Kysymys otsikossa.
Voiko vanha nuorekas nainen olla ihannenainen?
13
146
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ikäinen nainen on vanha?
- Anonyymi
Hyvä kysymys! Täällä palstoilla nainen, joka on täyttänyt 35-vuotta on jo vanha. Jos itse saan määrittää, niin kyllä vanha nainen on hedelmällisen iän ohittanut nainen. Eli ei ole enää ns.lapsenteko iässä. Vanhuus alkaa minusta tuossa 75-vuotiaana....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys! Täällä palstoilla nainen, joka on täyttänyt 35-vuotta on jo vanha. Jos itse saan määrittää, niin kyllä vanha nainen on hedelmällisen iän ohittanut nainen. Eli ei ole enää ns.lapsenteko iässä. Vanhuus alkaa minusta tuossa 75-vuotiaana....
Palstalla vanha on jo 35 ja täysin kelpaamaton, vaikka tämä ei totta ole.
Vanhuus on alkanut, kun ihminen täyttää 65-vuotta, oli henkilö sitten mies tai nainen.
- Anonyymi
Toivottavasti, jos niin tahdot.
- Anonyymi
Kaunis vastaus 🌹
Kiitos! 🙏
- Anonyymi
Kaikki ihmiset vanhenevat ja kuolevat joskus. Ei mene kauaa kuin se nyt nuori nainen on ensin keski-ikänen ha ja sitten vanha. Jos ihannenainen on vain jokin tietty ikä - ei se itse nainen niin se on pelkkää pintaa kaikki eikä mitään todellista rakkautta.
- Anonyymi
Oman ikäiselleen varmaankin voi olla ihannenainen, tuskin nuoremmille miehille kuitenkaan.
- Anonyymi
Kaikki vanhenevat, sekä miehet että naiset. Ei ole ihanneihmisiä, on vain ihmisiä, jotka kiinnostuvat toisistaan ja parhaimmassa tapauksessa jopa rakastuvat.
Rakkaus on ihana asia ihmiselle, joka uskaltaa rakastaa. Kaikki eivät uskalla, valitettavasti. - Anonyymi
Tottakai ihan paras...
- Anonyymi
Tai mies,kysy presidentti Sauli Niinistöltä-jenni Haukiolta.
- Anonyymi
Ei ainakaan itselleni nuorekas sytytä, siis semmoinen tekeytyminen.. Äh! Nuoret naiset nuorina ja vanhemmat naiset pidän ettäon tätimäinen. Hyvä esimerkki on se telkkarisarja, Pokka pitää-rouva Bukee on niin herkku :P
- Anonyymi
Nuorekas vanhempi nainen voi olla ihannenainen. Riippuu tietenkin siitä, miten kukin määrittelee nuorekkuuden. Mielestäni nuorekkuus on mielentila, sitä että on uskallusta heittäytyä asioihin ja tilanteisiin, halua olla sosiaalinen ja liikkua kodin ulkopuolella. Ei jotenkin ole niin kiinni niissä arjen rutiineissa, ettei voisi niistä irtaantua.
Nuorekkuus ei koostu ulkoisista asioista, kuten vaatteista tai hiuksista.
Itse ainakin ihailen tällaisia vanhempia naisia todella paljon. 🥰 - Anonyymi
Pääasia, että nainen yrittää olla naisellinen eikä ainakaan tehdä itseään sukupuolettomaksi kuten Suomessa usein on tapana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723289
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272343Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311851Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187