salaa minulta käskyjäsi.

      • Anonyymi

        Sana muukalainen moneen kertaan . On se kauheaa olla muukalainen maan päällä. Ymmärrätkö mitä luet ja kenestä on kysymys .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sana muukalainen moneen kertaan . On se kauheaa olla muukalainen maan päällä. Ymmärrätkö mitä luet ja kenestä on kysymys .

        Juutalaiset kulki muukalaisina maan päällä . Onneksi Jeesus vie perille.


    • Anonyymi

      1Aikak.16:18-19 Hän sanoi: Sinulle minä annan Kanaanin maan, se olkoot teidän perintöosanne. Teitä oli vähäinen joukko, vain harvoja, ja te olitte muukalaisia siellä. Ps.105:1-12 Hän sanoi: Sinulle minä annan Kanaanin maan, se olkoon teidän perintöosanne. Heitä oli vähäinen joukko, vain harvoja, ja he olivat muukalaisia siellä......

      • Anonyymi

        Olitte muukalaisia ja olette myös täällä sillä kanaanin maa on Arabiassa kartalla Siion ja Siinain vuori sekä mesopotania Babylon ja jalden Ur on Arabiassa Egyptissä , siellä on teidän kanaanin maa eikä täällä pohjoisessa. Kristityt asuttaa pohjoista oikeasti ,kristitty on Jumalan poika ja tytär. Menkää nyt sinne kanaanin maahan heti jordanille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitte muukalaisia ja olette myös täällä sillä kanaanin maa on Arabiassa kartalla Siion ja Siinain vuori sekä mesopotania Babylon ja jalden Ur on Arabiassa Egyptissä , siellä on teidän kanaanin maa eikä täällä pohjoisessa. Kristityt asuttaa pohjoista oikeasti ,kristitty on Jumalan poika ja tytär. Menkää nyt sinne kanaanin maahan heti jordanille.

        Suomi ei ole kanaanin maa vaan arabia Israel siinaisiion . Ei täällä. Ei saa varastaa.


    • Anonyymi

      Jer.18:1-6 Sana, joka tuli Jeremialle Herralta ja kuului: Nouse ja mene alas savenvalajan huoneeseen; siellä minä annan sinun kuulla sanani. Niin minä menin alas savenvalajan huoneeseen, ja katso, hän teki työtä pyöränsä ääressä. Ja jos astia, jota hän valmisti, meni pilalle, niinkuin savi voi mennä savenvalajan käsissä, niin hän teki siitä taas toisen astian, miten vain savenvalaja näki parhaaksi tehdä. Sillon tuli minulle tämä Herran sana: Enkö minä voi tehdä teille, te Israelin heimo, niinkuin tekee tuo savenvalaja, sanoo Herra. Katso, niinkuin savi on savenvalajan kädessä, niin te olette minun kädessäni, te Israelin heimo. Jes.45:9 Voi sitä joka riitelee tekijänsä kanssa, saviastia saviastian joukossa - maasta tehtyjä kaikki! Sanooko savi valajallensa: Mitä sinä kelpaat tekemään? Sinun työsi on kädettömän työtä! Room.9:20-21

      • Anonyymi

        Väärentäminen ja syyttäminen on kyllä saatanan tekoa .


      • Anonyymi

        Jeremian kuolema ja Jeremia profetoi Israelille sen synneistä. Juuda oli uskoton aina muissa jumalissa pahaa tekemässä.Kuten Paavali hebreaksi Saul oli niin vihainen Jeesuksen vastustaja tuo Rooman kansalainen juutalainen israelilainen jonka käännytys Jeesukselle onnistui vasta damascon tiellä siellä Arabiassa. Kova on otsa paatunut on sydän. Juutalaisia oli ja on Rooman kansalaisena myös sotilaina eli Italian. Myös kreikan israelilaisia juutalaisia arabeja oli ja on.Kreetan peto ilkeä .....Jeremiasta Jeesukseen on aikaa ....Messias tuli 2020 vuotta sitten eikä enää kuole.


      • Anonyymi

        Vain ✝️kautta voi päästä mihinkään. Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun ✝️ kauttani amen.


    • Anonyymi

      Tee sitten parannus itse . Omista synneistäsi. Niistä joutuu tilille kuolinpäivänä muiden synnit on muiden .

      • Olen jo pelastunut. Minulla on jo ikuisesti kestävä elämä.

        Pelastumisesta on liikkeellä monenlaista harhaoppia. Monet vale-kristityt opettavat täysin avoimesti väärää evankeliumia, jonka mukaan ihmisen on käännyttävä synneistään pelastuakseen. Heidän kavalan toimintansa seurauksena jotkut aidot kristitytkin saattavat alkaa vahingossa käyttämään/levittämään tälläistä terminologiaa, koska he eivät välttämättä aina ymmärrä käyttämiensä sanojen merkitystä. Monet näistä väärinkäsityksistä liittyvät sanaan: parannus.

        Kreikankielinen sana Metanoia (englanniksi repent) tarkoittaa muutosta ajattelussa/uskomuksissa tai toiminnassa. Suomenkielessä tälle sanalle ei ole ollenkaan vastinetta. Suomenkielisissä Raamatuissa se on käännetty ainakin neljäksi eri sanaksi: parannus, mielenmuutos, kääntymys ja katumus. Suomenkieliset vastineet saattavat synnyttää mielikuvan, että pelastuksen eteen pitää tehdä töitä ja kääntyä synneistään. Näin ei kuitenkaan ole.

        Kyseisen sanan merkitys paljastuu Raamatussa aina kontekstista. Sanalla "parannus" voidaan suomenkielisissä Raamatuissa tarkoittaa sekä uskoontuloa että synneistä kääntymistä. Se "parannus" mikä ihmisen on tehtävä pelastuakseen on mielenmuutos/kääntymys. Ihmisen on lakattava uskomasta valheisiin ja kaikki luotto/usko (koskien pelastusta) on laitettava Jeesukseen Kristukseen. Tämä on se parannus mikä pelastaa.


    • Anonyymi

      Päivän Bible . Tutkitaan ensin tätä uuden testamentin kohtaa. Aloitetaan siitä että Jeesus puhuu siinä . Nyt ollaan siis uudessa liitossa se vanha leeviläisyys vanheni Messiaan tultua. Puhdistumisrituaalit eläin uhrit vaihtui Messias sovitukseen. Tuli uusi pappeus kokonaan. Alkoi uusi aikakausi maan päällä ja profetiat täytettiin. Nyt kun ollaan uudessa testamentissa on messias jo tullut ja myös ylösnoussut kuolleista. Aloitetaan siitä mihin aikakauteen tämä kohta liittyy ja kenelle siinä puhuttiin silloin 2021 vuotta sitten. Tutkitaan se ensin.

    • Anonyymi

      Mikä enkeli oli arkkienkeleistä Gabriel joka puhalsi pasuunaa ja mitkä voimat hänellä`

    • Anonyymi

      No siitä vaan tekemään väärentäjä. 2000 vuotta sitten Aasiassa tehty texti.

      • Anonyymi

        Kuka väärensi ja mitä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe