Myyjämies yritti iskeä minua?

Olin ostamassa uutta partakonetta. Siihen tuli sellainen oikein höpönassu myyjämies kyselemään, josko tarvitsisin apua sellaisella geneerisellä Niko Saarinen tyylillä. Sitten kun siihen tuli kaverini viereen, miehen koko olemus muuttui sellaiseksi perinteisen äijän olemukseksi.

Mikäköhän tuossa oikein oli takana? Yrittikö hän iskeä minua, vai aistiko minusta sen että olen itsekin sellainen herkkä taiteilijasielu ja uskalsi siksi olla oma itsensä? Vai luuliko hän kenties minua homoseksuaaliksi?

Oikeastaan olin aika imarreltu tästä tapauksesta, mistä tahansa tuossa nyt sitten olikaan kyse. Hän uskalsi paljastaa itsestään puolen, mitä ei selvästikään kaikille näytä. Ja jos yrittikin iskeä, hän oli ulkonäöllisesti itseäni selkeästi tasokkaampi.

38

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarjosiko ihan nyppykonetta?

    • Heh, sulla on kans kokemuksia.

      Oisit iskenyt silmää. ;)

      • Ei passaa antaa vääriä signaaleja.


      • Olen muutes huomannut jokusen kerran rautakaupassa ja kodinkoneliikkeessä, että kun olen käyskennellyt hyllykierrokselta puolisoni viereen, niin myyjän olemus muuttuu.

        Kerran meillä yksi miesmyyjä kävi raksallakin, kun tölli oli työnalla ja oli kuin pöllämystynyt, kun tulin lasten kanssa ovesta sisään.

        Tää mies ja mun mies kävi yhdessä lounaillakin. Tiedän mieheni olleen jotenkin ihastunut tuohon kaveriin, koska hän hössötti ja puhui kuin pikkulapsi siitä mitä se myi ja milläkin hinnalla.

        Just silleen kun ihastuneet hössöttää ja hehkuu puhuessaan. Oli muutenkin jatkuvasti asioimassa tyypin kanssa, joko kaupassa tai puhelimessa. Hiukan mun homotutkani huusi maydayta.

        Ehkä ihan aiheesta. Bromance..vaan en ole udellut asiasta. Oliko mitään sutinaa. Lounaat ja kylässä käyminen tyypin luona oli jo shokki.


      • J-a-n kirjoitti:

        Olen muutes huomannut jokusen kerran rautakaupassa ja kodinkoneliikkeessä, että kun olen käyskennellyt hyllykierrokselta puolisoni viereen, niin myyjän olemus muuttuu.

        Kerran meillä yksi miesmyyjä kävi raksallakin, kun tölli oli työnalla ja oli kuin pöllämystynyt, kun tulin lasten kanssa ovesta sisään.

        Tää mies ja mun mies kävi yhdessä lounaillakin. Tiedän mieheni olleen jotenkin ihastunut tuohon kaveriin, koska hän hössötti ja puhui kuin pikkulapsi siitä mitä se myi ja milläkin hinnalla.

        Just silleen kun ihastuneet hössöttää ja hehkuu puhuessaan. Oli muutenkin jatkuvasti asioimassa tyypin kanssa, joko kaupassa tai puhelimessa. Hiukan mun homotutkani huusi maydayta.

        Ehkä ihan aiheesta. Bromance..vaan en ole udellut asiasta. Oliko mitään sutinaa. Lounaat ja kylässä käyminen tyypin luona oli jo shokki.

        Siis työn ulkopuolella tapailu.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei passaa antaa vääriä signaaleja.

        No ei. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        Olen muutes huomannut jokusen kerran rautakaupassa ja kodinkoneliikkeessä, että kun olen käyskennellyt hyllykierrokselta puolisoni viereen, niin myyjän olemus muuttuu.

        Kerran meillä yksi miesmyyjä kävi raksallakin, kun tölli oli työnalla ja oli kuin pöllämystynyt, kun tulin lasten kanssa ovesta sisään.

        Tää mies ja mun mies kävi yhdessä lounaillakin. Tiedän mieheni olleen jotenkin ihastunut tuohon kaveriin, koska hän hössötti ja puhui kuin pikkulapsi siitä mitä se myi ja milläkin hinnalla.

        Just silleen kun ihastuneet hössöttää ja hehkuu puhuessaan. Oli muutenkin jatkuvasti asioimassa tyypin kanssa, joko kaupassa tai puhelimessa. Hiukan mun homotutkani huusi maydayta.

        Ehkä ihan aiheesta. Bromance..vaan en ole udellut asiasta. Oliko mitään sutinaa. Lounaat ja kylässä käyminen tyypin luona oli jo shokki.

        Joo, jotkut innostuu joistain tyypeistä. Vaikea ottaa sitten selkoa, että onko se sellaista jonkinlaista ihailun tapaista vai jotain muuta. Ehkä mies vaan ihaili, kun tyyppi osasi tehdä jotain juttuja, mihin ei ole itse perehtynyt. Tai sitten aihe kiinnostaa häntä ja oli innoissaan oppimaan. Tai sitten vaan oli vähän homona :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Joo, jotkut innostuu joistain tyypeistä. Vaikea ottaa sitten selkoa, että onko se sellaista jonkinlaista ihailun tapaista vai jotain muuta. Ehkä mies vaan ihaili, kun tyyppi osasi tehdä jotain juttuja, mihin ei ole itse perehtynyt. Tai sitten aihe kiinnostaa häntä ja oli innoissaan oppimaan. Tai sitten vaan oli vähän homona :D

        Heh, kyllä se ihastumiselle näytti. Ja se tyyppi oli 100% varmasti homo.

        Mutta onhan tuo joskus kertonut olevansa bi, puolisoni siis yhdessä kyselyssä. Mutta kun kysyin joskus asiaa nenätysten kiireesti korjasi ettei ole. Kyllä se vähän on. Ei ehkä fyysisesti, mutta henkistä sorttia. Biromanttinen. On juttuja mistä päättelen.

        Eipä se mua haittaa. Olenhan itsekin mitä olen. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        Heh, kyllä se ihastumiselle näytti. Ja se tyyppi oli 100% varmasti homo.

        Mutta onhan tuo joskus kertonut olevansa bi, puolisoni siis yhdessä kyselyssä. Mutta kun kysyin joskus asiaa nenätysten kiireesti korjasi ettei ole. Kyllä se vähän on. Ei ehkä fyysisesti, mutta henkistä sorttia. Biromanttinen. On juttuja mistä päättelen.

        Eipä se mua haittaa. Olenhan itsekin mitä olen. :)

        Tehän sovitte sitten hyvin toisillenne :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tehän sovitte sitten hyvin toisillenne :)

        Juu, ehkä niin kauan kun tykätään toisistamme eikä muista.

        Kyllä mä pari päivää sitten totesin, et jos mä en tääl asuis ja touhuis, ois täällä kohta uus nainen. Totesi tuskinpa vaan olisi totisena.

        No heitin, että mies sitten ja hymähti ja oli hiljaa.

        Että jos joskus eroamme, hän näkee mulla naisystävän ja minä hällä varmaan miesystävän, saattaa kyl piilotellakin multa. :D


    • Anonyymi

      Tuli mieleen, onko apllä ja kaverillaan kuinka suuri ulkonäköero/olemusero. - cu- *olutta*

      • Jaa, enpä osaa arvioida. Miltä kantilta ajattelit?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jaa, enpä osaa arvioida. Miltä kantilta ajattelit?

        Aluksi siltä kantilta, että jokin ulkoinen tekijä selittäisi myyjän käytöksen mutta ettehän tunne toisianne, joten veikkaan, että myyjä on sellainen mikä olikin, eli samanlainen kaikille asiakkaille. Se, että otit (myös?) imarteluna kertoo pienestä mielestäni myös fiksuudesta. Kippis. cu- *snapsi*


    • Mieheni myös on pyristellyt inhosta kun mies myyjä on kuulemma lähennellyt.
      taitaa olla miehillä olla nyt erityisen vaikeaa kun lähentelyjä tulee julkisesti varsinkin, jos ei siis ole miehiin kallellaan.

      • Nykyään taitaa olla enemmän sosiaalisesti hyväksyttyä, joten sitä tapahtuu. Tuskin kuitenkaan eroaa juuri siitä mitä naiset joutuvat kestämään, kun epämieluiset miehet yrittävät iskeä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Nykyään taitaa olla enemmän sosiaalisesti hyväksyttyä, joten sitä tapahtuu. Tuskin kuitenkaan eroaa juuri siitä mitä naiset joutuvat kestämään, kun epämieluiset miehet yrittävät iskeä.

        Ei se iskeminen ole epämieluista mutta, jos kieltäytymisestä huolimatta änkeytyy iholle sit on epämieluista ei sitä kaikkea pysty ottamaan lähelleen.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ei se iskeminen ole epämieluista mutta, jos kieltäytymisestä huolimatta änkeytyy iholle sit on epämieluista ei sitä kaikkea pysty ottamaan lähelleen.

        Etkös sinä, jokin valtakunta, ole sanonut suurinpiirtein olevasi homofoobikko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sinä, jokin valtakunta, ole sanonut suurinpiirtein olevasi homofoobikko?

        lesbosexiä suihkussa JA homofoobikko?!


    • Anonyymi

      Mutta etkös sä juuri sanonut olevasi homo?

      • Ainahan minä homo olen, mutta olen vaan kallellaan naisiin päin :D


    • Anonyymi

      Ostitko Braunin vai Philipsin. Philips tekee tasaisempaa jälkeä, Braun on järeämpi :)

      t. Philips Von Braun.

      • Ostin köyhän miehen One Bladen. En tarvitse muuta kuin saada jyystettyä lyhyeksi.


    • Anonyymi

      Kyseessä oli ammattimies joka tahtoi tehdä kaupat. Kun siihen ensin tuli homon oloinen tyyppi ostajaksi niin sekin otti vähän homomyyntitekniikkaa käyttöön. Kun siihen tuli myöls heteron oloinen kaverisi se sitten vaihtoi tyylin normaaliin mieheen.

      -harmiseikirj-

      • Heh. :D


      • Anonyymi

        Tämä voi olla selitys, että ovela myyjä vain peilaa asiakkaitaan myydäkseen enemmän ja saadakseen aikaan samaistumisen tunteen. Ihmisellä on sitä varten ihan peilisolujakin. Kaveri ilmeisesti opiskelee myyjän töiden ohessa psykologiaa ja on laittanut tietonsa käyttöön.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Peilisolu


      • Ihan hyvä teoria. Toisaalta en kerennyt suutani avaamaan niin että olisin kovin homppelia vaikutelmaa kerennyt luomaan. Ja ulkoisesti olen ihan vitun ruma. En siis millään tavoin perinteisen homon oloinen. Käytöksen puolesta minua on kyllä luultu homoksi. Olen sellainen on/off -tyyppi. Joko olen ihan vitun juro tai sitten kun olen sillä tuulella, niin sellainen höpsäntuu :D


    • Anonyymi

      Myyjät tunnistelevat maksavia asiakkaita pukeumiseen perustuen, hyökkäävät kimppuun jos on kalliit vaatteet, verkkarit jalassa kun menet ostoksille niin eivät varmasti vainoa :)

      Kengät ovat erityisen tärkeät, pitää olla hyvin kiillotetut nahkakengät, lenkkarihenkilö ei saa palvelua ikinä :)

      • Ai. Minä kun olin liikenteessä verkkareissa, lenkkareissa ja ruututakissa. Ihan aidolta maalaistollolta näyttäen.


      • Tuokin voi pitää joissain tapauksissa paikkaansa, mutta kyllä myös ihmisen asenne ratkaisee. Itse olen saanut aina palvelua, vaikka en ykköset yllä yleensä kuljekkaan. Jos on viileä sää, niin tuulipuvussa/ulkoilupuvussa aika useasti ja monesti myös lenkkarit jalassa. Olen aika basic pukeutuja ja ihan jokapäiväinen ihminen, mutta yleensä saan kaupoissa, virastoissa yms. ystävällistä palvelua, vähintään neutraalia. Maksava asiakas kyllä olen, jos olen mennyt esim. vaikka ruokakauppaan ostamaan ruokaa mitä tartten, mutta ei mun avulla kaupat kyllä mitään vuosisadan myyntiä tee.


    • Anonyymi

      Eräässä firmassa olin missä teimme samalla huoltoa ja asiakaspalvelua, niin ryhmä jotain aika nuoria tuli sisälle pölähti, olin juuri tekemässä jotain huoltoa siinä, sanoin työnjohtajalle: nyt joku palvelemaan maksavia asiakkaita.

      Työnjohtaja naurahti sanoi että: nuoko muka ovat maksavia asiakkaita, eivät saaneet kovin hyvää palvelua.

    • Anonyymi

      Joopa joo, urheilujeni lomassa tuli jälleen vierailtua läheisessä, olivat tilanneet tuotteita mitä toivoin, ostinkin heti monia kappaleita kyseisiä artikkeleita automaattisesti, käteisellä tottakai.

      Kyseisessä liikkessä itseäni huvitti kun joku aika pieni tyttö aivan minihameessa kiilasi eteeni ostamaan jotain ja ottamaan käsidesiä, kiinnitin huomion että miten hän otti käsidesi, että joo tuollainen lämpötunnistin juttu, (Varmaankin Conexant-firman tekemä lämpö sekä anturi annostelulaittessa), ei tarvitse koskea vain näin.

      Mutta mikä puku hirveän mini.

      Conexant: https://en.wikipedia.org/wiki/Conexant
      Tuo on tuollaisen firman nimi joskus kyllä...

      https://en.wikipedia.org/wiki/Conexant

    • Anonyymi

      Joo yliopiston maistereille ei opeteta mitään assembly koodeja jostain Conexantin tai Brooktreen omillisista presessoreistaan, vain ATMEL tai jotain sellaisia pikkuisisa LD:D

    • Anonyymi

      Seuraan kyllä Nasdaqi kyseistä firmaa, Conexant, prosessorien valmistaja, NASDAQ CXNT löytyy, joskus seuraan tuota, Inteltiä en niinkään paljon seuraa mutta tuota enemmänkin, kumpikin prosessorine valmistajia :D

    • Anonyymi

      Huomas että ootkin varattu.

      • Mahdollista tuokin. Asenne tosiaan muuttui kuin sormia napsauttamalla.


    • Anonyymi

      Se kuuluu nykyisin palveluun.

    • Anonyymi

      Nykyisin myyjien kuuluu asennoitua niin, että jokainen asiakas on homo.

    • Anonyymi

      Hän kohteliaana ei senttään ilmoittanut uusista ruohonleikkuraruksistaq, saisi halvllla karvojekin leikuuseen 65hp yhonda :D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1879
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1755
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      121
      1688
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      72
      1613
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1275
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      21
      1022
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      938
    Aihe