Tämän päivän kunniaksi on luvassa jännittävä yllätys

Anonyymi

Rakkauden tunnustus ja mukava yllätys omalle kaivatulle, kannattaa olla rohkea ja yllättää oma kaivattu ja ostaa esimerkiksi kukkia tai jotain muuta mukavaa.

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä idea. Mä ostan mun ludemille suoraan seppeleen nii jo on kumma jos ei hän siitä ylläty.

    • Anonyymi

      Jännittävä yllätys olisi joo kun itse katsot peiliin itseä: kammottava pörröpäää tuijottaa peilistä itseäsi takaisin.

      • Anonyymi

        Teinkö minä eilen jotai väärin kun jos joku muu on vitsi tuulella nii onko se mun syy???? Ei ole. Ja et todellakaan suutu mulle muiden ihmisten sanomisista kun pääasia että minä en itse ole kiinnostunut muista ihmisistä. Sinua minä rakastan ludem.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teinkö minä eilen jotai väärin kun jos joku muu on vitsi tuulella nii onko se mun syy???? Ei ole. Ja et todellakaan suutu mulle muiden ihmisten sanomisista kun pääasia että minä en itse ole kiinnostunut muista ihmisistä. Sinua minä rakastan ludem.

        Takiainen, senkin runkkari, kyllä se niin oli, että sinä olet ollut se vitsi tuulella ehdottelemassa millon mitäkin ja minun kiusaksi. Joten jos nyt vaan katsot sinne peiliin ja sitte tuut tänne kukkien kera ja pyydät anteeksi minulta ja annat mulle kunnon nautinnon niin sitten voin harkita antaa anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takiainen, senkin runkkari, kyllä se niin oli, että sinä olet ollut se vitsi tuulella ehdottelemassa millon mitäkin ja minun kiusaksi. Joten jos nyt vaan katsot sinne peiliin ja sitte tuut tänne kukkien kera ja pyydät anteeksi minulta ja annat mulle kunnon nautinnon niin sitten voin harkita antaa anteeksi.

        Ei, ei tuu onnistuu ludem, mä en mitään kukkia ostele, rahan tuhlausta kun kukkia saa kerättyä ulkona muutenkin. Ja sinä olet se joka pyytää minulta anteeksi ja tuot mulle jotai muuta kuin kukkia.


    • Anonyymi

      Kun minä katson peiliin niin näen kyllä ihan hyvin lesken roolista selvinnyt henkilön että eipähän toi leski rooli ole vielä ehtinyt mennä tunteisiin asti ja sen kunniaksi aion tehdä kesästä todella paljon menoa itselleni etten jää miettimään että olen leski. Minä rakastan kuitenkin mun vaimoa aina

    • Anonyymi

      Tänään on Ruusun päivä. Vie kukkia ystävälle, niin hän ilahtuu.

      • Anonyymi

        En minä mitää kukkia uskalla viedä edes ystävilleni kun sitte mun ikioma rakkaus ludem ei päästä minua viereensä nukkuu nii en mä halua ottaa mitään riskiä että ludem mulle suuttuu


    • Anonyymi

      Jotenkin minusta tuntuu että tämä yllätys jäi tämän aloituksen tasolle?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe