Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Multiversumit

Anonyymi

Näistä emme tiedä, mutta saattaapi olla mahdollista.

Ajattelin tuossa, että mitä jos onnistuinkin taannoin itsemurhayrityksessäni ja sinne jäi kuollut ruumis.
Olen kuitenkin elossa, joten ehkä siirryin itse seuraavaan multiversumiin.
Onhan tämä kuitenkin oudompi kuin se edellinen maailma josta lähdin.
Täällä ihminen voi olla mies tai nainen niin halutessaan ja asiaan uskotaan tosissaan.
Tällaista hullua menoa ei todellisuudessa voisi olla, joten olen vahvasti sen kannalla, että siirryin kuoleman myötä jonkinlaiseen hulluun painajaismaailmaan.

Kuitenkin olen täällä ja kopiot teistä muistakin.
Mahtaakohan täällä olla muita, jotka ajattelevat samoin?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On vain yksi universumi. Se mikä rakentuu mielessäni. Elän suljetussa luomisympäristössä kyvyttömänä päästä siitä ulos tai nähdä sen ulkopuolelle. Tunnen olevani olemassa, tunnen olevani tilassa, jossa havaitsen monenlaisia esineitä, asioita ja tapahtumia. Mutta kaikki tämä on kokonaisuudessaan suljetussa luomisympäristössäni syntyvää kokemusta. Voin vain kuvitella mitä sen ulkopuolella on. Vai onko siellä mitään? Onko mieleni ja siinä luodut asiat kaikki mitä on? Olenko yksin? Olenko Luoja, joka menetti muistinsa ja vangiksi tähän illuusioon? Loinko tämän illuusion "Luojan luomasta kaikkeudesta" sekä sen miljardeista ihmisistä yksinäisyyteni lohduksi? Kuka minä olen? Mikä minä olen?

      • Anonyymi

        No minä olen ainakin aito ja tavallinen ihminen sun mielen ulkopuolella. Et ole siis yksin. Ja aika monet pohtii joskus näitä solipsismi juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen ainakin aito ja tavallinen ihminen sun mielen ulkopuolella. Et ole siis yksin. Ja aika monet pohtii joskus näitä solipsismi juttuja.

        Olet ainakin aivot tai jotain aivomassamönjää jossakin, johon syötetään impulsseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ainakin aivot tai jotain aivomassamönjää jossakin, johon syötetään impulsseja.

        Kenties olet sieni, jolla on hyvin rikas sisäinen kuvitteluelämä, johon kuuluu kaikki maapallosta ja internettiin kirjoittelusta alkaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen ainakin aito ja tavallinen ihminen sun mielen ulkopuolella. Et ole siis yksin. Ja aika monet pohtii joskus näitä solipsismi juttuja.

        Olet 100%sti minun mielessäni syntynyt havainto, kuten on myös kommenttisi. Siksi et ole minun mieleni ulkopuolella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe