Milloin viitsii mennä uimaan järveen?

Anonyymi

En tiedä milloin uskallan mennä heittämään talviturkin ilman että vilustun milloin te menette järveen uimaan ensimmäistä kertaa?

9

1548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En lainkaan! Järvivedessä uiminen on irstasta. Kaikenmaailman leviä ja mikrobeja ja eläinten eritteitä. HYHHY, oksettaakin ajatus.

• Anonyymi

Hyh hyh! Uimahallit yms muut uimalat. Siellä pesemättömät genetaalialueet, jalkasilsat yms ihmisten eritteet! Mieluummin järveen taikka mereen, joissa vesi virtaa ja vettä on paljon. Varsinkin saunasta päin ihana pulahtaa, jotkut käyvät avannossa, joten ajankohdan voi itse valita. Ei sieltä flunssaa tuu. Uimaan vaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyh hyh! Uimahallit yms muut uimalat. Siellä pesemättömät genetaalialueet, jalkasilsat yms ihmisten eritteet! Mieluummin järveen taikka mereen, joissa vesi virtaa ja vettä on paljon. Varsinkin saunasta päin ihana pulahtaa, jotkut käyvät avannossa, joten ajankohdan voi itse valita. Ei sieltä flunssaa tuu. Uimaan vaan !

Minä en kyllä maauimaloihin mene ikinä

• Anonyymi

Säätietojen mukaan juhannusaattona vesi on riittävän lämmintä. Ei jäähdy yhtään edes öisin!

• Anonyymi

Milloin voi mennä uimaan luumäkeen

• Anonyymi

Uskokaa korona on huijaus mä en usko koronaa

• Anonyymi

Tämä! On viisaus. Katsotaan sitten parin vuoden päästä kun kaikilla on rokotteet ja vastustuskyky on olematon. T: yks 11.v

• Anonyymi

Menkää juhannuksena uimaan!!!!!

• Anonyymi

Minä en voi menna uimaan koska ihmiset alkavat vittuilee että olen ruma ja läskiplösö, naiset inhoavat mua koska olen ruma ja lihava. Olen 178cm,99kg. Kesä on vain komeille miehille ja isotissi naisille jotka saa kekkuloida bikineissä jotta isomuna miehet saa katsella. Kesä ei ole lihaville kuten minä. Aina joku akka sanoo mulle":ompa paksut polovet"tai "hirveen iso maha!!"

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5570
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1572
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      822
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39