Naisten rinnat

Anonyymi

Niin kuinkas isot tissit naisella pitää olla että kiinnostut naisesta?

41

554

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se koko vaan miten niitä käyttää. Esim. olkapään yli viskaaminen ei mielestäni ole lainkaan viehättävää.

    • Anonyymi

      Sellaiset pienet ja terhakat teinitytön tissit

    • Anonyymi

      Vähintään c kuppi

    • Oliko kysymys imeväisikäisille?

    • Anonyymi

      Ei ole tissien koosta kiinni, vaan naisesta itsestään.

      • Näin.

        Ja kunhan tissit on aidot.


    • Anonyymi

      Pienet rinnat yök hyi!

      • Anonyymi

        Jep!


    • Anonyymi

      Ei ainakaan sellaiset lättänät roikkuvat, kuin työmiehen nahkakintaat.

    • Anonyymi

      F - G kuppi hoikassa kropassa. Tykkään siitä että ne läpsii naamaani kun nainen on päällä.

      • Anonyymi

        Tuo on ilman silikonia harvinainen yhtälö… Ellei sitten mitta ole 65F (saman kokoinen kuppi kuin 70E, 75D, ja 80B eli yleisin kuppikoko, mutta vain pienessä ihmisessä kiinni). Usein pieni ja hoikka on rasvaton ja rinnathan on pääasiassa rasvaa.


    • Se tuo kiinnostuksen taso sellaista plus-miinus-laskua. Jos se etuvarustus on kokoluokaltaan näkymätön, niin se tulee helposti kompesoitua esim. keittiötaidoilla. Jos taas on olemattomat rinnat ja huono kokki, niin sen kompensoiminen vaatii jo kohtuullisen hyvän suorituksen makuukamarissa ja vähintään siedettävää tasoa olevan luonteen laadun.

      • Anonyymi

        Miesten etuvarustuksesta voisi sanoa, että olematonta on vaikea kompensoida edes siedettävällä luonteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten etuvarustuksesta voisi sanoa, että olematonta on vaikea kompensoida edes siedettävällä luonteella.

        Sukalla ne kompensoi 🤣


      • Anonyymi

        Naisen luonne tulee miehillä listalla viimeisenä, naisilla taas päinvastoin ensimmäisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten etuvarustuksesta voisi sanoa, että olematonta on vaikea kompensoida edes siedettävällä luonteella.

        Hyvällä kielitaidolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miesten etuvarustuksesta voisi sanoa, että olematonta on vaikea kompensoida edes siedettävällä luonteella.

        Jos ei oma varustus riitä, niin sitten pidetään talkoot kylän miesten kanssa...


    • Anonyymi

      Pienet rinnat voivat olla todella herkät ja naiselle mielihyvää tuottavat. Se on kokoa oleellisempaa.

      • Anonyymi

        Asiantuntija paikalla?


    • Anonyymi

      Kenen maitokannu vuotaa? Kuka on jäänyt tissiin kiinni?

      • Anonyymi

        Useat miehet, naisen tissien kiinnostavuudesta päätellen.


    • Anonyymi

      Ei mikään lauta saa olla. Käteen sopivat mieluusti.

    • Ihan sama, en mä niistä tisseistä ekana kiinnostu. Kyllä se on se polla siinä harteilla mikä kiinnostaa. Jos siellä sutii ratas tyhjää on aivan sama mitä paidan alla on. :)

      • Anonyymi

        90 % heteromiehistä on sun kanssa eri mieltä tuosta, ei ole väliksi vaikka sutisi ratas tyhjää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        90 % heteromiehistä on sun kanssa eri mieltä tuosta, ei ole väliksi vaikka sutisi ratas tyhjää.

        Voi ollakin. Uskon silti, että ainakin aseksuaalit ja demiseksuaalit ajattelee kuten minä. :)

        Kiinnostaa mitä päässä liikkuu, muutakin kun silmät.


      • J-a-n kirjoitti:

        Voi ollakin. Uskon silti, että ainakin aseksuaalit ja demiseksuaalit ajattelee kuten minä. :)

        Kiinnostaa mitä päässä liikkuu, muutakin kun silmät.

        Muutenkin pidän jotain millaiset tissit naisella pitää olla ihanteina. Mutta eihän ne tissit nyt määrittele sitä ihmistä josta tykkää. Jos tykkäät ihmisestä, niin tissitkin kyllä miellyttää. Mieltyy, vaikkei olisi ihanteen mukaiset ollutkaan.

        Ihan sama juttu miestenkin kanssa, en mä mieti sekuntiakaan millainen kikkeli sillä on. Kuinka iso tai pieni, minkä näköinen mallinen. Se on mitä on ja jos mies on mun mieleen, sen kikkelikin on. Olkoon ihan mitä tahansa.

        Pään kautta avautuu tie ihmiseen. Keho on vaan sen ihmisen temppeli, jossa se asuu. Mutta mä haluan tykätä ja rakastua siihen tempplin asukkaaseen, en temppeliin.


      • J-a-n kirjoitti:

        Muutenkin pidän jotain millaiset tissit naisella pitää olla ihanteina. Mutta eihän ne tissit nyt määrittele sitä ihmistä josta tykkää. Jos tykkäät ihmisestä, niin tissitkin kyllä miellyttää. Mieltyy, vaikkei olisi ihanteen mukaiset ollutkaan.

        Ihan sama juttu miestenkin kanssa, en mä mieti sekuntiakaan millainen kikkeli sillä on. Kuinka iso tai pieni, minkä näköinen mallinen. Se on mitä on ja jos mies on mun mieleen, sen kikkelikin on. Olkoon ihan mitä tahansa.

        Pään kautta avautuu tie ihmiseen. Keho on vaan sen ihmisen temppeli, jossa se asuu. Mutta mä haluan tykätä ja rakastua siihen tempplin asukkaaseen, en temppeliin.

        Tai korjaan en vain temppeliin. Jos temppelin asukas on kodikas on sen kotikin. ;)


    • Anonyymi

      Minä en yli tuhannen kilon painoisista tisseistä paljon välitä mutta kauniista sääristä enemmänkin tytöillä.

    • Anonyymi

      Muumilaakson vuorten kokoiset!!

    • Anonyymi

      Niin suuret, että niillä voi lentää!

    • Anonyymi

      Että aurinko peittyy ja tulee ikirouta!!!

    • Anonyymi

      Vähintään mallia kuumailmapallo!!’

    • Anonyymi

      Niin suuret, että mies katoaa iäksi niiden alle tai jonnekin uumeniin ja sitten lehtiin kirjoitetaan, miestä ei löytynyt enää koskaan.

    • Anonyymi

      ei kai se rinnoista ole kiinni jos joku nainen kiinnostaa

    • Anonyymi

      Ja niin jos naiset on töykeitä marttoja niin eipä kiinnosta

    • Anonyymi

      Hölmö kysymys. Tietenkin sellaiset, että tarvitsee kottikärryt kannatellessaan niitä.

    • Anonyymi

      Hoikka nainen voi olla lähes tissitön. Se on silti sopusuhtaista. Mukavampaa on, kun nainen nauttii niiden koskettelusta koosta riippumatta.

    • Anonyymi

      Tässähän olisi tietysti hyvä sauma länkyttää jotain pöljää että isot pitää olla. Mutta se homma täällä on liiankin hyvin jo hoidossa.

      Pidän kyllä isoista rinnoista - myös keinotekoisista - mutta ei sillä ole mitään merkitystä siinä kiinnostunko naisesta vai en. Aito naisesta kiinnostuminen on enemmän henkinen kuin fyysinen juttu. Toki fysiikallakin on merkitystä, mutta se ei ole missään nimessä määräävä tekijä.

    • Anonyymi

      Itse haluaisin sellaiset AA-kuppia olevat mutta toisilla mimmeillä pidän ehkä viehättävimpänä semmoisia vähän isompia, jotain B-kuppia ehkä. Mut rehellisesti, ei sillä rintojen koolla oo mitään väliä siinä että tykkäänkö jostakusta vai en.

    • Anonyymi

      Arvaa eläinten nimiä ja asrvioi naisten sintojen suuruutta.

    • Anonyymi

      Sillä on just sopivan kokoiset.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1220
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      736
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      631
    Aihe