Kun näyttää siltä, että suomalaisia miehiä pelottaa ihan hirveästi ihan kaikki mikä liittyy naisiin.
Pikkuressukoita niin pelottaa, että jos joku nainen tykkääkin heistä, että onko tässä nyt edes tunnettu niin kauaa, että syvemmät tunteet voisi olla mahdollisia, huhhuh mitäköhän tuo hullu nainen haluaa? (ja tämä "ei tarpeeksi kauan" tuntuu olevan mikä tahansa alle 10v. tunteminen)
Ja pikkuisia pelottaa niin hirveästi, että vallan vapautensa menettävät (tätä en edes ymmärrä, koska miten? Ei kaikki naiset ole jotain hulluja jotka jonkin "tasa arvon" huumassa vaativat miestä vaikka pysymään kotona, tai siellä tai täällä "koska nainen nyt vaan haluaa ja pyytää ja herrasmiehen on pakko ju.malauta tehdä juuri niin. Eikä naisen kuulu heittää miehen harrastuksia pihalle miehen elämästä tai muutakaan.)
Ja muuten vain niitä ahdistaa, vaikka sitten vain se, että niitä naisia on "niin paljon", varsinkin näin nykyään kun netin kautta voi tutustua koko maailman ihmisiin jos jaksaa ja haluaa.
Miesten mielestä on ihan ok antaa passiivisaggressiivisesti "turpaan" sille naiselle, joka on ensin ollut hänestä ihan mukava tai enemmän, kun ei uskalla puhua tunteistaan, ja kun pelkää "konfliktia" joka pienen suomalaismiehen mielestä vaanii kulman takana koko ajan. Ei ymmärretä, että itseasiassa se konflikti voisi tulla niistä valheista, tekosyistä ja viivyttelystä. Jos ymmärretään, niin sehän on täysin tietoinen päätös olla julma toista kohtaan ilman suoraa väkivaltaa ja uhkailua jne.
Tämän avautumisen kirjoitin, koska eräs mies on vuosia jutellut mulle ihan ystävällisesti, mutta vähäsen ollut passiivisaggressiivinen, jota en tajunnut edes ennenkuin termiin törmäsin muutama päivä sitten. Mietin mitä tehdä, kun tiedän ja tajuan toisen ihmisen ihanan, hellän ja herkänkin puolen ja hänen hätänsäkin (ja tuntuu pahalta tuntea mitään negatiivista kun tiedän kuitenkin että hän kärsii :( Jospa löytäisin tavan kommunikoida hänen kanssaan oikein), mutta hajoan kun hän viivyttelee asioita joita on luvannut, koska pelkää vain niin kovasti? Kuinka mä jaksan tätä? Ja musta on yleenssä pidetty, koska olen ollut normaalisti kiltti, kohtelias, kärsivällinen, kuuntelen ja tarvittaessa autan, jaan omastani (rahoistani ja ajastani) muille jos tarvitsee (älkääkä nyt luulko että sitä noin vain teen), enkä riitele tai tappele ainakaan turhasta (olen kuullut kun naiset riitelevät kumppaniensa kanssa ihan mistä vain, vaikka siitä mitä saa sanoa ja miten, ja muutenkin menettävän hermonsa vaikka kun ei löydy parkkipaikkaa tarpeeksi läheltä vaikka kun mennään huvipuistoon. Hirveä räpätys [nainen itse ei ollut kuskina] ja kumppaninsa meinasi jo lähteä kävellen kohteeseen.)
Tämä passiivisaggressiivinen mies on itse toivonut että jaksan häntä kuitenkin (emme ole suhteessa tai semmoista kuitenkaan)
Mutta myös muualla, ja tällä palstalla, on tullut selväksi miten suomalaisia miehiä pelottaa suhde naiseen.
(googlesta voi lukea kuinka passiivisaggressiivinen henkilö toimii ja kuinka se hajottaa toista osapuolta, itse googlasin englanniksi, en tiedä edes vielä mitä suomeksi löytyy mutta eiköhän samat löydy)
Kun suomalaisia miehiä pelottaa ihan kaikki naisiin liittyvä.
58
<50
Vastaukset
No jopas oli pitkä kommentti. Tiedän mistä kirjoitat, minäkin paheksun tätä pleikkari sukupolvea. Ovat meidän miesten maineen pilanneet lopullisesti.
Missä hemmetin välissä nuo kaiken ilmaiseksi saaaneet vässykät tulivat noin itseriittoisiksi pelleiksi? Toivon, että elämä kouluttaa heistä vielä miehiä.
Nyt vain uhotaan, jos jokin asia ei miellytä, mutta asian eteen ei tehdä mitään, eikä varsinkaan katsota peiliin.
Jos tuollainen vässykkä joutuisi taistelemaan esim. kanssani, niin ei olisi epäilystäkään kumpi olisi hiiri ja kumpi kissa. Siinä ei enään virtuaalinen Duke auttaisi yhtään.
Mielestäni äiskät ovat nuo poikansa lellineet pilalle, koska meidän Elias on niin viisas...
Helvetti, jos vastoinkäymisiä ei ole, niin se kostautuu myöhemmällä iällä. Itse en vielä 40 ollut tarpeeksi oppinut, mutta maksan siitä loppuelämäni.
Silti paheksun nykyisiä fantasiamaailmassa eläviä kosseja. Niin ja tietysti sitä palstan pihlajakarkkia. Asiat nyt todellisuudessa ei aina pyöri itsensä ympärillä.
Taisi vastauksestani tulla aikamoinen purkaus. Anteeksi.- Anonyymi
Muuten hyvä, mutta jos äidit lellii, niin isät jättää kasvattamatta. Isältähän se miehen malli otetaan!
Te keski-ikäiset olette pahimpia. Ette mitään Miehiä, vaan itsekkäitä pikkupoikia. Ette ole tottuneet jakamaan tai olemaan muiden kanssa. Kaikki pitää saada itselle.
- Anonyymi
Onneksi Suomessa on muslimi-ja afrikkalaismiehiä, jolloin ei tarvitse sietää surkeita suomalaismiehiä.
- Anonyymi
Moniahan kiinnostaa parisuhde tai parikin. Sinkkujakin on paljon. Omalla kohdallani naiset ovat vähän kuin puusta pudonneet kävyt, jos vertaus ei auennut, niin merkityksettömiä. Olen siis kasvanut parisuhdetarpeen ohi, eivätkä naiset herätä kiinnostusta, enää. Ovathan naisetkin saaneet nauttia nykyaikaisesta vapaudesta varsinkin viime vuosikymmeninä, kun elämästä on tullut feminististä ihmissuhdeshoppailua sinkut-sarjan hengessä.
- Anonyymi
Koko kirjoituksestasi huokuu, että naiset kyllä kiinnostaa, mutta kun ei flaksi käy, niin turvaudut helppoon: en olisi huolinutkaan.
Oikeasti riippumaton ja tyytyväinen mies ei naisista mölise.
- Anonyymi
ollaan sentään muututtu kalja-maha köriläistä pikku miehiksi,vois naiset vähän kehastakkin ei se helposti ole käynny. tv.pikku-mies
- Anonyymi
Naiset haluaa jännämiehiä.
- Anonyymi
Miehet ei uskalla naisia tavata eikä baareissa juoda viinaa jos vaikka nainen katsoo päin niin ujo mies juoksee karkuun.
t viinamies- Anonyymi
Nyt ei ollut ikkunaruutujen takana tyttöjä vaanimaswa, monesti on. tuijottavat silmät ruudun takana kun siirtää verhot pois ikkunan edestä, oikein jättinaama jos olisi kuin kauhuelokuvasta.
- Anonyymi
Tytöt ovat pelottavia esineitä, kuin jonkun kauhyelokuvan liikkuva nukke.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Liikkuva nukke Chucky kauhuelokuvasta, aina yöllä hiipii. Pikkari eli pikkuveli alkoi harrastamaan iltapuhteinaan robotiikkaa arduino niillä valmiilla alustoilla... niin pitääpä ehdottaa hänelle että tee tuollainen liikkuva nukkerobotti.
- Anonyymi
Toiviaisnaisia etenkin.
- Anonyymi
Mutta jos naisia pelottaa yhtä paljon kuin itseäkin? Kumpaa pelottaa enemmän?
- Anonyymi
Oikeasti niin eihän ihmisissä ole mitään pelättävää sinänsä. Tytöissä nyt varmaan kaikista vähiten jos heitä kohtaan on ystävällinen, mutta jos heitä on monia voivat olla voimakkaita.
- Anonyymi
Voi olla myös niin että itseä pelottaa toisten pelottaminen, pelkää jos vahingossa pelottaa toisia.
- Anonyymi
Niin kauan kannattaa "avautua", kun sille on tarvetta. Sen jälkeen voi sulkea sydämensä kaikilta, jotka eivät kohtele sinua juuri niin kuin toivoisit.
Aivan valtavan ihania miehiä (ja naisia) on olemassa, ja toivon että saisit tutustua sellaisiin.
🦄 - Anonyymi
Pelottaa jos itse pelottaa toisia, se pelottaa, pelottaa jos pelottaa.
- Anonyymi
Entä: haluatko tahallisesti pelottaa toisia?
- Anonyymi
Aggressiivisia kannattaa välttellä aina, myös niitä passiivi-sellaisia. Ei todellakaan kannata pitää edes kavereina.
En tiedä ikääsi, mutta tuosta vapauden menettämisen pelosta: Nuorempana hieman "pelkäsin" ikäisiäni naisia. Heillä oli tämä perheenperustamisvietti monilla niin korkea. Oikea sana ei varmaan ole pelko vaan välttely.
En siis halunnut sitoa itseäni naiseen, joka olisi sitouttanut meidät lasten hoitoon ja kasvatukseen ja muuhun siihen liittyvään normisettiin eli elämän paisuttamiseen.- Anonyymi
Minä olen kohta nelikymppinen nainen ja olen aina onnistuneesti vältellyt tilanteita, joissa voisi joutua perheen perustamiseen.
En ole koskaan kokenut tarvettaa sitouttaa itseäni "lasten hoitoon ja kasvatukseen ja muuhun siihen liittyvään normisettiin eli elämän paisuttamiseen".
Eli ei ole aina iästä tai sukupuolesta kiinni tuo välttely. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kohta nelikymppinen nainen ja olen aina onnistuneesti vältellyt tilanteita, joissa voisi joutua perheen perustamiseen.
En ole koskaan kokenut tarvettaa sitouttaa itseäni "lasten hoitoon ja kasvatukseen ja muuhun siihen liittyvään normisettiin eli elämän paisuttamiseen".
Eli ei ole aina iästä tai sukupuolesta kiinni tuo välttely.Sama. Kolmekymppinen nainen ja jokunenkin parisuhde kaatunut siihen, etten ollut muuttamassa mieltäni lasten hankinnan suhteen. Nuo miehet olivat alkuun asenteella "en tiedä haluanko ikinä" mutta se muuttui minun jyrkän EI:n myötä "no mut kyl mä sittenkin haluun joskus". Täytyi sitten päästää lapsista haaveilevat herrat jatkamaan sopivan kohdun etsimistä.
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei ole aina iästä tai sukupuolesta kiinni tuo välttely.Näinhän se menee. Yksilöstähän se on kiinni. Hkl odotan vain uutisia, milloin olen isoisä.😳
Lasta emme silloisen puolison kanssa erityisemmin suunitellut, mutta en kadu sekuntiakaan, mitä vietin aikaa lapsemme kanssa. Taisin olla jopa lellivä isukki.
Kun itselle ostin mönkijän, niin pitihän tenavallekkin ostaa. Tytön mönkijä oli sähkökäyttöinen ja pieni. Kun siinä vähän väliä loppui akku niin tilasin 50cc mönkkärin.
Se oli myös hyvin pieni ja lapsille tarkoitettu. Haimme työkaverin kanssa sen matkahuollon rahtipisteestä. Pakkohan sitä oli sitten kokeilla. On se varmaan ollut näky. Oli siinä sitten kuitenkin säädettävä rajoitin, jotta esikoululainen ei ensimmäiseen puuhun aja voiman kanssa.
Se painoi tosiaan jotain 50Kg ja tehoja 3,5hp. Itselläni streetfighter painoi n.230Kg ja 52hp Höh. Menipä oikein mönkijäjutuiksi. Mikä olikaan alkuperäinen aihe?🤔🤣- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Kolmekymppinen nainen ja jokunenkin parisuhde kaatunut siihen, etten ollut muuttamassa mieltäni lasten hankinnan suhteen. Nuo miehet olivat alkuun asenteella "en tiedä haluanko ikinä" mutta se muuttui minun jyrkän EI:n myötä "no mut kyl mä sittenkin haluun joskus". Täytyi sitten päästää lapsista haaveilevat herrat jatkamaan sopivan kohdun etsimistä.
Joo. Samoja kokemuksia. Ehdoton "ei" muuttuu harvoin "kylläksi".
Ehdottoman "ein" miehiä saa kaivaa kissojen ja koirien kanssa, mutta kyllä niitäkin on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Samoja kokemuksia. Ehdoton "ei" muuttuu harvoin "kylläksi".
Ehdottoman "ein" miehiä saa kaivaa kissojen ja koirien kanssa, mutta kyllä niitäkin on.Minä anonyymi 10:14 löysin vähän vahingossa sellaisen ehdottoman "ein" miehen, kun ei tuolloin ollut haku päällä. Ja jo ensimmäisillä treffeillä sivuttiin aihetta ja miehen mielipide lapsiasiaan nosti hänen - jo valmiiksi korkeita - pisteitä huomattavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä anonyymi 10:14 löysin vähän vahingossa sellaisen ehdottoman "ein" miehen, kun ei tuolloin ollut haku päällä. Ja jo ensimmäisillä treffeillä sivuttiin aihetta ja miehen mielipide lapsiasiaan nosti hänen - jo valmiiksi korkeita - pisteitä huomattavasti.
Joo, pakkohan se on ensimmäisillä treffeillä jo ottaa puheeksi, jotta kumpikaan ei haaskaa toisen aikaa elää sellaista elämää kuin haluaa.
- Anonyymi
Tuollainen voi pelottaa jos on ovi auki jossain omakotitalossa että eipä täällä olekaan ketään kotona, no on joku vahti kun avaat oven, niin huomaat tuijottavisi pistoolin piippua _D
- Anonyymi
Jos toisen pelottaminen pelottaa eli silloin pelkää itse pelottamista eli jos vahingossakin pelottaa toista?
Mutta niin juttu, kun joooh maalaistyttö tulee kaupnkiin,l muuttaa maaseudulta viidakkoon, näin on.Tuli Mikko Alatalo mieleen tuosta. Ehkä hänen syntypäivä uutisoinnin takia. Mutta: Mä maalaispoika oon.. Pistän novitsokkia kainaloon..
Mutta minä olen todistetusti ollut paikalla, kun PK seudulta, oikeastaan ihan stadista mies muutti edesmenneen anopin luokse tänne pohjanmaalle. Muuttoliike ei aina ole yksisuuntainen.
- Anonyymi
Pelottaminen pelottaa.
- Anonyymi
Uuden termin myötäkö loihet lausuman ?
- Anonyymi
Naisten pitäisi nostaa vaatimustasoa ja enemmän keskittyä fiksuihin herrasmiehiin ja vähemmän kaikenmaailman öykkäreihin ja muihin ongelmatapauksiin.
- Anonyymi
Vappupuvut jooh tytöillä voi olla peruukkeja pinkkejä ja platinablondejakin, mutta jooh itse en ole menossa kaupungille katsomaan hauskoja pukuja, pakko levätä, luumurtumajuttuja omista kolaroinneista huoneiston sisällä jotain...
- Anonyymi
Miehet ei ole juoneet viinaa eivätkä käyneet baareissa joten eivät uskalla naisia tavata. Vain viinaa juomalla tulee sosiaaliseksi jotta uskaltaaa naisille jutella. Pitää mennä mukavuusalueen ulkopuolelle ja alkaa käymään baareissa jossa naisia on lähellä ja pitää vaan mennä juttelee, siitä se lähtee jotta naisia voi tavata. Viina on kaiken alusta, jos ei kuo viinaa, ei uskalla naisiin tutustua.
T viinamies - Anonyymi
Ei ongelma ole naiset jotka tykkäisivät, vaan ne jotka eivät tykkää joita on enemmistö jonka osuus naisista lähestyy sataa prosenttia. Heidän tapansa torjua vaihtuu täydellisestä ignooraamisesta vittuilun kautta poken kutsumiseen.
En pelkää hyväksyntää, mutta torjunta tuppaa ahistamaan, ja se on se mitä joutuu lähes yksinomaan kokemaan. - Anonyymi
"Tämän avautumisen kirjoitin, koska eräs mies on vuosia jutellut mulle ihan ystävällisesti, mutta vähäsen ollut passiivisaggressiivinen, "
Aloittaja tekee hienon yleistyksen yhden miehen perusteella.
Itse joudun kokemaan naisilta aktiivisaggressivista torjuntaa ja minulla on sentään näitä esimerkkejä vähän enemmän. Tyyliin "ei kiinnosta", "jatka matkaa", "lähe vetään" jne. kun on vasta moikannut.- Anonyymi
Niinpä, yleistysten tekeminen yhden kokemuksen perusteella on palstaprinssien etuoikeus, sitä ei sovi kenenkään muun tehdä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, yleistysten tekeminen yhden kokemuksen perusteella on palstaprinssien etuoikeus, sitä ei sovi kenenkään muun tehdä!
Kaksi väärää ei tee asiasta oikeaa. Jos yleistysten tekeminen on palstaprinsseiltä typerää toimintaa, on se muidenkin harjoittamana, tai toisinpäin. Vai onko oikeasti niin että kun palstaprinssit yleistävät, he ovat aina väärässä ja kun muut, niin se on silloin ihan täyttä asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi väärää ei tee asiasta oikeaa. Jos yleistysten tekeminen on palstaprinsseiltä typerää toimintaa, on se muidenkin harjoittamana, tai toisinpäin. Vai onko oikeasti niin että kun palstaprinssit yleistävät, he ovat aina väärässä ja kun muut, niin se on silloin ihan täyttä asiaa?
Te palstaprinssit kitisette yleistämisestä kun se on teidän näkemystenne vastaista ja ylistätte yleistämistä kun se on teidän mieleenne.
"Itse joudun kokemaan naisilta aktiivisaggressivista torjuntaa"
Aina ja kaikkialla ne naiset vaan aggressiivisesti torjuu :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te palstaprinssit kitisette yleistämisestä kun se on teidän näkemystenne vastaista ja ylistätte yleistämistä kun se on teidän mieleenne.
"Itse joudun kokemaan naisilta aktiivisaggressivista torjuntaa"
Aina ja kaikkialla ne naiset vaan aggressiivisesti torjuu :("Te palstaprinssit kitisette yleistämisestä kun se on teidän näkemystenne vastaista ja ylistätte yleistämistä kun se on teidän mieleenne."
Joo. Onko se siis väärin vai ei? Jos ei, niin miksi syytät palstaprinssejä? Jos on, niin miten kuvittelet sen sinun sanomanasi olevan jotenkin vakuuttavampaa? Ovatko molemmat oikeassa vai molemmat väärässä?
"Aina ja kaikkialla ne naiset vaan aggressiivisesti torjuu :("
Yritätkö siis väittää että tätä ei tapahdu? Mitätöit kokemukseni? Vaikka monet naiset jopa myöntävät sanovansa pahasti ihan että asiassa ei jää tulkinnanvaraa?
Seuraa iheeseen liittyvistä ketjuista poimittuja kommentteja:
"Kun liian monta ällöä lähentelijää osuu kohdalle, saattaa moodi jäädä päälle kivojenkin kohdalla kun pelkää, ettei pääse eroon"
"Olen nykyisin tyly kaikille miehille, koska niiden taholta on vain valehdeltu, pidetty pilkkana ja käytetty jollain tasolla hyväksi. "
"Naisten tylyyn käytökseen voi olla hyvä syy eikä kukaan omasta mielestään ole sitä ansainnut. ... Ei sitäkään tiedä, mitä se mielestään fiksusti lähestynyt mies on sanonut tai tehnyt. Asia ei ole ihan niin yksinkertainen, että naiset nyt vain ovat koko ajan tylyjä miehille ihan huvikseen."
"Mä arvostan kaikkien miesten lähestymisyrityksiä, paitsi huomattavasti itseäni vanhempien miehien. Niille joskus ärähdän, koska hitto, että täytyy olla jo suoranaisen tyhmä jos luulee, että joku isäni ikäinen mies kiinnostaisi minua."
Ja olen täysin tietoinen että kaksi jälkimmäistä eivät suinkaan varauksettomasti tue näkemyksiäni. Ne ovat silti mukana, koska vaikka ne ovat tavallaan hyväksyttäviä, ovat ne myös ongelmallisia.
Edellinen noista kahdesta on ongelmallinen siksi että ei kai kukaan kuvittele, että kaikki naiset haluaisivat heitä lähestyttävän samalla tavalla? Ja nyt ei puhuta mistään perseen kourimisesta, vaan esimerksi ihan siitä että kannattaako yrittää pöytään missä on naisia. Jos seurue on viettämässä iltaa ilman aikomustakaan ottaa porukkaan ulkopuolisia niin vastaanotto ei ole lämmin. Naiset harvoin edes liikkuvat yksin.
Ja jälkimmäinenkin on vähän epämääräinen. Raja menee ainakin siinä "isän ikäisessä" mutta vaikkei sen ikäinen olisikaan, kuinka paljon vanhempi saa olla ennen kuin on liian vanha ja saa ärähdyksen?
- Anonyymi
No, joo oot nyt sitte jostain syystä valinnu passiivis-agressiivisen, joka sun lisäkses luultavimmin kohdistaa tuota passiivista vastarintaa kaikkiin muihinkin itseensä kohdistuviin sosiaalisiin ja ammatillisiin vaateisiin, elämäntapatyötön ehkäpä? Mahdollisesti johonkin ikiopiskelijan tai muun elämäntaiteilijan valekaapuun pukeutuneena. Mutta perustava hanttiin paneminen elämälle yleensä, joka ilmenee avuttomuutena, itsepäisyytenä, vaativuutenajumittamisena, lykkäämisenä, kateutena, paheksuntana, tarkoituksellisena epäonnistumisena. Henkilön koko olemus huutaa, " en minä pyytänyt tänne syntyä!" Syvälle juurtunut tiedostamaton defenssi, vaikea kitkeä, yleistynyt elämänasenne. Jää vain kysymys, mikä vajavaisuus itsessäsi löytää tuollaisesta luonteesta jotain ammennettavaa, kehittymisen mahdollisuutta. Äärimmäisestä välinpitämättömyydestä siis. Ja monitulkintaisuudesta. Ja sisäisestä kiukusta. Ja siitä, ettei koskaan saa sitä, mitä haluaa. Jotain perverssiä itserankaisua kenties?
Taustalla voi olla muuten kiintymyssuhdeongelmia, opittua käyttäytymistä, hyväksikäyttöä, ylirankaisevia vanhempia, psykoaktiivisia aineita nuorena, ADHD, masennus, bipolaarinen, muut persoonallisuushäiriöt, addiktiot. ...- Anonyymi
"Jää vain kysymys, mikä vajavaisuus itsessäsi löytää tuollaisesta luonteesta jotain ammennettavaa, kehittymisen mahdollisuutta."
Tämä on helppo. Sallinet että vastaan aloittajan puolesta. Jos ei aina oikein ymmärrä vaatia itselleen ihanaa miestä, tuollaisen ikävän kokemuksen jälkeen sitä taatusti oppii itselleen vaatimaan. Monet joita on aina kohdeltu hyvin eivät aina oikein ymmärrä, että maailmassa elää paskiaisiakin.
Miten ihanalta tuntuu ymmärtää, ettei ongelma aina ole itsessä, vaikka kyllä se sielläkin joskus on. Tuntuu ihanalta tutustua ihmisiin, jotka ovat aivan erilaisia kuin aikaisemmat tuttavuudet. Niistä osaa nauttia aivan eri tavalla kuin jos ei tietäisi niiden vastakohdista mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jää vain kysymys, mikä vajavaisuus itsessäsi löytää tuollaisesta luonteesta jotain ammennettavaa, kehittymisen mahdollisuutta."
Tämä on helppo. Sallinet että vastaan aloittajan puolesta. Jos ei aina oikein ymmärrä vaatia itselleen ihanaa miestä, tuollaisen ikävän kokemuksen jälkeen sitä taatusti oppii itselleen vaatimaan. Monet joita on aina kohdeltu hyvin eivät aina oikein ymmärrä, että maailmassa elää paskiaisiakin.
Miten ihanalta tuntuu ymmärtää, ettei ongelma aina ole itsessä, vaikka kyllä se sielläkin joskus on. Tuntuu ihanalta tutustua ihmisiin, jotka ovat aivan erilaisia kuin aikaisemmat tuttavuudet. Niistä osaa nauttia aivan eri tavalla kuin jos ei tietäisi niiden vastakohdista mitään.Aina jaksaa ihmetyttää miksi ihmiset antavat kohdella itseään huonosti.
- Anonyymi
Kierrän kaukaa tuommoiset miehet. Oikeastaan ollut helppoa.
- Anonyymi
Tytötkin pelottavat jo hirviömäoisesti aqutojen kuljettajia vappuisin.
Itse kun olin kaupoissa, niin: aivan välttämättä tarvitsen nyt katkarapuja jäädydettyinä ruoka juttuun, myyjä-nainen sitten etsimään, on niitä josssain jos ei itse pystynyt löytämäänm :D - Anonyymi
Miehii pelottaa just se että pitää sitoutua ja vapaus menee tehdä mitä huvittaa. Ei saa kavereiden kanssa lähtee ryyppäämään viikonloppuisin koska nainen haluaa viettää kaksin aikaa.
- Anonyymi
Miksi mies haluaisi naista lainkaan, jos ei kiinnosta sitoutua ja haluaa vaan mennä ja tehdä miten lystää? Sinkkuna ei tarvitse miettiä moisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mies haluaisi naista lainkaan, jos ei kiinnosta sitoutua ja haluaa vaan mennä ja tehdä miten lystää? Sinkkuna ei tarvitse miettiä moisia.
No vakiosyy. Vakiovako helposti.
- Anonyymi
Hyvä elokuva: 007 Istanbulissa, From Russia With Love :D
- Syö ennenkuin kuolet, 007. - Anonyymi
Kyy-yyllä tuota valtakunnansyyttäjän touhua nähdessä niin käykin.
- Anonyymi
Mitä se keltään on pois jos tuhlaan omia rahojani, omalla työllä ansaittuja. En mitään ole valmiina saanut. Paitsi perintönä suuren määrän tyhjiä viinapulloja. Naiset jos haluatte jotain, niin pyytäkää ja katotaan sitten miten voin auttaa. En voi arvailla, enkä pelkää naisia. mutta nyt on paljon töitä ja nekin pitää hoitaa. Ihme höpötystä että olisin valmiina mitään saanu. Ja pelastakaa lapsille menee ihan huomattava kuukausi lahjotus. Ja jos joku on ongelma niin tulkaa sanoo ja kysyy. En tarkoituksellisesti halua olla kellekään ongelma.
- Anonyymi
Haluan rakastavan ja rehellisen naisen. Alkeellisetkin parisuhdetaidot lasketaan eduksi.
En mielestäni tarvitse narsistia, joka etsii vikoja. En tarvitse taisteluareenaa. En tarvitse pettävää naista. En tarvitse naista joka on naimisissa puhelimensa kanssa.
En halua naista jolle aktiivisuusranneke on tärkeämpi kuin lapsensa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3294392Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3342669- 702311
- 821939
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4421734MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311489Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2161332Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku261309"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341242- 661183