Mistä erottaa huippukokin?

Anonyymi

Huippukokki ei koskaan sekoita samaan salattiin kasviksia ja hedelmiä!

18

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansaa

• Anonyymi

Kokin pomo.

• Anonyymi

Kaikki kokit kuitenkin sekoittavat salaatteihin vihannesten lisäksi marjoja, eli tomaattia.

• Anonyymi

Huippukokit eivät esiinny televisiossa joka hemmetin ruuanlaitto-ohjelmassa.

• Anonyymi

Huippukokki ja julkkiskokki ovat eri maailmasta. Huippukokki tekee hyvää ruokaa ja julkkiskokki on tekevinään. Jos ei julkkiskokki saa hauesta ruodotonta filettä aikaiseksi, niin kannattaa keskittyä vain käsivarsissaan oleviin tatuointeihin.

• Anonyymi

Jyväskylän kokki laittoi zalmonellaa joukkoon, lapsukaisten annoksiin!🤪🤪🤪

• Anonyymi

Eipä muuten laittanut, se salmonella oli jo siellä salaatissa ulkomailta tullessaan.

• Anonyymi

Tomaatti on hedelmä vaikka pitävät kasviksena.
      Kurkkukin on.

• Anonyymi

Myös hedelmä on kasvis.

• Anonyymi

Kokki ei tee salaattia!

• Anonyymi

Eikö suomalaiset ja ulkomaiset TV-kokit ole mielestäsi huippukokkeja vaikka johtaisivat ravintolaa mille myönnetty michelin-tähtiä?

• Anonyymi

Johtaminen ja tekeminen on eri asia, kyllä siellä ravintolassa on tekijät erikseen, johtajat ja omistajat vaan kerää huomion ja kiitoksen. Lisäksi tuo tähti on pienen sisäänlämpiävän joukon pelleilyä, kuka järkevä ihminen odottaa kuukausia jopa vuosia, että saa pienen lusikallisen jotain joka osoitautuu mauttomaksi.
        Nuo tähtiravintolat ovat hifistelyä pahimasta päästä, mutta kai niilläkin on kannattajansa.
        Kövin kerran OLO:ssa ja jos en olisi saanut sinne lahjakorttia (300€) niin en olisi todellakaan maksanut siitä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtaminen ja tekeminen on eri asia, kyllä siellä ravintolassa on tekijät erikseen, johtajat ja omistajat vaan kerää huomion ja kiitoksen. Lisäksi tuo tähti on pienen sisäänlämpiävän joukon pelleilyä, kuka järkevä ihminen odottaa kuukausia jopa vuosia, että saa pienen lusikallisen jotain joka osoitautuu mauttomaksi.
        Nuo tähtiravintolat ovat hifistelyä pahimasta päästä, mutta kai niilläkin on kannattajansa.
        Kövin kerran OLO:ssa ja jos en olisi saanut sinne lahjakorttia (300€) niin en olisi todellakaan maksanut siitä itse.

Aloitus koski kuitenkin huippukokkeja, tavikset sekoittaa myös hedelmät ja muut kasvikset, ei tietenkään ole mitään syytä olla sekoittamatta salaateissa tai missään muussakaan. Monien mielestä ei voi sekoittaa kalaa ja muuta lihaa, mutta sitäkin tehdään, jopa kalakukossa.

• Anonyymi

Huippukokki itkee televiossa korona rajoituksia,siitä tuntee huippukokin.

• Anonyymi

Huippukokit on miehiä, koska miehet on nykyään hellan ja nyrkin välissä 😄

• Anonyymi

Naiset ovat nykyään musunyrkin ja hellan välissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      104
      8706
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6660
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5201
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4367
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe