Tuulivoima tuuliwatti/myrsky energia oy

Anonyymi

Tuuliwatin entinen puuhamies vaikuttaa nyt Myrsky Energia Oy.ssä. Iistä möivät tuulivoimapuiston saksalaiselle sijoitusyhtiölle Aquila jotain ja tuuliwatti lakkautettiin. Nyt Myrsky puuhastelee tuulivoimaa ympärimaata. Onko S ketju tässäkin mukana? Samat kunnallispoliitikot istuvat sryhmän valtuustoissa ja kunnissa päättävissä pöydissä. Kepun ja kokoomuksen ehdokkaita. Eikö heidän pitäisi jäävätä itsensä.

8

6203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turha myöskään haikailla korvausten perään, kun joskus rakennelma puretaan. Siinä vaiheessa pulju on myyty jollekkin yhtiölle joka menee sopivasti nurin ja on maksukyvytön. Nyt vielä löysytetään perintä ulosotto lakeja niin taitaa kunnilta ja omistajilta jäädä rahat saamatta ja roska siivotaan veronmaksajien piikkiin niin kuin aina.

• Anonyymi

Tai vuosien oikeustaistelut niin kuin näiden purkukuntoisten röttelöiden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai vuosien oikeustaistelut niin kuin näiden purkukuntoisten röttelöiden kanssa.

Näitä röttelöitä on joen rannoilla vanhan sillan vieressä ja vojakkalassakin muovit liehuu tuulessa jossain ihme rakennelmassa. Missä on kaupungin viranomaiset?! Kokkokankaalla ja putaalla ympäriämpäri. Kuin Venäjällä konsanaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä röttelöitä on joen rannoilla vanhan sillan vieressä ja vojakkalassakin muovit liehuu tuulessa jossain ihme rakennelmassa. Missä on kaupungin viranomaiset?! Kokkokankaalla ja putaalla ympäriämpäri. Kuin Venäjällä konsanaan.

Se on taidetta, niin kuin se romurauta obeliski möljällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo sillankorvan romutarha on kyllä häpeäksi koko kaupungille ja vielä paraatipaikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo sillankorvan romutarha on kyllä häpeäksi koko kaupungille ja vielä paraatipaikalla.

Kadut on kuin Venäjällä,pääasia että paskataidetta suurella rahalla

• Anonyymi

Myrsky huijaa maanomistajilta nimet sopimuksiin valheella ja viekkaudella. Yrityksellä mitään näyttöjä mutta väittää pystyvänsä miljardiluokan investointeihin. Kuplalta haisee, myyvät maanvuokrasopimukset kiinalaisille ja herrat lähtevät nauttimaan eläkepäiviä jonnekin palmun alle.

• Anonyymi

Business Torniollakin puhumassa tämä Myrsky Energia Oy? Kuinka pitkälle nämä tuulivoima lonkerot tunkeutuu? Eikö vieläkään päättäjät ole viitsineet tutkia asiaa itse. Ei se riitä että haavi auki niellään kaikki sonta mitä myydään. Itse pitää ottaa selvää. Googlettaisivat Myrsky Oy.n ja näkisivät mitä touhutaan/puhutaan. Ei savua ilman tulta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5318
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3792
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3190
    4. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3075
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3055
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      59
      2413
    7. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      148
      1922
    8. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      42
      1889
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1845
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe