Kemissä vaalikähmintää

Anonyymi

Perusjätkä laittoi uuden Puolueettoman Peruskemiläiset nimellä kulkevan valitsijamiesyhdistyksen, selkäänpuukkottaja - kaappari porukan viedessä , kaikkien sääntöjen vastaisesti , mahdollisuuden toimia puolueessa. Nyt mainostavat mairean julkeasti itseään tykö. Toivottavasti sana kiirii ja nämä jäävät näppejään nuolemaan.

20

839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän tuo käytännössä tarkoittaa, eikö paikallisyhdistys ollut aivan heidän itsensä vallassa? Nyt näyttää ehdolla olevan aivan toiset ihmiset. Miksi he eivät aiemmin olleet, karttoivatko ko. toimijoita, vai eikö sinne hyväksytty kunnon kemiläisiä edes jäseniksi, saati ehdolle?

• Anonyymi

ei hyväksytty.........

• Anonyymi

Miksi he eivät osallistuneet edes valuuston kokouksiin moneen kuukauteen, eivätkä ilmoittaneet varavaltuutetuille. Ihmeellistä käytöstä.

• Anonyymi

Jospa persupuolueella ei ollut enää varaa antaa jonkun paikallisen hepun rajoittaa muiden halukkaiden ihmisten toimintaa. Kemi ei sentään ole kunnista pienimpiä. Ei ihan yksityinen, oman perheen ja kavereidensa pulju ole suuren puolueen kannalta kovin kannattava ylläpidettävä. Tarkoitus on saada niitä ääniä, ei pitää yllä jotain kerhotoimintaa. Niin se on joka puolueessa.

• Anonyymi

Hyvä että tulee joku järkevä vaihtoehto laittamaan hommat kuntoon. Kaikki Tauriaisen taakse!

• Anonyymi

Eikö kuntavaaleissa ole pakko olla ehdokkaista mainoskuvat. Irvistääkö ihmisten kuuluisi niissä, vai näyttää kieltä.

• Anonyymi

Jos Kemi halutaan uuteen nousuun, niin kaikki joukolla äänestämään tätä älyä ja kauneutta edustavaa kaksikkoa. Vain heidän avullaan Kemi pelastuu, koska näyttöjä löytyy.

Nimim. Aku Ankalle Kakkukahvit

• Anonyymi

Heh aika hyvin sanottu.

• Anonyymi

Perustakinkääntäjä, Soinin luottomies tippuu pois valtuustosta mutta kukaan ei huomaa kun sitä ei ole siellä juuri nähtykään.

• Anonyymi

Milloin kortti ja vartti tarjoaa torilla kakkukahvit toraenson muistoksi.

• Anonyymi

Miksi pyrkiä jos ei käy kokouksissa, eikä ole muutenkaan tavoitettavissa?
      Sen vielä ymmärtäisi, jos pelkkien kokouspalkkioiden vuoksi on ehdolla.

• Anonyymi

Aikamoisia syytöksiä, ja kun kysytään millä tavalla on selkään uukotettu tai kähmitty, ei mitään vastauksia. Itse te olette puukottaneet meitä perussuomalaisia äänestäneitä halventamalla dempkratiaa. Pohjimmaisena temppuna se kokouksista poissaolo ilmoittamatta varavaltuutetuille mitään.

• Anonyymi

Tietysti tuo on niin läpinäkyvän typerää, että kaikki sen typeryyden ymmärtävät. Kumminkin on halpamaista uusia ehdokkaita kohtaan esittää syytöksiä, mistä ei ole mitään tietoa. Aikuisilta ihmisiltä voisi odottaa jotain, jopa teiltä.

• Anonyymi

Nämä takinkääntäjäpersut on semmosia seteliselkärankaisia joista Vennamon Veikko varoitti. Aiemmin eivät olleet valtuuston kokouksissa ja jatkossa pääsevät vain yleisöön lukemaan Aku Ankkaa.

• Anonyymi

KAIKKI TAURIAISEN TAAKSE!

• Anonyymi

Tallin taaksekko?

• Anonyymi

Kuulostaa liikaa tom of finland touhulta noin niinku mun makuun.

• Anonyymi

Kyllä Herra Perusjätkä on turha jätkä valtuustoon. Talvellinen temppu olla pois monesta valtuuston kokouksesta kun tärkeistä asioista päätettiin on kyllä lapsellisuuden huippu, mitä se sinne taas on pyrkimässä jos homma ei kiinnosta. Jotkut oman porukan suukopukärhämät ja mökötetään eikä anneta edes varamiehelle mahdollisuutta osallistua? Sekö menee valtuustotyöskentelyn edelle?

Älkää äänestäkö tätä, ei sitä kiinnosta kaupungin tärkeät asiat pätkääkään, oma hiekkalaatikko, jossa saa olla pomo, on näköjään paljon tärkeämpää.

• Anonyymi

Hei sehän on vaalit tulossa näköjään, ilmankos täällä netissä taas sanan säilä heiluu... facessa riehuvat perussuomalaiset, täällä kaikki muut.

Mainittu ehdokas on värikäs persoona ja paikallinen julkkis, mutta pysykää nyt edes vähän asiapuolella. Toki mennyttä valtuustoaikaa voi arvioida puolesta ja vastaan, mitä teki tai jätti tekemättä, mutta pysykää asiassa.

Ei sorruta samaan soopaan henkilökohtaisuuksiin menevään loanheittoon kuin mitä mainittu ryhmittymä itse tekee. En äänestänyt enkä äänestä näitä heppuja, mutta kyllä he ovat tärkeitä asioita nostaneet esiin ja hyviä aloitteita pääsääntöisesti tehneet, toki jotkut heidän omien aatteiden mukaisesti höystettynä.

• Anonyymi

Olen itse äänestänyt perussuomalaisia jo yli kymmenen vuoden ajan. Jo edellisissä kuntavaaleissakin emmin, äänestääkö ollenkaan vai ei. Tauriainen on mielestäni nolo tapaus, Nyt sitten kun luin, etteivät nämä ole edes kokouksissa olleet, koin kovin epäoikeudenmukaiseksi, ettei minulla olisi oikeutta äänestää ollenkaan. En mitään Aku Ankka ja kumppanit hönökerholaisille ääntäni anna. No, nyt ei tarvitsekaan. Ongelma ratkaistu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6798
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1208
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1035
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe