Varuskunnan sammakkoriepu

Anonyymi

8

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käärmeentappajako siellä inisee.
      Laita vielä juutuube linkki tekosiin

• Anonyymi

Noup, vaan kun on omia lapsia, paljon nuorempia tosin,
        kiinnostaisi tietää, onko eläinrääkkäys jokin villitys nyt Sodiksessa vaiko vain
        solttujen keskinäistä ilonpitoa.

• Anonyymi

Poromiesten kersat ne siellä harjoottelee sammakoilla, pian siirrytään porojen kidutukseen.

• Anonyymi

Vielä kuvattin ja tuo suunnaton pöljyys jaettiin yleisölle. Täysin tuomittavaa käytöstä, nimet näkösälle.

• Anonyymi

Niila, Aslak ja Petrus.

• Anonyymi

Näin ne Suomen suuret toivot kunnostautuu....

• Anonyymi

Kristityt vs. kristityt? Mutta tuossa sammakkojutussa käsittääkseni on periaatteena ollut se, että se tehtiin, koska kavereille pitää osoittaa olevansa kova jätkä? Menee samaan kuin intiaanien ja alkuasukkaiden meininki vihollisen suhteen, jonka luulis jo jääneen alkukantaisuudessaan omaan aikaansa.
        Siinä tapauksessa voin sanoa sotilaita Suomen toivoksi, jos Venäjän vallattua syystä tai toisesta osan Suomea, eivät pistä kovalla kovaa vastaan. Olen kuullut viisauden tämän suhteen: Suomi on kuin kapakasta tullut humalainen hiiri, joka päättää raiskata kissan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristityt vs. kristityt? Mutta tuossa sammakkojutussa käsittääkseni on periaatteena ollut se, että se tehtiin, koska kavereille pitää osoittaa olevansa kova jätkä? Menee samaan kuin intiaanien ja alkuasukkaiden meininki vihollisen suhteen, jonka luulis jo jääneen alkukantaisuudessaan omaan aikaansa.
        Siinä tapauksessa voin sanoa sotilaita Suomen toivoksi, jos Venäjän vallattua syystä tai toisesta osan Suomea, eivät pistä kovalla kovaa vastaan. Olen kuullut viisauden tämän suhteen: Suomi on kuin kapakasta tullut humalainen hiiri, joka päättää raiskata kissan.

Sota-aika oli eri asia, kun vastustajana oli ateistinen valtio NL, mutta nyt eletään 2000 lukua, ja tilanne on muuttunut. Osat ovat vaihtuneet. Me olemme nyt osa EU:ta, jota voi hyvin verrata Neukkilaan. Siellä oli Neuvostokansalaiset. Täällä on EU kansalaiset. Siellä rahana oli rupla, täällä on euro. Markkaa ei enää ole, ja käskyt tulee Brysselistä, kuten Neukkilassa Moskovasta.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16536047/tietoja-venajan-armeijan-kehityksesta

Moni ei tunne Aleksandr Blok nimistä miestä, mutta hän sanoi: "Tuolla loistaa uuden Amerikan punainen tähti". Se mies kuoli 1921... Mistä hän tiesi...?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe