Onko Manu maatunu

Anonyymi

Muuttunu jo hiekaksi kun hiekka astioitten päällä komeilee teksti "manu"?

61

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Manu henki viela pihhisee. Tana menna sali tekke kuukku seka veta maasta. Ehka tekke myoski kasipanoliike.

    • Anonyymi

      tori ei saa jopotella.

      • Anonyymi

        Kokko yo taas jopoteli ei nukku uhta hera aamu putka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokko yo taas jopoteli ei nukku uhta hera aamu putka.

        Jokku aamu ei hera ollenka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokku aamu ei hera ollenka

        Kulla onetomuksia sattua seka sairasgohtaus.


    • Anonyymi

      Putka patja kova nutte selka kippe. Auttako uhta jos tekke kasipanoliike?

    • Anonyymi

      Manu paina piitka peava pitta teina mani massi soomi naane osta turkis. Kohta paasta kotti nukkua kokko paeva.

    • Anonyymi

      Ikävää tämä hoono soomi höpötys. Tosin surullista on sitä lukea, kun pelleilyä vain tämä palsta. Toinen ikävä on soppatykkiruokailun palkkaaminen.

      • Anonyymi

        Älä viitti olla tuollainen tylsä tosikko. Heittäydy välillä huumorin ihmeelliseen maailmaan. Jos kärsiä haluat niin ala budhalais-munkiksi ja tuijota seinää kunnes valaistut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti olla tuollainen tylsä tosikko. Heittäydy välillä huumorin ihmeelliseen maailmaan. Jos kärsiä haluat niin ala budhalais-munkiksi ja tuijota seinää kunnes valaistut.

        Ei oo hyvä juttu pilkkaatte hyvän sopan jakoa ja vielä rasismia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo hyvä juttu pilkkaatte hyvän sopan jakoa ja vielä rasismia!

        Joku tai jotkut pilkkaa sitä kun käytetään sopan jakoa keinona kalastaa ääniä. Kukaan ei paheksu itse sopan jakamista.

        Parodia ei ole rasismia. Sitä paitsi Manuhan on aika symppis tyyppi .


    • Anonyymi

      Nut mina ei ostatata uusi turki soomivamolle.minu kassa ei kirjota ja nimi tulla kaapalehti

    • Anonyymi

      Huve ilta raka veljem. Lahdeta homen pumba ja oolutihoonejuoma paljo whiskyruupy. Site mena suoda pizza minu veljem loona.

      • Anonyymi

        Nain tehda velisem. Voidakko otta mukaan jatkoile kaiki bumba soomi naane?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nain tehda velisem. Voidakko otta mukaan jatkoile kaiki bumba soomi naane?

        Kestako sinula kuntto montaa naine? Mine anta sinule viagara jos ei jaksata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestako sinula kuntto montaa naine? Mine anta sinule viagara jos ei jaksata.

        Anta Manulle pari viagara tablettos.


    • Anonyymi

      Nut ei otata vaamot mukka,joopotella serkupoolien kansa laitta huva kalkana ja poltata vesipipu

      • Anonyymi

        Minä olla Manu 2 minä hokea tyhjä joka ketju se olla hauska huumori minä pilata kaikki ihminen lukunautinto jauha tyhjä vaan olla huva mieli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olla Manu 2 minä hokea tyhjä joka ketju se olla hauska huumori minä pilata kaikki ihminen lukunautinto jauha tyhjä vaan olla huva mieli?

        Huva hoomen. Tervetulo MANU ketju kirjoitamaan MANU jutu.


    • Anonyymi

      Nut ei saa pilatus mitta,pitta kirjoitus asia. Tanaan Iso juhlistus bumbatus

    • Anonyymi

      Kylla pitta vaan kirjota vakkava asia komentus. Pitta hoolehti kaiki maailmameno.

      • Anonyymi

        Minä olla talla palla kirjottaa aiva roska juttu olla hupi homma Mennä soppatykki ruoka saa ei vain sossu luukku

        Onko tämä hauskaa? Rasistista puhetta, poistettava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olla talla palla kirjottaa aiva roska juttu olla hupi homma Mennä soppatykki ruoka saa ei vain sossu luukku

        Onko tämä hauskaa? Rasistista puhetta, poistettava!

        Hjuvaa hjuomenta vheliseni she on mhina thassa Vladimir. Vhoisinko mhina shaada kanssa pjikkuishen mhastaa sjoppa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olla talla palla kirjottaa aiva roska juttu olla hupi homma Mennä soppatykki ruoka saa ei vain sossu luukku

        Onko tämä hauskaa? Rasistista puhetta, poistettava!

        Hyvinko kuluu aamupäiväsi, sen olen minä Kenji Takashi, taas Suomessa takasi. Joko tojotasi hajosi? Ei hätää etsitään lähin autokorjaamosi! Minä kävin aamusaunassa, juku mika-hiki-maja! Kävin eilen metsälla, mutta meni joka-kuti-huti.


    • Anonyymi

      Huve lavantai hoomen kaiki veljem. Olako teila iiso rapulapaeva? Minu paa kippe oskenta koko paeva.

    • Anonyymi

      Mulla tulli rippuli ja oksetta.

      • Anonyymi

        Ola paholani sinu vuoksi veljem. Oskenta koko paeva site jaksa iltana lahtea jooman pumban.


    • Anonyymi

      Nut kotti ilta soomivaamon kansa otamme vaha kiljutus kelamassi tulla maanantai iltapaeva ja silloin voi laulaa bumbatus hopene kuu ja jooda sideri.

    • Anonyymi

      Jauha sonta koko aika tama olla humori

      Manu olla hairikko palstan pilaaja luku nautinnon pilata huono humori olla aivan imbe silli aalio

      Manu olla hoono vitsi nyt hän lahtee kaupungille ja odottaa kun soppa tukki jakaa ruokaa huvan tekevaisuus

    • Anonyymi

      Siis voiko joku olla noin ..tun urpo , luulee olevansa hauska ku ei puhu Suomea hyvin?

      • Anonyymi

        Kylla han luulla han pilata joka ketju tunkea täysi sonta joka ketjuun se on Rovaniemen hupi


    • Anonyymi

      Kaiki saa olla oma meelipide paiva politiikan.tama olla velipoolen oma ketjutus ja aihe alcohol ja kotikaalja

    • Anonyymi

      Nut kanata rauhoutu. Menna ulos kavelu ja syoda sitten omena.

      Pitta valila hopotus ei voi kokko aika huolehti jaavuorisulamus ja muu viher piipitus.

    • Anonyymi

      Huve ilta velisem. Mina ola jooda kaksi oluta, kolme whiskuruupu, kolme slmarinapsia. Nyt mine lahde pumban iske kaanista blondnaine. Tule sine veljem kaveri minule?

      • Anonyymi

        Kulla mina lahtea ehka tana ilta iske brunet naane.


    • Anonyymi

      Mina tukata katsoa tv dokumentos jaavuorinsulamus ja samala kuunela Greta Thumbos elamankerta aanikirja. Samala myos kutoa sukka ja laitta tukka nutura.

    • Anonyymi

      Mina paata ei haluta soomi naane vaamo. Haluta Greta. Tehda Greta paahan nuttura sitten menna yhdessa makoilemaan automobil tie.

    • Anonyymi

      Bumbatus tuli iiso valomerkitys,nut olla jatkotus burgerissa ja voi otatatata taskumatistatata

    • Anonyymi

      Voidakko olla ustava toveri? Menna udhessa kirputitori osta loontokuitu paituli. Sitten menna katsomaan loontodokumentos ja ilmoitautu automobiltie makoilu meeliosoitus?

      • Anonyymi

        Manu olla soppatykki ruoka kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Manu olla soppatykki ruoka kaikki

        Menna suomaan soppa mutta laitta sekaan vahan soiluji.


    • Anonyymi

      Ollakko suutunu Manu? Sopia riituli ja poltta piippu sitten menna elokapistus tapahtuma. Mina tukata makoila kovasti paaaljo automobil tie.

    • Anonyymi

      Muistan Manun. Oli kolttasaamen mies Sevetistä. Ei mitään rasismia 🥰

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huva paeva.Manu ollati bumbati joopotelemassa. Pitta otta uksi toopi raskas toopaeva jalkeen.

    • Anonyymi

      Ollah hupelisa. Laala karaoketus ja joopotela paaaljo.

    • Anonyymi

      Mina jarjesta Iso juhlaus ja rookana lohi paa keitto.se on huva

    • Anonyymi

      Nut Manu lahtea bumba katselu soomi naane blond.

    • Anonyymi

      Soomi naane ajata Manu taka kaulimela. Sanoa pussyakki poisa. Nyt alka villi sinkulielama ja menna bumba etsia uusi soomi naane blond.

    • Anonyymi

      Manu kayda kuntosalimus. Nytte ollati jokka paika kippe. Autako jos mena bumba joomaan lonkero? Lahteakko kaiki muskel masa pois?

    • Anonyymi

      Mina ostata iiso pakkasarkku ja pomitata kaiki marjamus ja sitte tekke torikaapa vanha lattana bar takka ja sitte osta koko junavaanu ja talvi ajata turist umpari tori

    • Anonyymi

      Kulla sina velisem bisnes neromus. Voidakko otta Manu uhtio kumpari?

    • Anonyymi

      Ollati kuuma ei jaksa teha toota. Pitta lahte bumba joomaan virkistusjooma. Varaoa pitta vahan himokas soomi naane katsoa Manu kiihkeys. Varoa etta ei puristaa takkapooli.

      • Anonyymi

        Pumpati sulkenuna ovi.


    • Anonyymi

      Soomi naane katsoa Manu lempeys tana paeva. Ollati kaunis silma.

    • Anonyymi

      Huva paeva kaiki ustava nut Manu lahtea pisto paeva kalja.

    • Anonyymi

      Huva paeva kaiki ihmistys. Ollati kauhea krapula. Mita tapahtua eilen ilta miksi tooksu hassu kasi.

    • Anonyymi

      Mina aloitus maarjapoimitus ja muuda tori.jokka paeva .monta ampari muuda ja loppu pakastustus

      • Anonyymi

        Sina saada paaaljo mani massi. Mita aiko ostata? Mennako bumba ja joopotele kaiki euro raha?


    • Anonyymi

      Kulla kaikki raha joopotella soomivaamon kanssa.paqljo sideriri ja lonkeroro

    • Anonyymi

      Huva paeva nut aika kirjoita Manu keksustelu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe