Ei ole ensimmäinen kerta, kun löytyy luunpalanen broilerisuikalerasiasta.
Aika teräviä kanan luut kaikenlisäksi.
Pitääkö kuluttajan tutkia lihat perinpohjin ennen paistamista? Jos tuotanto ei tätä huolellisemmin tee.
Linkistä voitte lukea, muillakin olleen samoja kokemuksia.
Joten tuotannossa pitäisi nyt olla tarkkana. Ottaa tämä asia pian esille.
Kohtalokasta jos esim. pienen lapsen suuhun joutuu tälläisiä luunpalasia. Eikä ole aikuisen suolistollekaan hyväksi.
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/broilerisuikaleissa-luu.1525073/
Varokaa broilerisuikalelihoissa joskus luita seassa
2
4564
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole sattunut kohdalle luita, jos luutonta olen ostanut.
- Anonyymi
Kaikessa teollisesti tehdyssä ruoassa voi piillä ylläreitä ja niin valmistaessa kuin varsinkin syödessä tulee olla varovainen purressa tai hamppilääkäri kiittää laskua kirjoittaessaan.
KIvetön oliivi voikin olla kivellinen ja hammaskalusto ei kiitä varomattoman puraisun jälkeen.
Parempi tehdä sapuska itse mahdollisimman puhtaista raaka-aineista ja tietää mitä syö.
Tämä ei tietenkään tarkoita, että tsikkeni olisi teurastettava itse, mutta jättää ne halvat suikaleet hyllyyn ja ostaa kalliimpaa kokonaista lihaa, jonka suikaloi sitten itse ja ehkä ne sattumat tulevat ilmi paremmin ruoan teon yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614318KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1383032Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452264- 241873
- 911852
- 281586
- 221549
- 1481384
- 321200