Ollaan ostamassa porukalla kaverin synttärilahjaa ja ollaan päädytty kaasugrilliin.. Tänään kiertelin katsastamassa grillejä. Onkos kellään kokemusta Luciferin kaasugrilleistä? Kyseessä oli malli H-2100/3, jossa on valurautaiset polttimet (3 kpl) ja paistopinta-alat (yht. 48,4 cm x 64 cm), ruostumatonta terästä leva kupu ym.. Hintana 299 e (mielestäni suht. hyvä hinta-laatu) Kertokaas mielipiteitänne...
Lucifer -grillit -> kokemuksia
9
23038
Vastaukset
- Teemu
Suosittelisin tuohon hintaluokkaan Landmania jota myös kuulemma Lumex nimellä myydään, ja vähän halvemmalla. Ja Landmanilta ehdottomasti sellainen ikkunallinen malli, ovat selkeesti ruuduttomia tukevampia. Landmania löytyy ainakin Prismoista ja Gigantista ja Lumexia Rautiasta.
Lucifer ei vaikuta yhtä hyvältä, mitä nyt niihin olen kaupoissa nojaillut ;) - ajno
Kaverillani oli Lucifer, joku halvempi malli tosin. Se ei kuitenkaan ollut mielestäni hyvä merkki, lämpö tuli epätasaisesti ja ritilät yms. vaikutti jotenkin huterilta.
- Jampa
Euromarketissa olisi kanta-asiakastarjouksena
Lucifer parilakaasugrilli 249 (ovh 299)
tehoja 10 kW ja kolme poltinta riittääkö??
- Lucifer omistaja
Luciferin kaasugrillit ovat hintaansa nähden huippu grillejä!! iltselläni on 3 polttimoinen ja on toiminut todella hyvin, vaikka vappuna sille oli käyttöä koko päivän, jopa 40 henkeä grillasi!
vähän puhdistusta kaipaa ja taas grillaamaan! - 204568
Ostimme juuri k-raudasta Lucufer Breksia 4, kaasugrillin sivukeittimellä. On hyvä laatuinen, terästä. Katso hinta K-Raudasta.
- Närkästynyt
Ostettu viime syksynä Lucifer kolmen polttimen grilli, käyttöön keväällä ja viisi kertaa griillattu ja lakkasi toimimasta , kaasua ei vain saada polttimelle . Kaasupullo vaihdettu etc. Ostettu Grillikauppa.fi: stä.
Ottaa päähän.- Anonyymi
Tuskin on grillistä kiinni tuleeko kaasu pullosta, aika varmasti vika siinä aina erikseen myytävässä paineensäätimessä joka painetaan pullon päälle, tai käyttäjässä...
- Anonyymi
Sama juttu. Neljä kesää ollut käytössä ja kaasu ei tule yhdellekään polttimolle. On kokeiltu kolmea eri pulloa, kahta eri letkua ja kahta venttiiliä. Paska mikä paska
- Anonyymi
Ei kannata ostaa Lucifer-grilliä se ei kestä kuin kaksi vuotta, jonka jälkeen voit viedä sen romuttamoon. Kahden vuoden jälkeen polttimet ovat palaneet puhki ja muutenkin grillistä tulee epätasaista lämpöä. En suosittele kenellekään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500