Myynnissä ollut pitkään,mutta nyt kuului että suljettas kesäkuussa :(
Tosi harmi ,hyvällä paikkaa ja hyvä ruoka ollu ,näppärä kävästä syömässä
Festikö loppuu ?
18
1834
Vastaukset
- Anonyymi
Keppiakka alkaa jatkamaan huhu kertoo
- Anonyymi
Kauhea pakkomielle jollekki joka keskusteluun tuntea keppiakkaa ,hanki elämä !
- Anonyymi
Hyvä hämmentää soppaa sillä kepilä
- Anonyymi
Tosi lapsellista ,oikeasti !
- Anonyymi
Ohan täälä väylä ja kievari,syö niissä
- Anonyymi
Kaikkihan täältä loppuu
- Anonyymi
Joko se käytti ne rahat mitä sai tukea
- Anonyymi
Ja taas monta työtöntä:(
- Anonyymi
Todella harmi, jos ko. lounaspaikka laittaa ovet kiinni. Toivottavasti jatkaja löytyy.
Itse olen koittanut käyttää molempia ruokapaikkoja -siis myös Kievaria - joka toisella kertaa, jota molemmilla olisi mahdollisuus pysyä elossa. Onhan Festi ollut vuosikausia tunnettu ruokapaikka myös matkailijoiden keskuudessa. Tsemppiä - Anonyymi
Vìikon aikana jäänet ruat lämmitetään lauantaiksi.Ja matkalaiset kiittää.
- Anonyymi
Tietenki lämmitetään ettei tarvi kylmänä syyä,mitenkää muuten🙄
- Anonyymi
Joko loppuunmyynti
- Anonyymi
Onko festi sulkenut ovensa?
- Anonyymi
Käy kokeilleen kahvasta jos et uso
- Anonyymi
kuka oti ovi kahva irti,koko kahva puutu ovesta.
- Anonyymi
kuka iroti kahva
- Anonyymi
Hyvä ku loppu
- Anonyymi
No höpö höpö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793470Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552157- 422028
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4161142Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171039- 57958