Teitä naisia haittaakos miehen parta suudellessa ja suuseksissä?
Haittaakos miehen parta
24
69
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä miltä miehen kosketus tuntuu.
- Anonyymi
Vain jos puhkaisee sillä vappupallon.
- Anonyymi
Mies haittaa oli se missä vaan!
-vannoutunut vanhapiika- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
:)
Naapurikylästä asti?Varsinkin sieltä!
- Anonyymi
En ole ikinä partasuuta pussannut, mutta kyllä se jo ajatuksen tasolla on yöks.
- Anonyymi
Ootko jotenkin tyhmä 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko jotenkin tyhmä 🙄
Kuinka niin?
- Anonyymi
Parrasta tulee mieleen pultsari.
Hyi helvetti.
- Anonyymi
Jos miehellä on parta, se on pidätettävä outlaw.
- Anonyymi
Parta pitää ajaa heti pois.
- Anonyymi
Minä en aja partaa, koska en ole kelvnnut naiselle parrattomanakaan, jona olen ollut suurimman osan elämästäni, minua eivät naisten mielipiteet määräile siitä, että miehen tulee ajaa parta pois.
Nainen ajakoot hiuksensa pois, jos vaatii miestä parran ajamaan, se on sama asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en aja partaa, koska en ole kelvnnut naiselle parrattomanakaan, jona olen ollut suurimman osan elämästäni, minua eivät naisten mielipiteet määräile siitä, että miehen tulee ajaa parta pois.
Nainen ajakoot hiuksensa pois, jos vaatii miestä parran ajamaan, se on sama asia.No ei ole yhtään sama asia.
- Anonyymi
Kysy suoraan siltä muijalta, jonka kanssa harrastat seksiä.
- Anonyymi
Muija ei tykännyt parransängestä suuseksiä harrastettaessa.
- Anonyymi
Sanoi sängen aiheuttavan finnejä ja ihon punoitusta, yleensä parta ajettu sileäksi mutta tämä oli kertapano.
Hyvin hoidettu ja siisti parta aika ok, mutta hoitamaton parta on pöpöpesäke..
ehdoton turn off.
Joillekin parta sopii kovin hyvin, mutta mieluiten otan parrattoman miehen. En tosin ole aivan ehdoton asiassa.- Anonyymi
Kyllä se haittaa.
- Anonyymi
Minua ei haittaa. Tykkään parran tai sängen kosketuksesta ihollani.
- Anonyymi
parraton mies = nainen
- Anonyymi
Päin vastoin, kutittaa kivasti .... ☺️
- Anonyymi
Miehen parta on aina jaloissa.
- Anonyymi
Haittaa tosiaan yök ei kiitos.
Miehellä ei saa olla mitään karvoja!- Anonyymi
Aha 😂😂😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703