Lapin läänissä on pääkirjoituksessaan taas,kuten kuuluukin, kokoomuksen asialla. Kirjoittaa mukamas, kuin itsestäänselvyydestä, vasemmiston velkapolitiikasta. Erikoisinta jutussa on kotitalousvähennyksen enimmäismäärän korotuksen arvostelu? Käsittääkseni arvostelivat sen pienentämistä taannoin. Koronanhoidossa on hallitus onnistunut, mutta mutta....väärin sammutettu.
Kokoomuksen pää-äänenkannattaja
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lehti on mielestäni aika avoimesti ja yksipuolisesti poliittinen lehti. Lappilaisten äänenkannattajaksi ilmottautuu. Soisin olevan enemmän heikompien ja luonnon puolustaja. Itse olen kaikkien sukujeni kautta satojen vuosien tiedolla niin lappilainen ja "lappalainen", kuin olla saattaa. mutta en ole varma onko ko. lehti minun puolustajani.
- Anonyymi
Vasemmisto hallitus tietysti tekee vasemmistolaista politiikkaa ja siitä jää aina "roskat" muiden korjattavaksi. On kyllä erikoista hallitukselta päättää sopeutustoimista, eli leikkausten aloittamisesta kun hallituskausi on lopuillaan.
Se jos mikä on vastuun pakoilua, mutta tyypillistä vassuille.
Toivottavasti se seuraava hallitus on oikeistolainen, niin pääsevät heti vähentämään maan velkautumista. Tietysti siitä nousee kova parku kurjallistossa, mutta näin se politiikka toimii.- Anonyymi
Tieto lisää tuskaa, mutta ei sitä kannata pelätä. Kannattaa lukea, mtä taloustieteen emeritusprofessorit Pertti Haaparanta ja Matti Tuomala sekä taloustieteilijä Sixten Korkman ovat mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627