Onko miehen kanssa seksin harrastaminen vaimon pettämistä? Olen tajunnut liitossa eläessäni olevani bi. Olen aika vaikeassa tilanteessa. Tuntuu, että pää räjähtää, kun kaiken piti olla kunnossa elämässäni ja sitten tulin tällaiseen tilanteeseen.
Onko miehen kanssa seksiä harrastaminen vaimon pettämistä?
5
126
Vastaukset
- Anonyymi
Vain jos olet itse mies.
- Anonyymi
Kaikki mikä kestää päivänvalon,eli asiat mitä ei tarvii piilotella,on ok. YKSINKERTAISTA. JA TOTTA.
- Anonyymi
Kaikille ihmisille tiedoksi,jos ei omat hoksottimet ole kertoneet,YKSINKERTAINEN totuus. Kaikki mikä kestää päivänvalon on oikein,mikä ei on väärin. Eli asiat tuodaan valoon ja otetaan niistä vastuu. Mitä epäselvää ja missä?
Itseläni on suhde naimisissa olevaan mieheen. Hänen vaimonsa hyväksyy miehensä bi puolen ja minut. Suhdetta toiseen naiseen ei hyväksyisi.
Terveisin Viikonloppu-Poika- Anonyymi
Oletko tyhmä? Mitä eroa. Pettäminen on aina pettämistä. Kaikki mikä ei päivänvaloa kestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850