Halasin naapurin mummoa

Naapurin mummo tuli kysymään, että saako halata minua. On kuulemma halunnut halata, mutta ei ole uskaltanut kysyä. Nappasin sitten mummon oikein kunnon syleilyyn ja laskin pään hänen päätään vasten. Siinä sitten oltiin vähän aikaa, jonka jälkeen mummo jatkoi tyytyväisenä matkaa. Tuli kummallekin hyvä mieli :D

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis ele. Ei ole kummoinen vaiva tehdä noin, mutta merkitsee paljon saajalleen ja antajalleenkin parhaassa tapauksessa. 👍

    • Anonyymi

      Voi minulla tuli hauska muisto tähän liittyen. 🤗

      Yksi aikainen aamu ylitin toria matkalla töihin pari kesää sitten. Vastaan tuli mies, joka reippaasti kysyi onko minulla antaa viittäkymmentä senttiä. Sanoin ettei kyllä taida olla. No mies jatko matkaansa. Laitoin käden taskuun tarkistaakseni ja mulla olikin minun uimakopin panttiraha. Huusin miehelle että odota, mulla on sittenkin. Mies tuli takaisin ja sanoin että saat tämän. Mies oli iloinen ja kysyi että saanko halata. No sanoin että saa, ja halattiin. Jäi kans semmonen iloinen fiilis.

      -fwb-

    • Anonyymi

      Aloittajasta en tiedä mitään mutta yleisesti ottaen yksinäinen mies on usein kuin vanhus. Molemmilla on muistoja mutta tulevaisuus ei välttämättä ole omissa käsissä. On pakko vain elää seuraavaan päivään ja jos se koittaa niin on syytä keittää JUHLAmokka.

      • Surullinen kuvaus, joka on valitettavasti monen kohdalla totta. Siitä alkaa herkästi alkoholin huuruinen alamäki. Sitten ei ole enää millään mitään väliä. Olen nähnyt läheltä.


    • Anonyymi

      Joo, kohteliaisuus jos vieraampi tuollaista ehdottaa, teet hyvän vaikutelman. Joissain töissä tuollaisesta olisi hyötyä, jotku sairaanhoitajat ainaki tekee hirmuempaattisen vaikutelman.

    • Anonyymi

      Mikähän tuossakin oli takana....
      Veitkö mummon lompakon?

      • Oisko yksinäisyys? Mummo ehkä pitää Palstakamusta jollain tavoin muutenkin ihmisenä ja/tai miehenä?


      • Anonyymi

        Mummo vei lompakon, siksi halusi halata. Ehti tutkia kaikki taskut halauksen aikana.


    • Anonyymi

      Mummoilla on tarkka tunnevaisto. Eivät kysy keneltä vaan.

    • Anonyymi

      Hienoa! Pienillä eleillä saa aikaan paljon hyvää🤗💗

    • Anonyymi

      Hienoa sinulta ❤️ Työssäni vähintään olen kätellyt asiakkaat, jotkut pidempiaikaiset halaan.

      Korona aikana tilanne on ollut kummallinen. Ei oikein tiedä miten osoittaa toiselle, että välittää, on tervetullut, jne. Saati kun joutuu pitämään maskia, ei edes hymy näy.

      • Joo, kyllä minäkin pyrin välttämään lähikontaktia koronan takia. Oli kuitenkin sen arvoista, jos nyt tuosta nakki napsahti.


    • Anonyymi

      Mummolla tais olla jo näkö heikentynyt.

      • Eikö rumaa ihmistä saa halata?


    • Olipas kiva juttu.

      Minua ihmetytti kun hammaslääkäri tunnisti ja morjesti minua ensin pohdin tutun näköiset silmät maski kasvoilla kuljetaan eikä nyt työasussa ja minunkin vaatteet on muuttunut ja vauva oli kantoliinassa.

      Äitini vaan huudahti, olipa komea lääkäri. Toivottavasti ei kuullut.😰 kumminkin hammaslääkärillä vieläkin joudun käymään. Ja kiusottelin äitiä että vaan varaamaan aikaa hammaslääkäriin jospa sillekin tulisi.

      Ja sit se vaan sitä henkäili komeutta että sille kelpaisi ja oon vaan- niin jooh.

      Äitini jos saisi noin komealta mieheltä halin varmaan siihen malliin pyörtyisi.

      • Haha. Äideille pitää sallia sen verran. Ja eikös se ole äidin tehtävä nolata lapsensa :D


    • Anonyymi

      Minun luonteeni on sellainen etten halua halata minulle tuntemattomia ihmisiä, enkä missään tapauksessa halua että minulle tuntematon ihminen tulee halaamaan minua.

      • Minä halaan oikeastaan ketä tahansa, joka on siihen vain halukas. Ainut poikkeus on, jos olen hikisenä jossain lenkillä tai on kuuma päivä tms. ettei ole ihan fressi fiilis.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minä halaan oikeastaan ketä tahansa, joka on siihen vain halukas. Ainut poikkeus on, jos olen hikisenä jossain lenkillä tai on kuuma päivä tms. ettei ole ihan fressi fiilis.

        Meitä on niin monen luonteisia täällä maapallolla. Jokaisella oikeus olla omanlaisensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on niin monen luonteisia täällä maapallolla. Jokaisella oikeus olla omanlaisensa.

        Totta. Enkä minä halaa väkisin ketään. Pitää kunnioittaa toisen fiiliksiä.


      • Anonyymi

        Mua kans ahdistanut, kun vieras ihminen on halannut mua, en ole tottunut halailemaan ketään, kotona ei halailtu, joten tuntuu oudolta. Miettii vaan sitten syitä, ett miks kyseinen henkilö halus halata tällästä vanhaa ja rumaakin naista, kun ei ollut mikään pakko edes tehdä sitä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4019
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1218
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1100
    Aihe