Naisten rinnat

Anonyymi

Niin kuinkas isot tissit naisella pitää olla että kiinnostut naisesta?

41

599

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se koko vaan miten niitä käyttää. Esim. olkapään yli viskaaminen ei mielestäni ole lainkaan viehättävää.

• Anonyymi

Sellaiset pienet ja terhakat teinitytön tissit

• Anonyymi

Vähintään c kuppi

• Oliko kysymys imeväisikäisille?

• Anonyymi

Ei ole tissien koosta kiinni, vaan naisesta itsestään.

• Näin.

Ja kunhan tissit on aidot.

• Anonyymi

Pienet rinnat yök hyi!

• Anonyymi

Jep!

• Anonyymi

Ei ainakaan sellaiset lättänät roikkuvat, kuin työmiehen nahkakintaat.

• Anonyymi

F - G kuppi hoikassa kropassa. Tykkään siitä että ne läpsii naamaani kun nainen on päällä.

• Anonyymi

Tuo on ilman silikonia harvinainen yhtälö… Ellei sitten mitta ole 65F (saman kokoinen kuppi kuin 70E, 75D, ja 80B eli yleisin kuppikoko, mutta vain pienessä ihmisessä kiinni). Usein pieni ja hoikka on rasvaton ja rinnathan on pääasiassa rasvaa.

• Se tuo kiinnostuksen taso sellaista plus-miinus-laskua. Jos se etuvarustus on kokoluokaltaan näkymätön, niin se tulee helposti kompesoitua esim. keittiötaidoilla. Jos taas on olemattomat rinnat ja huono kokki, niin sen kompensoiminen vaatii jo kohtuullisen hyvän suorituksen makuukamarissa ja vähintään siedettävää tasoa olevan luonteen laadun.

• Anonyymi

Miesten etuvarustuksesta voisi sanoa, että olematonta on vaikea kompensoida edes siedettävällä luonteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten etuvarustuksesta voisi sanoa, että olematonta on vaikea kompensoida edes siedettävällä luonteella.

Sukalla ne kompensoi 🤣

• Anonyymi

Naisen luonne tulee miehillä listalla viimeisenä, naisilla taas päinvastoin ensimmäisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvällä kielitaidolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ei oma varustus riitä, niin sitten pidetään talkoot kylän miesten kanssa...

• Anonyymi

Pienet rinnat voivat olla todella herkät ja naiselle mielihyvää tuottavat. Se on kokoa oleellisempaa.

• Anonyymi

Asiantuntija paikalla?

• Anonyymi

Kenen maitokannu vuotaa? Kuka on jäänyt tissiin kiinni?

• Anonyymi

Useat miehet, naisen tissien kiinnostavuudesta päätellen.

• Anonyymi

Ei mikään lauta saa olla. Käteen sopivat mieluusti.

• Ihan sama, en mä niistä tisseistä ekana kiinnostu. Kyllä se on se polla siinä harteilla mikä kiinnostaa. Jos siellä sutii ratas tyhjää on aivan sama mitä paidan alla on. :)

• Anonyymi

90 % heteromiehistä on sun kanssa eri mieltä tuosta, ei ole väliksi vaikka sutisi ratas tyhjää.

• Anonyymi kirjoitti:

90 % heteromiehistä on sun kanssa eri mieltä tuosta, ei ole väliksi vaikka sutisi ratas tyhjää.

Voi ollakin. Uskon silti, että ainakin aseksuaalit ja demiseksuaalit ajattelee kuten minä. :)

Kiinnostaa mitä päässä liikkuu, muutakin kun silmät.

• J-a-n kirjoitti:

Voi ollakin. Uskon silti, että ainakin aseksuaalit ja demiseksuaalit ajattelee kuten minä. :)

Kiinnostaa mitä päässä liikkuu, muutakin kun silmät.

Muutenkin pidän jotain millaiset tissit naisella pitää olla ihanteina. Mutta eihän ne tissit nyt määrittele sitä ihmistä josta tykkää. Jos tykkäät ihmisestä, niin tissitkin kyllä miellyttää. Mieltyy, vaikkei olisi ihanteen mukaiset ollutkaan.

Ihan sama juttu miestenkin kanssa, en mä mieti sekuntiakaan millainen kikkeli sillä on. Kuinka iso tai pieni, minkä näköinen mallinen. Se on mitä on ja jos mies on mun mieleen, sen kikkelikin on. Olkoon ihan mitä tahansa.

Pään kautta avautuu tie ihmiseen. Keho on vaan sen ihmisen temppeli, jossa se asuu. Mutta mä haluan tykätä ja rakastua siihen tempplin asukkaaseen, en temppeliin.

• J-a-n kirjoitti:

Muutenkin pidän jotain millaiset tissit naisella pitää olla ihanteina. Mutta eihän ne tissit nyt määrittele sitä ihmistä josta tykkää. Jos tykkäät ihmisestä, niin tissitkin kyllä miellyttää. Mieltyy, vaikkei olisi ihanteen mukaiset ollutkaan.

Ihan sama juttu miestenkin kanssa, en mä mieti sekuntiakaan millainen kikkeli sillä on. Kuinka iso tai pieni, minkä näköinen mallinen. Se on mitä on ja jos mies on mun mieleen, sen kikkelikin on. Olkoon ihan mitä tahansa.

Pään kautta avautuu tie ihmiseen. Keho on vaan sen ihmisen temppeli, jossa se asuu. Mutta mä haluan tykätä ja rakastua siihen tempplin asukkaaseen, en temppeliin.

Tai korjaan en vain temppeliin. Jos temppelin asukas on kodikas on sen kotikin. ;)

• Anonyymi

Minä en yli tuhannen kilon painoisista tisseistä paljon välitä mutta kauniista sääristä enemmänkin tytöillä.

• Anonyymi

Muumilaakson vuorten kokoiset!!

• Anonyymi

Niin suuret, että niillä voi lentää!

• Anonyymi

Että aurinko peittyy ja tulee ikirouta!!!

• Anonyymi

Vähintään mallia kuumailmapallo!!’

• Anonyymi

Niin suuret, että mies katoaa iäksi niiden alle tai jonnekin uumeniin ja sitten lehtiin kirjoitetaan, miestä ei löytynyt enää koskaan.

• Anonyymi

ei kai se rinnoista ole kiinni jos joku nainen kiinnostaa

• Anonyymi

Ja niin jos naiset on töykeitä marttoja niin eipä kiinnosta

• Anonyymi

Hölmö kysymys. Tietenkin sellaiset, että tarvitsee kottikärryt kannatellessaan niitä.

• Anonyymi

Hoikka nainen voi olla lähes tissitön. Se on silti sopusuhtaista. Mukavampaa on, kun nainen nauttii niiden koskettelusta koosta riippumatta.

• Anonyymi

Tässähän olisi tietysti hyvä sauma länkyttää jotain pöljää että isot pitää olla. Mutta se homma täällä on liiankin hyvin jo hoidossa.

Pidän kyllä isoista rinnoista - myös keinotekoisista - mutta ei sillä ole mitään merkitystä siinä kiinnostunko naisesta vai en. Aito naisesta kiinnostuminen on enemmän henkinen kuin fyysinen juttu. Toki fysiikallakin on merkitystä, mutta se ei ole missään nimessä määräävä tekijä.

• Anonyymi

Itse haluaisin sellaiset AA-kuppia olevat mutta toisilla mimmeillä pidän ehkä viehättävimpänä semmoisia vähän isompia, jotain B-kuppia ehkä. Mut rehellisesti, ei sillä rintojen koolla oo mitään väliä siinä että tykkäänkö jostakusta vai en.

• Anonyymi

Arvaa eläinten nimiä ja asrvioi naisten sintojen suuruutta.

• Anonyymi

Sillä on just sopivan kokoiset.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4286
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2469
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1617
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1187
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      912
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      106
      880
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      873
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe