Naapurin mummo tuli kysymään, että saako halata minua. On kuulemma halunnut halata, mutta ei ole uskaltanut kysyä. Nappasin sitten mummon oikein kunnon syleilyyn ja laskin pään hänen päätään vasten. Siinä sitten oltiin vähän aikaa, jonka jälkeen mummo jatkoi tyytyväisenä matkaa. Tuli kummallekin hyvä mieli :D
Halasin naapurin mummoa
21
115
Vastaukset
Kaunis ele. Ei ole kummoinen vaiva tehdä noin, mutta merkitsee paljon saajalleen ja antajalleenkin parhaassa tapauksessa. 👍
- Anonyymi
Voi minulla tuli hauska muisto tähän liittyen. 🤗
Yksi aikainen aamu ylitin toria matkalla töihin pari kesää sitten. Vastaan tuli mies, joka reippaasti kysyi onko minulla antaa viittäkymmentä senttiä. Sanoin ettei kyllä taida olla. No mies jatko matkaansa. Laitoin käden taskuun tarkistaakseni ja mulla olikin minun uimakopin panttiraha. Huusin miehelle että odota, mulla on sittenkin. Mies tuli takaisin ja sanoin että saat tämän. Mies oli iloinen ja kysyi että saanko halata. No sanoin että saa, ja halattiin. Jäi kans semmonen iloinen fiilis.
-fwb- - Anonyymi
Aloittajasta en tiedä mitään mutta yleisesti ottaen yksinäinen mies on usein kuin vanhus. Molemmilla on muistoja mutta tulevaisuus ei välttämättä ole omissa käsissä. On pakko vain elää seuraavaan päivään ja jos se koittaa niin on syytä keittää JUHLAmokka.
Surullinen kuvaus, joka on valitettavasti monen kohdalla totta. Siitä alkaa herkästi alkoholin huuruinen alamäki. Sitten ei ole enää millään mitään väliä. Olen nähnyt läheltä.
- Anonyymi
Joo, kohteliaisuus jos vieraampi tuollaista ehdottaa, teet hyvän vaikutelman. Joissain töissä tuollaisesta olisi hyötyä, jotku sairaanhoitajat ainaki tekee hirmuempaattisen vaikutelman.
- Anonyymi
Mikähän tuossakin oli takana....
Veitkö mummon lompakon?Oisko yksinäisyys? Mummo ehkä pitää Palstakamusta jollain tavoin muutenkin ihmisenä ja/tai miehenä?
- Anonyymi
Mummo vei lompakon, siksi halusi halata. Ehti tutkia kaikki taskut halauksen aikana.
- Anonyymi
Mummoilla on tarkka tunnevaisto. Eivät kysy keneltä vaan.
- Anonyymi
Hienoa! Pienillä eleillä saa aikaan paljon hyvää🤗💗
- Anonyymi
Hienoa sinulta ❤️ Työssäni vähintään olen kätellyt asiakkaat, jotkut pidempiaikaiset halaan.
Korona aikana tilanne on ollut kummallinen. Ei oikein tiedä miten osoittaa toiselle, että välittää, on tervetullut, jne. Saati kun joutuu pitämään maskia, ei edes hymy näy.Joo, kyllä minäkin pyrin välttämään lähikontaktia koronan takia. Oli kuitenkin sen arvoista, jos nyt tuosta nakki napsahti.
- Anonyymi
Mummolla tais olla jo näkö heikentynyt.
Olipas kiva juttu.
Minua ihmetytti kun hammaslääkäri tunnisti ja morjesti minua ensin pohdin tutun näköiset silmät maski kasvoilla kuljetaan eikä nyt työasussa ja minunkin vaatteet on muuttunut ja vauva oli kantoliinassa.
Äitini vaan huudahti, olipa komea lääkäri. Toivottavasti ei kuullut.😰 kumminkin hammaslääkärillä vieläkin joudun käymään. Ja kiusottelin äitiä että vaan varaamaan aikaa hammaslääkäriin jospa sillekin tulisi.
Ja sit se vaan sitä henkäili komeutta että sille kelpaisi ja oon vaan- niin jooh.
Äitini jos saisi noin komealta mieheltä halin varmaan siihen malliin pyörtyisi.- Anonyymi
Minun luonteeni on sellainen etten halua halata minulle tuntemattomia ihmisiä, enkä missään tapauksessa halua että minulle tuntematon ihminen tulee halaamaan minua.
Minä halaan oikeastaan ketä tahansa, joka on siihen vain halukas. Ainut poikkeus on, jos olen hikisenä jossain lenkillä tai on kuuma päivä tms. ettei ole ihan fressi fiilis.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Minä halaan oikeastaan ketä tahansa, joka on siihen vain halukas. Ainut poikkeus on, jos olen hikisenä jossain lenkillä tai on kuuma päivä tms. ettei ole ihan fressi fiilis.
Meitä on niin monen luonteisia täällä maapallolla. Jokaisella oikeus olla omanlaisensa.
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on niin monen luonteisia täällä maapallolla. Jokaisella oikeus olla omanlaisensa.
Totta. Enkä minä halaa väkisin ketään. Pitää kunnioittaa toisen fiiliksiä.
- Anonyymi
Mua kans ahdistanut, kun vieras ihminen on halannut mua, en ole tottunut halailemaan ketään, kotona ei halailtu, joten tuntuu oudolta. Miettii vaan sitten syitä, ett miks kyseinen henkilö halus halata tällästä vanhaa ja rumaakin naista, kun ei ollut mikään pakko edes tehdä sitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767