Ihastuminen työkaveriin

sihteerikkö

Olen nelikymppinen nainen ja hurrrrrjan ihastunut toisella osastolla työskentelevään 27-vuotiaaseen mieheen. Tuo mies on mielestäni aivan häkellyttävän komea. Töissä on ihana olla, kun vain näkee häntä. Tällaista ihastuksen tunnetta en ole tuntenut sitten teinivuosien. Tapaamme lähes päivittäin, lähinnä ohimennen. Ihastusta on kestänyt jo yli puoli vuotta, kevät vain tekee asian vielä vaikeammaksi.Tahtoisin niin hänet... Ne suklaasilmät, kun hän katsoo minuun hymyillen.. Tummat hiukset, joihin tahtoisin upottaa käteni... Reipas olemus... Mitä ihmettä tekisin? En meinaa pysyä nahoissani...

11

6146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karro

      Vastaus on aika yksinkertainen: juttele hänen kanssaan, mutta varmista, että sinulla on vielä ulospääsytie, jos hän ei olisi kiinnostunutkaan.

      • ei huolta

        ota mäyräkoirä


    • Hangonkeksi

      Enpä haluasi olla hänen pöksyissään kun nelikymppinen huuhkaja tulee lähentelemään.

    • matti

      No niin eipä mitään paniikkia kevättää varmaan, mut eipä mitiä hätiä täytyy saada tunteet vaan molemminpuolisex.

    • Työkaverisi

      En sua purematta niele :) Kiva on suakin katsella, kun nähdään ohimennen. Nooh ikäero on vain lukemia, joten sou vattia ;)

    • luigi

      reginaako olet lueskellut, vain valkoinen ratsu puuttuu...

    • kevätfiilis

      Miten meni? odotan kertomuksen jatko-osaa!

      • Sihteerikkö

        Olen toistaiseksi pitänyt ihastuksen omana tietonani, paitsi mitä nyt maininnut lähimmälle työkaverille että "on se tuo M sitten komea! Oikea silmänilo!" Olen tehnyt hieman tikustakin asiaa ja jutellut hänen kanssaan lähinnä työasioista. Täytyy sanoa, että paremmin silmäpeli pelaa erään toisen miespuolisen, minua hieman vanhemman, työkaverin kanssa.

        Nytkia katselen ihastustani ikkunan läpi hänen käyskennellessään reippaasti toisella osastolla. Olen pöksyt märkänä ja tahtoisin edes nähdä hänet alasti. En uskonut, että tällaisia tunteita vielä voisi tulla.

        En tiedä, onko hänellä tyttöystävää. Sormusta ei ainakaan ole. Minua ei kyllä estäisi mikään. Tuntuu vain, että minulla ei ole mitään mahdollisuuksia herättää hänen kiinnostustaan. Kun saisi edes hetkeksi, vaikka pikaisesti. (Olen ihan kauhea)Olen ollut jo yli 20v. vakituisessa parisuhteessa, enkä yhtään hallitse näitä iskujuttuja. En ymmärrä oikein itseänikään. Tämä ihastus on piinallista ja samalla niin ihanaa. Saisinpa edes suudella ja vähän puristella... Mitä tunteiden paloa. En ole tällaista tuntenut sitten teinivuosien, vaikka on tämä silti hieman erilaista.

        Olen miettinyt jo, että missä hänet voisi tavata vapaa-ajalla. En yhtään tiedä, mitä hän harrastaa. En tiedä, onko hän huomannut kaipaavat katseeni. Ainakin hän vain hymyilee. Olen hirveän huono aloitteentekijä. Ja ehkä vain rikkoisin jotain aloitteellisuudella. Ehkä hän ei halua minua. On niin suuri mahdollisuus pilata kaikki.


      • boy26
        Sihteerikkö kirjoitti:

        Olen toistaiseksi pitänyt ihastuksen omana tietonani, paitsi mitä nyt maininnut lähimmälle työkaverille että "on se tuo M sitten komea! Oikea silmänilo!" Olen tehnyt hieman tikustakin asiaa ja jutellut hänen kanssaan lähinnä työasioista. Täytyy sanoa, että paremmin silmäpeli pelaa erään toisen miespuolisen, minua hieman vanhemman, työkaverin kanssa.

        Nytkia katselen ihastustani ikkunan läpi hänen käyskennellessään reippaasti toisella osastolla. Olen pöksyt märkänä ja tahtoisin edes nähdä hänet alasti. En uskonut, että tällaisia tunteita vielä voisi tulla.

        En tiedä, onko hänellä tyttöystävää. Sormusta ei ainakaan ole. Minua ei kyllä estäisi mikään. Tuntuu vain, että minulla ei ole mitään mahdollisuuksia herättää hänen kiinnostustaan. Kun saisi edes hetkeksi, vaikka pikaisesti. (Olen ihan kauhea)Olen ollut jo yli 20v. vakituisessa parisuhteessa, enkä yhtään hallitse näitä iskujuttuja. En ymmärrä oikein itseänikään. Tämä ihastus on piinallista ja samalla niin ihanaa. Saisinpa edes suudella ja vähän puristella... Mitä tunteiden paloa. En ole tällaista tuntenut sitten teinivuosien, vaikka on tämä silti hieman erilaista.

        Olen miettinyt jo, että missä hänet voisi tavata vapaa-ajalla. En yhtään tiedä, mitä hän harrastaa. En tiedä, onko hän huomannut kaipaavat katseeni. Ainakin hän vain hymyilee. Olen hirveän huono aloitteentekijä. Ja ehkä vain rikkoisin jotain aloitteellisuudella. Ehkä hän ei halua minua. On niin suuri mahdollisuus pilata kaikki.

        mua kattelee muutama työkaveri 40 ... en tiedä mitä niiden päässä liikkuu (en ole selvännäkijä), mutta en pahastuisi jos joku heistä jossain sopivassa tilanteessa nappaisi minua haaruksista kiinni ja "ottaisi ohjat käsiin"


      • sellaistako touhuvat seilla
        boy26 kirjoitti:

        mua kattelee muutama työkaveri 40 ... en tiedä mitä niiden päässä liikkuu (en ole selvännäkijä), mutta en pahastuisi jos joku heistä jossain sopivassa tilanteessa nappaisi minua haaruksista kiinni ja "ottaisi ohjat käsiin"

        tulen heitaa teidat, painimattolla laaaaaaaa.


      • fiiliksissä
        Sihteerikkö kirjoitti:

        Olen toistaiseksi pitänyt ihastuksen omana tietonani, paitsi mitä nyt maininnut lähimmälle työkaverille että "on se tuo M sitten komea! Oikea silmänilo!" Olen tehnyt hieman tikustakin asiaa ja jutellut hänen kanssaan lähinnä työasioista. Täytyy sanoa, että paremmin silmäpeli pelaa erään toisen miespuolisen, minua hieman vanhemman, työkaverin kanssa.

        Nytkia katselen ihastustani ikkunan läpi hänen käyskennellessään reippaasti toisella osastolla. Olen pöksyt märkänä ja tahtoisin edes nähdä hänet alasti. En uskonut, että tällaisia tunteita vielä voisi tulla.

        En tiedä, onko hänellä tyttöystävää. Sormusta ei ainakaan ole. Minua ei kyllä estäisi mikään. Tuntuu vain, että minulla ei ole mitään mahdollisuuksia herättää hänen kiinnostustaan. Kun saisi edes hetkeksi, vaikka pikaisesti. (Olen ihan kauhea)Olen ollut jo yli 20v. vakituisessa parisuhteessa, enkä yhtään hallitse näitä iskujuttuja. En ymmärrä oikein itseänikään. Tämä ihastus on piinallista ja samalla niin ihanaa. Saisinpa edes suudella ja vähän puristella... Mitä tunteiden paloa. En ole tällaista tuntenut sitten teinivuosien, vaikka on tämä silti hieman erilaista.

        Olen miettinyt jo, että missä hänet voisi tavata vapaa-ajalla. En yhtään tiedä, mitä hän harrastaa. En tiedä, onko hän huomannut kaipaavat katseeni. Ainakin hän vain hymyilee. Olen hirveän huono aloitteentekijä. Ja ehkä vain rikkoisin jotain aloitteellisuudella. Ehkä hän ei halua minua. On niin suuri mahdollisuus pilata kaikki.

        Kuulostaa niin tutulta tuo sinun juttusi, aivan kuin olisin sen itse kirjoittanut. Tosin meillä on molemmilla tunteita toisia kohtaan ja ollaan niistä keskusteltukin ja ihmetelty, mitä tää oikein on. Kumpikin seurustelee omalla tahollaan, joten salasta puuhaa tämä meidän juttu. Nyt on tainnut edistyä jo niin pitkälle, että se on menoa nyt! Tarkoituksena ei ole luopua omasta kullasta kummankaan, kunhan vaan pidetään keskenään hauskaa. Elämässä olisi muuten aika tylsää, jos ei olisi jotakin piristävää menossa. En sinänsä hyväksy pettämistä, mutta minkäs teet kun tunteet hallitsee...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe