Miehenä on vaikea tutustua toiseen sukupuoleen kun naiset on niin ujoja Suomessa, ja jos alkaa tutustua niin nopeasti keksitään syy ettei se onnistuisi. Tänäänkin kaupassa kävin nuori nainen oli perse pystyssä, mutta kuulokkeet päässä. Ajattelin päässä että miten mä suhun tutustun kun sä et näytä kovin kiinnostuneelta muhun.
Netti deittailukaan kuten tinderi ei suju kun musta tykkää vaa jotkut feministi valaat. Nälkäinen mies joutuu siis valitsemaan maksullista seksiä. Miksi ei?
Miksi suomalaiset on niin hemmetin ujoja?
32
483
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoret BMW-naiset vakoilevat minua :D
Mutta joo kolautin käseivarren jonnekin, joku hiusmurtuma oli, mustelmat tuli sitten jälkeenpäin vasta kun joku pieni viiltävä-kipu luunmurtuma, inhottava mutta paranee jo... inhottava viiltävä kipu olkapään lähellä, ei tiedä missä asennossa pitäisi käsivartta jotta kipu olisi pienin... - Anonyymi
Jos olet kristinuskoon uskova ihminen niin rukoilel joltain tyttö-enkeliltä kuten Gabriel suojelusta niin voi tulla jotain oikean maailman tuollaisia nuoria naisia katsomaan ja vahtimaan perääsi jotta mitään pahaa ei tapahdu sinulle hahhah.
- Anonyymi
Miksi ruotsalaiset miehet ovat niin hemmetin rumia?
- Anonyymi
Ei sun kaltaiseen rumaan jämämieheen kukaan haluakaan tutustua.
- Anonyymi
Miksi kaikki ruotsalaiset miehet ovat niin rumia?
- Anonyymi
Se on varmasti joo ainoastaan ujoudesta kiinni, ettei kaupassa asioidessa kiinnosta alkaa juttusille peppua kuola valuen tuijottavan seksinnälkäisen miehen kanssa.
- Anonyymi
Niin, mutta jospa tuo markettikunkku kokee kaikkien kaupparyhmien asiakkaineen henksuineen olevan häntä varten, niin kyllä sillä elämänsä hankalaksi saa. Omansa nimittäin. Sitten on hyvä kysellä netissä, miksi?!
- Anonyymi
Ehkä se onkin vain ruotsalaisten ja ahlanmaalaistein miestem rummudesta kinni,
- Anonyymi
Suomalaiset tutustuu kun juodaan viinaa baareissa. Miehet on ujoja eikä naiset lähde treffeille jos kadulla kysyy. Viinaa juomalla nainen uskaltaa tutustua mieheen baarissa ja silloin se tutustuminen alkaa ja silloin voi myös pyytää naista treffeille. Raitis mies on myös ujo eikä koskaan tutustu naisiin eikä löydä kumppania.
T viinamies - Anonyymi
tuo suomalainen jurous pisti huvittamaan, kun ruokalassa viikon naapuri pöydässä ollut nainen tuijotti ruoka annostaan kun katselin häneen päin, perjantaina lähdön päätteeksi avasi suunsa ja kysyi olenko fasebookkissa juttelemassa, hämmästyin niin että yhteys tiedot jäi antamatta lopulta,
- Anonyymi
No siis juuri tuotahan mä tarkoitan. Että miten noihin tutustuu kun ne ei itse näytä kiinnostuneelta sinusta. Odotetaan aina kun itse mies tulee juttelemaan, mutta sitten kun mies tuleekin juttelemaan niin annetaan pakit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis juuri tuotahan mä tarkoitan. Että miten noihin tutustuu kun ne ei itse näytä kiinnostuneelta sinusta. Odotetaan aina kun itse mies tulee juttelemaan, mutta sitten kun mies tuleekin juttelemaan niin annetaan pakit.
Kuvitteletko että naiset ruokakaupoissa hengailevat ihan sitä varten, että odottelevat miesten tulevan jututtamaan?
Se että joku ei näytä kiinnostuneelta sinusta johtuu siitä, että hän ei ole kiinnostunut sinusta.
Täällä sosiaalisuus mielletään perheiden ja tuttavien väliseksi. Vieraiden kanssa pitää olla hiljainen ja varautunut.
Jotkut ihmiset ovat kauhean uteliaita ja alkavat heti kättelyssä kysyä missä asut, missä työskentelet, onko lapsia, oletko naimisissa yms. että sellainen karkottaa. Multa on joitakin kertoja kysytty juurikin tuollaisia, vaikka en edes tuntenut koko ihmistä (enkä nyt tarkoita vain miehiä, vaan yleensä sitä, että joku ihminen alkaa juttelemaan vaikka linja-autossa tai ihan vain kadulla, joku jota en ole koskaan ennen edes nähny ja aloittaa heti jollain niin sanotulla henk.kohtaisella kyselyllä). Itse juttelisin mieluiten jonkun ihan tuntemattoman tai puolitutunkin kanssa ihan vain niitä näitä, vaikka säästä, tästä koronasta tai vaikka maailman tapahtumista, musiikista, kirjoista tai televisio-ohjelmista. Mun ei tule heti ensimmäiseksi kysyttyä keneltäkään, että missä asut, opiskeletko, oletko töissä, oletko naimisissa yms. Jotkut luulee, että on syvällinen, jos kysyy edellä mainittuja kysymyksiä heti kättelyssä, mutta sellainen on musta tungettelevaa. Mun henk.koht asiat ei kuulu toisille eikä ainakaan sellaisille joita en edes tunne.
Itse haluan yleensä olla rauhassa, jos menen vaikka jonnekin kahville. Yleensä luen samalla jotain lehteä, vaikka Iltalehti (jos saatavilla kahvilassa), kun juon kahvia ja haluan lukea lehden usein rauhassa.Toki saatan välillä jutella tuntemattomienkin kanssa niitä näiitä, mutta aina en ole juttelutuulella. Jos olen jo päivän aikana jutellut paljon ihmisten kanssa ja olen saavuttanut lakipisteeni juttelun osalta siltä päivältä, niin loppupäivän tahdon yleensä olla ihan rauhassa. Saatan välillä uupua helposti, jos on päivän aikana on ollut paljon tekemistä. Kun tulen kotiin haluan vain esim. kuunnella musiikkia tai vaikka nukkua.
- Anonyymi
Ovatko suomalaiset keskimäärin ujoja? Ei minun mielestäni.
Joku pieni heikkoitsetuntoisten ryhmä on varmasti pidättyväinen, mutta kokemukseni mukaan suomalaiset ottavat kontaktia ja keskustelevat melko vapautuneesti.- Anonyymi
Ei se mainostettu suomalainen hiljaisuus kyllä ujoutta ole. Lähinnä maan tapa ettei suuna päänä hölötetä turhia tuntemattomille.
Toki jos lähestyy naisia silmät kiiluen ja takalistoa tuijotellen ruokakaupassa, niin ei ihme että on aika hyytävä vastaanotto tiedossa. Jännä kun eivät naiset ruokaostoksilla osoita kiinnostustaan hyllyjen välissä vaaniviin äijiin.
- Anonyymi
riippuu myös naisen ijästä nuori voi olla otettu kiinnostavasta katseesta kun taas keski ikäinen passiviinen ole niinkään kiinnostunut uusista tuttavuuksista niin tuntee olonsa kiusaantuneeksi kaupassa,
- Anonyymi
Niin, harvemmin ketään ihmistä - miestä tahi naista - häiritsee itseään kiinnostavan ihmisen katse. Taas ne katselijat, joista ei itse ole kiinnostunut, voivat helposti ahdistaa tai ärsyttää.
Palstaprinssit ovat tehneet selväksi, että nuorten ja nättien tyttöjen katseet ovat tervetulleita. Kun taas vanhempien ja vähemmän nättien naisten katseet etovat.
- Anonyymi
Kiinnostavia ihmisiä kannattaa lähestyä ulkona, kaupassa jne.
Torjumisen voi tehdä myös kohteliaasti eikä nolata rohkeaa ihmistä.
Ei niitä tapaamispaikkoja ole paljon nyt korona-aikana ja kaikki eivät halua nettideittejä.- Anonyymi
Useimmiten kohtelias, epätoivottu lähestyminen torjutaan kohteliaasti. Kun taas epäkohtelias, epätoivottu lähestyminen herkästi torjutaan tylymmin.
Toki moukkia maailmassa riittää, joku saattaa reagoida kohteliaaseenkin lähestymiseen tylysti. Ikinä ei voi tietää mitä toiset käyvät läpi - esim juuri koiransa lopettanut ihminen tuskin jaksaa lässyttää treffeille pyytävän kohteliaankaan ihmisen kanssa joutavia, kun mieli on mustana surusta.
Kannattaa muistaa ettei toisen tilannetta voi ulkoapäin tietää. Käytöstavat eivät toki mitään maksa, mutta eivät tuntemattomat ole myöskään kenellekään velkaa small-talkia.
- Anonyymi
Nolous on tärkeä seikka, yllättävän tärkeä. Aloitus ei kovin isosti kornimpi voisi olla.
- Anonyymi
Mies ja nainen tutustuvat silloin kun juodaan viinaa yökerhossa.
Yökerhossa biletettäessä ei olla ujoja kun on juotu tarpeeksi viinaa.
Raitis mies on ujo eikä tapaa naisia.
t. viinamies Minä ujostelen kauniina pitämiäni naisia 😊
- Anonyymi
Aloittajan mielestä ujous tarkoittaa, ettei uskalla lähestyä naisia.
Niinhän se on, ei naisia uskalla lähestyä ja lähestyminen on täysin turhaa, kun ei naiset piittaa miehestä, joka lähestyy, vaan nainen kollegisoituu, että sellainen mies on naisten ahdistelija.- Anonyymi
Epätoivotun ihmisen tekemät lähestymiset ovat niin naisille kuin miehillekin ahdistavia tilanteita. Jos heteromiehiä tulisi puolta suurempikokoisemmat homomiehet joka puolella jututtamaan, niin ymmärtäisivät naisten näkökulman asiaan.
Ja palstalla nousee myös usein esiin se fakta, etteivät palstapojat halua lähestymisiä kaikilta naisilta... Vaan ainoastaan niiltä jotka kokevat viehättäviksi.
Sama se on naisilla. Harvaa haittaa jos omaa silmää miellyttävä mies hymyilee ja iskee silmää. Jos taas silmänvilkuttaja ei itseä miellytä, niin tilanne ei olekaan enää mukava vaan kiusallinen.
- Anonyymi
Ujoja? Tulkitset päin hittoa. Se, ettei huvita tutustua, ei ole ujoutta.
- Anonyymi
Suomessa ujoisu on sitää että pitää juopotella jotta voi tutustua naisiin tai miehiin. Ei sillä väliä oletk nainen tai mies, mies on kuitenkin aina se jonka tehtävä on tehdä aloite joten sama se tekeekö sen kännissä. Mies tekee aloitten ja tutustuu naiseen. Nainen ei tee aloitetta ellet ole komea mies.
- Anonyymi
Ihan varmaan noin . Mies on se jonka varaan tehdöä aloite eikä naisen tarvii tehdäö mitään tutustumisen eteen. Mies aina tekee aloitteen se on varma ja nainen on se joka valitsee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmaan noin . Mies on se jonka varaan tehdöä aloite eikä naisen tarvii tehdäö mitään tutustumisen eteen. Mies aina tekee aloitteen se on varma ja nainen on se joka valitsee..
Ei ole mikään pakko tehdä aloitteita. MGTOW ja elämä hymyilee!
- Anonyymi
Miehet ei juo viinaa eivätkä käy baareissa joten eiät pääse naisten lähelle eikä alotteita tule. Miesten pitää alkaa juomaan viinaa ja mennä baariin jotta pääsevät naisiin lähestymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3194113BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho72538Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3132536- 692240
- 791871
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4101627MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311419Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2101265Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku221228"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341192