olen jo tänä vuonna 16 vuotta täyttävä tyttö,mutta cheerleading alkanut kiinnostaa erityisesti. taustaa on telinevoimistelusta, aerobicista,tenniksestä,uinnista,yleisurheilusta ja nykyään viimeiset pari vuotta on mennyt ratsastellessa. eli urheilu taustaa löytyy... en ihan kuitenkaan enää spagaattia saa,siltakaadot,kärrynpyörät ja muut perusasiat osaan,flikkiä ehdin vain harjoittelemaan. olen melko pienikokoinen n.160cm mutta painan kuitenkin melkein 55 :D olisiko mitään toivoa tulla cheerleaderiksi tai päästä edes kokeilemaan? asun helsingissä onko täällä mitään seuroja mihin tälläinen uuno pääsisi? xD
Vastaukset 2
- ^^...juuli...^^
minäkin olen jo pitkään halunnut cheerleaderiksi mutta en tiedä miten...olen myäs aika pienikokoinen 14v. n.158cm pitkä ja painan n.47kg...
- katiuska
helsinkiläisiä seuroja on ainakin funky team, golden spirit ja hac. kannattaa hakea googlen kautta. itse harrastan funky teamissa toista vuotta (alotin 15v). eli kaikki vaan mukaan, tosi kiva harastus!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.291216Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke581005Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63933- 54883
- 51771
- 65748
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81706Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38678- 82672
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30615