Ihmettelin kun kävelin Ylitornion pienellä kylällä.Miten voi olla noin paljon maskeja pihalla.Ettekö osaa laittaa roskiin maskeja? Roskakoreja kuitenkin on kaupojen eteisessä ja kauppojen pihoilla.
Ihmisten välinpitämättömyys
14
777
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu mulle
- Anonyymi
Laittakaa maskit roskiin,linnut nappaavat ne nokkaansa ja pahimmassa tapauksessa kietoutuvat maskissa olevaan kuminauhaan ja kuolevat.
- Anonyymi
Ennen oli kylä-yhdistyksillä siivoustalkoot ,ei olis paha tapa nytkään ?
- Anonyymi
Soon Niiiiin helppoa heittää kaikki auton ikkunasta pihalle ,vanhemmat tekkee,ja läpit perässä
- Anonyymi
Kyllä löytyy kaikkea roskaa, tölkkejä,nuuskarasioita: ihminen on sika
- Anonyymi
Tulvavesi nousi ,nousi myös roskat ,törkeän näköistä ,harmittaa ihmiset
- Anonyymi
Nuista maskeista se riesa tuli ja esim voivat tarttua lintujen jalkoihin ,ajattelematonta toimintaa.
- Anonyymi
Ihminen ei välitä luonnosta eikä eläimistä ! Halutaan tuhota luonto kaivoksilla ja tuulimyllyillä !
- Anonyymi
Maskeja,tupakka-askeja,roskaa,roskaa,törkeää !
- Anonyymi
Kyllä on Kylän varsi muutenki roskanen
- Anonyymi
Maskeille oma roskis s-marketilla ,sinne pitäs osua .
- Anonyymi
Kaupungeissa kerätään roskat .
- Anonyymi
Ne vain saattaa olla nuo maahanmuuttajat jotka ei välitä puhtauesta niin paljo terveisin persu
- Anonyymi
Myös kantasuomalaiset heittelee maskit.Maahanmuuttajat laittavat maskit roskiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903