Näistä emme tiedä, mutta saattaapi olla mahdollista.
Ajattelin tuossa, että mitä jos onnistuinkin taannoin itsemurhayrityksessäni ja sinne jäi kuollut ruumis.
Olen kuitenkin elossa, joten ehkä siirryin itse seuraavaan multiversumiin.
Onhan tämä kuitenkin oudompi kuin se edellinen maailma josta lähdin.
Täällä ihminen voi olla mies tai nainen niin halutessaan ja asiaan uskotaan tosissaan.
Tällaista hullua menoa ei todellisuudessa voisi olla, joten olen vahvasti sen kannalla, että siirryin kuoleman myötä jonkinlaiseen hulluun painajaismaailmaan.
Kuitenkin olen täällä ja kopiot teistä muistakin.
Mahtaakohan täällä olla muita, jotka ajattelevat samoin?
Multiversumit
5
59
Vastaukset
- Anonyymi
On vain yksi universumi. Se mikä rakentuu mielessäni. Elän suljetussa luomisympäristössä kyvyttömänä päästä siitä ulos tai nähdä sen ulkopuolelle. Tunnen olevani olemassa, tunnen olevani tilassa, jossa havaitsen monenlaisia esineitä, asioita ja tapahtumia. Mutta kaikki tämä on kokonaisuudessaan suljetussa luomisympäristössäni syntyvää kokemusta. Voin vain kuvitella mitä sen ulkopuolella on. Vai onko siellä mitään? Onko mieleni ja siinä luodut asiat kaikki mitä on? Olenko yksin? Olenko Luoja, joka menetti muistinsa ja vangiksi tähän illuusioon? Loinko tämän illuusion "Luojan luomasta kaikkeudesta" sekä sen miljardeista ihmisistä yksinäisyyteni lohduksi? Kuka minä olen? Mikä minä olen?
- Anonyymi
No minä olen ainakin aito ja tavallinen ihminen sun mielen ulkopuolella. Et ole siis yksin. Ja aika monet pohtii joskus näitä solipsismi juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä olen ainakin aito ja tavallinen ihminen sun mielen ulkopuolella. Et ole siis yksin. Ja aika monet pohtii joskus näitä solipsismi juttuja.
Olet ainakin aivot tai jotain aivomassamönjää jossakin, johon syötetään impulsseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ainakin aivot tai jotain aivomassamönjää jossakin, johon syötetään impulsseja.
Kenties olet sieni, jolla on hyvin rikas sisäinen kuvitteluelämä, johon kuuluu kaikki maapallosta ja internettiin kirjoittelusta alkaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet 100%sti minun mielessäni syntynyt havainto, kuten on myös kommenttisi. Siksi et ole minun mieleni ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673