Voiko näistä koskaan tulla mitään?

Anonyymi

Voiko nämä työpaikkaromanssit edes onnistua? Vai käykö helposti niin, että mielikuvitus laukkaa liikaa ja tarina alkaa elää omaa elämäänsä toisen osapuolen päässä?

Itse ihastuin erääseen työpaikallani silloin tällöin käyvään mieheen, mutta tajusin juuri että ei koko asialla ole oikein mitään todellisuuspohjaa. En tunne koko miestä vaan olen ihastunut luomaani mielikuvaan. Harmillista. Mutta hienoa että ymmärsin asian kuitenkin... harmittaa vain, että sitä päästää itsensä ihastumaan ja sitten huomaa että eihän se todellisuus ollutkaan niin.

31

1651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä muutama vuosi sitten roihahti työpaikkaromanssi , tunteet ovat tasoittuneet jo hieman, seksiä harrastamme kun tapaamme. Olemme molemmat varattuja ja saamme tältä 'suhteelta ' sen mitä tarvitsemme.
      Ei ole aikomustakaan erota kummallakaan. Viihdymme toistemme seurassa ja eroottinen lataus on voimakas.

    • Anonyymi

      Sama homma. Sillon ihastuu ihastumisen tunteeseen 😃

    • Anonyymi

      Yksisuuntainen työpaikkaromanssi paras. Mulla sellasia ollu paljon. Saa kuvitella omassa päässään kaiken täydelliseksi. Tosin mulla on ollu aina hyvä mielikuvitus.

      • Anonyymi

        Joo, pään sisällä se ruoho on aina vihreämpää.
        (Google keyboard ehdotti että ruoho on laillista 😂)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, pään sisällä se ruoho on aina vihreämpää.
        (Google keyboard ehdotti että ruoho on laillista 😂)

        😂😂😂

        Joo kyllä yksisuuntainen työpaikkaromanssi on paras, koska siitä ei ole kenellekään haittaa...Paitsi ehkä sittenkin mulle ku oon liian ihastunut 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, pään sisällä se ruoho on aina vihreämpää.
        (Google keyboard ehdotti että ruoho on laillista 😂)

        Hahaha joo. Ja sitä näkee toisen ihan eri valossa mitä todellisuus on. Voi tulla tutustuminen yllätyksenä 😄 Jos niin pääsee käymään. Monesti luo sellaisen unelmakuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂

        Joo kyllä yksisuuntainen työpaikkaromanssi on paras, koska siitä ei ole kenellekään haittaa...Paitsi ehkä sittenkin mulle ku oon liian ihastunut 🤔

        Todella rassaava tunne 😒😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂

        Joo kyllä yksisuuntainen työpaikkaromanssi on paras, koska siitä ei ole kenellekään haittaa...Paitsi ehkä sittenkin mulle ku oon liian ihastunut 🤔

        Olikohan tää mun oma kirjoitus 🤔...Tais olla.

        On kyllä ollu sellasta tunnemyrskyä nää muutama viikko että huh huh. Nyt tyyppi on mitä ilmeisimmin lomalla kun ei ole näkynyt juhannuksen jälkeen. Joten alan itekin rauhoittua. Tosin pari asiaa jäi mietittätyttämään..Onko hänellä jotain sutinaa mun työkaverin kanssa (juu olen mustasukkainen jos on) vai voisko tyyppi olla kuitenkin jotenkin kiinnostunut musta (käyttäytyi oudosti vikana päivänä)..ja JOS olis kiinnostunut musta, niin mitä hittoa sitten tekisin 😳.


    • Anonyymi

      Totta kai voi.

      Typerä ajatuskin, että ihastuminen olisi automaattisesti pielessä jonkun paikan vuoksi.

      Tiedän monia onnistuneita tarinoita työpaikkaromansseista, enkä ole kuullutkaan epäonnistuneista, ellei jotain elokuvia lasketa.

      • Anonyymi

        Katsokaa ettette jää kiinni..
        Meillä yksi uskovaine nain ja kirkkokuorossa oleva mies harrastivat panoa naisen työpöydällä.. Eivät huomanneet kiimassa kun työkamu nainen sattui näkee.
        Ukolle ei käynyt kuinka mut vaimo joutui
        Ukkonsa pellolle potkaisemmaksi


    • Anonyymi

      No eipä kai se työpaikka muita huonompikaan tuossa suhteessa ole, no tietenki kun se päällimmäinen intressi ei ole se seuranhaku, niin voi alkaa ettiin niitä vihjeitä vähän turhan tiuhalla kammalla, ylitulkita siis. Jossain baarissa kun nyt lähestymisen tarkoitusperä melkoisen paljon yksiselitteisempi. Ne tikusta asiaa tekemiseltä näyttävät voi olla joskus ihan aitoja tikkuasioita, ei sen kummempata.

    • Anonyymi

      En suosittele.

      Turhanpäivästä kyttäämistä toisen perään työpaikalla että mitä tekee ja kenen kanssa. Draamaa draamaa.. työkavereiden välit voi mutkistua yms. jatkanko?

      • Anonyymi

        Älä jatka. Olet tylsimys. Terv.nimim:
        Kevättä rinnoissa 😉


      • Anonyymi

        Draamaa kieltämättä vähän havaittavissa vaikka kummempaa ei oo vielä ees ollu eikä tuu olee


    • Anonyymi

      No kyllä mä suhun olen ihastunut, jos olet se eilinen blondi, en vaan tiedä sun nimeä, vaikea etsiä.

    • Anonyymi

      Jos löytää sellaisen ihmisen, joka on harvinaisen oikea sinulle, on vain tyhmää...mahdollisesti jopa haitallista yrittää tukahduttaa tunteitaan jonkun niinkin keinotekoisen syyn vuoksi, kuin se että se löytyy työpaikalta.

      Ehkä jos rakastuu idiootteihin, voi olla kannattavaa etsiä joku toinen idiootti jostain muualta, kuin työpaikalta, mutta useimmat ei rakastu idiootteihin, joten minusta lyhytkin työromanssi on ihana muisto verrattuna siihen kiduttavaan rakkauden kieltämiseen verrattuna.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa.


    • Anonyymi

      Pah, ei noista mitään tule. Minäkään tiennyt, että toinen oli varattu, eikä hän siitä mitään maininnut. Onneksi selvisi asian laita, kun ihan itse näin.
      Työpaikalla on helppoa ilmeisestikin unohtaa se kotona odottava kumppani ja elää muutama tunti vapaan ihmisen elämää?

      • Anonyymi

        Pitääkö siis ottaa töihin mukaan megafoni ja kuuluttaa joka aamu päivän parisuhdestatus että kaikki varmasti tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö siis ottaa töihin mukaan megafoni ja kuuluttaa joka aamu päivän parisuhdestatus että kaikki varmasti tietää?

        Hahaha varmaan xD ihmisillähän ei ole kristallipalloa. Eli minkä sille voi jos ei kaikkea tiedä.


    • Anonyymi

      Juurikin samat fiilikset. Olen nainen myöskin.

      • Anonyymi

        Sama 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama 👍

        Sama täällä 😄♥️


    • Anonyymi

      Tekosyitä.

      Jos töissä ei voisi muka jostain syystä voisi rakastua, ihmiskuntaa ei olisi olemassakaan.

      Ja baarissa alkoholin vaikutuksen alaisenako sitten tulee onnistumisia hyvän parin etsimisessä?

      Just joo!

      Töissä sä näet ihmistä pidemmän aikaa, ja toimit yhdessä erilaisissa ja usein stressaavissakin olosuhteissa. Silloin se ihminen tulee hyvin tutuksi, ja jos selviää monenlaisista tilanteista ja vieläkin tuntuu vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta, on selvää, että ollaan hyvällä pohjalla.

      Aina löytyy muutama katkera tilittäjä, joka on sekoillut kännissä pikkujouluissa väärän tyypin kanssa ja koska molemmat ovat idiootteja, on syntynyt draamaa.

      Mutta asia on eri, kun molemmat ovat tehneet pitkän aikaa yhdessä töitä, eikä kumpikaan ole idiootti. Silloin ei tule draamaa. Näistä onnistumisista ei vain puhuta.

      Mulle yksi työpaikkaromanssi mun elämäni naisen kanssa kiitos!

      • Anonyymi

        Asiaa! 👍


    • Anonyymi

      Joskus voi, joskus aiheuttaa vaan pelkkää päänvaivaa.

    • Anonyymi

      Ihastumisen tunne on tavallaan perseestä. Varsinkin yksipuolinen.

      • Anonyymi

        Niimpä 🤣Kuluttava, väsyttävä ja epätietoinen. Helposti tarttuu pienimpäänkin asiaan.


    • Anonyymi

      Mun työpaikalla on useampi toistaiseksi onnistunut romanssi, 4 paria on avioliitossa ollut jo muutaman vuoden, joku pari yli 10 vuotta.. Yksi pariskunta oli muutaman vuoden avoliitossa, mut ei toiminut pidempään... Varmaan on ollut enemmänkin suhteita, mutta niistä en tiedä..

    • Anonyymi

      Harvemmin

    • Anonyymi

      Kyllä onnistuu! Mulla oli suhde pikkupomon kanssa. Kaksistaan oltiin monta lauantaita ylitöissä. Seksiähän se oli ja tuli työkavereiden tietoon, kun mies ei malttanut pitää näppejä erossa toisten nähden. Asiaa selviteltiin työnantajan toimesta. Kissa-hiiri-leikki jatkui vuosia. Nyt pomo vaihtoi toiseen työpaikkaan, joten yhteydenpito on helpompaa, kun ei tarvitse työnantajaa pelätä. Ollaan edelleen hyvä tiimi vaikka eri työmaalla nykyään ollaankin. Vähän vaatii järkkäämistä, kun asutaan eri paikkakunnilla. Homma rulaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe