Olen nyt virallisesti jännämies ja poliisien kirjoissa

Poliisi soitti juuri, että minusta on kirjattu rikosilmoitus. Olen kuulemma pahoinpidellyt jonkun. Hauskinta on, etten itse tiedä yhtään kenet minä olen "pahoinpidellyt". Minulla on kyllä haisu mistä tässä on kyse, mutta tikullakaan en ole kehenkään koskenut tai ollut millään muotoa epäkohtelias.

Nyt vaan odottamaan, että kaikki chickit haistaa, että tuossahan menee jännämies. Pillun saanti on taattu 🙄

124

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muuta kuin ottamaan prosenttitatuointia poskeen! :D

      • Joo, ja kyynel kanssa.


    • Olethan sä ennenkin kertonut väkivaltaisuudestas.

      • Väkivalta ja itsepuolustus on eri asia. Koskaan en ole syytteeseen joutunut itseni puolustamisesta. Eli en ole syyllistynyt edes hätävarjelun liioitteluun. Nuorempana jouduin kyllä usein tappeluihin, kun olin sellainen laiha luikku. Ajattelivat muut sitten, että olisin helppo saalis, mutta enpä ollut. Nyt sitten vitun rumana äijän köriläänä olen saanut olla pääasiassa rauhassa.

        Haluan vain olla rauhassa, ilman että kukaan aukoo päätä tai käy käsiksi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Väkivalta ja itsepuolustus on eri asia. Koskaan en ole syytteeseen joutunut itseni puolustamisesta. Eli en ole syyllistynyt edes hätävarjelun liioitteluun. Nuorempana jouduin kyllä usein tappeluihin, kun olin sellainen laiha luikku. Ajattelivat muut sitten, että olisin helppo saalis, mutta enpä ollut. Nyt sitten vitun rumana äijän köriläänä olen saanut olla pääasiassa rauhassa.

        Haluan vain olla rauhassa, ilman että kukaan aukoo päätä tai käy käsiksi.

        No kyllä mä olen saanut susta vaikutelman, että olet tavan kilahtelija...
        Mikä juttu sekin oli, kun lähdit autostas tarkoituksenas mennä räyhäämään toiselle kuskille, mutta sua alkoki ujostuttamaan, kun näit sen kuskin olevan musta mies..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No kyllä mä olen saanut susta vaikutelman, että olet tavan kilahtelija...
        Mikä juttu sekin oli, kun lähdit autostas tarkoituksenas mennä räyhäämään toiselle kuskille, mutta sua alkoki ujostuttamaan, kun näit sen kuskin olevan musta mies..

        Tässä maailmassa pitää osata pitää puolensa. Toiset osaa, toiset eivät.

        Ja se Lakulaku meinasi aiheuttaa kolarin. Totesin sitten ettei hyödytä mennä antamaan palautetta, kun eihän ne liikennesäännöistä ole kuulleetkaan siellä viidakossa.


    • Anonyymi

      Jos et vain muista, alkoholin vaikutuksen alaisena?

      - Sheena

      • Olen käytännössä absolutisti. Nyt piti ottaa hermoryyppy, kun meinasi tulla ukko silmille. Kehtasi vielä tehdä rikosilmoituksen, kun tuli itse uhkailemaan. Arvaa naurattiko poliiseja, kun soittivat minulle. Minua ei kyllä naurattanut.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olen käytännössä absolutisti. Nyt piti ottaa hermoryyppy, kun meinasi tulla ukko silmille. Kehtasi vielä tehdä rikosilmoituksen, kun tuli itse uhkailemaan. Arvaa naurattiko poliiseja, kun soittivat minulle. Minua ei kyllä naurattanut.

        Miten nyt "rikoksenkäsittely" etenee? Tutkitaanko asiaa edelleen?

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten nyt "rikoksenkäsittely" etenee? Tutkitaanko asiaa edelleen?

        - Sheena

        Tein tapauksesta sitten itsekin rikosilmoituksen. Poliisi vaan nauroi puhelimessa ja sanoi että poliisi tekee esitutkinnan ja päättää, että viedäänkö asia syyttäjälle. Eli suomeksi sanottuna kyse on niin mitättömästä asiasta, että siitä ei tule yhtään mitään seuraamuksia kummallekaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tein tapauksesta sitten itsekin rikosilmoituksen. Poliisi vaan nauroi puhelimessa ja sanoi että poliisi tekee esitutkinnan ja päättää, että viedäänkö asia syyttäjälle. Eli suomeksi sanottuna kyse on niin mitättömästä asiasta, että siitä ei tule yhtään mitään seuraamuksia kummallekaan.

        Poliisi toimii epäasiallisesti nauraessaan puhelimessa.... vaikka tehty rikosilmoitus olisikin hölmö ja aiheeton.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi toimii epäasiallisesti nauraessaan puhelimessa.... vaikka tehty rikosilmoitus olisikin hölmö ja aiheeton.

        - Sheena

        Jep. Varsinkin kun itsellä on ihan paskat fiilikset päällä. Kyllähän hän koitti nauruaan pidätellä, mutta tyrskähteli välissä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jep. Varsinkin kun itsellä on ihan paskat fiilikset päällä. Kyllähän hän koitti nauruaan pidätellä, mutta tyrskähteli välissä.

        Millaisesta tilanteesta se sitten tuli? ei luulisi poliisia naurattavan jos ihan oikea tilanne ja luulisihan sen olevan, ei kai kukaan huvikseen rikosilmoitusta tee.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaisesta tilanteesta se sitten tuli? ei luulisi poliisia naurattavan jos ihan oikea tilanne ja luulisihan sen olevan, ei kai kukaan huvikseen rikosilmoitusta tee.

        -harmiseikirj-

        En voi kommentoida tapausta tarkemmin, kun jos niillä kerta on tutkinta päällä nyt. Poliisia vaan nauratti toisen osapuolen lapsellisuus. Toinen kaveri itse aloitti, sitten veti uhriutumisdraamat ja vaati päästä turvahuoneeseen poliiseja odottamaan. Sitten tulikin turvahuoneesta pois ja tuli vielä kolmeen otteeseen aukomaan päätään. Sitten mokasi itse ja meni harmaalla vyöhykkeellä, että syyllistyikö itse rikokseen. Kun huomautin tästä, kaveri lähti äkkiä pois paikalta ennen kuin poliisit kerkesivät paikalle. Poliisi kehotti vielä tekemään itsekin rikosilmoituksen. Jos joku tästä tuomion saisi, se olisi hän.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jep. Varsinkin kun itsellä on ihan paskat fiilikset päällä. Kyllähän hän koitti nauruaan pidätellä, mutta tyrskähteli välissä.

        Ei rikosilmoitusta voi puhelimessa tehdä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En voi kommentoida tapausta tarkemmin, kun jos niillä kerta on tutkinta päällä nyt. Poliisia vaan nauratti toisen osapuolen lapsellisuus. Toinen kaveri itse aloitti, sitten veti uhriutumisdraamat ja vaati päästä turvahuoneeseen poliiseja odottamaan. Sitten tulikin turvahuoneesta pois ja tuli vielä kolmeen otteeseen aukomaan päätään. Sitten mokasi itse ja meni harmaalla vyöhykkeellä, että syyllistyikö itse rikokseen. Kun huomautin tästä, kaveri lähti äkkiä pois paikalta ennen kuin poliisit kerkesivät paikalle. Poliisi kehotti vielä tekemään itsekin rikosilmoituksen. Jos joku tästä tuomion saisi, se olisi hän.

        Kuulostaa känniläisten nujakoinnilta..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei rikosilmoitusta voi puhelimessa tehdä.

        Kyllä voi. Poliisi nimittäin soitti itse minulle tuon tapauksen johdosta, kun jätin yhteystietoni heille, jotta tavoittavat minut tarvittaessa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kuulostaa känniläisten nujakoinnilta..

        Ehkä sinun maailmassasi.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei rikosilmoitusta voi puhelimessa tehdä.

        Kyllä voi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi.

        Kyllä mä olen elänyt siinä käsityksessä että rikosilmoitus pitää myös allekirjoittaa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En voi kommentoida tapausta tarkemmin, kun jos niillä kerta on tutkinta päällä nyt. Poliisia vaan nauratti toisen osapuolen lapsellisuus. Toinen kaveri itse aloitti, sitten veti uhriutumisdraamat ja vaati päästä turvahuoneeseen poliiseja odottamaan. Sitten tulikin turvahuoneesta pois ja tuli vielä kolmeen otteeseen aukomaan päätään. Sitten mokasi itse ja meni harmaalla vyöhykkeellä, että syyllistyikö itse rikokseen. Kun huomautin tästä, kaveri lähti äkkiä pois paikalta ennen kuin poliisit kerkesivät paikalle. Poliisi kehotti vielä tekemään itsekin rikosilmoituksen. Jos joku tästä tuomion saisi, se olisi hän.

        Minne ihmeen turvahuoneeseen? en ole kuullutkaan moisista. Olet tainnut nyt omassa päässä keksiä koko jutun. Avauksessa kerroit että poliisi soitti ja nyt ne tulikin paikalle. Näillä tiedoilla en usko koko tarinaan.

        -harmiseikirj-


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä mä olen elänyt siinä käsityksessä että rikosilmoitus pitää myös allekirjoittaa.

        Tervetuloa nykyaikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minne ihmeen turvahuoneeseen? en ole kuullutkaan moisista. Olet tainnut nyt omassa päässä keksiä koko jutun. Avauksessa kerroit että poliisi soitti ja nyt ne tulikin paikalle. Näillä tiedoilla en usko koko tarinaan.

        -harmiseikirj-

        Eli takahuoneeseen turvaan. Poliisit eivät tulleetkaan koskaan paikalle, vaikka näin olivat luvanneet, vaan soittivat minulle. Kannattaa joskus poistua sieltä tynnyristä, niin näkee todellista elämää.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei rikosilmoitusta voi puhelimessa tehdä.

        Rikosilmoituksen voi nykyään tehdä vaikka netissä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jep. Varsinkin kun itsellä on ihan paskat fiilikset päällä. Kyllähän hän koitti nauruaan pidätellä, mutta tyrskähteli välissä.

        No mietipä sitä, kun vaimo/muu nainen on pahoinpidellyt miehen tai uhkailee veitsellä tmv jotain vielä vakavampaa, ja poliisit silloinkin vaan nauravat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rikosilmoituksen voi nykyään tehdä vaikka netissä.

        Joo kyllä mä tiedän että voi ilmoittaa netissä esim polkupyörävarkaudesta, mutta en usko että pahoinpitelyjutuista voi tehdä rikosilmoituksen puhelimessa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Eli takahuoneeseen turvaan. Poliisit eivät tulleetkaan koskaan paikalle, vaikka näin olivat luvanneet, vaan soittivat minulle. Kannattaa joskus poistua sieltä tynnyristä, niin näkee todellista elämää.

        Siis oliko se turvahuone poliisilaitoksella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mietipä sitä, kun vaimo/muu nainen on pahoinpidellyt miehen tai uhkailee veitsellä tmv jotain vielä vakavampaa, ja poliisit silloinkin vaan nauravat.

        Noin toimivista poliiseista pitää tehdä valitus.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Siis oliko se turvahuone poliisilaitoksella?

        Ei vaan siis liiketilan takahuoneesta oli kyse.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Eli takahuoneeseen turvaan. Poliisit eivät tulleetkaan koskaan paikalle, vaikka näin olivat luvanneet, vaan soittivat minulle. Kannattaa joskus poistua sieltä tynnyristä, niin näkee todellista elämää.

        Nyt hiffasin. Kun miettii kerrotun perusteella että mitä ja miksi olisi voinut tapahtua päättelen seuraavaa:

        Menit jonnekin kauppaan/liikkeeseen öyhöttämään ilman maskia, joku tuli siitä valittamaan ja sinä sitten sylki lentäen kiihkeästi aloit perustelemaan miten maskit on lampaille. Tästä järkyttyneenä se toinen osapuoli halusi takahuoneeseen turvaan ja tahtoi tehdä rikoilmoituksen kun altistiti koronalle. Ehkä se roinen sitten jälkitilanteessa vähän koetti pukata vauhtia saadakseen sinut ulos sieltä. Ei ihme että poliisia huvitti kummankin osapuolen öyhötys, ylidramatisointi ja uhriutuminen.

        -harmiseikirj-


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei vaan siis liiketilan takahuoneesta oli kyse.

        Kapakka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt hiffasin. Kun miettii kerrotun perusteella että mitä ja miksi olisi voinut tapahtua päättelen seuraavaa:

        Menit jonnekin kauppaan/liikkeeseen öyhöttämään ilman maskia, joku tuli siitä valittamaan ja sinä sitten sylki lentäen kiihkeästi aloit perustelemaan miten maskit on lampaille. Tästä järkyttyneenä se toinen osapuoli halusi takahuoneeseen turvaan ja tahtoi tehdä rikoilmoituksen kun altistiti koronalle. Ehkä se roinen sitten jälkitilanteessa vähän koetti pukata vauhtia saadakseen sinut ulos sieltä. Ei ihme että poliisia huvitti kummankin osapuolen öyhötys, ylidramatisointi ja uhriutuminen.

        -harmiseikirj-

        Kai sä nyt sen tiät kun olit se toinen osapuoli🤦‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt hiffasin. Kun miettii kerrotun perusteella että mitä ja miksi olisi voinut tapahtua päättelen seuraavaa:

        Menit jonnekin kauppaan/liikkeeseen öyhöttämään ilman maskia, joku tuli siitä valittamaan ja sinä sitten sylki lentäen kiihkeästi aloit perustelemaan miten maskit on lampaille. Tästä järkyttyneenä se toinen osapuoli halusi takahuoneeseen turvaan ja tahtoi tehdä rikoilmoituksen kun altistiti koronalle. Ehkä se roinen sitten jälkitilanteessa vähän koetti pukata vauhtia saadakseen sinut ulos sieltä. Ei ihme että poliisia huvitti kummankin osapuolen öyhötys, ylidramatisointi ja uhriutuminen.

        -harmiseikirj-

        Arvasit taas väärin. Sulla on köyhät fantasiat. Käytän aina maskia, kun liikun tiloissa missä on toisia ihmisiä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kapakka?

        Taas kerrot omista kokemuksistasi. En harrasta alkoholin kanssa läträämistä, kuin korkeintaan kerran kuussa, jos sitäkään.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Taas kerrot omista kokemuksistasi. En harrasta alkoholin kanssa läträämistä, kuin korkeintaan kerran kuussa, jos sitäkään.

        No mielisairaalassako sitten?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mielisairaalassako sitten?

        Sanoo hän joka taas tulee minulle itkemään yksinäisyyttään, kun on ensin hukuttautunut pulloon :D


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Joo kyllä mä tiedän että voi ilmoittaa netissä esim polkupyörävarkaudesta, mutta en usko että pahoinpitelyjutuista voi tehdä rikosilmoituksen puhelimessa.

        Ei voi tehdä puhelimessa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Siis oliko se turvahuone poliisilaitoksella?

        Oikeuden istuntosaleissa on turvahuone.

        Kaupoissa vartijoiden koppi, jossa potentiaaliset hillujat tutkitaan.

        Missä lie tuo ollut? Roskakatosta ei kutsuta ”turvahuoneeksi”.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tehdä puhelimessa.

        Ei ehkä sinun nuoruudessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeuden istuntosaleissa on turvahuone.

        Kaupoissa vartijoiden koppi, jossa potentiaaliset hillujat tutkitaan.

        Missä lie tuo ollut? Roskakatosta ei kutsuta ”turvahuoneeksi”.

        Tekareita ei kutsuta hampaiksi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sanoo hän joka taas tulee minulle itkemään yksinäisyyttään, kun on ensin hukuttautunut pulloon :D

        Mikset vastaa missä se tapahtui? Nyt muuten keksin mistä sä tuon yksinäisyys-jutun olet keksinyt.. Siitä kun mä kerroin kerran nähneeni unta, että olin yksin koko maailmassa, tai oikeastaan koko maailmankaikkeudessa..ja siitä tunteesta. Se oli uni, ja siksi niin hämmentävää, kun en ole ikinä oikeasti yksinäisyyttä kokenut, vaikka yksin olenkin ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai sä nyt sen tiät kun olit se toinen osapuoli🤦‍♀️

        Pyrsk..😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikset vastaa missä se tapahtui? Nyt muuten keksin mistä sä tuon yksinäisyys-jutun olet keksinyt.. Siitä kun mä kerroin kerran nähneeni unta, että olin yksin koko maailmassa, tai oikeastaan koko maailmankaikkeudessa..ja siitä tunteesta. Se oli uni, ja siksi niin hämmentävää, kun en ole ikinä oikeasti yksinäisyyttä kokenut, vaikka yksin olenkin ollut.

        En kerro, ettei kukaan tunnista. En myöskään kommentoi yksityiskohtia. Muutenkin kun poliisi tutkii, en avaa mitään. Kunhan vain mainitsin, että tällaista tällä kertaa.

        Kerroit kerran, että elämäsi on yksinäistä, mutta et silti koe itseäsi yksinäiseksi kun et kaipaakaan muita. Siihen viittasin. Tosin puhut sen verran paskaa palstalla kun olet pulloa kallistanut, joten mitäpä minä tiedän.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En kerro, ettei kukaan tunnista. En myöskään kommentoi yksityiskohtia. Muutenkin kun poliisi tutkii, en avaa mitään. Kunhan vain mainitsin, että tällaista tällä kertaa.

        Kerroit kerran, että elämäsi on yksinäistä, mutta et silti koe itseäsi yksinäiseksi kun et kaipaakaan muita. Siihen viittasin. Tosin puhut sen verran paskaa palstalla kun olet pulloa kallistanut, joten mitäpä minä tiedän.

        Ei ne mitään tutki.

        "Kerroit kerran, että elämäsi on yksinäistä, mutta et silti koe itseäsi yksinäiseksi kun et kaipaakaan muita. "

        En ole kertonut, muistat väärin. Elän parisuhteessa ja kissa ja koirakin pyörii jatkuvasti jaloissa. Päinvastoin kaipaan usein yksinoloa enemmän kuin sitä nyt on. Tosin ei kissa ja koira vie sitä energiaa mitä muiden ihmisten seura vie.. Muistan kyllä kerran kun olin yleisellä uimarannalla yksin, kuinka ykskaks jotenkin vatsasta kouraisi ja tunsin olevani ...en osaa edes sanoiksi pistää.. Tuttu tunne lapsuudesta, nykyään harvinainen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei ne mitään tutki.

        "Kerroit kerran, että elämäsi on yksinäistä, mutta et silti koe itseäsi yksinäiseksi kun et kaipaakaan muita. "

        En ole kertonut, muistat väärin. Elän parisuhteessa ja kissa ja koirakin pyörii jatkuvasti jaloissa. Päinvastoin kaipaan usein yksinoloa enemmän kuin sitä nyt on. Tosin ei kissa ja koira vie sitä energiaa mitä muiden ihmisten seura vie.. Muistan kyllä kerran kun olin yleisellä uimarannalla yksin, kuinka ykskaks jotenkin vatsasta kouraisi ja tunsin olevani ...en osaa edes sanoiksi pistää.. Tuttu tunne lapsuudesta, nykyään harvinainen.

        Ei niin. Ei niillä tällaisiin juttuihin ole aikaa. Kunhan puhuvat lämpimikseen.

        Mikä tunne se oli? Onko sinulla kenties jonkinlaista julkisten paikkojen pelkoa? Vai oliko se hälinä vain liikaa? Itellä joskus kovin hälyiset paikat imevät mehut. Vaikka iän myötä olen oppinut niitäkin sietämään, mieluiten nautin rauhasta tuttujen ihmisten kanssa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei niin. Ei niillä tällaisiin juttuihin ole aikaa. Kunhan puhuvat lämpimikseen.

        Mikä tunne se oli? Onko sinulla kenties jonkinlaista julkisten paikkojen pelkoa? Vai oliko se hälinä vain liikaa? Itellä joskus kovin hälyiset paikat imevät mehut. Vaikka iän myötä olen oppinut niitäkin sietämään, mieluiten nautin rauhasta tuttujen ihmisten kanssa.

        Lapsena noita tuntemuksia oli useammin. Muistan esim kun kerran kakarana juoksin kerrostalomme pihalla ja taas kouraisi vatsasta, pysähdyin ja odotin että se menee ohi, kuten se oli aina mennyt.. Semmoinen yhtäkkinen irrallisuuden fiilis, epätodellisuuden tuntua, epämukavaa.. 🤷‍♂️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Lapsena noita tuntemuksia oli useammin. Muistan esim kun kerran kakarana juoksin kerrostalomme pihalla ja taas kouraisi vatsasta, pysähdyin ja odotin että se menee ohi, kuten se oli aina mennyt.. Semmoinen yhtäkkinen irrallisuuden fiilis, epätodellisuuden tuntua, epämukavaa.. 🤷‍♂️

        Kuulostaa niin tutulta. Ehkä kyse on jonkinlaisesta paniikkikohtauksen tyyppisestä jutusta. Pahinta on jos sitä alkaa etukäteen jännittämään. Sitten niitä alkaa tulemaan useammin. Kun tuon piirteen hyväksyy itsessään, ne fiilikset jäävät taka-alalle. Nykyisin minulla tulee niitä äärimmäisen harvoin. Kuulostaa siltä, että olet osannut suhtautua noihin fiiliksiin juuri oikein.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kuulostaa niin tutulta. Ehkä kyse on jonkinlaisesta paniikkikohtauksen tyyppisestä jutusta. Pahinta on jos sitä alkaa etukäteen jännittämään. Sitten niitä alkaa tulemaan useammin. Kun tuon piirteen hyväksyy itsessään, ne fiilikset jäävät taka-alalle. Nykyisin minulla tulee niitä äärimmäisen harvoin. Kuulostaa siltä, että olet osannut suhtautua noihin fiiliksiin juuri oikein.

        Niin mä olen ajatellutkin, että kyse on ollut jostain ahdistuskohtauksesta tai vastaavasta.. semmoista se on..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin mä olen ajatellutkin, että kyse on ollut jostain ahdistuskohtauksesta tai vastaavasta.. semmoista se on..

        Jep. Ja kaikilla on omat juttunsa, "outoutensa". Niistä ei vaan puhuta ääneen. Varsinkaan suomalaisessa kulttuurissa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jep. Ja kaikilla on omat juttunsa, "outoutensa". Niistä ei vaan puhuta ääneen. Varsinkaan suomalaisessa kulttuurissa.

        No ei kai ainakaan tällaisilla palstoilla, kun heti kohta sillä ollaan päähän lätkimässä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No ei kai ainakaan tällaisilla palstoilla, kun heti kohta sillä ollaan päähän lätkimässä.

        Haha, ei kai pitäisi. Ite annan tulla juttua aika suodattamatta. Jos joku mätkii kertomillani asioilla, sillä ei ole mitään väliä. Olen sinut "outouteni" kanssa, joten se ei satuta. Pieniä ihmisiä me kaikki vaan ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi.

        Joo, nykyään poliisi usein soittaa. Se on ohjeistus koronan takia.


    • Anonyymi

      Minäkin olen poliisin kirjoissa Suojelupoliisin kirjoissa, agenttina.

      • Eikös kaikki olla poliisien kirjoissa? Sieltähän ne passit ja henkilöllisyystodistuksetkin haetaan..


    • Anonyymi

      Nyt on tutkinnassa lähinnä Keskusrikospiliisin tutkijoiden rahan ja vallankättö...

    • Kääk. 😲

      Nyt jäädään odottamaan päivityksiä niistä naisista. 😜

      • Johan minä sain halata naapurin mummoa 8)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Johan minä sain halata naapurin mummoa 8)

        Ainiin, mature. 😉

        *joke*


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Johan minä sain halata naapurin mummoa 8)

        Saa sitä haluta ketä tahansa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Johan minä sain halata naapurin mummoa 8)

        Ja myyjämieskin tuli tyrkylle..😯

        No, muuthan sen tason määrittelee..


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ainiin, mature. 😉

        *joke*

        Ennen sitä tuli ihailtua MILF:jä, nykyään se on ajautunut tuohon GILF:in ihailuun. Missä välissä tenavakin on kasvanut yli kaksikymppiseksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennen sitä tuli ihailtua MILF:jä, nykyään se on ajautunut tuohon GILF:in ihailuun. Missä välissä tenavakin on kasvanut yli kaksikymppiseksi?

        Heh, onko omallakin ikääntymisellä jokin vaikutus?

        Äkkiä ne kasvaa. Sitten tajuaakin olevansa vanha.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Heh, onko omallakin ikääntymisellä jokin vaikutus?

        Äkkiä ne kasvaa. Sitten tajuaakin olevansa vanha.

        En minä ole vanhentunut päivääkään. 😳 Ainakaan omasta mielestäni. Katso nyt, laitan viestikirjoituksiinikin emojia.🤨
        '
        Ainakaan omasta mielestäni en ole vanhentunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole vanhentunut päivääkään. 😳 Ainakaan omasta mielestäni. Katso nyt, laitan viestikirjoituksiinikin emojia.🤨
        '
        Ainakaan omasta mielestäni en ole vanhentunut.

        Ja kirjoitin sitten 2 x saman asian: omasta mielestäni... Dementia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole vanhentunut päivääkään. 😳 Ainakaan omasta mielestäni. Katso nyt, laitan viestikirjoituksiinikin emojia.🤨
        '
        Ainakaan omasta mielestäni en ole vanhentunut.

        Kukapa meistä olisi. Itsekin näytän ihan teinille. 😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kirjoitin sitten 2 x saman asian: omasta mielestäni... Dementia?

        Kyl on nyt jossaki kohtaa klimppi pääkopassa. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole vanhentunut päivääkään. 😳 Ainakaan omasta mielestäni. Katso nyt, laitan viestikirjoituksiinikin emojia.🤨
        '
        Ainakaan omasta mielestäni en ole vanhentunut.

        Oletpa lapsellinen, minulla on vain yksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kirjoitin sitten 2 x saman asian: omasta mielestäni... Dementia?

        Mistäköhän johtuu että tunnen olevani kuin vempula, vaikka kutakuinkin oloni on vempuloitunut?


    • Anonyymi

      Olen siis yli päämies, eli tarkkailen jännämiehiä tarkkailevia poliiseja, eli tarkkailijoiden tarkkailija kun tarkkailen jotta keskusrikospoliisi ei syyllisty rikoksiin tarkkaillessaan toisia _ÖD

    • Anonyymi

      Valitettavia nämä, johtuuko sitten ihmisten herkkähipiäisyydestä? Eli ylireqkoidaan kaikkeen, mikä ei mene haluamallaan tavalla? Minusta harmillisempaa näissä on se ylikuorman syntyminen käräjillä, jossa käsitellään asioita niitä tarkemmin tutkimatta ja syytetylle lähtökohtaisesti aina maksajan rooli? Oikeudenmukaisuus kärsii, kun pelurit hyötykäyttää milloin mistäkin syystä uhriutumalla?

      Tämä kaikki näihin käytetty aika on pois todellisista rikostutkinnoista eli yhteiskunta kärsii, kun todellisten ongelmien ratkaisut venyy, joka vie uskottavuutta pois oikeusvaltiosta nimeltä Suomi? Pettymyksiä, kun uskottavuus menee huonoista päätöksistä. Reilut pelisäännöt on kadonneet, kun uhriutumalla saa haluamaansa oikeutta?

      • Onneksi hoidin asian itse niin fiksusti, ettei asia etene esitutkintaa pidemmälle. Kaveri kyllä yritti parhaansa mukaan saada tästä isompaa juttua, mutta minä en provosoitunut.


    • Anonyymi

      Tarkkailen keskusrikospoliisin tekemisiä ja mitä rikoksia heitä kohtaan nostetaan siis...

    • Vankilassa jokaisella vangilla on rikosrekisteri, mutta silti osa on morsiamia sulhasten joukossa. Kumpaan joukkoon mahtaa aloittaja mittavalla rötöshistoriallaan kuulua?

      • Vaan kun ei sinne vankilaan joudu ilman rikosrekisteriä :D


    • Anonyymi

      On tuokin hyvä sanonta sitten että seurusteleva nuore miehet ovat kotia ja nukkekoakin opettelevia nuoria miehiä :D

      Ja teinitytöt ovat hassuja ja hauskoja kuin vauvoja joista pitäisi pitää huolta :D

    • Anonyymi

      ookkonä olusta eli pellääktö polliisia?

      • Anonyymi

        Syökkö nää leijonaa... Siinä karkkimainoksessa oli aikoinaan tuo Oulun mainitsemasi letkautus.


    • Anonyymi

      Mutta minutpa on tuomittu 2 x ensikertalaisena. Näköjään nollautuu jossain vaiheessa, ainakin lievemmissä sekoiluissa. Viimeksi (vuosia sitten) tuli sakkoja 2kk ehdonalaista, jossa koeaika oli venytetty 3:n vuoteen.

      • Joo, ne aina nollautuu jossain vaiheessa. Jotkut ovat useamman murhanneena aina ensikertalaisia.


    • Anonyymi

      Minä olen sentään salainen agentti eli tutkin keskusrikospoliisin toimnia :D

      • Anonyymi

        Nuori kossi sinä olet. Lopeta se videopelien pelaaminen ja tule välillä reaalimaailmaan. Mene vaikka opiskelemaan.


    • Anonyymi

      On kylläå joo jännä tartkksills keskusrikospoliisin rikoksia... tuhanstittain on keskusrikostopiisin tkemmiä rikoksia päivittäin...

    • Anonyymi

      Ainahan sä olet ollut jännämies, ja pillun saantikin on ollut taattua.

      • Niin joo, totta. Heh heh...


      • Anonyymi

        Kumisen pildemanin...


    • Mukava kuulla, että edelleen jaksat uskoa ja toivoa että vielä jonain päivänä tulee sinunkin vuorosi. Ei muut kuin nokka pystyssä haistelemaan kevään kiimaisia tuulia...

    • Enempää tähän kantaa ottamatta tuli mieleen ex-anoppini tapaus tässä muutama viikko sitten. Eräs selkeästi mielenterveysavohuoltopotilas alkoi räyhäämään heidän raloyhtiön pihamaalla grillaaville nuorille. Että muka pihalla olevassa grillikatoksessa ei saisi grillata.

      Ex-anoppini oli tuuminut omalta takapihaltaan, että kyllä voi, eikä ilmoittajaa kannata ottaa vakavasti. No tämähän oli suivaantunut ja tullut oikein kännykällä kuvaamaan ex-anoppia tämän pihalle. Ex anoppi oli pyytänyt tyyppiä poistumaan ja lopettaa hänen kuvaaminen. Koska näin ei tapahtunut usean pyynnön jälkeen, oli ex anoppini hartioista kevyesti kiinnipitäen taluttanut tyyppiä kotiaan kohti... ja tästä hän teki poliisijutun. Tilas ambulanssit ja ex anoppinikin joutui käymään kuulusteluissa.

      Tuli vaan mieleen, että tälläisistä turhista ilmoituksista pitäisi tulla sanktioita. Noilla kulutetaan poliisin ja pelastuslaitoksen vähiä resursseja ja voi kiusata muita ihmisiä. Tuostakin tapauksesta kun olisi mätkässyt vaikka 200 euroa turhasta ilmoituksesta sakkoa, miettisi ehkä seuraavan kerran miten muita ihmisiä kiusaa...

      • Tämäkin kaveri yritti provosoida minua kuvaamalla, mutta käyttäydyin asiallisesti, joten mitä hyötyä. Olen seurannut paikallista sosiaalista mediaa, että josko jannu lataisi videon nettiin, niin saisin siitä tehdä vielä rikosilmoituksen. Sinällään hassua, että poliisi halusi minun tekevän tapauksesta rikosilmoituksen. Ehkä tämä tyyppi oli poliisin vanha tuttu ja saavat tuosta lisämateriaalia näytöksi???


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tämäkin kaveri yritti provosoida minua kuvaamalla, mutta käyttäydyin asiallisesti, joten mitä hyötyä. Olen seurannut paikallista sosiaalista mediaa, että josko jannu lataisi videon nettiin, niin saisin siitä tehdä vielä rikosilmoituksen. Sinällään hassua, että poliisi halusi minun tekevän tapauksesta rikosilmoituksen. Ehkä tämä tyyppi oli poliisin vanha tuttu ja saavat tuosta lisämateriaalia näytöksi???

        Joo. Mene ja tiedä? 🤷‍♂️

        Mutta turhat ja tekaistut ilmoituksetkin pitäisi kriminalisoida. Näitä muuten osa käyttää väärin...


      • interlocutrice kirjoitti:

        Joo. Mene ja tiedä? 🤷‍♂️

        Mutta turhat ja tekaistut ilmoituksetkin pitäisi kriminalisoida. Näitä muuten osa käyttää väärin...

        Jep, käyttävät niitä että saisi pelotella poliisilla ja saisivat oman tahtonsa läpi. Nämä tehtailijat kun vaan ovat hyvin poliisin tiedossa. Vaikka kuormittavatkin turhaan systeemiä, luulisi poliisienkin oppineen työntämään näiden jutut mappi Ö:hön.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jep, käyttävät niitä että saisi pelotella poliisilla ja saisivat oman tahtonsa läpi. Nämä tehtailijat kun vaan ovat hyvin poliisin tiedossa. Vaikka kuormittavatkin turhaan systeemiä, luulisi poliisienkin oppineen työntämään näiden jutut mappi Ö:hön.

        Taitaa Suomen laki kieltää sivuuttamatta. Jos tekee rikosilmoituksen, sitä on tutkittava, tai ainakin kirjattava ylös, jos siihen liittyen tulee jotain muuta.

        Muistan mä sen kun pari kertaa kävin tekemässä autooni murtautumisen vuoksi rikosilmoituksen. Ne sanoi suoraan, että 99%;n varmuudella et enää kamojas nää, ne on jo myyty ennen pöllimistä ja ovat jo postin kyydissä menossa muualle.

        Mutta paperit piti tehdä, että sai jotain vakuutusyhtiöstä.


      • Anonyymi

        Onko järkeä tehdä krillikatos taloyhtiön pihaan, ovathan ne savut aina jonkun asunnossa takuuvarmasti. Ei varmaan haittaa tupakoijaa jolla hajuaisti on kadonnut, mutta tupakoimaton saattaa savun huomata.

        Järkeä jos jotain tämä maa tarvitsee jos jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko järkeä tehdä krillikatos taloyhtiön pihaan, ovathan ne savut aina jonkun asunnossa takuuvarmasti. Ei varmaan haittaa tupakoijaa jolla hajuaisti on kadonnut, mutta tupakoimaton saattaa savun huomata.

        Järkeä jos jotain tämä maa tarvitsee jos jotain.

        No jos tekee, niin taloyhtiön asia...


      • interlocutrice kirjoitti:

        Taitaa Suomen laki kieltää sivuuttamatta. Jos tekee rikosilmoituksen, sitä on tutkittava, tai ainakin kirjattava ylös, jos siihen liittyen tulee jotain muuta.

        Muistan mä sen kun pari kertaa kävin tekemässä autooni murtautumisen vuoksi rikosilmoituksen. Ne sanoi suoraan, että 99%;n varmuudella et enää kamojas nää, ne on jo myyty ennen pöllimistä ja ovat jo postin kyydissä menossa muualle.

        Mutta paperit piti tehdä, että sai jotain vakuutusyhtiöstä.

        Niin sanoi poliisikin. Tämä on kuulemma ihan jonnin joutava juttu, mutta tutkittava on, kun kerran rikosilmoitus on tehty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko järkeä tehdä krillikatos taloyhtiön pihaan, ovathan ne savut aina jonkun asunnossa takuuvarmasti. Ei varmaan haittaa tupakoijaa jolla hajuaisti on kadonnut, mutta tupakoimaton saattaa savun huomata.

        Järkeä jos jotain tämä maa tarvitsee jos jotain.

        Joskus kyllä ärsyttää krillikatos, varsinkin kun savustuspöntössä jotain pahan hajuista kalaa kärryyttävät.


    • Anonyymi

      Ei onnistu. Naiset valitettavasti haistavat larppaajat. Sinun pitää olla oikea bad boy jos haluat päästä pukille. Ja 911 tulee aina 2 tuntia myöhässä.

      • Kyse oli vitsistä... Mutta en tosiaankaan ole mikään pahis. Vaikkakin tarvittaessa olenkin itseäni nyrkein puolustanut, mutta se kuuluukin jokaisen oikeuksiin.


    • Anonyymi

      Sanna Marinin sormenjäjetkän ovat tietysti arkistoissa:L valtion petturuus.

      • Anonyymi

        Mene nyt persupentu takaisin sinne apukouluusi. Mistään et mitään tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene nyt persupentu takaisin sinne apukouluusi. Mistään et mitään tajua.

        Neiti Marin on brittien kirjoilla, kun läks pakoon


    • Anonyymi

      -Kaikki rikolliset löytyvät tietokannasta koska poliisi-henkilöiden pitää laittaa omat sormenjäljet itse tietokantaan, sieltä ne kaikki rosvot sitten nätisti löytyvätkin heti.

    • Anonyymi

      On sulla haaveet.

    • Anonyymi

      Jos olerua on se Aarnion antaman esimerkin mukaisesti rosvoja, kaikki ylikomisaariot... niin poliisit ovat rosvoja.

    • Anonyymi

      Mutta joo noita juttuja, ilmanraikastin erituoksuisisa niin missä on ne paineistetut kapselit eri tuoksuja... ammuin siis naamaan ladatessa sellaista hah.

      Eihän mikään poliisihenkilö olekaan ollenkaan jos ei kerran ole ampunut kasvoihinsa järeällä revolverillakaan...

    • Harmi juttu.

      • Onneksi ei sattunut mitään ja kaikki on kunnossa :). Vähän vaan jäi päälle stressireaktio. Ei ole ihan normaalielämää tuollainen.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Onneksi ei sattunut mitään ja kaikki on kunnossa :). Vähän vaan jäi päälle stressireaktio. Ei ole ihan normaalielämää tuollainen.

        Ei ole ei.
        Itse en pystyisi lähtee varmastikkaan viikkoihin ulos.


        Katselin sijaiperheeksi ryhtymistä mutta eivät huoli meikäläistä johtuen aikakin 2 selkeää asiaa toimeentutuki ja alle 3v lapsia.
        Minusta on sanonko mistä kotoisin olevaa, jos joku niin minä ymmärrän enemmän jo kokemuksen kautta.


        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/59b845ac-04c3-4a7a-9169-9ebfd0577ae6


      • Palstakamu kirjoitti:

        Onneksi ei sattunut mitään ja kaikki on kunnossa :). Vähän vaan jäi päälle stressireaktio. Ei ole ihan normaalielämää tuollainen.

        Onneksi on sinulla kaikki hyvin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei ole ei.
        Itse en pystyisi lähtee varmastikkaan viikkoihin ulos.


        Katselin sijaiperheeksi ryhtymistä mutta eivät huoli meikäläistä johtuen aikakin 2 selkeää asiaa toimeentutuki ja alle 3v lapsia.
        Minusta on sanonko mistä kotoisin olevaa, jos joku niin minä ymmärrän enemmän jo kokemuksen kautta.


        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/59b845ac-04c3-4a7a-9169-9ebfd0577ae6

        Voisi olla aika rankkaa sijaisvanhemmuus. Tarkoitan sitä, kun sitten jossain vaiheessa pitäisi osata luopua lapsista. Itse en varmaan kykenisi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Voisi olla aika rankkaa sijaisvanhemmuus. Tarkoitan sitä, kun sitten jossain vaiheessa pitäisi osata luopua lapsista. Itse en varmaan kykenisi.

        mielummin tukena kuin kuolleena.


        Luopua joutuu jossain vaiheessa kun lapset kasvaa pois kodistaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        mielummin tukena kuin kuolleena.


        Luopua joutuu jossain vaiheessa kun lapset kasvaa pois kodistaan.

        Totta. Arvokasta työtä se kyllä on.


    • Anonyymi

      Stinger-ohjuksella tai jo vasarallakin jos lyö poliisiaseman ikkunaan niin saa ilmaisen hotellin helposti.

    • Anonyymi

      Nyt itselläni irtoaa eräs tosi paha rupi tuli, mutta kolhuja tulee pyöräillesäkin, vahhinkojakin, mutta paranee hyvin sitten...

    • Anonyymi

      Valtavan harmittavaa kuin valtakunnan mies? Valtakuntaa harmittaa Valtavasti.

      Valtakunta älä loukkaannu oli vain sanonta.

    • Anonyymi

      Joskus voi olla todella kovaa kaupungissa eläminen ilman mitään tukea mistään ...
      Pitää oppia olemaan kovempi.

      • Niinhän sitä pitäisi. Osaan olla kova tarvittaessa, mutta oikeasti olen pohjimmiltani ihan pehmo ja tällaiset tapaukset kuormittavat minua kohtuuttomasti.


    • Anonyymi

      Niin, mutta on kovaa peliä kaupungissa, eikä oikeasti ruoho ole sen vihreämpää toisellakaan puolella, samaa se on.

    • Anonyymi

      Kovaa peliä Bostoniasa oli joku sarja joskus, vanha, nyt voisi olla Kovaa Peliä Bosniassa.

      Mutta sellaista se elämä vain on..

    • Anonyymi

      Tuossa kun boxerit jalassa katsoin jalkaani: hitto suuri mustelma polvessa, mutta ei kipua ollenkaan.

      • Sinulla taitaa usein olla mustelmia. Mistä ne tulevat?


    • Miksi pahoinpitelit minut?

    • Anonyymi

      Kyllä rikosilmoituksen voi tehdä puhelimitse. Minä olen ainakin kolmasti soittanut poliisille ja tehnyt rikosilmoituksen. Tuotapikaa olivat paikalla, eikä niissä silloin mitään allekirjoitusta tarvittu. Tosin jouduin näyttämää ajokorttini, jolloin totesivat ett kutsu poliisilaitokselle kuulusteluun tulee myöhemmin, senkun menet lääkärille näyttämään vahingoittuneen kätesi.

      Toinen tapaus oli miesporukan välienselvittely nyrkein, ravintolan lähettyvillä.
      Yks jäi sitt maahan makaamaan, kun ei pystynyt nousemaan ylös, jalka ei pitänyt kun oli saanut potkun jalkaansa siinä ryminässä. En soittanut ambulanssia koska ei minusta mitään muuta vammaan hänellä ei ollut. Poliisi tui paikalle, multa muutaman kysymyksen verran alustavaa tietoa ja kyytsäsivät tyypin ensiapuun.
      Muutamaa päivää jälkeenpäin tuli kutsu kuulustelun, mies oli tehnyt rikosilmoituksen ja mä jouduin kertomaan mitä mä olin nähnyt tapauksesta. Joku kanslisti luultavasti kirjoitti sen puhtaaksi, kun kuulustelija vei nauhoituksen hänelle.
      Sain mukillisen väkevää kahvia odotellessani ja pian paperi luettavanani ja allekirjoitettavani.

      Kolmas tapaus oli pienen kivijalkakaupan yöllinen ryöstö. Varkaat löivät ovilasin rikki ja siitä sisälle. Olin saman rakennuksen yläkerrassa ja näin ikkunasta mistä oli kyse, joten soitin poliisit paikalle. Ja odottelin ja odottelin... lopulta kaksi miestä saapui paikalle, josta varkaat jo olivat lähteneet. Mukanaan kaljaa tupakkaa, karamellejä ja erinäisiä kiloja kahvia sekä säilykkeitä. Kalja korien kannon autoon minäkin katsoin, muut varastetut tuotteet kuulin kauppiaalta itseltään.

      Poliisit saivat tietää multa vain auton merkin ja värin, sekä varkaiden lukumäärän 3kpl sekä suunnan minne päin auto lähti. Pettyneinä tivasivat multa auton rekisterinumeroa, enhän minä sitä nähnyt ylhäältä... ei tullut pieneen mieleenkään lähteä katsomaan sitä tapausta katutasolta. Selvittämättömäksi varkaudeksi se käsittääkseni on jäänyt.
      tr..likka

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1928
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      413
      1497
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      986
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      966
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      243
      897
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe